abonnement Unibet Coolblue
pi_172874303
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:37 schreef blondetrien het volgende:
Hebben mensen wel eens meegemaakt dat een date ineens begint over dat je in een relatie zit na enkele dates? Out of the blue, zonder dat jij daar iets in te zeggen hebt gehad? Dit is me nu twee keer gebeurt bij mensen en een vriendin van me moest het nu ook al "uitmaken" met haar date. :') Gelukkig konden we er wel om lachen (achteraf). Vindt het wel vreemd dat sommige mensen dat eenzijdig bepalen. Daar praat je dan toch eerst met elkaar over, als je die verwachting koestert?

De datingwereld verwondert soms.😃
Wait! Wut? Zeg je nu dat we geen verkering hebben?!

Goodbye cruel world...
pi_172874323
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:37 schreef blondetrien het volgende:
Hebben mensen wel eens meegemaakt dat een date ineens begint over dat je in een relatie zit na enkele dates?
Ja, schuldig. Was voor mij de eerste keer dat het ooit op seks uit zou draaien, en ik had op dat moment nog behoorlijke gewetensbezwaren tegen casual sex. Dat ging voor mij niet tenzij ik een relatie had, dat was meer het gevolg van een stukje opvoeding dan wat anders. Het was meer het stickertje 'relatie' wat voor mij moreel de seks zou rechtvaardigen.

Natuurlijk niet aan iedereen verkondigd dat ik met haar een relatie zou hebben, maar toen ik daar met haar over begon was het ook gelijk afgelopen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_172874580
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ze zullen vast bestaan maar ik denk dat het zoeken naar spelden in een hooiberg is. Sowieso ben je nogal een rare als je kennelijk je hele leven buiten de seks blijkbaar een act is. Bovendien zullen er weinigen zijn die zo berekenend een ander persoon kunnen spelen zonder uit hun rol te vallen.

Uiteindelijk is je seksbehoefte gewoon afhankelijk van je karakter.
alleen zie je dat echt niet aan iemands uiterlijk

Ik vind juist die combi bij mezelf wel een leuke. Mensen schrikken zich rot als ik wat vuigs zeg. En dan weten ze niet eens wat ik dat weekend heb gedaan
Niks is leuker om de lieve schoondochter te spelen als je net nogal perverse dingen hebt gedaan
pi_172874736
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:37 schreef blondetrien het volgende:
Hebben mensen wel eens meegemaakt dat een date ineens begint over dat je in een relatie zit na enkele dates? Out of the blue, zonder dat jij daar iets in te zeggen hebt gehad? Dit is me nu twee keer gebeurt bij mensen en een vriendin van me moest het nu ook al "uitmaken" met haar date. :') Gelukkig konden we er wel om lachen (achteraf). Vindt het wel vreemd dat sommige mensen dat eenzijdig bepalen. Daar praat je dan toch eerst met elkaar over, als je die verwachting koestert?

De datingwereld verwondert soms.😃
Nog nooit meegemaakt, eerlijk gezegd. Wel heb ik eens meegemaakt dat een vrouw na twee of drie dates al vroeg of ik een relatie met haar wilde. Dat was ook apart. Maar dat eenzijdige labelen als 'relatie' herken ik niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2017 12:11:53 ]
  donderdag 3 augustus 2017 @ 12:14:02 #80
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172874799
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:05 schreef Allures het volgende:

[..]

alleen zie je dat echt niet aan iemands uiterlijk

Ik vind juist die combi bij mezelf wel een leuke. Mensen schrikken zich rot als ik wat vuigs zeg. En dan weten ze niet eens wat ik dat weekend heb gedaan
Niks is leuker om de lieve schoondochter te spelen als je net nogal perverse dingen hebt gedaan
Mensen snappen het ook niet en dat maakt het juist zo leuk :P

quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:37 schreef blondetrien het volgende:
Hebben mensen wel eens meegemaakt dat een date ineens begint over dat je in een relatie zit na enkele dates? Out of the blue, zonder dat jij daar iets in te zeggen hebt gehad? Dit is me nu twee keer gebeurt bij mensen en een vriendin van me moest het nu ook al "uitmaken" met haar date. :') Gelukkig konden we er wel om lachen (achteraf). Vindt het wel vreemd dat sommige mensen dat eenzijdig bepalen. Daar praat je dan toch eerst met elkaar over, als je die verwachting koestert?

