abonnement Unibet Coolblue
pi_172849403
Als er een rechtsback bijkomt dan hoef je echt niet nog een CV aan te schaffen. Je hebt dan Veltman en Viergever als backup voor het centrum.
pi_172849404
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:11 schreef Simmertje het volgende:
Mja, dan moet je dus een speler vinden die het oke vindt om te banken voor een groot deel van het seizoen.
Een jong talent kan in Europa invallen. Met het drukke programma ook in competitie meedoen en natuurlijk de beker. Riedewald en Westermann hebben samen nog wel redelijk wat gespeeld (bij Jong Ajax ook). Aangezien Sanchez en Veltman seizoen erna vermoedelijk weggaan kun je ze ook een traject aanbieden
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 11:15:14 #53
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172849405
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Lekker over transfers praten terwijl morgen de belangrijkste wedstrijd van het seizoen gespeeld moet worden..... :)

Ik denk dat het een hele lastige wedstrijd gaat worden. Iedereen denk dat het uitdoelpunt voordeel geeft. Ik denk dat het niets uit maakt. Je mag morgen gewoon geen tegendoelpunt krijgen.

Dus moet ajax op de aanval gaan met kans op een dodelijke counter?
of moet ajax wat behoudender gaan spelen om geen tegendoelpunt te krijgen?
1-1 uit is beter dan 0-0.

Als je uit 0-0 speelt en thuis 1-1 gelijk speelt ben je niet door, andersom wel. Uitdoelpunt geeft dus wel degelijk voordeel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172849483
Maar laten we eerst maar vanavond afwachten. Na winst vanavond ben je iig verzekerd van zo'n 6-10 miljoen extra aan inkomsten en wie weet nog veel meer. Wie weet durft Markie Netto dan ook wat meer risico te nemen.
pi_172849501
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:19 schreef Simmertje het volgende:
Maar laten we eerst maar vanavond afwachten. Na winst vanavond ben je iig verzekerd van zo'n 6-10 miljoen extra aan inkomsten en wie weet nog veel meer. Wie weet durft Markie Netto dan ook wat meer risico te nemen.
Bij winst zitten we nog niet in de CL he...
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 11:21:13 #56
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172849525
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:19 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Bij winst zitten we nog niet in de CL he...
Wel ben je zeker van EL
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172849550
Play-off CL levert al 3 miljoen op en zeker de 2,5 miljoen van de EL (mocht je verliezen).
pi_172849613
Riedewald en Tete zouden eigenlijk wel goede opties voor Ajax zijn als je zo kijkt...
  woensdag 2 augustus 2017 @ 11:26:29 #59
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_172849624
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:26 schreef Thezeurminator het volgende:
Riedewald en Tete zouden eigenlijk wel goede opties voor Ajax zijn als je zo kijkt...
die willen niet op de bank zitten.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_172849747
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Lekker over transfers praten terwijl morgen de belangrijkste wedstrijd van het seizoen gespeeld moet worden..... :)

Ik denk dat het een hele lastige wedstrijd gaat worden. Iedereen denk dat het uitdoelpunt voordeel geeft. Ik denk dat het niets uit maakt. Je mag morgen gewoon geen tegendoelpunt krijgen.

Dus moet ajax op de aanval gaan met kans op een dodelijke counter?
of moet ajax wat behoudender gaan spelen om geen tegendoelpunt te krijgen?
Laat je een keer onderzoeken man.
Gino ♥
pi_172849947
Zin in vanavond! :)
pi_172850082
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:19 schreef Simmertje het volgende:
Maar laten we eerst maar vanavond afwachten. Na winst vanavond ben je iig verzekerd van zo'n 6-10 miljoen extra aan inkomsten en wie weet nog veel meer. Wie weet durft Markie Netto dan ook wat meer risico te nemen.
Los van die opbrengsten is er wel zo belachelijk veel geld binnen gekomen dat dat risicootje nu ook wel genomen kan worden...

Vanuit de jeugd zit er qua verdediging niet heel veel aan te komen of wel :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_172850155
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Los van die opbrengsten is er wel zo belachelijk veel geld binnen gekomen dat dat risicootje nu ook wel genomen kan worden...

Vanuit de jeugd zit er qua verdediging niet heel veel aan te komen of wel :?
Als het niveau van het eerste toeneemt wordt doorstroming vanuit de jeugd ook steeds moeilijker. Dat zie je ook heel duidelijk bij de echte topclubs. Elk nadeel hep z'n voordeel en andersom.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 11:54:13 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172850158
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:05 schreef franklop het volgende:
Vergeet ook je middenveld niet;
Zyjech
Schone
VD Beek
De Jong

Naja en Sinkgraven dan, ook niet zo heel breed qua selectie
Vorig jaar met een overschot aan middenvelders (9) en dit jaar heb je er gewoon te weinig. Natuurlijk ook door de onvoorziene omstandigheden rond Nouri, maar toch was 5 ook al iets te weinig.

Daarnaast is Schöne ook wel een aflopende zaak zo langzamerhand. Hij kan in de grote wedstrijden niet mee. Te traag.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:07 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Eiting
Ik heb Eiting nooit echt zien spelen, maar ik heb begrepen dat hij vrij langzaam is? Te langzaam voor Ajax 1?

Er moeten nog spelers bij. Misschien was het toch niet zo'n slecht idee geweest om Sneijder te halen. Kan nog 2 jaar spelen en zit eigenlijk geen talenten meer in de weg aangezien je nog 2 talenten hebt (Van der Beek en De Jong) die zat aan spelen toe gaan komen. Zeker als je ziet dat ze allebei Schöne aan het voorbij streven zijn.

Sinkgraven zie ik niet meer als middenvelder. Wordt elke keer te licht bevonden. Zelf zou ik hem nog wel voor langere tijd op het middenveld willen zien. Hij heeft alles wat een middenvelder van Ajax zou moeten hebben, alleen blijkbaar niet op het benodigde niveau.

Misschien dat hij met zijn ervaringen als LB nu wel beter op het middenveld vooruit kan. Meer afjagen en agressiever spelen dan in het verleden.
Zou mooi zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 11:55:32 #65
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172850186
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Vorig jaar met een overschot aan middenvelders (9) en dit jaar heb je er gewoon te weinig. Natuurlijk ook door de onvoorziene omstandigheden rond Nouri, maar toch was 5 ook al iets te weinig.

Daarnaast is Schöne ook wel een aflopende zaak zo langzamerhand. Hij kan in de grote wedstrijden niet mee. Te traag.

[..]

Ik heb Eiting nooit echt zien spelen, maar ik heb begrepen dat hij vrij langzaam is? Te langzaam voor Ajax 1?

Er moeten nog spelers bij. Misschien was het toch niet zo'n slecht idee geweest om Sneijder te halen. Kan nog 2 jaar spelen en zit eigenlijk geen talenten meer in de weg aangezien je nog 2 talenten hebt (Van der Beek en De Jong) die zat aan spelen toe gaan komen. Zeker als je ziet dat ze allebei Schöne aan het voorbij streven zijn.

Sinkgraven zie ik niet meer als middenvelder. Wordt elke keer te licht bevonden. Zelf zou ik hem nog wel voor langere tijd op het middenveld willen zien. Hij heeft alles wat een middenvelder van Ajax zou moeten hebben, alleen blijkbaar niet op het benodigde niveau.

Misschien dat hij met zijn ervaringen als LB nu wel beter op het middenveld vooruit kan. Meer afjagen en agressiever spelen dan in het verleden.
Zou mooi zijn.
Ik vond Eiting in die wedstrijd tegen Werder ( :{ ) het wel prima doen, in Jong heeft hij ook wel leuke dingen laten zien op zich. En Sneijder, tsja. Als het klopt dat hij hier maar een halfjaar wil spelen en dan naar Amerika wil snap ik dat ze die lekker laten lopen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172850200
Sinkgraven in de rol van Schone is misschien ook nog wel een optie, heeft verdedigend bijgeleerd en kan het spel ook verdelen....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_172850245
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:31 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Laat je een keer onderzoeken man.
:D
U MAD?
  woensdag 2 augustus 2017 @ 11:59:09 #68
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_172850262
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Sinkgraven in de rol van Schone is misschien ook nog wel een optie, heeft verdedigend bijgeleerd en kan het spel ook verdelen....
Alsjeblieft niet zeg
pi_172850267
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Sinkgraven in de rol van Schone is misschien ook nog wel een optie, heeft verdedigend bijgeleerd en kan het spel ook verdelen....
_O-
pi_172850285
Is Neres als back-up op het middenveld en Kluivert op RB eigenlijk geen optie? Ik vind hem altijd wel sterk in de combinatie met goed spelinzicht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 12:01:26 #71
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172850306
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:00 schreef Monolith het volgende:
Is Neres als back-up op het middenveld en Kluivert op RB eigenlijk geen optie? Ik vind hem altijd wel sterk in de combinatie met goed spelinzicht.
Als je zoiets zou doen zou je denk ik wel echt met een 10 moeten werken en niet met een 6
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172850316
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:01 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Als je zoiets zou doen zou je denk ik wel echt met een 10 moeten werken en niet met een 6
Dat wel ja, maar dat kan juist ook interessant zijn als 'plan B'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:05:57 #73
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_172850378
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_172850424
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:00 schreef Monolith het volgende:
Is Neres als back-up op het middenveld en Kluivert op RB eigenlijk geen optie? Ik vind hem altijd wel sterk in de combinatie met goed spelinzicht.
Komt volgens keizer toch vooral verdigend te kort.
Gino ♥
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:08:57 #75
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172850447
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Als het niveau van het eerste toeneemt wordt doorstroming vanuit de jeugd ook steeds moeilijker. Dat zie je ook heel duidelijk bij de echte topclubs. Elk nadeel hep z'n voordeel en andersom.
Ligt ook aan de kwaliteit van de jeugdopleiding en de durf van de trainer om jonge spelers op te stellen.

Ik heb wel eens het idee dat bij de echte topclubs ze spelers opleiden, verkopen aan kleinere clubs en dan even later weer terug kopen als blijkt dat ze toch wel erg goed zijn geworden. Of ze dan door een andere grote club worden gekocht.

Het is het probleem van het grote geld. De grootste clubs hoeven geen talenten meer te hebben omdat ze een team van gevestigde topspelers bij elkaar kunnen kopen.
Vroeger kon je wel een paar goede spelers van buitenaf halen, maar je moest toch wat aanvullen met wat mindere goden. Of je moet dan spelers uit de eigen opleiding gaan gebruiken.

Waarom zou PSG een talent laten doorstromen op linksbuiten als je Neymar kunt kopen. Terwijl je al miljoenen hebt uitgegeven aan de rest van je selectie.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')