abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 juni 2017 @ 16:58:35 #176
47102 Elvi
miemkwien
pi_171889220
In de algemene voorwaarden van succubus staat op hun website niks over een derde partij die over de betaligen gaat.
pi_171889256
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:58 schreef Ruse het volgende:
moeilijk moeilijk
Gewon een clusterfuck. En ik snap serieus best dat die kunnen gebeuren. Excuusmail met volgende keer korting op de bezorgkosten en ik had vrolijk door besteld bij ze
Maar ik heb nooit wat van beide bedrijven gehoord. Soms moest ik meerdere keren mailen of bellen voor ik een antwoord kreeg. Excuses kwamen pas na ruim 2 maanden nadat ik echt een keer heel boos ben geworden aan de telefoon
Ik ben klaar met proberen dit op te lossen, want ik heb het in het begin oprecht geprobeerd maar ze geven zelf onjuiste informatie en sturen me nu van het kastje naar de muur
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:00:23 #178
458679 Ruse
Super, man
pi_171889259
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:58 schreef Elvi het volgende:
In de algemene voorwaarden van succubus staat op hun website niks over een derde partij die over de betaligen gaat.
:')
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_171889271
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:58 schreef Elvi het volgende:
In de algemene voorwaarden van succubus staat op hun website niks over een derde partij die over de betaligen gaat.
Nee dat is dus vanuit Klarna, die hebben het nu naar een 3e partij gestuurd omdat het een incasso is en geen gewone rekening meer
(al heeft succubus mij in de laatste correspondentie verteld dat dat er af gehaald zou worden omdat het niet mijn schuld is dat het dat geworden is)
pi_171889293
Ik heb ze net voorgesteld dat ik gewoon het bedrag betaal voor het product dat ik gehouden heb, en dat zij dan onderling zelf maar zorgen dat die andere rekeningen, voor producten die ik nooit heb afgenomen, verdwijnen
Zo simpel is het toch gewoon lijkt me? Maar dat zal wel niet
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:04:03 #181
458679 Ruse
Super, man
pi_171889326
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:02 schreef Allures het volgende:
Ik heb ze net voorgesteld dat ik gewoon het bedrag betaal voor het product dat ik gehouden heb, en dat zij dan onderling zelf maar zorgen dat die andere rekeningen, voor producten die ik nooit heb afgenomen, verdwijnen
Zo simpel is het toch gewoon lijkt me? Maar dat zal wel niet
zo zou het zeker moeten gaan lijkt me
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_171889359
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:58 schreef Elvi het volgende:
In de algemene voorwaarden van succubus staat op hun website niks over een derde partij die over de betaligen gaat.
Als dat zo is hebben ze een ander probleem want ze mogen niet zomaar betalingsgegevens door gaan sluizen want dat zijn bijzondere persoonsgegevens.

Dus Allures, nu kun je de rollen omdraaien :7
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:05:59 #183
458679 Ruse
Super, man
pi_171889369
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:05 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Als dat zo is hebben ze een ander probleem want ze mogen niet zomaar betalingsgegevens door gaan sluizen want dat zijn bijzondere persoonsgegevens.

Dus Allures, nu kun je de rollen omdraaien :7
claimen die shit
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:07:42 #184
47102 Elvi
miemkwien
pi_171889404
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:05 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Als dat zo is hebben ze een ander probleem want ze mogen niet zomaar betalingsgegevens door gaan sluizen want dat zijn bijzondere persoonsgegevens.

Dus Allures, nu kun je de rollen omdraaien :7
Nergens komt Klarna naar voor inderdaad :P
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:08:07 #185
458679 Ruse
Super, man
pi_171889415
http://radioplayer.npo.nl/3fm/?channel=14

blijft een lekkah nrtje :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_171889450
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:02 schreef Allures het volgende:
Ik heb ze net voorgesteld dat ik gewoon het bedrag betaal voor het product dat ik gehouden heb, en dat zij dan onderling zelf maar zorgen dat die andere rekeningen, voor producten die ik nooit heb afgenomen, verdwijnen
Zo simpel is het toch gewoon lijkt me? Maar dat zal wel niet
O zo deed ik het bij de H&M ook, ook met naleveringen en verkeerde bestellingen enzo :@
Tap tap tap
pi_171889460
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:07 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nergens komt Klarna naar voor inderdaad :P
Jawel, is een aparte pagina. Betalen met Klarna of zoiets
pi_171889495
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:55 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja dit heb ik precies zo tegen ze gezegd maar zij zeggen dus dat in de kleine letter staat dat ik dan ook een contract heb met bedrijf B
Nou prima, met die beredenering wil ik zelfs nog mee gaan. Maar dat is verder niet heel relevant voor het probleem

