abonnement Unibet Coolblue
pi_172953569
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Badder, waarom is instelling zo'n knelpunt bij PSV? Dat dat zo'n hot item is, niet bij andere ploegen iig.
Wat wil je graag bevestigt zien Stijn?
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:31:01 #202
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172953585
quote:
14s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Onzin. Het is een fenomenale voetballer, maar kan zich schijnbaar alleen opladen voor het kampioenschap en CL. Bij een kutseizoen en het mislopen van CL heb je er geen hol aan, maar het blijft een ongelofelijk goeie voetballer.
Helaas is bij topsport ook de instelling belangrijk. Fenomenaal voetballer wel dus, fenomenaal sportman is hij niet.
pi_172953607
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:30 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wat wil je graag bevestigt zien Stijn?
Niets. Valt me gewoon op dat er hier veel wordt afgeschoven op instelling en mentaliteit terwijl ik dat in 70% van de gevallen wegkijken van het echte probleem vind.
pi_172953648
Leegloop begonnen dus
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:33:45 #205
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172953649
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Helaas is bij topsport ook de instelling belangrijk. Fenomenaal voetballer wel dus, fenomenaal sportman is hij niet.
Nee, maar dat wordt in Nederland sowieso een lastig verhaal, omdat die 99 van de 100 keer de absolute top toch niet bereiken. Jansen gaat roken, Memphis gaat rappen, Locadia wil een stage bij 3FM en Drenthe een niggerkapper.
Dit, dus.
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:34:29 #206
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172953674
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Leegloop begonnen dus
Met deze bedragen kan die leegloop niet lang genoeg duren c_/
Dit, dus.
pi_172953704
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Jazeker.

[ afbeelding ]
Bazen aan de VIP tafel
U MAD?
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:38:35 #208
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172953770
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Niets. Valt me gewoon op dat er hier veel wordt afgeschoven op instelling en mentaliteit terwijl ik dat in 70% van de gevallen wegkijken van het echte probleem vind.
Flikker nou eens op met je stokpaardjes, je lijkt wel een 63-jarige gemeenteambtenaar.

Je kijkt toch zelf ook wel eens voetbal? Het is toch overduidelijk dat Pröpper een fantastische voetballer is die er vorig jaar gewoon geen kut van bakte? En je hebt hem zelf toch ook horen zeggen dat hij zich vorig jaar niet op kon laden omdat zijn transfer (naar fuckin' Rusland) niet door ging? Serieus. Dat je effe een paar weken dipt omdat een transfer naar Barca niet doorgaat, dat snap ik. Maar een heel seizoen je niet op kunnen laden bij PSV omdat je niet naar Rusland mag....Dan is er serieus iets heel erg mis met je topsportmentaliteit.

Of dat in zijn persoon zit, of inmiddels in de cultuur van PSV zit, dat weet ik niet. Zoals eerder gezegd, het is ook een gebrek aan kwaliteit. Maar toch, ook met deze groep moet je je op kunnen laden om van een kutclub als Osijek te winnen. Dat dit PSV verliest van Osijek heeft helemaal niets met kwaliteitsgebrek te maken. Dat is een gebrek aan ballen en een gebrek aan tactiek, waarbij dat laatste van ondergeschikt belang is. Want zelfs zonder instructie moet dit PSV zich ten kosten van Osijek kunnen plaatsen.

Dus Stijn, mijn vraag aan jou, wat wil je nu eigenlijk horen? Wat is volgens jou het probleem?
pi_172953824
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Flikker nou eens op met je stokpaardjes, je lijkt wel een 63-jarige gemeenteambtenaar.

Je kijkt toch zelf ook wel eens voetbal? Het is toch overduidelijk dat Pröpper een fantastische voetballer is die er vorig jaar gewoon geen kut van bakte? En je hebt hem zelf toch ook horen zeggen dat hij zich vorig jaar niet op kon laden omdat zijn transfer (naar fuckin' Rusland) niet door ging? Serieus. Dat je effe een paar weken dipt omdat een transfer naar Barca niet doorgaat, dat snap ik. Maar een heel seizoen je niet op kunnen laden bij PSV omdat je niet naar Rusland mag....Dan is er serieus iets heel erg mis met je topsportmentaliteit.

Of dat in zijn persoon zit, of inmiddels in de cultuur van PSV zit, dat weet ik niet. Zoals eerder gezegd, het is ook een gebrek aan kwaliteit. Maar toch, ook met deze groep moet je je op kunnen laden om van een kutclub als Osijek te winnen. Dat dit PSV verliest van Osijek heeft helemaal niets met kwaliteitsgebrek te maken. Dat is een gebrek aan ballen en een gebrek aan tactiek, waarbij dat laatste van ondergeschikt belang is. Want zelfs zonder instructie moet dit PSV zich ten kosten van Osijek kunnen plaatsen.