De datingwereld verwondert soms.😃
Ja dat is nieuw, heb je de voorwaarden op tinder niet gelezen? Elke match waarop een date volgt en dat van beide kanten succes is of geen input op gegeven is wordt meteen naar een relatie geupgrade.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 12:28:16 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172875105
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:05 schreef Allures het volgende:

[..]

alleen zie je dat echt niet aan iemands uiterlijk

Ik vind juist die combi bij mezelf wel een leuke. Mensen schrikken zich rot als ik wat vuigs zeg. En dan weten ze niet eens wat ik dat weekend heb gedaan
Niks is leuker om de lieve schoondochter te spelen als je net nogal perverse dingen hebt gedaan
Maar 'speel' jij dat ook als je date?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 3 augustus 2017 @ 12:56:45 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_172875760
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ze zullen vast bestaan maar ik denk dat het zoeken naar spelden in een hooiberg is. Sowieso ben je nogal een rare als je kennelijk je hele leven buiten de seks blijkbaar een act is. Bovendien zullen er weinigen zijn die zo berekenend een ander persoon kunnen spelen zonder uit hun rol te vallen.

Uiteindelijk is je seksbehoefte gewoon afhankelijk van je karakter.
Haha wtf is dit dan weer :D
Berekenend, ander persoon, rol?

Laten we hier maae over ophouden. Want dit gaat echt niet werken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 3 augustus 2017 @ 12:59:33 #83
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172875832
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:05 schreef Allures het volgende:

[..]

alleen zie je dat echt niet aan iemands uiterlijk

Ik vind juist die combi bij mezelf wel een leuke. Mensen schrikken zich rot als ik wat vuigs zeg. En dan weten ze niet eens wat ik dat weekend heb gedaan
Niks is leuker om de lieve schoondochter te spelen als je net nogal perverse dingen hebt gedaan
Ik heb het niet puur over uiterlijk, Maar de manier waarop iemand over komt. De uitstraling maar ook diverse karaktertrekken.

Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat er veel mensen zijn die in hun totale bestaan een grijze muis zijn, maar die wanneer ze seks hebben ineens in een totaal andere persoon veranderen.
pi_172876011
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:59 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat er veel mensen zijn die in hun totale bestaan een grijze muis zijn, maar die wanneer ze seks hebben ineens in een totaal andere persoon veranderen.
Je bent niet bekend met het gezegde dat stille wateren diepe gronden hebben?
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:08:14 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172876030
quote:
3s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:07 schreef Techno het volgende:

[..]

Je bent niet bekend met het gezegde dat stille wateren diepe gronden hebben?
Stille wateren zijn imo wel iets anders dan grijze muizen
pi_172876092
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik heb het niet puur over uiterlijk, Maar de manier waarop iemand over komt. De uitstraling maar ook diverse karaktertrekken.

Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat er veel mensen zijn die in hun totale bestaan een grijze muis zijn, maar die wanneer ze seks hebben ineens in een totaal andere persoon veranderen.
tja als ik kijk naar de mensen waarvan ik weet dat ze het een en ander uitspoken gaat dat zeker wel op
Ik denk dat je heel veel leuke opties voorbij loopt als je uit blijft gaan van deze hypothese
pi_172876162
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Maar 'speel' jij dat ook als je date?
ik speel niks. Ik ben ook echt een net meisje dat van klassieke literatuur houdt en graag taarten bakt en de gastvrouw is op etentjes in een classy jurk, geen latex
Vast saai lijkt

