abonnement Unibet Coolblue
pi_172476660
Gaaf dat jullie naar de panda's zijn gaan kijken zusjevan! Leuk dat E nu interesse heeft in de dieren. L heet dat nu ook steeds meer. Vorige zomer waren wij naar de dierentuin en toen was ze nog wat klein.

Wat leuk dat ze zich allemaal zo goed vermaakt hebben in de speeltuin Groofsken!

Chanty beterschap voor A!

Ahhhhhh wat een leuke foto's van Tas!

Hier eet dreumes niet zo veel. Vragen jullie dreumessen ook echt om eten of bieden jullie bijv boterhammen aan tot ze niet meer hoeven? Hier vraagt L eigenlijk nooit om meer. Ze eet ik de ochtend 1 snee brood en smiddags 1 met iets erbij zoals een cracker of fruit of tomaatjes. 2 x fruit per dag en dan nog avondeten wat ze soms goed en soms slecht eet. Voor het slapen gaan nog een flesje. Bij opa en oma of kdv snoept ze soms wat meer denk ik. Thuis af en toe nog extra krentjes of zo'n maischipjes.

Beterschap Jagar en LeSage. Niet leuk :(.

Arja wat gezellig zo dat fietsen! & dat kletsen helemaal. Ze praat dan denk ik al best goed/snel hè? Ik heb L zelf nog nooit op de fiets gehad😁. Man wel natuurlijk. We gingen pas vrij laat met haar fietsen en toen was ik zwanger van nr 2 dus durfde ik niet goed. Binnenkort maar eens doen, want ze vindt het hartstikke leuk!

FF wat jammer dat O dan niet meer voorop kan! Vanaf wanneer kunnen / mogen ze achter op de fiets eigenlijk?
pi_172477074
Arja, dat klinkt echt precies als de fietstochtjes met S, inclusief hihihi hahaha O+ Helaas pas ik met mijn dikke buik nu niet tussen het stoeltje en het zadel :')

Jagar, ook al zo'n zieke dreumes thuis ;( beterschap! S. heeft heel slecht geslapen vannacht, er zit hem duidelijk wat dwars. Vandaag een dagje bij mijn schoonmoeder, dus daar wordt vast ook genoeg geknuffeld.

Eten wordt hier inderdaad zelf om gevraagd. Dan loopt hij naar de fruitschaal en roept 'mama?' en dan wijs ik aan tot hij 'ja' zegt. Eerst waren dat standaard bananen, tegenwoordig vaker appels. Ik vind het zo grappig dat hij daar dan dus een mening over heeft.

Vieve, snel gaan fietsen dan hoor, zo gezellig O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_172477371
Eten vragen is hier wijzen naar de keukenlade met de soepstengels en heel hard "KOEEEEEEK" roepen. Of al "APPOL" roepend proberen om via een stoel op de tafel naar de fruitschaal te klimmen :') . Tas is niet zo subtiel. Wel lekker duidelijk ^O^ .

Beterschap voor de zieken en ook sterkte voor de kotsopruimers :* . Sneu voor beide!

Ik fiets ook nu pas weer regelmatig met m'n duo. Annie achterop en Tas voor, al zou het qua gewicht ook best andersom kunnen. Tas heeft dan als hobby om zoveel mogelijk heen en weer te wiebelen en aan alle rem/versnellingskabels te trekken. Maar samen liedjes zingen blijft inderdaad fijn O+ . Hij kan liedjes nu ook aanvullen, zo grappig:

Nijntje, Nijntje, kom er....?
BIJJJJJJ
Met je vriendjes reuze...?
BIJJJJJJ
Snuffie, Knorretje en Boris....?
BIJJJJJJ

:+
pi_172478039
Emmy wijst nog helemaal nergens naar.

Zou best kunnen dat ze kaas bedoelt met ka-ies, ze is er dol op. Maar om dat nou de hele dag te zeggen. Ik hoor het haar in haar bedje al zeggen :')

Nooit over na gedacht dat je met een zwangere buik niet kan fietsen met een fietsstoeltje erbij. Is inderdaad wel krap dan.

Ah razz met nijntje wat cute.

