abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 juni 2017 @ 08:30:09 #51
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171877385
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 08:26 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Als het overleeft. Maar ja, als het niet overleeft was het toch nooit sterk geworden.
Zo leefde men vroeger ook en vroeger was alles beter.
pi_171877465
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 07:23 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Zo te zien alleen als soa. Daar roei je geen hele steden mee uit.
Er is niemand die beweert dat baarmoederhalskanker hele steden uit gaat roeien.
pi_171877472
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 07:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het virus dat de meeste gevallen van baarmoederhalskanker veroorzaakt is wel degelijk besmettelijk en daar richt het vaccin zich dan ook op.

Maar goed, antivaxverhalen doen het beter op de sensatieschaal.
Het hpv virus is zelfs zéér besmettelijk. Zo besmettelijk zelfs dat de grote meerderheid van de bevolking ermee besmet is. In de meeste gevallen levert dat echter geen problemen op en het vaccin verkleint die kans nog meer.

Het verkleint de kans echter een stuk minder dan de meeste andere vaccins. De kans op complicaties is groter dan bij de meeste andere vaccins en de kans op baarmoederhalskanker of andere problemen veroorzaakt door het virus zijn klein.

[ Bericht 1% gewijzigd door AnanYaw op 23-06-2017 10:12:49 ]
pi_171877531
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:18 schreef DKS het volgende:
Ik begrijp mensen niet. Waarom zou je je kleine niet beschermen met inentingen?
Een van de volgende redenen:

1. Mag niet van god

2. Ik heb op feesboek gelezen dat je kind autistisch wordt van vaccinaties en er lood in zit en andere chemicaliën waaraan je doodgaat enzo. Je weet toch vaccinaties is gewoon big pharma conspiracy
pi_171877689
Wat ik mij altijd afvraag....mensen die hun kinderen niet willen enten, nemen ze zelf wel entingen als zij op een verre reis gaan naar landen waar vaccinaties nodig zijn?

Ik vind dat de laatste tijd wel heel veel mensen met een aluhoedje rondlopen...mensen die ineens alles beter weten dan de artsen en alle wetenschap, want ja die worden betaald door de Big Pharma dus wat zij roepen is sowieso bullshit. Prima dat mensen wat kritisch worden maar vind het wel doorslaan laatste tijd.

Ik ken ook moeders in mijn omgeving, die in de zwangerschap rookte en vervolgens geen enting wilde doen want dat wat was gevaarlijk voor het kind... |:(
pi_171878123
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 08:40 schreef AnanYaw het volgende:

De kans op complicaties is groter dan bij de meeste andere vaccins
Vertel? Ik lees juist dat er geen gevallen bekend zijn van noemenswaardige complicaties.
pi_171878251
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 08:46 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Een van de volgende redenen:

1. Mag niet van god

2. Ik heb op feesboek gelezen dat je kind autistisch wordt van vaccinaties en er lood in zit en andere chemicaliën waaraan je doodgaat enzo. Je weet toch vaccinaties is gewoon big pharma conspiracy
3. Risico op besmetting is zo klein dat niet inenten de logische keuze is. Wat is het risico op nadelige gevolgen tgv een inspuiting ( letsel; medische fout, bvb verkeerd medicijn; infectie, bvb MRSA ...), 1 op 100.000, 1 op 1.000.000? In de VS is de kans op mazelen voor een niet-gevaccineerd persoon minder dan 1 op 100.000, en de meeste gevallen lopen goed af. De kans op polio is quasi nihil.

Voor een individu is het dan een rationele keuze, maar daar kan je per definitie geen policy op baseren, want het werkt enkel als anderen niet zo redeneren. Daarom stelt men het voor alsof zulke personen hun kinderen in gevaar brengen, ook als dat statistisch gezien niet het geval is.

Geldt trouwens enkel voor de meest zeldzame ziekten, niet voor bvb kinkhoest.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_171878645
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:55 schreef Brybry het volgende:

[..]

Domme mensen? Op de vrije school hier in de buurt zijn veel kinderen niet gevaccineerd, de ouders van deze kinderen zijn vrijwel allemaal blanke hoogopgeleide ouders, hoe wil je dat verklaren?
Blijkbaar kunnen hoogopgeleid en domme beslissingen nemen prima samen gaan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 23 juni 2017 @ 09:42:49 #59
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_171878717
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Blijkbaar kunnen hoogopgeleid en domme beslissingen nemen prima samen gaan.
Ja, ook bij de antroposofen schijnt dat nogal een issue te zijn:
Vooral antroposofen enten kinderen niet in
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_171878814
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:42 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ja, ook bij de antroposofen schijnt dat nogal een issue te zijn:
Vooral antroposofen enten kinderen niet in
Onbegrijpelijk inderdaad dat er zulke groepen bestaan anno 2017.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 23 juni 2017 @ 09:50:07 #61
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_171878890
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:25 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

3. Risico op besmetting is zo klein dat niet inenten de logische keuze is. Wat is het risico op nadelige gevolgen tgv een inspuiting ( letsel; medische fout, bvb verkeerd medicijn; infectie, bvb MRSA ...), 1 op 100.000, 1 op 1.000.000? In de VS is de kans op mazelen voor een niet-gevaccineerd persoon minder dan 1 op 100.000, en de meeste gevallen lopen goed af. De kans op polio is quasi nihil.