En ik ga een date echt niet meteen aan zijn neus hangen waar ik van hou in bed. Iemand die denkt dat er niet meer in zit omdat ik graag op de bank met een kopje thee een engelse detective kijk tja die loopt wat mis en dat is dan echt zijn/haar eigen beperking

Elk mens heeft laagjes. Dat sommige laagjes pas later aan het licht komen heeft niks met acteren te maken

(Ik vind een taartrecept ook meer iets om te bespreken met mensen die je bijna niet kent dan seksuele voorkeuren)
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:16:33 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172876203
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:14 schreef Allures het volgende:

[..]

ik speel niks. Ik ben ook echt een net meisje dat van klassieke literatuur houdt en graag taarten bakt en de gastvrouw is op etentjes in een classy jurk, geen latex
Vast saai lijkt

En ik ga een date echt niet meteen aan zijn neus hangen waar ik van hou in bed. Iemand die denkt dat er niet meer in zit omdat ik graag op de bank met een kopje thee een engelse detective kijk tja die loopt wat mis en dat is dan echt zijn/haar eigen beperking

Elk mens heeft laagjes. Dat sommige laagjes pas later aan het licht komen heeft niks met acteren te maken

(Ik vind een taartrecept ook meer iets om te bespreken met mensen die je bijna niet kent dan seksuele voorkeuren)
Ja ok, dat kan ik volgen. En me in vinden.

In je vorige post leek het voor mij net of je Hexagons gekke theorie aan het bevestigen was. Vandaar mijn vraag.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:17:15 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172876220
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Stille wateren zijn imo wel iets anders dan grijze muizen
Dus jij speelt zowel buiten als in bed graag met treinen? Of hoe gaat dat voor jou dan op?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:18:42 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_172876251
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:14 schreef Allures het volgende:

[..]

ik speel niks. Ik ben ook echt een net meisje dat van klassieke literatuur houdt en graag taarten bakt en de gastvrouw is op etentjes in een classy jurk, geen latex
Vast saai lijkt

En ik ga een date echt niet meteen aan zijn neus hangen waar ik van hou in bed. Iemand die denkt dat er niet meer in zit omdat ik graag op de bank met een kopje thee een engelse detective kijk tja die loopt wat mis en dat is dan echt zijn/haar eigen beperking

Elk mens heeft laagjes. Dat sommige laagjes pas later aan het licht komen heeft niks met acteren te maken

(Ik vind een taartrecept ook meer iets om te bespreken met mensen die je bijna niet kent dan seksuele voorkeuren)
Dit dekt de lading volledig ja! En zo zijn er heel erg veel meer vrouwen dan hij nu denkt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_172876258
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ok, dat kan ik volgen. En me in vinden.

In je vorige post leek het voor mij net of je Hexagons gekke theorie aan het bevestigen was. Vandaar mijn vraag.
ik denk dat het beide is
ik speel ook wel eens wat. Vind ik leuk. Ik ga er verder niet over uitwijden want daar hou ik dus niet van :P maar die combi van onschuld en juist niet vind ik leuk.
Dat je met je vriend ergens bent en dat die dan dingen mee krijgt die de rest niet ziet of zo

Maar daar ga je niks van mee krijgen als ik niet vind dat jij die laagjes ook te zien krijgt
En iemand die niet verder kijkt dan een eerste indruk gaat dat nooit zien van mij
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:20:05 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_172876282
Ben wel benieuwd wat er dan al onder heftig valt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:28:09 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_172876461
Betreft date is het qua sex net als de rest gewoon aanvoelen wanneer je wat kan bespreken. Je kan eventueel een balletje opgooien en als ze toehapt daar op door gaan.

Maar om nou uit het niets te zeggen dat je bv een dildo in je reet geil vind is niet echt de manier :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:28:34 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172876471
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:11 schreef Allures het volgende:

[..]

tja als ik kijk naar de mensen waarvan ik weet dat ze het een en ander uitspoken gaat dat zeker wel op
Ik denk dat je heel veel leuke opties voorbij loopt als je uit blijft gaan van deze hypothese
Ach momenteel niet aan het daten want nieuw liefje. Maar het gaat me ook om waar je het gemakkelijkste vind wat je zoekt.