Hoe is het met de ziekenboeg?
  maandag 17 juli 2017 @ 09:21:45 #155
409579 LuDann
All the way
pi_172478143
Wolk vraagt zelf om 'meeah bjoodje'. Ik was uit mezelf niet op het idee gekomen om haar 4 boterhammen te geven. :+

Maar dan wel 'nee bah bjoodje' Zonder pindakaas dus, want dat vindt ze niet zo lekker. :P
pi_172478316
Hier wordt demonstratief het bord aangegeven met een "op" en dan vragen we of hij nog een boterham wil. Wel max twee per maaltijd nu, dat vind ik genoeg. "naan" geeft hij wel zelf aan en "koek" was een van z'n eerste woordjes (waar ik mijn schoonmoeder van verdenk, bij ons had hij toen nog nooit koek gegeten).

Hier tot 6,5e maand zwanger nog gefietst. Daarna zat ik idd klem :') en daarvoor was het al moeilijk op en afstappen, maar dat vind ik sowieso met een voorzitje op een reguliere fiets.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_172478461
Het eerste wat t roept als hij wakker is is "aabei?"

Hij was weer kiplekker vanmorgen.lekker uitgeslapen tot kwart voor acht...
pi_172479014
Leuk die eetverhalen! M. eet ook best veel op een dag geloof ik. Pap, 2 stuks fruit, 1-2 boterhammen, tussendoortjes (rozijntjes, rijstwafels, zoiets) en 's avonds een bord vol eten, tenzij ze besluit dat ze het niet lust, en yoghurt na. Regelmatig komt ze ook nog eten bij ons bietsen. Het liefst zou ze overigens ook de hele dag koekjes eten.

Maarehm.. Eigenlijk kom ik hier afscheid nemen met M. Sinds gisteren is ze echt een peuter! We vierden het heel klein met alleen de oma's en opa (en de kraamverzorgster). Ze kreeg van ons een keukentje waar ze nu al helemaal gek van is. We hadden er ook o.a. speelgoedgroenten en -fruit bij gekocht, dus ze loopt nu hele dag met haar 'roze banaan' (aubergine) te sjouwen :')
pi_172479050
nog gefeliciteerd, Kazy!
  maandag 17 juli 2017 @ 10:20:00 #160
409579 LuDann
All the way
pi_172479114
'aabei' is hier ook favoriet ja. _O- We hebben nu een nieuwe tactiek met tanden poetsen waarbij ik opnoem wat voor eten ik zogenaamd zie in haar mond, dat poets ik dan weg. Scheelt een hoop drama, meestal dan. Ik noem dan dingen die ze die dag gegeten heeft maar Wolk doet zelf ook altijd een duit in het zakje en roept om de haverklap 'aabei', of ze dat nu wel of niet gehad heeft die dag. :')

Pff, ik baal een beetje. Net gehoord dat onze stad een nieuw plaatsingsbeleid op basisscholen gaat instellen. Alle kindjes vanaf 1 januari 2015 krijgen vanaf eind dit jaar een brief thuis waarbij de voorkeur voor 1 van 5 scholen in de omgeving kan worden aangegeven. Als er teveel aanmeldingen zijn dan wordt er geloot.

Ansich begrijpelijk hoor... Maar wij hebben er nogal wat tijd en moeite ingestoken om Wolk op verschillende scholen in te schrijven en die inschrijvingen vervallen nu allemaal. Daarnaast is de kans dat de school van onze keuze (een Daltonschool) buiten ons keuzegebied ligt, behoorlijk groot. Pff. -O-
  maandag 17 juli 2017 @ 10:21:00 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172479128
Gefeliciteerd Kazy!

Beterschap met de kleintjes verder!

Hier komen er vier boventanden door, ben benieuwd wanneer ze echt echt zichtbaar gaan worden :D
En ze roept steeds 'etâh!!!' en probeert kaas te jatten, vannacht twee flessen extra, ze heeft het even nodig denk ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 17 juli 2017 @ 10:21:00 #162
409579 LuDann
All the way
pi_172479130
Van harte gefeliciteerd Kazy! *O* Roze banaan. _O-
pi_172479954
Gefeliciteerd kazy! Wat bijzonder dat de kraamverzorgster er bij was.

Roze banaan :D

Molo eindelijk meer tandjes en zo veel tegelijk ook nog. Daar zal de onrustige nacht ook wel mee te maken hebben
pi_172485574
Gefeliciteerd Kazy!

Fijn dat T weer fit is Jagar.

LeSage, S ook weer wat fitter?

