abonnement Unibet Coolblue
  Beste debater 2022 maandag 3 juli 2017 @ 17:07:05 #251
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172142839
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 17:04 schreef Cherna het volgende:

[..]

Tuurlijk als je met wisseldiensten werkt. Maar wacht dat kan dus ook niet meer want het werken in wisseldiensten is volgens mijn huisarts het meest ongezonde. Maar he ook dat is een keuze😁

Mensen moeten eens accepteren dat het is zoals het is. Alles dwangmatig opleggen werkt niet. Waar leg je een grens.
Ik verbaas mij steeds meer aan al die gezondheifdsfacisten die je dwangmatig iets willen opleggen, zo niet volgen er sancties of willen dat graag zien. Houden deze mensen zichzelf wel eens een spiegel voor?
Serieus ja... altijd dat opgeheven vingertje... word kotsmisselijk van die gezondheidsmaffia.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 juli 2017 @ 17:09:30 #252
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172142891
quote:
99s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:53 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Maar obesitas is wel iets waar je wat aan kan doen. Toch een oorzaak voor kanker minder.
Je hond uitlaten in de nacht kan ook een risico zijn. Ook daar kun je iets aan doen. Namelijk geen hond aanschaffen. Sterker nog niet meer de deur uitgaan. De kans dat je aangerand word is fan een stuk kleiner.
Ik chageer, maar anders krijg je dit niet duidelijk gemaakt waar we naar toe gaan als maatschappij.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 3 juli 2017 @ 17:10:14 #253
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_172142910
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 17:04 schreef Cherna het volgende:

[..]

Tuurlijk als je met wisseldiensten werkt. Maar wacht dat kan dus ook niet meer want het werken in wisseldiensten is volgens mijn huisarts het meest ongezonde. Maar he ook dat is een keuze😁

Mensen moeten eens accepteren dat het is zoals het is. Alles dwangmatig opleggen werkt niet. Waar leg je een grens.
Ik verbaas mij steeds meer aan al die gezondheifdsfacisten die je dwangmatig iets willen opleggen, zo niet volgen er sancties of willen dat graag zien. Houden deze mensen zichzelf wel eens een spiegel voor?
Je kunt ook zelf kiezen een gezellig dikkerd te zijn, eentje die niet klaagt ook niet over lichamelijke klachten. Kleding die alleen in normale maten te koop zijn. Eentje die niet loopt te sneren naar een dunnere buurvrouw, vriendin of familielid.

Allemaal eigen keuzes. Allemaal goed.

Maar niet jezelf volvreten, veel begrip verwachten van anderen en maar gaan zitten klagen.
Dan ben je geen leuk mens.
  maandag 3 juli 2017 @ 17:11:55 #254
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_172142959
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 17:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Serieus ja... altijd dat opgeheven vingertje... word kotsmisselijk van die gezondheidsmaffia.
Kotsmisselijk ja dat zijn dikke mensen ook vaak, omdat ze maagzweren en zuren hebben.
  Beste debater 2022 maandag 3 juli 2017 @ 17:12:29 #255
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172142978
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 17:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kotsmisselijk ja dat zijn dikke mensen ook vaak, omdat ze maagzweren en zuren hebben.
Geen idee, ken er niet echt veel...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 3 juli 2017 @ 17:13:45 #256
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172143014
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 17:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je kunt ook zelf kiezen een gezellig dikkerd te zijn, eentje die niet klaagt ook niet over lichamelijke klachten. Kleding die alleen in normale maten te koop zijn. Eentje die niet loopt te sneren naar een dunnere buurvrouw, vriendin of familielid.

Allemaal eigen keuzes. Allemaal goed.