Voor een individu is het dan een rationele keuze, maar daar kan je per definitie geen policy op baseren, want het werkt enkel als anderen niet zo redeneren. Daarom stelt men het voor alsof zulke personen hun kinderen in gevaar brengen, ook als dat statistisch gezien niet het geval is.

Geldt trouwens enkel voor de meest zeldzame ziekten, niet voor bvb kinkhoest.
Waarom denk je dat er vaccinatie zijn uitgevonden?
Omdat het allemaal zoooo geweldig ging voordat we de vaccinaties hadden?
Kindersterfte was heel hoog, mensen gingen kapot aan mazelen, bof en rode hond.

Ant vaccinatie boys zijn een gevaar voor de omgeving.
pi_171879054
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:25 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

3. Risico op besmetting is zo klein dat niet inenten de logische keuze is. Wat is het risico op nadelige gevolgen tgv een inspuiting ( letsel; medische fout, bvb verkeerd medicijn; infectie, bvb MRSA ...), 1 op 100.000, 1 op 1.000.000? In de VS is de kans op mazelen voor een niet-gevaccineerd persoon minder dan 1 op 100.000, en de meeste gevallen lopen goed af. De kans op polio is quasi nihil.

Voor een individu is het dan een rationele keuze, maar daar kan je per definitie geen policy op baseren, want het werkt enkel als anderen niet zo redeneren. Daarom stelt men het voor alsof zulke personen hun kinderen in gevaar brengen, ook als dat statistisch gezien niet het geval is.

Geldt trouwens enkel voor de meest zeldzame ziekten, niet voor bvb kinkhoest.
Je snapt dat die kans zo klein is omdat de vaccinatiegraad zo hoog is? Elke keer als er een uitbraak is in Nederland dan zijn die in de zwaar christelijke gemeenten omdat daar de vaccinatiegraad lager is. Naarmate de vaccinatiegraad daalt neemt de kans op besmetting toe.

http://www.rivm.nl/Onderw(...)enepidemie_2013_2014
pi_171879140
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 08:46 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Een van de volgende redenen:

1. Mag niet van god

2. Ik heb op feesboek gelezen dat je kind autistisch wordt van vaccinaties en er lood in zit en andere chemicaliën waaraan je doodgaat enzo. Je weet toch vaccinaties is gewoon big pharma conspiracy
Ik snap dat niet, je kind en andere kinderen bewust blootstellen aan dit soort ziektes.
misunderstood
pi_171879171
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:19 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Vertel? Ik lees juist dat er geen gevallen bekend zijn van noemenswaardige complicaties.
Ik heb het nagezocht en je hebt gelijk, excuseer.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 10:09:08 #65
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_171879301
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:25 schreef crystal_meth het volgende:

In de VS is de kans op mazelen voor een niet-gevaccineerd persoon minder dan 1 op 100.000, en de meeste gevallen lopen goed af. De kans op polio is quasi nihil.
Dat komt omdat de meeste andere mensen wel gevaccineerd zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 10:14:06 #66
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171879416
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:25 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

3. Risico op besmetting is zo klein dat niet inenten de logische keuze is. Wat is het risico op nadelige gevolgen tgv een inspuiting ( letsel; medische fout, bvb verkeerd medicijn; infectie, bvb MRSA ...), 1 op 100.000, 1 op 1.000.000? In de VS is de kans op mazelen voor een niet-gevaccineerd persoon minder dan 1 op 100.000, en de meeste gevallen lopen goed af. De kans op polio is quasi nihil.

Voor een individu is het dan een rationele keuze, maar daar kan je per definitie geen policy op baseren, want het werkt enkel als anderen niet zo redeneren. Daarom stelt men het voor alsof zulke personen hun kinderen in gevaar brengen, ook als dat statistisch gezien niet het geval is.

Geldt trouwens enkel voor de meest zeldzame ziekten, niet voor bvb kinkhoest.
Uh, wat? De enige reden dat de kans zo klein is is juist omdat zo veel mensen gevaccineerd zijn. Complete onzin dus wat je hier zegt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 23 juni 2017 @ 10:17:48 #67
328655 Windwalker88
Have an ice day!
pi_171879508
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:59 schreef Wayfarer het volgende:

[..]