LuDann, balen van de scholen. Zeker als je er al zoveel moeitevoor gedaan hebt.

Molo's dame aan de boventanden :)

Verder zeef. Zijn terug van vakantie. Twix houdt van zwemmen. Of nee, SEMME MAMA! En echt als in vleugeltjes om en erin duiken. Heerlijk vond hij het.
De eerste was draait alweer, auto is leeg. Nu nog even wat rommelen en opruimen. Ik probeer weer aan te haken.

Ohja, eten, wat is dat? Daar doet Twix lievernog steeds niet aan.
  maandag 17 juli 2017 @ 16:59:28 #165
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_172486380
Oh wat zuur LuDann. Zeker als je voor een specifiek type onderwijs wilt gaan. Vind het toch apart dat ze dat zomaar kunnen bepalen. Gaat toch om de toekomst van je kind.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_172490523
En als je nu alleen de dalton school aanvinkt?
Schudden voor gebruik
pi_172490565
Wij hebben nog nul gedacht aan basisschool :O

Ben ik ontaard/laat etc?
Schudden voor gebruik
pi_172490622
Zaterdag vieren we zijn verjaardag al... ik ben er nog niet klaar voor :')

Toch gaat hij ineens zo hard in ontwikkeling. Dat kleine gaat er ineens bijna allemaal vanaf.
Schudden voor gebruik
  maandag 17 juli 2017 @ 20:45:56 #169
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_172490826
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:36 schreef Stippelrientje het volgende:
Wij hebben nog nul gedacht aan basisschool :O

Ben ik ontaard/laat etc?
Ontaard sowieso niet en laat hangt helemaal af van waar je woont. Er zijn steden waar je al voor de eerste verjaardag moet inschrijven als je een plek wilt op de school naar keuze. Hier bij ons waren we met 2,5 jaar vroeg :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_172490942
Ik weet nog niet eens waar wij dan wonen :D

Zoveel keuze is hier ook niet in onderwijs.
Schudden voor gebruik
pi_172492442
Razz, die Tas O+ Klinkt superlief!

LuDann, gedoe zeg! Maar stond je echt al ingeschreven (als in zekerheid dat je een plaats hebt), of waren het voorinschrijvingen? Het voelt ergens heel raar dat een inschrijving zomaar ongedaan kan worden gemaakt :{

Wij staan ook bij meerdere scholen ingeschreven, maar hebben 'maar' bij 1 school echt zekerheid van een plek, de rest zijn voorinschrijvingen in afwachting van een loting. Toen we met een baby van 8 maanden bij de dichtstbijzijnde school informeerden, vonden ze dat we aan de late kant waren :') Maar het hangt idd echt af van waar je woont..

Malteser, welkom terug van vakantie! Hebben jullie het fijn gehad? Heerlijk dat Twix zo graag zwemt O+

Mijn scriptie was goedgekeurd, dus ik ben klaar nu *O* Blij! Eindelijk tijd om alle 191 achterstallige klusjes van de afgelopen periode te doen, dacht ik vanochtend. Maar na de lunch belde het kdv, ze was ontroostbaar door tandjespijn. Gelukkig was het park sterker dan tandjesleed, want geitjes O+ en konijnen O+ en vogels om achteraan te rennen-struikelen-rennen O+ Ik vind het zó leuk, hoe leuk ze dieren vindt :D
pi_172492684
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 20:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat was er ook weer met haar suiker groofs? Ernstige zorgen?

Ja Chanty ik schrok er ook van. Hij viel ineens zo vaak op z'n leren slofjes. Bleek dat dat maat 21 was. Oeps :@ . Dus nu gympen en sandalen maat 23, was ook nog een zoektocht met z'n brede voeten en hoge wreven. En het ziet er niet uit, zo'n hummeltje met van die slagschepen :') .
Heb je een pm gestuurd.
pi_172492722
Ja heerlijk Ono! Twee weken stralend weer en een stralende Twix. Dus wij straalden ook ;).

Eat sneu van de tanden maar wel fijn dat de afleiding goed werkte ^O^ .

Oh ja, ik zag Tas nog! Wat een groterd!!
pi_172494242
Wij moeten de scholen ook nog uitzoeken. Hebben twee opties, de ene school hebben neefjes en nichtjes en kinderen van vrienden op gezeten, de tweede school is een kleinschalige montessori. Daar gaat hij eind augustus naar het kdv (is de dichtst bijzijnde), dan kunnen we ook zelf ervaren hoe die school in de praktijk is.