Maar niet jezelf volvreten, veel begrip verwachten van anderen en maar gaan zitten klagen.
Dan ben je geen leuk mens.
Die zijn net zo strontirritant als van die mensen die enkel kunnen praten over macrobiotisch-biologisch voer, BMI en de sportschool.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_172143019
Zijn er eigenlijk mensen die dikke mensen aantrekkelijk vinden?
Normale mensen bedoel ik. Geen feeders.
Make my day!
  Beste debater 2022 maandag 3 juli 2017 @ 17:14:26 #258
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172143032
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 17:13 schreef agter het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die dikke mensen aantrekkelijk vinden?
Normale mensen bedoel ik. Geen feeders.
Nee, vind ik niet aantrekkelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 juli 2017 @ 17:18:36 #259
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_172143165
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 17:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Die zijn net zo strontirritant als van die mensen die enkel kunnen praten over macrobiotisch-biologisch voer, BMI en de sportschool.
Ja, die zijn ook irritant.
Daarom gewoon vers eten en normaal bewegen en de weegschaal de deur uit.
  maandag 3 juli 2017 @ 17:19:33 #260
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_172143199
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 17:13 schreef agter het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die dikke mensen aantrekkelijk vinden?
Normale mensen bedoel ik. Geen feeders.
O ja hoor, ik zie persoonlijk liever wat rondingen dan graten.
Als ze maar niet zeuren en klagen.
  maandag 3 juli 2017 @ 17:23:02 #261
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172143307
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 17:13 schreef agter het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die dikke mensen aantrekkelijk vinden?
Normale mensen bedoel ik. Geen feeders.
Die zullen er vast zijn.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 3 juli 2017 @ 17:27:23 #262
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172143399
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 17:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Die zijn net zo strontirritant als van die mensen die enkel kunnen praten over macrobiotisch-biologisch voer, BMI en de sportschool.
Dit. Dik of dun maakt mij allemaal niets uit,zolang ze mij niet hun eigen levenstijl proberen op te dringen en al zeker niet dwangmatig.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_172145031
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 18:44 schreef RAVW het volgende:

[..]

dat jij nu nog anno 2017 denkt dat het dik zijn alleen maar door veel eten komt ?
onder welke steen heb jij gelegen

ik kan hier al zo veel manieren opnoemen waarom mensen dik kunnen worden buiten het eten om ..

medicatie is ook een van de redenen
Je denkt toch niet serieus dat het bij het overgrote deel van te dikke mensen aan medicatie of medische aandoeningen ligt hé? Want dat is zeker niet zo... Het overgrote deel wordt gewoon ouderwets dik door de standaard redenen.
  Redactie Frontpage maandag 3 juli 2017 @ 19:04:13 #264
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_172145505
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 17:13 schreef agter het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die dikke mensen aantrekkelijk vinden?
Normale mensen bedoel ik. Geen feeders.
Wat is dik? Iemand die een buikje heeft of wat bredere heupen (dus een iets verhoogd BMI). Of praten we dan over mensen die 'mortually obese' zijn? Want die eerste groep kan ik het best op.
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 18:44 schreef RAVW het volgende:

[..]

dat jij nu nog anno 2017 denkt dat het dik zijn alleen maar door veel eten komt ?
onder welke steen heb jij gelegen

ik kan hier al zo veel manieren opnoemen waarom mensen dik kunnen worden buiten het eten om ..

medicatie is ook een van de redenen
De belangrijkste reden is en blijft veruit: onverantwoord volschrok gedrag en niet bewegen. Hoera voor onze Westerse levensstandaard.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_172146188
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 13:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Obesitas is toch vaak wel een kwestie van weinig discipline.

Maar daar staat dan weer tegenover dat mensen daarmee kwetsen volledig onzinnig is. Als je anderen onderuit meent te moeten schoppen, dan wordt het tijd om eens te kijken wat er bij jou aan scheelt.

Laat onverlet dat goede humor over eender wat gewoon moet kunnen. Dus ook over overgewicht.
Volgens mij speelt eetverslaving ook een rol en van verslavingen kom je niet zomaar af.

Humor moet altijd kunnen, dat is helemaal waar.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_172146235
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 13:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Mensen die erg ziek zijn willen niet zielig gevonden worden, }:| Hetzelfde voor de meesten gehandicapten.

Mensen met obesitas zijn hier vaak een uitzondering op. Daar moet je medelijden mee hebben. Nee, sorry
Zo heb ik dat nog nooit ervaren. Ik weet niet beter dan dat ik altijd op straat wel een paar obesitassers zie, overal waar ik kom in Nederland. Hoort er gewoon een beetje bij vind ik ook. Tenzij er ooit een medicijn tegen word uitgevonden, dan verdwijnt het binnen no-time.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_172146293
quote:
3s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:31 schreef NgInE het volgende:

[..]

Zo heb ik dat nog nooit ervaren. Ik weet niet beter dan dat ik altijd op straat wel een paar obesitassers zie, overal waar ik kom in Nederland. Hoort er gewoon een beetje bij vind ik ook. Tenzij er ooit een medicijn tegen word uitgevonden, dan verdwijnt het binnen no-time.
Of gewoon minder eten?
Twiddel
pi_172146714
Iemand zo de grond in trappen is nergens voor nodig, maar ik baal ook enorm wanneer er een vetzak naast mij komt zitten. In de trein kan je tenminste nog een ander plekje zoeken of desnoods gaan staan maar in het vliegtuig kan je ook nog eens letterlijk en figuurlijk geen kant op.

Alleen die vetrollen al die je als een lawine tegemoet komen :r

En voor de duidelijkheid dan heb ik het ook écht over vetzakken zoals de dame in kwestie, ik heb zelf ook liever een meid met hier en daar wat spekkies dan een gratenhuis.
pi_172146790
quote:
99s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:34 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Of gewoon minder eten?
Jajajajaja, daar heb ik eerder in dit topic al antwoord op gegeven.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_172146857
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:54 schreef NgInE het volgende:

[..]

Jajajajaja, daar heb ik eerder in dit topic al antwoord op gegeven.
Ik denk dat het merendeel geen eetverslaving heeft. Dus als die minder eten heb je dat zo opgelost.
Bij een aantal heb je wel therapie nodig ja.
Twiddel
  maandag 3 juli 2017 @ 19:56:12 #271
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_172146860
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:54 schreef NgInE het volgende:

[..]

Jajajajaja, daar heb ik eerder in dit topic al antwoord op gegeven.
Maar hoe zie je het dan voor je, een pil zodat je onbeperkt kan blijven eten?
pi_172146894
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar hoe zie je het dan voor je, een pil zodat je onbeperkt kan blijven eten?
Had je in de jaren 50.
Lintwormpillen.
http://mens-en-gezondheid(...)-lintworm-dieet.html
Twiddel
  maandag 3 juli 2017 @ 20:07:01 #273
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_172147160
waarom gaan er veel mensen er van uit dta iemand veel moet eten om dik te worden ? dat hoeft helemaal niet zo te wezen

alleen dan moet je niet de hele dag achter een pc zitten of mobile telefoon

ik zelf eet nog geen 1800 cal per dag en loop bijna 8 uur per dag , dus dat zou ruim voldoende moeten wezen ....

alleen het probleem bij mij zit het niet in het eten of bewegen , bij mij zit het in het regelmatig eten

ik eet heel onregelmatig , vaak de hele dag niets en dan pas als ik thuis ben van me werk ga ik pas eten maar dan ook gelijk goed en dat kan ook nog wel eens laat zijn ... dus om een uur of 10 en dat is juist het probleem bij mij

dat vlak voor het slapen gaan nog eten ...

maar dat wil niet zeggen dat ik te veel eet of te weinig beweeg

nee een verkeert eetpatroon is ook bij vele het probleem , zeker het eten wat na 8 uur genomen word is bijna niet meer verbrandbaar en zet zich om tot vet

En wat veel mensen nu ook doen is light producten nemen , en daar dan meer van nemen omdat het toch minder er in zit

maar 2 light producten is net zo veel als 1 normale en vaak eten ze dus meer dus het is gewoon een vals product waar vele verkeerd mee bezig zijn omdat ze denken dat het beter is ,,, ja als je het bij 1 houd tegen over 1 van het normale product
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_172148202
quote:
99s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:57 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Had je in de jaren 50.
Lintwormpillen.
http://mens-en-gezondheid(...)-lintworm-dieet.html
Maar dan word de lintworm dik, arm beestje.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_172148720
quote:
11s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:41 schreef NgInE het volgende:

[..]