Lekker standaard opmerking. Het was ver voor Facebook al bekend dat er een connectie is tussen autisme en vaccineren, nou is het eindelijk voor iedereen te lezen dat wel. En ja die onderzoeken zijn keer op keer gedwarsboomd.
Ik heb net een hele therapie achter de rug over Autisme, en autisme ontstaat al in de baarmoeder. Hoe mensen denken dat autisme door inentingen kan komen is mij echt een raadsel
pi_171879812
Kunnen we niet eens boetes gaan uitdelen aan deze achtelijke families?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_171880037
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:17 schreef Windwalker88 het volgende:

[..]

Ik heb net een hele therapie achter de rug over Autisme, en autisme ontstaat al in de baarmoeder. Hoe mensen denken dat autisme door inentingen kan komen is mij echt een raadsel
In 1998 heeft een Britse Arts/Wetenschapper genaamd Andrew Wakefield een paper gepubliceerd in The Lancet waarin een relatie tussen autisme en een bepaald vaccin werd aangetoond. Echter bleek zijn onderzoek fraudeleus en is geen enkele wetenschapper geweest die zijn resultaten kon reproduceren. Wakefield mag mede door dit fraudeleus onderzoek zijn functie als arts niet langer uitvoeren. Het verhaal over de relatie tussen vaccinaties en autisme is met de opkomst van internet en social media echter een compleet eigen leven gaan leiden.
pi_171881870
De kans op complicaties en blijvende schade bij mazelen is klein, maar neemt wel toe naarmate iemand ouder wordt. De kinderen die dus niet gevaccineerd zijn en op jonge leeftijd niet het 'geluk' hebben ziek te worden tijdens een mazelenuitbraak, blijven de rest van hun leven risico lopen. Bijvoorbeeld wanneer later hun eigen kind op jonge leeftijd wel de mazelen krijgt.
pi_171883158
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:57 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Je snapt dat die kans zo klein is omdat de vaccinatiegraad zo hoog is? Elke keer als er een uitbraak is in Nederland dan zijn die in de zwaar christelijke gemeenten omdat daar de vaccinatiegraad lager is. Naarmate de vaccinatiegraad daalt neemt de kans op besmetting toe.

http://www.rivm.nl/Onderw(...)enepidemie_2013_2014
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:09 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat komt omdat de meeste andere mensen wel gevaccineerd zijn.
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Uh, wat? De enige reden dat de kans zo klein is is juist omdat zo veel mensen gevaccineerd zijn. Complete onzin dus wat je hier zegt.
Damn, wat dachten jullie dat ik bedoelde met: daar kan je per definitie geen policy op baseren, want het werkt enkel als anderen niet zo redeneren
Ik dacht dat het duidelijk genoeg geďmpliceerd was in m'n post, maar blijkbaar is het nodig om expliiciet te vermelden wat het kleinste kind al weet: dat het door vaccinatie is dat bvb mazelen (één van de meest besmettelijke infecties, die zelfs in een school met 98% immuniteit een epidemie zal veroorzaken) in de VS uitgeroeid is (haast alle gevallen zijn in het buitenland opgedane besmettingen).
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_171883229
Ach tegenwoordig wordt er al gezegd dat de mazelen niet bestaan en dat het een fabel is....dus zo wordt alles onderuit gelult zodat ze hun kinderen maar niet hoeven te enten.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 12:54:41 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171883428
quote:
18s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:43 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[..]

[..]

Damn, wat dachten jullie dat ik bedoelde met: daar kan je per definitie geen policy op baseren, want het werkt enkel als anderen niet zo redeneren
Ik dacht dat het duidelijk genoeg geďmpliceerd was in m'n post, maar blijkbaar is het nodig om expliiciet te vermelden wat het kleinste kind al weet: dat het door vaccinatie is dat bvb mazelen (één van de meest besmettelijke infecties, die zelfs in een school met 98% immuniteit een epidemie zal veroorzaken) in de VS uitgeroeid is (haast alle gevallen zijn in het buitenland opgedane besmettingen).
Waarom post je het dan alsnog?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171884666
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom post je het dan alsnog?
Waarschijnlijk omdat iemand vraag waarom sommige mensen er voor kiezen niet te vaccineren.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:51:15 #75
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171884694
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:50 schreef Physsic het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat iemand vraag waarom sommige mensen er voor kiezen niet te vaccineren.
Dan nog slaat het nergens op want mensen die niet vaccineren doen dat niet om rationele redenen en al helemaal niet uit kansberekening.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')