Iemand tips tegen gillen? Ik word er helemaal gek van tegenwoordig, m'n man hoort aan het gegil waar ik in de supermarkt ben en dat is veelal uit enthousiasme... en thuis is het ook keihard gillen als iets niet naar zijn zin gaat. Negeren en rustig corrigeren werkt iig niet helaas :(
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_172494304
Klinkt goed, Malteser! Ik heb ook zoveel zin in zwemmen tijdens de vakantie!

Ono, wat sneu, maar fijn dat diertjes troost kunnen brengen O+

Scholen, hier krijg je pas met 3 jaar een brief van de gemeente over inschrijven. Hoewel ik eigenlijk wel weet waar ik S. naartoe wil doen. De dichtstbijzijnde school, waar ik al van weet dat er sowieso 2 andere kindjes ook komen :) handig ook wel met ouders als er een keer iets is.

S. is nog steeds ziek. Hij heeft nu al sinds vrijdag koorts, gisteren was het even weg, maar vandaag weer de hele dag koorts gehad. Morgenochtend toch maar even naar de huisarts, hoewel er niet echt iets anders aan de hand lijkt.
Hij slaapt nu wel weer voor het eerst sinds vrijdag in zijn eigen bedje 's avonds.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_172494362
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:42 schreef FlyingFish het volgende:
Wij moeten de scholen ook nog uitzoeken. Hebben twee opties, de ene school hebben neefjes en nichtjes en kinderen van vrienden op gezeten, de tweede school is een kleinschalige montessori. Daar gaat hij eind augustus naar het kdv (is de dichtst bijzijnde), dan kunnen we ook zelf ervaren hoe die school in de praktijk is.

Iemand tips tegen gillen? Ik word er helemaal gek van tegenwoordig, m'n man hoort aan het gegil waar ik in de supermarkt ben en dat is veelal uit enthousiasme... en thuis is het ook keihard gillen als iets niet naar zijn zin gaat. Negeren en rustig corrigeren werkt iig niet helaas :(
Vragen of S. nog kan fluisteren is een trucje waar hij nu vaak nog in trapt :+ maar verder, geen idee. Ik kan niet meer denken zodra er zo hard gegild wordt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 17 juli 2017 @ 22:46:10 #177
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_172494407
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:42 schreef FlyingFish het volgende:
Wij moeten de scholen ook nog uitzoeken. Hebben twee opties, de ene school hebben neefjes en nichtjes en kinderen van vrienden op gezeten, de tweede school is een kleinschalige montessori. Daar gaat hij eind augustus naar het kdv (is de dichtst bijzijnde), dan kunnen we ook zelf ervaren hoe die school in de praktijk is.

Iemand tips tegen gillen? Ik word er helemaal gek van tegenwoordig, m'n man hoort aan het gegil waar ik in de supermarkt ben en dat is veelal uit enthousiasme... en thuis is het ook keihard gillen als iets niet naar zijn zin gaat. Negeren en rustig corrigeren werkt iig niet helaas :(
Nu ben ik benieuwd welke montessorischool. Lucas gaat ook naar montessori straks. Dm? :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_172494765
Scholen? Er zijn er hier in t dorp twee, openbaar en katholiek, maar het is hier voert school X iets in, volgt school Y. Als we blijven wonen zal het waarschijnlijk de openbare worden.

Fijn van de goede vakantie Malteser. Wij gaan over twee weken, en kochten vandaag een (tweedehands) dubbele buggy voor mee te nemen ipv 'het schip'. We gaan lekker wandelen dus de Tula's zullen wel overuren maken, maar helemaal zonder wagen durft vriend het niet aan..

We probeerden de buggy even uit in de Hornbach, ze hebben het hele uur gegiecheld en aan elkaar gevoeld.. zo leuk!

We hadden heel mooi geregeld dat de badkamer in onze vakantie getegeld enz. word ik was alleen even vergeten dat er nog de nodige voorbereiding bij komt kijken omdat hij ruim eens zo groot word.