In het heel kort:
dingen besteld waarvan x niet leverbaar blijkt na dat het pakket verstuurd is. Contact, x mag worden nabesteld tegen de originele prijs en alles mag in zijn geheel retour na levering van x zodat er geen 2 pakketten retour hoeven ook al word de retourstermijn overschreden
X arriveert maar op de rekening staat de verkeerde prijs. Weer contact. Onduidelijkheid, weken gaan voorbij. Ik boos, alles uit pakket 2 retour maar uit pakket 1 had ik ondertussen al wat gedragen dus dat kon niet retour, al het overige uit boosheid wel retour gedaan, want ik hoef geen spullen meer van die kakwinkel.
Ondertussen een aanmaning voor alles uit pakket 1 omdat niemand bij bedrijf B heeft aangegeven dat er een latere retrour termijn is afgesproken (volgens succubus nu dus mijn fout). En succubus wil het pakket niet meer aannemen omdat de termijn is overschreden :')
Ik boos, pakket toch aangenomen want foutje. En sorry van die aanmaningen, we gaan bellen om het op te lossen. Ondertussen is X, dat retour is gegaan, opgeteld bij de rekening.
Het is blijkbaar onmogelijk dat die bedrijven zelf de rekening aan te passen naar het juiste bedrag
Ah ik zie het al, Klarna. Kut partij.

Maar ik heb zo'n vermoeden dat de kleine lettertjes niet helemaal overeenkomen met het consumentenrecht. Wat ik vooral zie is dat ze zichzelf in de vingers hebben gesneden met gecompliceerde beloftes. Ze hadden ze je een kortingsbon moeten geven voor artikel x zodat je deze tegen de originele (en ik gok lagere) prijs apart kon nabestellen en dus zijn eigen retour en betalingstermijn zou krijgen.

Als ik het zo lees is alles wat je niet meer wil houden retour gegaan, ik zou gewoon rekeninggegevens opzoeken, daar het verschuldigde bedrag naar overmaken met factuurnummers, het incassokantoor opbellen, het uitleggen en correspondentie toesturen en dit mededelen aan zowel klarna als succubus zodat ze het lekker onderling mogen oplossen wat betreft de kosten die zijn gemaakt door hun eigen fouten.

Blijven ze achterlijk doen dan social media inderdaad opzoeken, al kan dat nu ook al wel en inderdaad naar het juridisch loket.
pi_171889499
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O zo deed ik het bij de H&M ook, ook met naleveringen en verkeerde bestellingen enzo :@
Ja maar die beheren hun eigen betalingen
Vrouwtje van succubus vond dat ook geen dom idee geloof ik, maar ze gaan er niet meer over
pi_171889523
Het is iedere keer weer gek om thuis te komen en dan dagen voor me te hebben dat ik alles zelf mag/moet bepalen. :X
pi_171889538
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:11 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja maar die beheren hun eigen betalingen
Vrouwtje van succubus vond dat ook geen dom idee geloof ik, maar ze gaan er niet meer over
Ik had een keer een aanmaning gekregen voor een bestelling die ik nog niet had ontvangen. Gebeld en uitgelegd dat dingen langs elkaar heen gingen en dat ik niet durfde te betalen uit angst dat ik dan maanden op m'n geld terug moest wachten. En toen heeft ze de betalingstermijn wat verlengd en was er niets aan de hand. Dus ik heb verder geen gezeik gehad gelukkig.
Tap tap tap
pi_171889547
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:11 schreef aeque het volgende:

[..]

Ah ik zie het al, Klarna. Kut partij.

Maar ik heb zo'n vermoeden dat de kleine lettertjes niet helemaal overeenkomen met het consumentenrecht. Wat ik vooral zie is dat ze zichzelf in de vingers hebben gesneden met gecompliceerde beloftes. Ze hadden ze je een kortingsbon moeten geven voor artikel x zodat je deze tegen de originele (en ik gok lagere) prijs apart kon nabestellen en dus zijn eigen retour en betalingstermijn zou krijgen.

Als ik het zo lees is alles wat je niet meer wil houden retour gegaan, ik zou gewoon rekeninggegevens opzoeken, daar het verschuldigde bedrag naar overmaken met factuurnummers, het incassokantoor opbellen, het uitleggen en correspondentie toesturen en dit mededelen aan zowel klarna als succubus zodat ze het lekker onderling mogen oplossen wat betreft de kosten die zijn gemaakt door hun eigen fouten.