Dus Stijn, mijn vraag aan jou, wat wil je nu eigenlijk horen? Wat is volgens jou het probleem?
Mad. :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2017 19:41:02 ]
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:41:55 #210
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172953851
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:40 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mad. :D
Ja, klopt. Kut klaplopers.
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:42:46 #211
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172953871
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:40 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mad. :D
Gat in de begroting dicht en 9 miljoen over met 1 transfer. Badder is niet mad.
Dit, dus.
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:44:00 #212
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172953897
quote:
14s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Gat in de begroting dicht en 9 miljoen over met 1 transfer. Badder is niet mad.
Nee, dat aspect is prima. Laat Rigo maar spelen. Die klapt er wel op.
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:44:25 #213
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_172953907
Lekker bedragje, ruimte voor een jeugdspeler in de selectie, nu Luuk nog weg en een fatsoenlijke linksback erbij.

Dan weer een inspiratieloos kutseizoen met duizend gelijkspelen :').
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_172953926
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Flikker nou eens op met je stokpaardjes, je lijkt wel een 63-jarige gemeenteambtenaar.

Je kijkt toch zelf ook wel eens voetbal? Het is toch overduidelijk dat Pröpper een fantastische voetballer is die er vorig jaar gewoon geen kut van bakte? En je hebt hem zelf toch ook horen zeggen dat hij zich vorig jaar niet op kon laden omdat zijn transfer (naar fuckin' Rusland) niet door ging? Serieus. Dat je effe een paar weken dipt omdat een transfer naar Barca niet doorgaat, dat snap ik. Maar een heel seizoen je niet op kunnen laden bij PSV omdat je niet naar Rusland mag....Dan is er serieus iets heel erg mis met je topsportmentaliteit.

Of dat in zijn persoon zit, of inmiddels in de cultuur van PSV zit, dat weet ik niet. Zoals eerder gezegd, het is ook een gebrek aan kwaliteit. Maar toch, ook met deze groep moet je je op kunnen laden om van een kutclub als Osijek te winnen. Dat dit PSV verliest van Osijek heeft helemaal niets met kwaliteitsgebrek te maken. Dat is een gebrek aan ballen en een gebrek aan tactiek, waarbij dat laatste van ondergeschikt belang is. Want zelfs zonder instructie moet dit PSV zich ten kosten van Osijek kunnen plaatsen.

Dus Stijn, mijn vraag aan jou, wat wil je nu eigenlijk horen? Wat is volgens jou het probleem?
Eens.
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:45:32 #215
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_172953932
als ik een speler was van PSV, weg wezen uit deze spaarstand
pi_172953945
Maher nog steeds niet verkocht trouwens. Zit je waarschijnlijk het hele seizoen dus mee opgescheept.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:47:12 #217
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172953966
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:46 schreef Scarface88 het volgende:
Maher nog steeds niet verkocht trouwens. Zit waarschijnlijk het hele seizoen dus mee opgescheept.
Dat vind ik niet eens zo erg. Laat hem maar gewoon af en toe spelen in de beker, misschien pakt ie het een keer op.
pi_172954449
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Flikker nou eens op met je stokpaardjes, je lijkt wel een 63-jarige gemeenteambtenaar.

Je kijkt toch zelf ook wel eens voetbal? Het is toch overduidelijk dat Pröpper een fantastische voetballer is die er vorig jaar gewoon geen kut van bakte? En je hebt hem zelf toch ook horen zeggen dat hij zich vorig jaar niet op kon laden omdat zijn transfer (naar fuckin' Rusland) niet door ging? Serieus. Dat je effe een paar weken dipt omdat een transfer naar Barca niet doorgaat, dat snap ik. Maar een heel seizoen je niet op kunnen laden bij PSV omdat je niet naar Rusland mag....Dan is er serieus iets heel erg mis met je topsportmentaliteit.

Of dat in zijn persoon zit, of inmiddels in de cultuur van PSV zit, dat weet ik niet. Zoals eerder gezegd, het is ook een gebrek aan kwaliteit. Maar toch, ook met deze groep moet je je op kunnen laden om van een kutclub als Osijek te winnen. Dat dit PSV verliest van Osijek heeft helemaal niets met kwaliteitsgebrek te maken. Dat is een gebrek aan ballen en een gebrek aan tactiek, waarbij dat laatste van ondergeschikt belang is. Want zelfs zonder instructie moet dit PSV zich ten kosten van Osijek kunnen plaatsen.

Dus Stijn, mijn vraag aan jou, wat wil je nu eigenlijk horen? Wat is volgens jou het probleem?
Ik vind dat je het iets te makkelijk daarop afschuift omdat de patronen tegen Osijek-thuis vergelijkbaar waren met een Rostov-thuis.

Maar als het op mentaliteit aankomt, heeft Cocu al vroeg in het vorige seizoen gefaald. Dan uad hij meer gesprekken met zijn spelers moeten voeren en de ballen hebben om dat soort spelers uit de selectie te zetten. Dan bereik je pas wat. Maar goed, dan had Cocu voor jeugdspelers moeten kiezen maar dat vindt hij heel eng.
  zondag 6 augustus 2017 @ 20:27:10 #219
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172955006
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vind dat je het iets te makkelijk daarop afschuift omdat de patronen tegen Osijek-thuis vergelijkbaar waren met een Rostov-thuis.