Maar om eens ene voorbeeld te noemen. Ik denk dat onze latex liefhebber bijvoorbeeld meer kans heeft op een gelijkgestemde te vinden bij een concert van Rammstein dan bij een concert van Marco Borsato bijvoorbeeld.

Nou ken ik jou niet IRL, maar ik vraag me sterk af of ik jou zo als grijze muis zou bestempelen
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:30:55 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172876520
Nou als je dat koppel Henk en Ingrid in het dagelijks leven zou zien, zou ik nou niet echt bedenken dat zij zo van de kamasutra aspecten zouden zijn. Maarja dat zijn vooroordelen.

Leuk dat je het niet inziet dat het zou kunnen of niet verwacht, maar het gebeurd meer dan je denkt :)
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:31:05 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_172876522
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach momenteel niet aan het daten want nieuw liefje. Maar het gaat me ook om waar je het gemakkelijkste vind wat je zoekt.

Maar om eens ene voorbeeld te noemen. Ik denk dat onze latex liefhebber bijvoorbeeld meer kans heeft op een gelijkgestemde te vinden bij een concert van Rammstein dan bij een concert van Marco Borsato bijvoorbeeld.

Nou ken ik jou niet IRL, maar ik vraag me sterk af of ik jou zo als grijze muis zou bestempelen
:D je zit er zo ver naast :D

Als ik jou was zou ik eens bespreken met je nieuw liefje wat ze nog wil proberen en doen op sex gebied. Miss sta je nog versteld en gaat er een wereld voor je op.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:31:14 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172876525
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach momenteel niet aan het daten want nieuw liefje. Maar het gaat me ook om waar je het gemakkelijkste vind wat je zoekt.

Maar om eens ene voorbeeld te noemen. Ik denk dat onze latex liefhebber bijvoorbeeld meer kans heeft op een gelijkgestemde te vinden bij een concert van Rammstein dan bij een concert van Marco Borsato bijvoorbeeld.

Nou ken ik jou niet IRL, maar ik vraag me sterk af of ik jou zo als grijze muis zou bestempelen
Aannames en dikke onzin
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_172876540
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach momenteel niet aan het daten want nieuw liefje. Maar het gaat me ook om waar je het gemakkelijkste vind wat je zoekt.

Maar om eens ene voorbeeld te noemen. Ik denk dat onze latex liefhebber bijvoorbeeld meer kans heeft op een gelijkgestemde te vinden bij een concert van Rammstein dan bij een concert van Marco Borsato bijvoorbeeld.

Nou ken ik jou niet IRL, maar ik vraag me sterk af of ik jou zo als grijze muis zou bestempelen
als je zo gericht wil zoeken moet je op fetlife of okcupid zijn. Niet gaan lopen gokken bij concerten want dan kom je, beide kanten op, bedrogen uit denk ik
pi_172876597
FetLife is verspilde moeite. Daar zit het inmiddels al veel te vol met gefrustreerde rukkers die graag dickpics sturen naar elke vrouw die ook maar een beetje leuke foto heeft gepost.

Als je echt puur in de kink-scene wil gaan zoeken kun je beter naar de kleinere feestjes gaan, of 'munches' waar niet gespeeld wordt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:34:29 #100
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172876604
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D je zit er zo ver naast :D

Als ik jou was zou ik eens bespreken met je nieuw liefje wat ze nog wil proberen en doen op sex gebied. Miss sta je nog versteld en gaat er een wereld voor je op.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:31 schreef Allures het volgende:

[..]

als je zo gericht wil zoeken moet je op fetlife of okcupid zijn. Niet gaan lopen gokken bij concerten want dan kom je, beide kanten op, bedrogen uit denk ik
Hee het gaat over die jongen met zijn latex fantasie, niet over mij :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')