Blijven ze achterlijk doen dan social media inderdaad opzoeken, al kan dat nu ook al wel en inderdaad naar het juridisch loket.
Ja dat heb ik het meisje van succubus (want die van Klarna was zo onbeschoft tegen me en dr stem aan het verheffen dat ik op heb gehangen :') ) ook voorgesteld. En zij ging dat nu weer bespreken

En dat eerste deel geven ze nu ook toe, dat ze dat onhandig hebben gedaan. Blijkbaar zijn er ook meerdere mensen tegelijk mee aan de slag gegaan en die zijn elkaar gaan tegenspreken onder de klantenservice naam etc. Maar omdat het nu bij Klarna ligt, is het wat het is zeg maar
pi_171889566
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik had een keer een aanmaning gekregen voor een bestelling die ik nog niet had ontvangen. Gebeld en uitgelegd dat dingen langs elkaar heen gingen en dat ik niet durfde te betalen uit angst dat ik dan maanden op m'n geld terug moest wachten. En toen heeft ze de betalingstermijn wat verlengd en was er niets aan de hand. Dus ik heb verder geen gezeik gehad gelukkig.
Ja daar ben ik dus ook bang voor, dat als ik het gewoon betaal dat ik dat geld echt niet zomaar weer terug krijg. Want het is een verschil van echt 400 euro :')
pi_171889587
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:13 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja dat heb ik het meisje van succubus (want die van Klarna was zo onbeschoft tegen me en dr stem aan het verheffen dat ik op heb gehangen :') ) ook voorgesteld. En zij ging dat nu weer bespreken

En dat eerste deel geven ze nu ook toe, dat ze dat onhandig hebben gedaan. Blijkbaar zijn er ook meerdere mensen tegelijk mee aan de slag gegaan en die zijn elkaar gaan tegenspreken onder de klantenservice naam etc. Maar omdat het nu bij Klarna ligt, is het wat het is zeg maar
Kut is dat ook altijd, dat je steeds een ander krijgt die zich half inleest en dan een standaard kutantwoord geeft terwijl je daar met de vorige al over heb gesproken. Maar daar wordt dan blijkbaar niks over in het systeem geschreven (of dat kan niet ofzo). Dus dan heb je drie lange ketenen van mails met heen en weer gesteggel over wat het plan is. Stuur je shit gewoon door naar degene met die de afspraken zijn gemaakt.
Tap tap tap
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:16:36 #195
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_171889600
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:12 schreef Fripsel het volgende:
Het is iedere keer weer gek om thuis te komen en dan dagen voor me te hebben dat ik alles zelf mag/moet bepalen. :X
Zit je doordeweeks intern?
pi_171889607
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:13 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja dat heb ik het meisje van succubus (want die van Klarna was zo onbeschoft tegen me en dr stem aan het verheffen dat ik op heb gehangen :') ) ook voorgesteld. En zij ging dat nu weer bespreken

En dat eerste deel geven ze nu ook toe, dat ze dat onhandig hebben gedaan. Blijkbaar zijn er ook meerdere mensen tegelijk mee aan de slag gegaan en die zijn elkaar gaan tegenspreken onder de klantenservice naam etc. Maar omdat het nu bij Klarna ligt, is het wat het is zeg maar
Niks voorstellen, eisen. Zij hebben de fout gemaakt door een vage constructie te bedenken die niet werkt aangezien er 2 partijen bij betrokken zijn. Als je aan succubus had moeten betalen had dat wel gekund, maar daar is geen sprake van. Die belofte hadden ze nooit mogen doen.

Mocht je nog een keer contact hebben met succubus dan vragen naar iemand die er überhaupt iets over te zeggen heeft als afdelingverantwoordelijke en dat diegene ook je vaste contact persoon is.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:17:03 #197
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_171889611
nog ff, dan naar huis. Ben kapot
Same shit, different day
SC hopper present
pi_171889612
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:14 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja daar ben ik dus ook bang voor, dat als ik het gewoon betaal dat ik dat geld echt niet zomaar weer terug krijg. Want het is een verschil van echt 400 euro :')
Als dit al zo'n bende is, wordt het nog een drama om dat geld terug te krijgen :')
Gewoon voor de shit betalen die je hebt gehouden, je zou denken dat ze je dan verder niks meer kunnen maken. Of gaat alles daar nog middeleeuws handmatig ofzo? Dat vermoeden heb ik bij Lush ook nog weleens.
Tap tap tap
pi_171889626
Zo, ik heb de lunch naadloos aan laten sluiten aan de vrimibo :Y)
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_171889698
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 17:16 schreef aeque het volgende:

[..]

Niks voorstellen, eisen. Zij hebben de fout gemaakt door een vage constructie te bedenken die niet werkt aangezien er 2 partijen bij betrokken zijn. Als je aan succubus had moeten betalen had dat wel gekund, maar daar is geen sprake van. Die belofte hadden ze nooit mogen doen.

Mocht je nog een keer contact hebben met succubus dan vragen naar iemand die er überhaupt iets over te zeggen heeft als afdelingverantwoordelijke en dat diegene ook je vaste contact persoon is.
tnx zal ik doen

Ik ben dan misschien ook te naïef dat ik denk dat er misschien wel echt een reden is waarom die simpele oplossing niet kan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')