Maar als het op mentaliteit aankomt, heeft Cocu al vroeg in het vorige seizoen gefaald. Dan uad hij meer gesprekken met zijn spelers moeten voeren en de ballen hebben om dat soort spelers uit de selectie te zetten. Dan bereik je pas wat. Maar goed, dan had Cocu voor jeugdspelers moeten kiezen maar dat vindt hij heel eng.
Wat zeg je nou eigenlijk? Lul eens niet zo slap en wordt eens concreet.

Welke patronen? welke spelers?

Je houdt het in algemeenheden om maar lekker oneens te kunnen zijn en intelligent te doen, maar volgens mij hebben we het gewoon over hetzelfde.

Rostov was hetzelfde verhaal. Ook daar moet je gewoon op pure kwaliteit van kunnen winnen als je met de juiste instelling speelt. Ook daar is tactiek minder belangrijk als een snelle balbehandeling en een stel ijzeren ballen in je broek.

Het zijn ploegen die stug spelen en die niet komen om te winnen. Daar kun je maar op twee manieren tegen heersen, door snelle balbehandeling waarmee je ze kapotspeelt (Barca-style of check PSV U19 tegen Anderlecht), of door een fenomenaal direct-passing spel (Chelsea-Style of check PSV in de CL twee jaar terug).

Maar niet op zijn Cocu-de Boers met balbezit en lalala, het komt wel goed. Dat ligt aan tactiek, maar belangrijker nog: aan hoe hard spelers willen werken en of ze zich op kunnen laden.

Elke speler bij PSV is beter dan zijn directe tegenstander bij Osijek of Rostov. Dus ook als je op balbezit speelt moet je winnen, op pure klasse. Als je er voor werken wilt.
  zondag 6 augustus 2017 @ 20:28:49 #220
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_172955063
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:46 schreef Scarface88 het volgende:
Maher nog steeds niet verkocht trouwens. Zit je waarschijnlijk het hele seizoen dus mee opgescheept.
ze kunnen hem beter verhuren naar AZ
  zondag 6 augustus 2017 @ 20:34:46 #221
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172955242
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:28 schreef KingRadler het volgende:

[..]

ze kunnen hem beter verhuren naar AZ
Kost je punten. Maher is namelijk zo'n typische rukker die dan tegen zijn eigen club vol gas kan geven en drie keer scoort.
pi_172955276
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat zeg je nou eigenlijk? Lul eens niet zo slap en wordt eens concreet.

Welke patronen? welke spelers?

Je houdt het in algemeenheden om maar lekker oneens te kunnen zijn en intelligent te doen, maar volgens mij hebben we het gewoon over hetzelfde.

Rostov was hetzelfde verhaal. Ook daar moet je gewoon op pure kwaliteit van kunnen winnen als je met de juiste instelling speelt. Ook daar is tactiek minder belangrijk als een snelle balbehandeling en een stel ijzeren ballen in je broek.

Het zijn ploegen die stug spelen en die niet komen om te winnen. Daar kun je maar op twee manieren tegen heersen, door snelle balbehandeling waarmee je ze kapotspeelt (Barca-style of check PSV U19 tegen Anderlecht), of door een fenomenaal direct-passing spel (Chelsea-Style of check PSV in de CL twee jaar terug).

Maar niet op zijn Cocu-de Boers met balbezit en lalala, het komt wel goed. Dat ligt aan tactiek, maar belangrijker nog: aan hoe hard spelers willen werken en of ze zich op kunnen laden.

Elke speler bij PSV is beter dan zijn directe tegenstander bij Osijek of Rostov. Dus ook als je op balbezit speelt moet je winnen, op pure klasse. Als je er voor werken wilt.
Je doet wel lichtzinnig over Rostov. Die werden in eigen land bijna kampioen en versloegen Bayern ook in eigen huis. Wat ik bedoel met de patronen is dat Cocu nooit het voor elkaar krijgt om behoudens De Jong spelers in het blok van de tegenstander te laten bewegen. Ze worden niet gedwongen tot keuzes. Dat doe je niet alleen met een hoog baltempo. Het gaat al mis bij de positionele structuur. Vanaf het middenveld bepaal je doorgaans de wedstrijd of het spel. Onder Cocu is daar tegen ook maar een willekeurige Sovjetploeg nooit sprake van. Terwijl de beste spelers van PSV rondlopen 9p het middenveld. Tel er ook nog bij op dat een opa nog meer kan aan de bal dan Isimat of Schwaab.
  zondag 6 augustus 2017 @ 20:39:50 #223
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172955410
Jong PSV is echt goed. De helft kan zo mee met PSV1.
pi_172955701
quote:
14s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Met deze bedragen kan die leegloop niet lang genoeg duren c_/
Hoop dat Luukinho ook weggaat, als is het verweggistan :9
pi_172955810
quote:
14s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoop dat Luukinho ook weggaat, als is het verweggistan :9
Rond hem speelt niets volgens Brands. Had lichte klachten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')