Maar dan word de lintworm dik, arm beestje.
Heb je wel obesitas klinieken voor lintwormen?
Twiddel
pi_172149055
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:07 schreef RAVW het volgende:
waarom gaan er veel mensen er van uit dta iemand veel moet eten om dik te worden ? dat hoeft helemaal niet zo te wezen

alleen dan moet je niet de hele dag achter een pc zitten of mobile telefoon

ik zelf eet nog geen 1800 cal per dag en loop bijna 8 uur per dag , dus dat zou ruim voldoende moeten wezen ....

alleen het probleem bij mij zit het niet in het eten of bewegen , bij mij zit het in het regelmatig eten

ik eet heel onregelmatig , vaak de hele dag niets en dan pas als ik thuis ben van me werk ga ik pas eten maar dan ook gelijk goed en dat kan ook nog wel eens laat zijn ... dus om een uur of 10 en dat is juist het probleem bij mij

dat vlak voor het slapen gaan nog eten ...

maar dat wil niet zeggen dat ik te veel eet of te weinig beweeg

nee een verkeert eetpatroon is ook bij vele het probleem , zeker het eten wat na 8 uur genomen word is bijna niet meer verbrandbaar en zet zich om tot vet

En wat veel mensen nu ook doen is light producten nemen , en daar dan meer van nemen omdat het toch minder er in zit

maar 2 light producten is net zo veel als 1 normale en vaak eten ze dus meer dus het is gewoon een vals product waar vele verkeerd mee bezig zijn omdat ze denken dat het beter is ,,, ja als je het bij 1 houd tegen over 1 van het normale product

Waarschijnlijk omdat het bij het overgrote deel van de dikke mensen simpelweg zo is.

Ik eet regelmatig nog vanalles rond 10/11 uur 's avonds en ik word er ook niet dik van.
  maandag 3 juli 2017 @ 21:06:05 #277
168739 Red_85
'echt wel'
pi_172149059
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, dikke mensen moeten af van het idee dat eten een beloning is.

Niet elke dag aan de borrel, nee is geen straf
Niet elke keer een koekje bij de koffie, ook niet overal een lading suiker in
Niet elke maaltijd afsluiten met een toetje
En niet bij elk jubelmoment een taart kopen
Daarnaast een zakje chips per week.
Eet wat minder zout, vers en de helft.

Snap je wat normaal is wereldwijd is hier blijkbaar een straf...
Je ziet het zelf helemaal verkeerd, gezond eten en leven is volgens jou een straf...
Toetje kan ook gewoon yoghurt met fruit zijn. Niks mis mee.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator maandag 3 juli 2017 @ 21:24:47 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_172149714
quote:
99s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:55 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Haha, dat is vergelijkbaar met het bakje patat bij/na het zwemmen :') :D
wij aten na iedere training patat en een dikke vette bal

niemand was te dik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 3 juli 2017 @ 21:42:56 #279
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172150220
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

wij aten na iedere training patat en een dikke vette bal

niemand was te dik
Behalve Dikkiedik.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172150286
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:56 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Heb je wel obesitas klinieken voor lintwormen?
Nee, want lintwormen kijken niet naar hoe dik een lintworm van het andere geslacht is. Ze worden echt verliefd op elkaars persoonlijkheid.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  Moderator maandag 3 juli 2017 @ 21:54:31 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_172150609
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Behalve Dikkiedik.
we hadden wel een Dickens, dat was een Canadees en gebouwd als een bodybuilder ... die at iedere avond biefstuk met patat en overdag alleen ommeletten _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 3 juli 2017 @ 21:56:32 #282
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172150666
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

