Ik heb een keer zo'n gezin met AirBNB over de vloer gehad.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:32 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja, dit is dat soort warmte van het gezinsleven wat ik nooit gekend heb. We hadden ook nog niet zo'n bord want Ikea bestond nog niet. Dat zal het zijn. Sindsdien zal het er warmer aan toegaan omdat je dat bord elke dag tegenkomt. In elke kamer 1.
Wow, dat is wel heel origineel in vergelijking met de Schotse vlagquote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze kregen er waarschijnlijk ook deze originele grafische vormgeving voor:
[ afbeelding ]
Een blij huis heeft dan ook een afwasmachine, he?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n gezin met AirBNB over de vloer gehad.
Verschrikkelijk warm en gezellig. Dat was vooral omdat ze de afwas de hele week lieten staan en dus nooit hoefden ruzie te maken van "Ik moet ook altijd weer de afwas doen hè!"
Het ziet er grafisch wel gelikt uit.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel origineel in vergelijking met de Schotse vlag
Dus je wordt er misschien ook wel pragmatisch van. Klinkt goed.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n gezin met AirBNB over de vloer gehad.
Verschrikkelijk warm en gezellig. Dat was vooral omdat ze de afwas de hele week lieten staan en dus nooit hoefden ruzie te maken van "Ik moet ook altijd weer de afwas doen hè!"
Het woord wat ik ermee associeer is eerder "asociaal" dan "pragmatisch"quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dus je wordt er misschien ook wel pragmatisch van. Klinkt goed.
Toch schroomde ze niet het monster van Loch Ness in te zetten als marketingsmiddel.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:34 schreef Bart2002 het volgende:
In Schotland komt men voor de superieure drank en het fotogenieke landschap. Dat is bekend en heeft geen "citymarketing" nodig.
Klopt, en nieuwe websites en allerhande logo's en zo. Het zijn wel grote projecten.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Het ziet er grafisch wel gelikt uit.
En ik geloof dat in het bedrag doorgaans ook honderd miloen miljard briefpapier, enveloppen etc. inbegrepen is. Dat heb ik tenminste geleerd uit de discussie op Fok! over de nieuwe huisstijl van Amsterdam een paar jaar terug.
Wel recht voor zijn raap. Ook wel verfrissend ipv al dat hihaho-lollige.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, en nieuwe websites en allerhande logo's en zo. Het zijn wel grote projecten.
Maar de slogan "Welcome to Scotland" is echt zo origineel als een kist op een begrafenis natuurlijk.
Ik weet niet hoe verfrissend het is. Half Nederland heeft een bord met "Welkom in [woonplaats]" in het gras staan.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel recht voor zijn raap. Ook wel verfrissend ipv al dat hihaho-lollige.
Netherlands: The Original Cool.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:43 schreef Igen het volgende:
http://www.boredpanda.com(...)n-familybreakfinder/
El Salvador wint de Honesty in Advertising prize: The 45 minute countryquote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:43 schreef Igen het volgende:
http://www.boredpanda.com(...)n-familybreakfinder/
Is ook niet waar.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Netherlands: The Original Cool.
Ik heb die echt nog nooit gehoord.
Nou, daar moet je de geschiedenis van het Monster maar eens op naslaan. Als ze er iets officieels mee deden was dat altijd ludiek. En geef ze eens ongelijk. Maar als ik mag kiezen tussen het Monster, dat zich zoals bekend zeer zelden laat zien, en het bezoeken van b.v. de The Balvenie fabriek dan graag dat laatste. En daarna reizen wij snel weer door naar de Lagavulin. Never a dull moment.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Toch schroomde ze niet het monster van Loch Ness in te zetten als marketingsmiddel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |