abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 juni 2017 @ 22:54:28 #201
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_172078923
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 22:34 schreef silverhill het volgende:
Ik twijfel voor 750k nog tussen Arndt en Küng. Arndt kan natuurlijk op de vlakkere massasprints goed mee (rond plek 8), en zou zelfs ipv Matthews mee kunnen sprinten als die een keer verzaakt op een hele vlakke aankomst. Plus natuurlijk teampunten als Matthews wint. En dat voor een etappe of 8.

Küng gaat sowieso wel hoog eindigen in de tijdrit en misschien ook nog een paar dagen het wit houden. Maar daarna is ie van weinig waarde.
Ik zou ze beide niet nemen. Voor 750k heb je zat betere alternatieven. Kung stel je eigenlijk alleen maar op voor etappe 1 en eventuele klassementspunten, en Arndt mag waarschijnlijk niet voor eigen kansen gaan.

Maar als je echt 1 van deze 2 wilt, dan Kung omdat hij een serieuze kans heeft bij 1 etappe hoog te eindigen. Maar als Matthews onverhoopt uitvalt of toch niet voor groen gaat ben je met Arndt spekkoper.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 23:00:41 #202
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_172079068
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 22:05 schreef Zondagsrijders het volgende:
Scorito dilemma;

Heb nog 2,0 mil over, wil nog minimaal één sprinter, welk van de volgende opties zouden jullie voor gaan:
- McLay (1,5 mil) en nog iemand van 0,5 mil zoals Neasen/Valgren/Baudat/etc?
- Swift (1,0 mil) en nog iemand van 1,0 mil zoals Felline/Gilbert/Ulissi/Gesink/etc?
Wat levert denken jullie meer op?
Als je echt nog een sprinter wilt, dan McLay plus een gokje van 500.000

Uit de de namen die je noemt is dat de enige die vrijwel zeker voor eigen kans mag gaan in de (vlakke) sprints, van alle anderen is het nog maar de vraag of ze überhaupt meesprinten.

Swift/Gilbert/Felline/Ullisi/Gesink/Naesen, voor deze renners zijn weinig kansen maar aan de andere kant je hebt er wel 2 voor 2 miljoen, dus redelijk goedkoop.
pi_172079638
Hoi, nog snel even voor morgen ;), wat denken jullie van mijn scorito team:
-Froome
-Porte
-Valverde
-Bardet
-Majka
-Yates
-Meintjes
-Sagan
-Kittel
-Demare
-Matthews
-Groenewegen
-Boasson Hagen
-McLay
-Gilbert
-Henao
-Buchmann
-Latour
-?
-?
Ik heb nog 1.750.000 over voor mn laatste twee renners. Wat denken jullie ervan en welke twee renners zal ik nog meenemen. Zat zelf te denken aan Küng en Swift bijvoorbeeld.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 23:29:40 #204
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_172079727
Oké laatste keuze en dan ga ik er echt mee ophouden. Twijfel nu tussen De Gendt en Gilbert als opvulling :p
  vrijdag 30 juni 2017 @ 23:36:32 #205
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_172079931
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 23:25 schreef Tourkennertje het volgende:
Hoi, nog snel even voor morgen ;), wat denken jullie van mijn scorito team:
-Froome
-Porte
-Valverde
-Bardet
-Majka
-Yates
-Meintjes
-Sagan
-Kittel
-Demare
-Matthews
-Groenewegen
-Boasson Hagen
-McLay
-Gilbert
-Henao
-Buchmann
-Latour
-?
-?
Ik heb nog 1.750.000 over voor mn laatste twee renners. Wat denken jullie ervan en welke twee renners zal ik nog meenemen. Zat zelf te denken aan Küng en Swift bijvoorbeeld.
Ik zie dat je 7 sprinters en 7 klassementsrenners hebt. Met Laporte en Uran kom je op 8 en is je budget precies op. Alleen kleven aan deze 2 renners natuurlijk wel een hoop onzekerheden, maar gezien het feit dat ze redelijk goedkoop zijn is het zo ongeveer het beste wat nog binnen je budget past. Gaan je denk ik (iets) meer punten opleveren dan Kung en Swift, omdat je die maar in een paar etappes gaat opstellen en dan moeten ze hierin ook nog goed scoren.
pi_172079985
Scorito:

Twijfel tussen de volgende duo's. Wat denken jullie?