we hadden wel een Dickens, dat was een Canadees en gebouwd als een bodybuilder ... die at iedere avond biefstuk met patat en overdag alleen ommeletten _O-
Beetje met hem kunnen lachen?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172151201
Ik heb die onzin van trage stofwisseling ook jaren de schuld gegeven. Ik geloof wel dat mijn stofwisseling trager is dan gemiddeld maar de werkelijke reden voor mijn overgewicht was ongezond eten/drinken. Pas toen ik het bij gong houden kwam ik erachter dat mijn onderhoud op 2380 lag bij 1.80 90kg en ik wekelijks hier ruim over heen ging op sommige dagen waardoor ik logischerwijs gewichtstoename had.
Gezonder eten, meer proteine en minder dan ik verbruik en plots 10kg lichter in 4 maanden. Het is makkelijk om externe factoren de schuld te geven maar voor 99% van ons ligt het naar mijn mening gewoon aan te weinig bewegen en vooral te veel zooi eten.
pi_172151358
Van die dikke types "maar ik eet heel gezond hoor! En dan biologisch vlees met biologische groenten (tot dusver alles goed..) en dan GROTE porties gebakken in VEEL biologische boter, met sausje over het vlees, de bloemkool, etc... dáár gaat het mis! Tel gewoon de calorieën, meer hoef je niet te doen. Alleen dan wel van alles wat je eet.
pi_172151469
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik heb die onzin van trage stofwisseling ook jaren de schuld gegeven. Ik geloof wel dat mijn stofwisseling trager is dan gemiddeld maar de werkelijke reden voor mijn overgewicht was ongezond eten/drinken. Pas toen ik het bij gong houden kwam ik erachter dat mijn onderhoud op 2380 lag bij 1.80 90kg en ik wekelijks hier ruim over heen ging op sommige dagen waardoor ik logischerwijs gewichtstoename had.
Gezonder eten, meer proteine en minder dan ik verbruik en plots 10kg lichter in 4 maanden. Het is makkelijk om externe factoren de schuld te geven maar voor 99% van ons ligt het naar mijn mening gewoon aan te weinig bewegen en vooral te veel zooi eten.
Precies! Zelf ook van 97kg naar 85 gegaan met het GMV dieet: Gewoon Minder Vreten.

En ook gewoon stabiel door je niet na je dieet weer als een malle te storten op chips en taart. Nee zeggen is echt ZO simpel als je bij elk stuk taart denkt: is dat ECHT zo lekker? Indien ja, neem gerust een tweede stuk. Want de overige 8 stukken taart sla je automatisch af.
  Moderator maandag 3 juli 2017 @ 22:26:58 #286
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_172151550
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Beetje met hem kunnen lachen?
absoluut maar ijshockey en lachen gaat hand in hand natuurlijk, zeker met de imports

punt is dat een patatje meer of minder je niet per definitie dik maakt, dat ligt er een beetje aan wat je verder doet de hele dag, dat maakt het wat lastig om dit soort dingen in wetten te verpakken

kun je wel patat in de kantine verbieden maar dikkie blijft dikkie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_172151750
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:24 schreef Wijnbo het volgende:

[..]

Precies! Zelf ook van 97kg naar 85 gegaan met het GMV dieet: Gewoon Minder Vreten.

En ook gewoon stabiel door je niet na je dieet weer als een malle te storten op chips en taart. Nee zeggen is echt ZO simpel als je bij elk stuk taart denkt: is dat ECHT zo lekker? Indien ja, neem gerust een tweede stuk. Want de overige 8 stukken taart sla je automatisch af.
Ja inderdaad. Ik vind wel dat mensen niet door moeten slaan in hun dieet, dan hou je het ook niet vol. Gun jezelf gewoon af en toe iets lekkers met mate. Denk dat de 90/10 regel wel een goede richtlijn is of misschien zelfs 80/20. Eet gewoon 80% van de tijd gezond, minder dan je verbruikt of niet meer en je bent uiteindelijk gewoon gezond. Mensen moeten zichzelf ook gewoon van tijd gunnen. Ben je 20kg te dik, verwacht dan geen wondermiddel maar trek er gewoon een jaar voor uit en verander je levemsstijl.
Uiteindelijk moet iedereen het zelf weten, zolang je naar gelukkig bent. Het lijkt mij alleen een zorg minder wanneer je op gewicht bent en lekker in je vel zit.
pi_172153302
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 17:54 schreef Nikonlover het volgende:
“Hopelijk heeft ze geen Mexicaans gegeten”, stuurde Linda. “Ik denk dat ze een Mexicaan gegeten heeft”, antwoordde haar buur.


