abonnement Unibet Coolblue
pi_172950466
Kan iemand mij misschien uitleggen wat het verschil tussen mannen en dames jeans is?

Mijn zoon was altijd verzot op spijkerbroeken van Jack en Jones, tijdens het opruimen van de wasgoed is er door onoplettendheid van mij een van mijn Only ( heeft alleen maar dames jeans ) spijkerbroeken in zijn kast terecht gekomen. Hij heeft hem aan gehad en sinds die tijd zijn mijn spijkerbroeken roofgoed voor hem, ben ze regelmatig kwijt of ze zitten in de was of mijn zoon draagt ze, hij vindt ze erg lekker zitten zijn beetje strak en soepel ( zit elastan in ) en hij vindt het model erg mooi. Hij draagt ze vaak op sport schoenen met de pijpen beete op gevouwen / gekruld ( is mode volgens hem ) maar ook om dat de pijpen wat aan de korte kant zijn en zo valt het niet op.
zijn er meer jongens / mannen die dames jeans dragen?
En kan ik voor hem er een paar mee nemen zonder mij te hoeven schamen dat mijn zoon in dames jeans loopt?
pi_172950485
No need to label toch, niks mis mee.
pi_172951006
De sluiting is andersom en de pasvorm zal iets anders zijn.
pi_172951039
In welk hokje van de LBGMTASKVCBMZLPRTYA valt je zoon precies? :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 6 augustus 2017 @ 18:20:30 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172951089
Over een paar jaar staat Arie Boomsma opeens voor je deur.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172951598
als je iele benen hebt kom je er vast mee weg
pi_172953242
De flapjes en de knopen/rits zijn het tegenovergestelde bij de seksen. Geldt ook voor overhemden/blouses.

Mannen: links over rechts; vrouwen: rechts over links.

En vaak hebben damesbroeken ook kleinere broekzakken.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2017 19:22:50 ]
pi_172953272
Laten we het genderneutraal houden, ja!? :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_172954541
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:17 schreef zarGon het volgende:
De flapjes en de knopen/rits zijn het tegenovergestelde bij de seksen. Geldt ook voor overhemden/blouses.

Mannen: links over rechts; vrouwen: rechts over links.
Nooit geweten! Waarom is dat?
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 21:13:32 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_172956544
Volgens mij is bij een herenjeans het 'kruisdeel' wat wijder, omdat daar wat meer in moet zeg maar.

quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:11 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Nooit geweten! Waarom is dat?
Is nog van vroeger, dat bediendes de man vrouw moesten kleden en als ze ervoor stonden dat makkelijker was.

Betere uitleg:
quote:
Bij het Gemeentemuseum is op dit moment een tentoonstelling over Nederlandse mode, maar de curator kan onze vragen vandaag helaas niet beantwoorden. Het Amsterdam Museum brengt uitkomst: voormalig conservator Leonie Sterenborg deed voor het museum onderzoek naar de geschiedenis van kleding, en zij bevestigt dat de rits bij vrouwen links zit omdat ze vaak door een kleedster werden aangekleed. 'Voor een rechtshandige kleedster is het een stuk makkelijker als het andersom zit', legt Sterenborg uit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_172957213
Vroeger vaak genoeg mannenbroeken aangeschaft omdat die 'baggy' zetten. Ook tshirts gekocht met gave opdruk (pac-man etc 😶) in maat XS/S gekocht zodat het met de schouders beter zat.

Andersom kan ook best lijkt mij.
pi_172958772
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:11 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Nooit geweten! Waarom is dat?
Omdat vrouwen (vroeger) een dienende en verzorgende rol hadden. Dan was het makkelijk voor de zusters om hemden en broeken aan een uit te trekken bij mannelijke patienten.
paypal.me/taaladvies
pi_172960373
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 21:36 schreef Grace_Marks het volgende:
Vroeger vaak genoeg mannenbroeken aangeschaft omdat die 'baggy' zetten. Ook tshirts gekocht met gave opdruk (pac-man etc 😶) in maat XS/S gekocht zodat het met de schouders beter zat.

Andersom kan ook best lijkt mij.
Boyfriend jeans :r
pi_172960471
Het valt mij ook op dat de stof in vrouwenbroeken lekkerder aanvoelt dan die van de heren. Dit is natuurlijk ook wel voorkeursgebonden. Voor het overige zal het echt niet direct opvallen dat hij een broek van het andere geslacht aanheeft.
Het grootste verschil zullen de aanwezige zakken zijn. Die zijn op een vrouwenhand gemaakt, dus een stukje kleiner dan de zakken in herenbroeken. De heren hebben ook meestal wat meer in de broekzakken dan vrouwen die meestal een aparte tas voor hun spullen bij zich hebben.
Om kort te gaan: GEEN BEZWAAR.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')