Meintjes (of Roglic, even duur) en Felline
of
Bouhanni en Naesen
  vrijdag 30 juni 2017 @ 23:40:19 #207
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_172080019
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 23:29 schreef fetX het volgende:
Oké laatste keuze en dan ga ik er echt mee ophouden. Twijfel nu tussen De Gendt en Gilbert als opvulling :p
Ik zou dan Gilbert kiezen, in welke etappe gaat de Gendt aanvallen? Ga je hem in elke bergetappe opstellen? Ook als hij 3 dagen achter elkaar niet aanvalt? Bij Gilbert kun je dat zo ongeveer wel uitrekenen.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 23:42:23 #208
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_172080065
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 23:38 schreef thijsj88 het volgende:
Scorito:

Twijfel tussen de volgende duo's. Wat denken jullie?

Meintjes en Felline
of
Bouhanni en Naesen
Moeilijk, Bouhanni heeft de Tour nog nooit uitgereden maar als hij dat dit jaar wel doet haalt hij in z'n eentje meer punten dan Meintjes en Felline bij elkaar.

Als je al genoeg sprinters hebt dus optie 1, anders optie 2
pi_172080097
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 23:36 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Ik zie dat je 7 sprinters en 7 klassementsrenners hebt. Met Laporte en Uran kom je op 8 en is je budget precies op. Alleen kleven aan deze 2 renners natuurlijk wel een hoop onzekerheden, maar gezien het feit dat ze redelijk goedkoop zijn is het zo ongeveer het beste wat nog binnen je budget past. Gaan je denk ik (iets) meer punten opleveren dan Kung en Swift, omdat je die maar in een paar etappes gaat opstellen en dan moeten ze hierin ook nog goed scoren.
Ja het voordeel van bijvoorbeeld Kung t.o.v. Uran is dat hij punten op kan leveren in het eindklassement als Porte het geel pakt. Ik twijfel ook nog erg tussen Van Avermaet en Groenewegen, heb redelijk wat vlakke sprinters, misschien is een puncher die ook misschien wat tussensprints kan pakken en Porte als ploeggenoot heeft toch niet waardevoller...
pi_172080117
Mijn scorito team op dit moment:

Froome
Porte
Valverde
Aru
D. Martin
Meintjes
Fuglsang
Izagirre
De Gendt
Uran
Kung
Ulissi
Sagan
Kittel
Demare
Matthews
Bouhanni
Groenewegen
Cobrelli
Swift

Heb nog wel wat twijfels bij sommige renners, jullie nog tips of opmerkingen?
  vrijdag 30 juni 2017 @ 23:46:38 #211
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_172080141
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 23:40 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Ik zou dan Gilbert kiezen, in welke etappe gaat de Gendt aanvallen? Ga je hem in elke bergetappe opstellen? Ook als hij 3 dagen achter elkaar niet aanvalt? Bij Gilbert kun je dat zo ongeveer wel uitrekenen.
Etappes voor vluchters zat ik aan te denken. Niet eens zozeer de bergetappes. Maar thanks :). Ga ik er nu vanaf blijven en mezelf bezatten!
pi_172080319
En Kreuziger, ook meegenomen dat Yates het wit kan pakken?
pi_172080348
Al de hele week aan het puzzelen, en dan de avond van tevoren alsnog de hele avond met de laptop op schoot sleutelen aan je team. En je straks voor je kop slaan dat je dat team had moeten laten staan haha. Maar dat maakt het uiteindelijk ook zo leuk.

Heb toch de indruk dat er niet heel veel kansen liggen voor de punchers als Gilbert, van Avermaet etc. Ze kunnen wel aardig mee in de sprints, maar voor van Avermaet is met 2 miljoen wel erg duur bij scorito. Maarja, zoals gezegd, je slaat jezelf voor je kop als je 'm nu verwijderd en hij haalt net als vorig jaar weer de top 25 van meeste punten.

Twijfel ook nog over Felline. Is een zeer redelijke tijdrijder, kan goed sprinten en kan heuvels aan, maar mag hij voor zijn kans rijden met Degenkolb in zijn team? Of moet hij 'm afzetten en zakt hij vervolgens elke sprintetappe naar plaats 25?
  zaterdag 1 juli 2017 @ 00:00:25 #214
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_172080365
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 23:43 schreef Tourkennertje het volgende:

[..]