Dat is toch gewoon een mooie grap :D
Over mijn lengte worden ook zo vaak grappen gemaakt, de ene wat origineler dan de ander, daar ga ik toch ook niet over janken? Kan er zelf vaak ook wel om lachen.
pi_172153490
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar hoe zie je het dan voor je, een pil zodat je onbeperkt kan blijven eten?
crystal meth, dan voel je geen honger meer.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 3 juli 2017 @ 23:27:33 #290
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_172153508
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 17:58 schreef superniger het volgende:
Niks mis met fatshamen.
Dit.
pi_172153562
Accepteren dat mensen over je roddelen :') Als iemand in het vliegtuig tegen iemand anders zou appen dat ik stink o.i.d. zou ik hem ook ff tot de orde geroepen hebben.

Sowieso caren hoe iemand anders eruitziet tenzij diegene je partner is :')
  maandag 3 juli 2017 @ 23:40:54 #292
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_172153723
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
Accepteren dat mensen over je roddelen :') Als iemand in het vliegtuig tegen iemand anders zou appen dat ik stink o.i.d. zou ik hem ook ff tot de orde geroepen hebben.

Sowieso caren hoe iemand anders eruitziet tenzij diegene je partner is :')
Inderdaad, kom op zeg.

Beetje flauw achteraf gaan zitten grienen en de media opzoeken. Meteen verbaal afmaken zo´n etterbak. Lekker voor lul zetten tijdens die vlucht, hebben mede passagiers ook nog wat te lachen.
Had ze het verbaal verloren dan had ze als laatste redmiddel ook gewoon over op hem kunnen gaan zitten.
pi_172153756
En zijzelf heeft het met vriendinnen onderling zeker nooit over jongens die voorbij lopen enzo.
pi_172153797
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:43 schreef NewHorizon het volgende:
En zijzelf heeft het met vriendinnen onderling zeker nooit over jongens die voorbij lopen enzo.
Ja maar als je dat doorhebt negeer je dat toch ook niet en ga je toch ook niet achteraf naar de media? Gewoon gelijk oplossen.
  maandag 3 juli 2017 @ 23:46:57 #295
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_172153803
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:43 schreef NewHorizon het volgende:
En zijzelf heeft het met vriendinnen onderling zeker nooit over jongens die voorbij lopen enzo.
Nee, natuurlijk niet en ook niet over meiden die net wat zwaarder-lelijker-depressiever-armer zijn.

Ik heb er compleet geen empathie voor. Heb zelf twee nichten die zich compleet hebben uitgehongerd, ook geen empathie voor.
pi_172153808
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:46 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja maar als je dat doorhebt negeer je dat toch ook niet en ga je toch ook niet achteraf naar de media? Gewoon gelijk oplossen.
Geen van beide, zal me een zorg zijn verder.
pi_172153828
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:47 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Geen van beide, zal me een zorg zijn verder.
Oke, dus jij laat je gewoon belachelijk maken :') Moet je zelf weten, maar ik zou het niet pikken.
  maandag 3 juli 2017 @ 23:49:47 #298
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172153850
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 18:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Lijkt me natuurkundig onmogelijk. Iemand bouwt dan zonder voedingsstoffen vetreserves op? Hoe zie je dat voor je?
Nog nooit van Prednison gehoord zeker?
:|W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172153856
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:48 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Oke, dus jij laat je gewoon belachelijk maken :') Moet je zelf weten, maar ik zou het niet pikken.
Wellicht zijn het bij hem harde feiten.
  maandag 3 juli 2017 @ 23:50:32 #300
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_172153861
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:48 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Oke, dus jij laat je gewoon belachelijk maken :') Moet je zelf weten, maar ik zou het niet pikken.
Compleet met je eens hoor, over elk mens valt wel wat te zeggen.
Jij een grote bek tegen mij, bijt je kop eraf als ik daar überhaupt energie in zou willen steken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')