abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 juli 2017 @ 10:15:34 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172614837
Wat een nietszeggend stukje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172614960
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:15 schreef Caland het volgende:
Wat een nietszeggend stukje.
Volledig in lijn dus met de speler Berghuis.
pi_172615003
Het Turkse Aksam zou melden dat Fenerbahçe een transfersom verlangt voor Van persie.

De vraagprijs zou 4 miljoen euro zijn.

Nu vind ik persoonlijk 4 miljoen euro aan de hoge kant voor het afkopen van een één-jarig contract maar het zou jammer zijn als het daarop afketst.

Wat mij betreft is Van persie nog best een kleine transfersom waard.

Als Van geel een transfersom van 2,5 tot 3 miljoen zou uitonderhandelen zouden jullie dat dan een goede deal vinden?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172615021
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Het Turkse Aksam zou melden dat Fenerbahçe een transfersom verlangt voor Van persie.

De vraagprijs zou 4 miljoen euro zijn.

Nu vind ik persoonlijk 4 miljoen euro aan de hoge kant voor het afkopen van een één-jarig contract maar het zou jammer zijn als het daarop afketst.

Wat mij betreft is Van persie nog best een kleine transfersom waard.

Als Van geel een transfersom van 2,5 tot 3 miljoen zou uitonderhandelen zouden jullie dat dan een goede deal vinden?
Ligt eraan hoe hoog zijn salaris zou worden
pi_172615218
Van Persie is te duur voor Feyenoord.

IK denk dat Kuyt de afgelopen 2 jaar de best betaalde speler van Feyenoord was.

Hij moet niet veel meer willen dan Kuyt denk ik zo.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172615322
quote:
[quote]Het gaat om het salarisstrookje van september 2014, het eerste salarisstrookje dat Vermeer ontving van Feyenoord. Eind augustus was hij door de Rotterdamse club overgenomen van Ajax.

Vermeer kreeg netto 129.501 euro en 44 cent uitbetaald;
quote:
Dirk Kuyt om te spelen voor Feyenoord. Volgens de krant zal het salaris van Kuyt tussen de 600.000 en 700.000 euro liggen.
Zou Vermeer 2x zoveel gekregen hebben als Kuyt de afgelopen 2 seizoen?

ik geloof het niet.....

bij de turken kreeg hij nog
quote:
Dirk Kuyt is a retired Dutch footballer who most recently played for Feyenoord. Originally starting his career as a striker, he played much of his career as a winger, and has also been deployed as a wingback. Wikipedia
Born: July 22, 1980 (age 37), Katwijk aan Zee
Height: 1.83 m
Spouse: Gertrude Kuyt (m. 2003)
Salary: 2.85 million EUR (2014)
Van Persie op dit moment 4.9 miljoen bij de turken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 23 juli 2017 @ 10:45:05 #257
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172615399
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]


[..]

Zou Vermeer 2x zoveel gekregen hebben als Kuyt de afgelopen 2 seizoen?

ik geloof het niet.....

bij de turken kreeg hij nog

[..]

Van Persie op dit moment 4.9 miljoen bij de turken
Eerste salarisstrookje. Mogelijk ook tekenpremie of onkostenvergoedingen erbij.
  zondag 23 juli 2017 @ 10:45:29 #258
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172615408
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]


[..]

Zou Vermeer 2x zoveel gekregen hebben als Kuyt de afgelopen 2 seizoen?

ik geloof het niet.....

bij de turken kreeg hij nog

[..]

Van Persie op dit moment 4.9 miljoen bij de turken
Daar zat tekengeld bij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172615491
Tja als ik van Persie zou zijn dan zou ik nog een jaartje in turkije blijven voor 5 miljoen....

quote:
5: Robin van Persie (Manchester United, ¤25,6 miljoen)

Jazeker. De all-time topscorer van het Nederlands elftal blijft zijn collega-spits Wayne Rooney (7e) nét voor, maar opmerkelijker is dat ook wereldster Zlatan Ibrahimovic (8e) minder euro's bij elkaar scoorde (¤21,5 miljoen). Zou de Rotterdammer dan zo'n lucratieve deal met Hugo Boss hebben gesloten?

4: Thiago Silva (Paris Saint-Germain, ¤27,5 miljoen)

Verrassend. De Braziliaanse verdediger verdient dus ook méér dan zijn ploeggenoot Zlatan. Niet aan maandelijks loon bij de club uit Parijs, want de Zweedse badboy verdient met zijn ¤15 miljoen nog behoorlijk veel meer dan de ¤10 miljoen van Silva, maar commercieel heeft de Braziliaan het blijkbaar beter voor elkaar. Silva maakt reclame voor Nissan, Zlatan acteert in spotjes voor Volvo. Bravo Nissan, dan maar.

3: Neymar (Barcelona, ¤36,5 miljoen)

De bedragen schieten omhoog. Niet zo gek, als je ziet hoe het wonderkind uit de favela's schittert in een shampoo-reclame op de Japanse televisie. En hij is natuurlijk een graag gezien gast in al die knappe Nike-reclames, dat zal vast ook meer opleveren dan een nieuw paar gifkleurige schoenen.

En dan nu tromgeroffel. Nogmaals: we voeren hier geen lawaaiige discussie over wie béter is, dat mag morgen weer. Maar wie verdient nét iets meer dan de ander?

2: Cristiano Ronaldo (Real Madrid, ¤54 miljoen)

Dus toch 'slechts' tweede. Of dus juist toch niet. Hoe dan ook, de glitteratleet kan naast zijn vorstelijke salaris (¤17 miljoen) ook nog enkele facturen sturen naar onder meer luchtvaartmaatschappij Emirates en Pao Facial Fitness. Pardon? Ja, u leest het goed. Ook Ronaldo speelt in een krankzinnig commercial op de Japanse televisie. Over hoe je mooie wangen krijgt, ofzo. Wel echt het bekijken waard overigens. O, en hij heeft zijn eigen ondergoedlijn CR7. En hij doet wat voor Nike, schijnt.

1: Lionel Messi (Barcelona, ¤65 miljoen)

De wonderdribbelaar slalomt alleen op het gras al zo'n ¤20 miljoen bij elkaar. Netto. De rest plukt hij weg bij Turkish Airlines, Pepsi of EA Sports. O ja, Gilette ook. En Adidas helpt hem handje. Ja, en Samsung. Moet je nagaan wat hij zou verdienen als hij óók nog als een volslagen idioot op de Japanse tv zou verschijnen.
voor het geld hoeft hij niet meer te doen.....

quote:
Robin van Persie verdiende zijn vermogen van 90 miljoen dollar, naast met reclames voor merken zoals Lemon Water, met Manchester United & Fenerbahçe.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172615701
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:15 schreef Caland het volgende:
Wat een nietszeggend stukje.
Was ook mijn gedachte. Verder lijkt het mij sterk dat Van Persie zijn contract af zou moeten kopen. Dat is natuurlijk andersom..de club wil van een duur contract af en geeft de speler een zakje geld mee.
pi_172617822
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Het Turkse Aksam zou melden dat Fenerbahçe een transfersom verlangt voor Van persie.

De vraagprijs zou 4 miljoen euro zijn.

Nu vind ik persoonlijk 4 miljoen euro aan de hoge kant voor het afkopen van een één-jarig contract maar het zou jammer zijn als het daarop afketst.

Wat mij betreft is Van persie nog best een kleine transfersom waard.

Als Van geel een transfersom van 2,5 tot 3 miljoen zou uitonderhandelen zouden jullie dat dan een goede deal vinden?
Ja.
pi_172617859
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Het Turkse Aksam zou melden dat Fenerbahçe een transfersom verlangt voor Van persie.

De vraagprijs zou 4 miljoen euro zijn.

Nu vind ik persoonlijk 4 miljoen euro aan de hoge kant voor het afkopen van een één-jarig contract maar het zou jammer zijn als het daarop afketst.

Wat mij betreft is Van persie nog best een kleine transfersom waard.

Als Van geel een transfersom van 2,5 tot 3 miljoen zou uitonderhandelen zouden jullie dat dan een goede deal vinden?
Ik zou niet veel problemen hebben een paar mln transfer te betalen, je krijgt voor dat soort geld nevernooitniet een degelijk alternatief. Het grootste probleem in de onderhandelingen lijkt me hoeveel Van Persie bereid is in te leveren.

Het lijkt me reëel dat Fenerbahce hem geen pieken meegeeft als ie echt met een transfersom verhuist. Als het contract ontbonden wordt, dan ziet het financiële plaatje er wellicht anders uit, zowel voor RVP als Feyenoord gunstiger lijkt me. :)

Ik zou dan wellicht meer zien in een constructie waarin wij Fener betalen om daartoe indirect bij te dragen aan de 'onkosten Van Persie'. Dat we op die manier een stuk salaris uit het transferpotje kunnen betalen
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  zondag 23 juli 2017 @ 12:42:03 #263
357045 Grifte
Feijenoord
  zondag 23 juli 2017 @ 12:43:31 #264
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172617977
Ik las het stuk net ja, sinds wanneer is ziggo sponsor van Feyenoord geweest?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172618287
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Het Turkse Aksam zou melden dat Fenerbahçe een transfersom verlangt voor Van persie.

De vraagprijs zou 4 miljoen euro zijn.

Nu vind ik persoonlijk 4 miljoen euro aan de hoge kant voor het afkopen van een één-jarig contract maar het zou jammer zijn als het daarop afketst.

Wat mij betreft is Van persie nog best een kleine transfersom waard.

Als Van geel een transfersom van 2,5 tot 3 miljoen zou uitonderhandelen zouden jullie dat dan een goede deal vinden?
Dit idd.
  zondag 23 juli 2017 @ 13:05:02 #266
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172618306
quote:
Wie de fuck is John Verhoeven?
pi_172618308
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 12:43 schreef Caland het volgende:
Ik las het stuk net ja, sinds wanneer is ziggo sponsor van Feyenoord geweest?
Waar is dit te lezen?
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 23 juli 2017 @ 13:06:19 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172618331
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Waar is dit te lezen?
https://www.frankwatching(...)rdeal-met-feyenoord/
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172618349
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172618375
quote:
:D :D :') :D

Wat is dit voor frusti ajax-pubertje?
  zondag 23 juli 2017 @ 13:12:00 #271
357045 Grifte
Feijenoord
pi_172618424
quote:
quote:
Qurrent appelleert aan het concept van een duurzame samenleving, een gezonde aarde voor iedereen. Daarbij zien we dingen, zoals respect voor het milieu, zorg voor de aarde, en daarmee ook zorg voor de wereld en de mensen die daarop rondlopen. Feyenoord en haar supportersschare? Daar vloeit geen druppel groen bloed in de aderen.
En wij maar pleiten voor echt gras, wordt het weer niet op waarde geschat.
pi_172618693
Godver wat een armzalig opiniestukje _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172619807
Die kerel vindt zichzelf dus een tokkie, is daar trots op, en meent dat de hele aanhang zo is en Feyenoord dus een tokkieclub is en moet blijven. Of zo.
pi_172621150
wtf is die vent dan....wat een viese mongool
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172621185
Van Persie kan de boel wel stimuleren richting Feyenoord door ondermaats te gaan voetballen bij de turken....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')