Ja het voordeel van bijvoorbeeld Kung t.o.v. Uran is dat hij punten op kan leveren in het eindklassement als Porte het geel pakt. Ik twijfel ook nog erg tussen Van Avermaet en Groenewegen, heb redelijk wat vlakke sprinters, misschien is een puncher die ook misschien wat tussensprints kan pakken en Porte als ploeggenoot heeft toch niet waardevoller...
Groenewegen gaat minstens 2 keer zoveel punten scoren als van Avermaet. Daar wegen eventuele teampunten niet tegenop. Sowieso worden die teampunten zwaar overschat, het is nou niet zoals in de Giro dat 1 sprinter even 4 etappes gaat winnen of dat je 3 knechten van Froome/Porte gaat opstellen met de zekerheid van een hoop teampunten. Daar heeft de tour niet het juiste parcours en deelnemersveld voor.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 00:06:12 #215
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_172080467
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 23:44 schreef Venomeen het volgende:
Mijn scorito team op dit moment:

Froome
Porte
Valverde
Aru
D. Martin
Meintjes
Fuglsang
Izagirre
De Gendt
Uran
Kung
Ulissi
Sagan
Kittel
Demare
Matthews
Bouhanni
Groenewegen
Cobrelli
Swift

Heb nog wel wat twijfels bij sommige renners, jullie nog tips of opmerkingen?
Meintjes en Swift eruit, te duur gezien het verwachte aantal punten.

En in welke bergetappe ga je een klassementsrenner laten vallen om de Gendt op te stellen?
  zaterdag 1 juli 2017 @ 00:09:53 #216
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_172080549
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 23:59 schreef thijsj88 het volgende:
Al de hele week aan het puzzelen, en dan de avond van tevoren alsnog de hele avond met de laptop op schoot sleutelen aan je team. En je straks voor je kop slaan dat je dat team had moeten laten staan haha. Maar dat maakt het uiteindelijk ook zo leuk.

Heb toch de indruk dat er niet heel veel kansen liggen voor de punchers als Gilbert, van Avermaet etc. Ze kunnen wel aardig mee in de sprints, maar voor van Avermaet is met 2 miljoen wel erg duur bij scorito. Maarja, zoals gezegd, je slaat jezelf voor je kop als je 'm nu verwijderd en hij haalt net als vorig jaar weer de top 25 van meeste punten.

Twijfel ook nog over Felline. Is een zeer redelijke tijdrijder, kan goed sprinten en kan heuvels aan, maar mag hij voor zijn kans rijden met Degenkolb in zijn team? Of moet hij 'm afzetten en zakt hij vervolgens elke sprintetappe naar plaats 25?
Felline is natuurlijk een goede all-rounder, maar met Contador en Degenkolb in het team blijft er eigenlijk niks over om voor eigen kans te gaan. Als hij bij een andere ploeg zou rijden zou ik hem ook meteen nemen, maar nu zijn er idd grote twijfels.
pi_172080668
Waar komt bij iedereen dat geloof in McLay eigenlijk vandaan?
Ik weet dat hij vorig jaar 4 keer in de top 10 reed, maar ik heb naar zijn resultaten van dit jaar gekeken en die zijn nou niet om over naar huis te schrijven.
Ben Swift is bij Scorito een half miljoen goedkoper en doet het zeker niet veel slechter. Kan ook nog eens mee in de heuvels.
pi_172080701
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 00:06 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Meintjes en Swift eruit, te duur gezien het verwachte aantal punten.

En in welke bergetappe ga je een klassementsrenner laten vallen om de Gendt op te stellen?
Wie zou er in plaats van die twee meer punten halen denk je? En ik verwacht dat de Gendt goede kans heeft op bolletjestrui dus vandaar mijn keuze. En een bergetappe hoeft niet te betekenen dat de klassementsmannen de punten pakken, vaak genoeg is er een kopgroep en komen de klassementsmannen erachter aan op plek 10-20. Is natuurlijk allemaal koffiedik kijken maar toch.
pi_172080989
Ook ik heb er weer aangesleuteld(voor scorito) en nu tot het volgende team gekomen, graag jullie reactie:

Froome en Thomas (sky)
Porte,Avermeat (Bmc)
Valverde, castroviejo (movistar)
Yates (orica)
D.Martin, kittel (quickstep)
Fuglsang (astana)
Sagan, Buchmann ( Bora)
Roglic,groenewegen (lottojumbo)
T.Martin (Alpecin)
T.Wellens (lottosoudal)
A. Demare (Fdj)
Matthews (sunweb)
Colbrellli (Bahrein)
Laporte ( cofidis)

Met Kittel, Sagan,Groenewegen,Demare ,Matthews,Colbrellli en Laporte 7 sprinters.

