abonnement Unibet Coolblue
pi_172033274


Ik kon pas één van de steunlatten op mijn werkbank niet meer van of naar elkaar toe draaien met de handels.

Ik zag wat het probleem was. Achter die draaihandel zie je aan die metalen schroefpen een soort verdikkingen. Tussen dat en die handel hoort een metalen ring; die voorkomt dat je met het draaien de metalen schroefpen uit de houder draait die bevestigd is aan de steunlat. En zodoende kan je de steunlatten van en naar elkaar toedraaien. Dat metalen ringetje is bij mij verbogen en zodoende kon ik die schroefpen eruitdraaien.

Aan die handel zit een soort schroefje. Als ik die eruitkrijg, kan ik neem ik aan de handel eraf halen en een nieuwe (dikker) ringetje aan de schroefpen schruiven. Maar dat schroefje krijg ik er niet uit.

Iemand ook zoiets meegemaakt en hoe pak ik dit aan?

Ik heb nog garantie op mijn werkbank en misschien zijn ze zo aardig om een nieuwe op te sturen. Die ik vervolgens wel weer helemaal opnieuw in elkaar moet zetten, dus ik los het liever eerst zelf op.
  donderdag 29 juni 2017 @ 00:13:12 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172033366
Dat is geen schroef maar een borgpennetje. Als het goed is moet je die gewoon door kunnen tikken. Even met een schroevendraaier het pennetje een beetje wijder maken voor hergebruik. Of een nieuwe halen als je dat liever hebt.
And so is the past
pi_172033859
quote:
14s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dat is geen schroef maar een borgpennetje. Als het goed is moet je die gewoon door kunnen tikken. Even met een schroevendraaier het pennetje een beetje wijder maken voor hergebruik. Of een nieuwe halen als je dat liever hebt.
Thanx ^O^
pi_172034844
Dat is een verenstaal borgpen dus dat loopt wel los. Eruit tikken en gaan.
Laat die handjes wapperen!
  donderdag 29 juni 2017 @ 08:08:22 #5
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_172035153
quote:
14s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dat is geen schroef maar een borgpennetje. Als het goed is moet je die gewoon door kunnen tikken. Even met een schroevendraaier het pennetje een beetje wijder maken voor hergebruik. Of een nieuwe halen als je dat liever hebt.
Dit. Succes!
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')