En dan zondag ook nog de verjaardag van onze bijna dreumes en bijna dreumes-af. Die vakantie komt als geroepen..
  maandag 17 juli 2017 @ 23:05:50 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172495111
Crosspostje

quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:23 schreef Quoi het volgende:


Vanmiddag heeft Max heel romantisch een banaantje gedeeld met een mooie junibabydreumes O+ En de moeders lekker aan een roseetje. Dat was lekker :)


Awwwyeah!! *O*

Check onze wurmen dan _O_

**Weg**


En er werd zélfs naar elkaar gekeken!

**Weg**

Graag niet de foto's quoten, ik haal ze later weer weg :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Molo op 18-07-2017 22:30:50 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_172495646
Ah wat een leuk duo O+
Dat hoedje :')

Scholen? Ik heb net een keuze gemaakt voor een psz en haar opgegeven.

Kleine grote ramp hier. Ik heb zojuist de laatste aflevering van call the midwife gekeken ;(

Wat moet ik nu met mijn leven?
Nog netflix tips?
Graag niks waar ik diep bij na moet denken om het te kunnen volgen. En ook niks engs of te spannends waar ik over ga dromen als ik het kijk voor het slapengaan.
pi_172498390
Orange is the New Black, The Crown.. die vond ik mooi!

Mooi stel zo Molo & Quoi O+ met hun toffe hoedjes.

Een dubbele buggy, dat klinkt handig Ggirl! Welke? Is 'ie groot als opgevouwen? Wij doen denk ik 1 buggy en twee draagzakken. En vooral niet te ver wandelen want dat is voor die twee toch niet zo heel tof. Van die dagtochten die we vroeger deden komen later wel weer.

Tas had gisteren vanaf 17u last van.. iets. Tanden ofzo. Of PMS :') . Alleen maar huilen en hangen en huilen en alles en niks willen. Dus maar weer eens gekookt met dreumes op de rug. Hopelijk is 'ie vandaag bij beppe blijer, anders krijgt ze een pittig dagje..
pi_172498593
Molo en Quoi, wat een leukerds hebben jullie :)

Over series, The Crown ja, aanrader! Orange is the New Black ben ik ook mee bezig maar kom ik op het moment niet zo in eigenlijk :@ Verder zag ik the Good Wife nu op netflix, misschien een idee? Die heb ik samen met manlief gekeken tijdens de zwangerschap dus niks te spannend ;) , de eerste afleveringen vond ik wat saai, maar daarna in 1 ruk doorgekeken :)
  dinsdag 18 juli 2017 @ 09:25:57 #183
409579 LuDann
All the way
pi_172499016
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:35 schreef Stippelrientje het volgende:
En als je nu alleen de dalton school aanvinkt?
We mogen kiezen uit de 5 scholen die het dichtst bij ons huis liggen. De Daltonschool zit daar niet bij want die is verder van ons huis.

We moeten het nog even uitzoeken allemaal, op zich snap ik wel dat er iets moest veranderen aan het systeem maar dit is nogal beperkend natuurlijk.

We hadden haar definitief ingeschreven op 4 scholen. Dat is gebruikelijk hier. Vanwege de wachtlijsten moet je daar met een half jaar al bij beginnen bij de meest populaire scholen. Als ze dan 3,5 is waren we van plan de school te kiezen die we dan het best bij haar vinden passen. Op dit moment heeft de Daltonschool dus onze voorkeur, maar ja ze is pas (bijna) 2 jaar natuurlijk. Op de lijst van 5 scholen komt maar 1 school die we zelf ook zouden overwegen.

Overigens wordt er dan alsnog geloot bij teveel aanmeldingen, je mag een 1e, 2e en 3e keuze opgeven.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 09:29:35 #184
409579 LuDann
All the way
pi_172499047
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:43 schreef LeSage het volgende:

Scholen, hier krijg je pas met 3 jaar een brief van de gemeente over inschrijven. Hoewel ik eigenlijk wel weet waar ik S. naartoe wil doen. De dichtstbijzijnde school, waar ik al van weet dat er sowieso 2 andere kindjes ook komen :) handig ook wel met ouders als er een keer iets is.
Dit hadden wij ook in gedachten ja. Twee vriendinnen waren ook van plan hun kindjes naar de Daltonschool te doen. Dan kunnen om beurten de kinderen na schooltijd nemen bijvoorbeeld, scheelt weer in naschoolse opvang.

Maar ja, we wonen allemaal op verschillende afstanden van die school natuurlijk, dus dat is een beetje lastig.

Man gaat vandaag even mailen en bellen met scholen en de gemeente om het uit te zoeken.

Oh en wat sneu dat S. nog steeds ziek is zeg. Beterschap.

[ Bericht 2% gewijzigd door LuDann op 18-07-2017 09:36:24 ]
  dinsdag 18 juli 2017 @ 09:39:14 #185
409579 LuDann
All the way
pi_172499146
Malteser, welkom terug! Wat fijn dat jullie vakantie zo tof was. Semmen. O+ Het is ook de favoriet van Wolk. :D

Leuk hoor Molo en Quoi! Jullie hebben genoten van het heerlijke weer zo te zien. :Y)

Ono, van harte gefeliciteerd met je afstuderen! *O* Dat is wel een feestje waard lijkt me.

Razz, hele-avond-huilen boks. :') Geen idee wat er was ook, haar 4 hoektanden zijn (tegelijk) door allemaal dus dat kon het niet zijn. We zijn van 19 tot 23 in de weer geweest en toen dook ik er zelf ook maar in. Ze was nog steeds niet in haar hum vanochtend maar geen koorts, dus toch maar naar het KDV. Vaak gaat het daar wel beter met afleiding.
pi_172499218
Wat hebben jullie toch een gedoe, Ludann...

T heeft 12 uur geslapen vannacht, en was vanmorgen zo vrolijk, zo gezellig. Toen hij de aardbeien zag begon hij te dansen en rondjes te draaien terwijl hij 'aaibei aabei' gilde, en hij maakte zoveel grapjes tijdens het eten. Van mij mag hij altijd bijna 2 blijven...Ik vind dit zo'n leuke leeftijd...
pi_172499793
Bij wurm waren de eerste 4 kiezen die tegelijk met de hoektanden werkte....

Zou ook kunnen ;)
Schudden voor gebruik
  dinsdag 18 juli 2017 @ 12:54:30 #188
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_172502419
Leuk stel molo en quoi ^)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_172510204
Gillen jullie dreumessen ook zo? Van enthousiasme en emotie? Oorverdovend hard hier. Volgens mij hoorde ik zelfs de buren zuchten zojuist :@

Ik herken het niet van de oudste toen ie zo oud was. Die gilt nu ook mee :') dat wel.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_172511286
Heerlijke fase jager, lekker van genieten.

Gillen hier gelukkig nog niet
pi_172511575
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:05 schreef Kuukske het volgende:
Gillen jullie dreumessen ook zo? Van enthousiasme en emotie? Oorverdovend hard hier. Volgens mij hoorde ik zelfs de buren zuchten zojuist :@

Ik herken het niet van de oudste toen ie zo oud was. Die gilt nu ook mee :') dat wel.
Mijn dreumes is sowieso erg luid. Hij praat niet normaal maar roept altijd.

Vanmiddag hem eerder opgehaald van het kdv. Ze belden want ze maakten zich een beetje zorgen, t stond erg wankel op z'n beentjes,liep gek en was al een paar keer zo gevallen tijdens het lopen. Gelijk maar even naar de dokter.waarschijnlijk een virus je, zeker aangezien het spugen zondag en het gebrek aan eetlust, maar toch even goed in de gaten houden. Morgen blijft hij thuis,dan kunnen we even goed kijken. Maar,ik vond het vanmiddag wel meevallen, dus maak je niet zo'n zorgen...
pi_172514159
Bedankt nog voor de netflixtips trouwens. Orange ken ik al. Crown is wel een optie al vind ik het wel jammer dat het maar 1 seizoen is. Ik vind het altijd zo jammer als ik ergens helemaal in zit dat het dan is afgelopen en ik weer wat moet verzinnen
pi_172517246
Die gil }:| S. vindt het tegenwoordig gewoon een leuk geluid. Ik vind dat niet.

Beterschap voor T, Jagar!

Wij hebben vanavond nog een bezoekje gebracht aan de spoedpost.
Vanmorgen waren S. en ik nog langs de huisarts gegaan, hoewel hij vrijwel geen koorts meer had. Die vond ook niets geks, dus waarschijnlijk een virusje.
De rest van de dag was S. rustiger dan normaal, maar minder ziek dan de afgelopen dagen.
Toen we hem na het eten in de douche gingen zetten had hij ineens allerlei vlekken/blaren op zijn billen en beginnend op zijn buik.
Uiteindelijk dus toch maar even naar laten kijken door de huisarts en het blijkt dus zesde ziekte te zijn naar alle waarschijnlijkheid. Symptomen kloppen ook precies, aantal dagen hoge koorts, dan lijkt het beter te gaan en dan plotseling vlekken. Gelukkig maar, niets geks aan de hand :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 18 juli 2017 @ 23:40:22 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172517687
Beterschap, arme sneutjes die kleine kindjes!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_172518311
Beterschap voor de arme zieken en dreumesjes met tandjesleed. Hier gaan alle tanden en kiezen gelukkig zonder veel ellende (beide hebben nu 4 kiezen en 8 tanden).

LuDann,, hopelijk blijkt er toch iets mogelijk te zijn met jullie voorkeur qua school. Ik ga ook gauw eens uitzoeken hoe dat bij ons werkt!

Hier wordt alleen gegild als ze iets van elkaar afpakken, dat varieert per dag van bijna niet tot vrij vaak. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172518390
Awww, wat een lieve foto Madivi :D Ik kan me niet voorstellen dat die ooit iets van elkaar afpakken!

Wat een boel kindjes hier trouwens met flinke slag/krullen in het haar. Hier ook. Bij volwassenen zie je dat echter veel minder vaak, groeien ze daar ook weer overheen ofzo?

En Kuuks, lees mijn berichtje van eerder op de pagina, O is kampioen gillen. En zijn zusjes gelukkig kampioen in overal doorheen slapen :') ik zoek de gouden tip nog om het gillen te stoppen.

LeSage, klinkt niet fijn, hopelijk knapt hij snel weer op! Misschien me toch maar even inlezen over kinderziektes, ik zou me ook rot schikken bij zoiets.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  woensdag 19 juli 2017 @ 20:02:12 #197
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_172534210
Ohhh die foto is te schattig gewoon O+ O+ O+

Hier heeft madame uitgevonden hoe ze zelf kan gaan zitten. Nu zit ze dus de hele tijd in bed te spelen :') Mevrouw heeft dus sinds 13 uur vanmiddag niet meer geslapen ondanks vele pogingen haar in bed te leggen voor een slaapje. En dan beneden weer chaggie zijn want moe :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_172534524
Madivi, wat schattig O+ Hoe fijn ook eigenlijk dat zij gewoon nu al een beste vriend hebben en een maatje om alles mee te kunnen delen. Dat vind ik zo mooi aan tweelingen!

Hier geen krullen, FF, maar super steil haar, gelukkig wel veel en dik, zoals ik heb en niet het dunne haar van z'n papa ;)

Oh Chanty, zo vermoeiend, maar wel tof dat ze kan gaan zitten *O*

S. is weer behoorlijk opgeknapt! Heerlijk O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 19 juli 2017 @ 21:15:40 #199
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_172536531
Goed nieuws LeSage *O* . Mevrouw hier ook, had tot gisteren verhoging maar dat was t. Het is ook bij een keer mama onder kotsen gebleven. Misschien dan toch tandjes en dat de fles verkeerd was gevallen :?

En ja heel handig dat ze eindelijk zelf kan zitten maar een bed is om te liggen }:| spiekte net nog even om de hoek bij dr. Mevrouw lag precies zoals ik haar in bed had gelegd. Die is als een blok in slaap gevallen :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 19 juli 2017 @ 22:07:15 #200
409579 LuDann
All the way
pi_172538205
Ommegot wat een onwijs lieve foto Madavi! O+ O+ O+

FF, hier ook krullen idd, ik denk ook dat ze niet blijvend zijn. Jammer wel!

LeSage, even schrikken zeg! Gelukkig blijkt er niets ernstigs te zijn en is het op zijn retour. De 6e ziekte krijg je maar 1 keer toch?

Wolk werd vanochtend ook al overgevend wakker, in ons bed. }:| Ze lijkt niet heel ziek verder, misschien dat ze een half uur daarvoor net teveel water had gedronken en daarom moest overgeven.

En ik heb goed nieuws over de school! Het blijkt dat de Daltonschool niet aan de nieuwe regels hoeft te voldoen omdat ze net buiten de stadsgrenzen liggen. Dus het gaat gewoon nog op inschrijving. Ik ben wel heel blij dat we niet onze zinnen gezet hadden op de vrije school, want die is super populair hier en met loten is er dus een grotere kans dat je naast de boot valt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')