Met Froome, Porte en Valverde kandidaten top 3

Rest wat aanvallers oa Wellens (berg/bolletjes) en yates (witte trui).
Met Avermeat, Sagan, Matthews, Valverde,D,Martin (ook voor klassement) goede punchers.

Voor de rest wat aanvulling met top 12 a 15 rijders.

Iemand nog andere suggesties of opmerkingen? Twijfel nog erg aan mij tijdrijders (T.Martin en Roglic). Kan ik hier niet beter 1 van laten vallen en 1 of 2 goedkopere klassements renners er bij doen?

Heb met Froome,Thomas, Porte, Valverde, yates,D.Martin, Fuglsang, Buchmann en Wellens maar 9 'klimmers/klassement'?
Bijvoorbeeld voor die vrijgekomen 2 miljoen meintjes, pinot, izagirre,landal(allen 1,5 of 2 miljoen) kopen of barguil,brambilla, felline, de gendt, gesink, henao,kreuziger,latour, pantano (allen 1 miljoen)
Hoor ze graag nog voor morgen😆

[ Bericht 1% gewijzigd door Rem88 op 01-07-2017 01:10:12 ]
pi_172081676
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 00:45 schreef Rem88 het volgende:
Ook ik heb er weer aangesleuteld(voor scorito) en nu tot het volgende team gekomen, graag jullie reactie:

Froome en Thomas (sky)
Porte,Avermeat (Bmc)
Valverde, castroviejo (movistar)
Yates (orica)
D.Martin, kittel (quickstep)
Fuglsang (astana)
Sagan, Buchmann ( Bora)
Roglic,groenewegen (lottojumbo)
T.Martin (Alpecin)
T.Wellens (lottosoudal)
A. Demare (Fdj)
Matthews (sunweb)
Colbrellli (Bahrein)
Laporte ( cofidis)

Met Kittel, Sagan,Groenewegen,Demare ,Matthews,Colbrellli en Laporte 7 sprinters.

Met Froome, Porte en Valverde kandidaten top 3

Rest wat aanvallers oa Wellens (berg/bolletjes) en yates (witte trui).
Met Avermeat, Sagan, Matthews, Valverde,D,Martin (ook voor klassement) goede punchers.

Voor de rest wat aanvulling met top 12 a 15 rijders.

Iemand nog andere suggesties of opmerkingen? Twijfel nog erg aan mij tijdrijders (T.Martin en Roglic). Kan ik hier niet beter 1 van laten vallen en 1 of 2 goedkopere klassements renners er bij doen?

Heb met Froome,Thomas, Porte, Valverde, yates,D.Martin, Fuglsang, Buchmann en Wellens maar 9 'klimmers/klassement'?
Bijvoorbeeld voor die vrijgekomen 2 miljoen meintjes, pinot, izagirre,landal(allen 1,5 of 2 miljoen) kopen of barguil,brambilla, felline, de gendt, gesink, henao,kreuziger,latour, pantano (allen 1 miljoen)
Hoor ze graag nog voor morgen😆
Inderdaad 1 tijdrijder laten vallen. Als je Martin eruit haalt kan je Kreuziger of Uran nemen en voor de rest 1 van je renners verbeteren. Ik zou Yates dan voor Bardet inruilen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_172081744
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 01:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Inderdaad 1 tijdrijder laten vallen. Als je Martin eruit haalt kan je Kreuziger of Uran nemen en voor de rest 1 van je renners verbeteren. Ik zou Yates dan voor Bardet inruilen.
Maar als je Yates eruit haalt mis je wel je potentiële witte trui drager toch?
pi_172081772
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 01:49 schreef Rem88 het volgende:

[..]

Maar als je Yates eruit haalt mis je wel je potentiële witte trui drager toch?
Meintjes is de favoriet, maar die zal waarschiijnlijk nooit top 10 rijden. Bardet gaat je veel meer punten opleveren, die is dat half miljoen wel waard.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_172081800
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 01:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Meintjes is de favoriet, maar die zal waarschiijnlijk nooit top 10 rijden. Bardet gaat je veel meer punten opleveren, die is dat half miljoen wel waard.
Oké dat dus gokken en geen potentiële witte trui drager in je team nemen?
pi_172081833
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 01:55 schreef Rem88 het volgende:

[..]

Oké dat dus gokken en geen potentiële witte trui drager in je team nemen?
Ik zou het geen gok noemen, eerder het tegendeel. De kans dat Yates wit aan heeft in Parijs is heel wat kleiner dan dat Bardet je uiteindelijk meer punten op gaat leveren dan Yates
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_172081867
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 01:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik zou het geen gok noemen, eerder het tegendeel. De kans dat Yates wit aan heeft in Parijs is heel wat kleiner dan dat Bardet je uiteindelijk meer punten op gaat leveren dan Yates
Oké en Aru,chaves of majka is geen betere optie dan Bardet,
Twijfel of Bardet echt in de goede vorm is en een goed team om zich heen heeft?
pi_172081899
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 02:02 schreef Rem88 het volgende:

[..]

Oké en Aru,chaves of majka is geen betere optie dan Bardet,
Twijfel of Bardet echt in de goede vorm is en een goed team om zich heen heeft?
Aru en Majka zijn ook verbeteringen tov Yates inderdaad
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_172081911
Ook ik heb er weer aangesleuteld(voor scorito) en nu tot het volgende team gekomen, graag jullie reactie:

Froome en Thomas (sky)
Porte,Avermeat (Bmc)
Valverde, castroviejo (movistar)
Yates (orica)
D.Martin, kittel (quickstep)
Fuglsang (astana)
Sagan, Buchmann ( Bora)
Roglic,groenewegen (lottojumbo)
T.Martin (Alpecin)
T.Wellens (lottosoudal)
A. Demare (Fdj)
Matthews (sunweb)
Colbrellli (Bahrein)
Laporte ( cofidis)

Met Kittel, Sagan,Groenewegen,Demare ,Matthews,Colbrellli en Laporte 7 sprinters.

Met Froome, Porte en Valverde kandidaten top 3

Rest wat aanvallers oa Wellens (berg/bolletjes) en yates (witte trui).
Met Avermeat, Sagan, Matthews, Valverde,D,Martin (ook voor klassement) goede punchers.

Voor de rest wat aanvulling met top 12 a 15 rijders.

Iemand nog andere suggesties of opmerkingen? Twijfel nog erg aan mij tijdrijders (T.Martin en Roglic). Kan ik hier niet beter 1 van laten vallen en 1 of 2 goedkopere klassements renners er bij doen?

Heb met Froome,Thomas, Porte, Valverde, yates,D.Martin, Fuglsang, Buchmann en Wellens maar 9 'klimmers/klassement'?
Bijvoorbeeld voor die vrijgekomen 2 miljoen meintjes, pinot, izagirre,landal(allen 1,5 of 2 miljoen) kopen of barguil,brambilla, felline, de gendt, gesink, henao,kreuziger,latour, pantano (allen 1 miljoen)
Hoor ze graag nog voor morgen😆
pi_172082612
Ik speel met mijn collega's al zo een 11 jaar op tourploeg.nl vooral omdat je slechts 1 keer 12 renners hoeft te kiezen zodat het lekker laagdrempelig is.

Mijn ploeg:

Fabio Aru (Astana Pro Team)
Romain Bardet (AG2R La Mondiale)
Mark Cavendish (Dimension Data)
Alberto Contador (Trek - Segafredo)
John Degenkolb (Trek - Segafredo)
Christopher Froome (Team Sky)
Marcel Kittel (Quick-Step Floors)
Alexander Kristoff (Team Katusha - Alpecin)
Thibaut Pinot (FDJ)
Richie Porte (BMC Racing Team)
Nairo Quintana (Movistar Team)
Peter Sagan (Bora - Hansgrohe)

Iemand nog last minute adviezen?
Edit: ik denk dat ik Alexander Kristoff ga vervangen, dacht dat hij betere resultaten had.
Edit 2: vervangen voor Dylan Groenewegen, want 1 Nederlander erbij is altijd wel leuk :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_172082649
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 07:28 schreef raptorix het volgende:
Ik speel met mijn collega's al zo een 11 jaar op tourploeg.nl vooral omdat je slechts 1 keer 12 renners hoeft te kiezen zodat het lekker laagdrempelig is.

Mijn ploeg:

Fabio Aru (Astana Pro Team)
Romain Bardet (AG2R La Mondiale)
Mark Cavendish (Dimension Data)
Alberto Contador (Trek - Segafredo)
John Degenkolb (Trek - Segafredo)
Christopher Froome (Team Sky)
Marcel Kittel (Quick-Step Floors)
Alexander Kristoff (Team Katusha - Alpecin)
Thibaut Pinot (FDJ)
Richie Porte (BMC Racing Team)
Nairo Quintana (Movistar Team)
Peter Sagan (Bora - Hansgrohe)

Iemand nog last minute adviezen?
Edit: ik denk dat ik Alexander Kristoff ga vervangen, dacht dat hij betere resultaten had.
Edit 2: vervangen voor Dylan Groenewegen, want 1 Nederlander erbij is altijd wel leuk :)
Om te winnen bij tourploeg zul je je moet onderscheiden van andere teams. Deze is redelijk standaard. Zou je geen renners nemen die bijv. het wit pakken (Meintjes?) of die de eerste tijdrit wint en een paar dagen in het geel fietst (Roglic?)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 juli 2017 @ 07:56:15 #230
862 Arcee
Look closer
pi_172082660
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 07:52 schreef Hghlighter_ het volgende:
Zou je geen renners nemen die bijv. het wit pakken (Meintjes?) of die de eerste tijdrit wint en een paar dagen in het geel fietst (Roglic?)
Dat hangt maar net van de puntentelling af of dat nut heeft. :)
pi_172082662
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 07:52 schreef Hghlighter_ het volgende:

[..]

Om te winnen bij tourploeg zul je je moet onderscheiden van andere teams. Deze is redelijk standaard. Zou je geen renners nemen die bijv. het wit pakken (Meintjes?) of die de eerste tijdrit wint en een paar dagen in het geel fietst (Roglic?)
Die tijdrit heb ik over zitten twijfelen maar het levert je maar beperkt punten op omdat ze meestal voor de rest niet zo veel punten pakken. Meintjes is wellicht een optie, mijn ervaring met tourploeg is dat je niet te veel risico kan nemen om een topper te missen, de meeste spelen aardig conservatief en gokken wat met verschillende sprinters en outsiders.

Overigens vorig jaar de pool gewonnen, 90 euro was toch lekker :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_172082689
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 07:56 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat hangt maar net van de puntentelling af of dat nut heeft. :)
https://www.tourploeg.nl/speluitleg
Kortom 1e plaatsen tellen relatief zwaar in etappes, een drager gele trui ook wel, soms zie je dat een relatief onbekende renner die wat langer kan verdedigen omdat de toppers afwachten, als je die net hebt ben je spekverkoper
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_172083690
Voor scorito nog met 1 twijfel:

Kittel en Boasson Hagen (is 2e sprinter achter Cav) of Bouhanni en Kristoff, die beide veel top 5 gaan fietsen denk ik.
pi_172083734
Mijn ploeg is klaar. Doe mee aan Scorito. Hier de namen

Froome
Porte
Valverde
Aru
Meintjes
Martin
Thomas
Izagirre
Buchmann
Roglic
Kung
Gilbert
Sagan
Kittel
Greipel
Demare
Matthews
Boasson Hagen
Laporte
Selig

Wellicht dat ik toch nog Groenewegen doe ipv Thomas of Henao voor Thomas en dat budget gebruik om een betere sprinter er aan toe te voegen.
pi_172083760
@Thijsj88, Kittel en Hagen. Hagen kan ook nog tijdrijden en ook tijdens de punchetappes punten pakken. Ik verwacht ook niet dat Cav de tour uitrijdt. Hagen altijd garantie voor redelijk wat punten.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 10:14:54 #236
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_172083924
Wie wordt de sprinter bij Direct Energie: Petit? Boudat?

Wie wordt de sprinter bij Wanty: Vanspeybrouck? Smith?
pi_172083986
Ik heb nu

Froome,Porte, Valverde, Bardet,D. Martin,Thomas, Fuglsang, kreuziger,Buchmann, Roglic, castroviejo,Avermeat, Wellens, Sagan, kittel,Demare, Matthews, Colbrellli, groenewegen en Laporte.

Goed team? Of nog iemand wisselen voor een witte trui kandidaat?
pi_172084020
Scorito dilemma..

Colbrelli-Groenewegen of Bouhanni-Boasson Hagen?
pi_172084070
Hagen is redelijk goedkoop tov bijv Groenewegen. Zeker nu Hagen mogelijk vrij valt als Cav niks wordt. Groenewegen kan misschien wel wat punten rapen maar er is nog weinig bewezen natuurlijk.
pi_172084106
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 22:11 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Dacht ik ook, maar zulke scenario's heeft hij eerder gehad...
Eens, hetzelfde altijd met Tony Martin :r
pi_172084159
Voor Scorito: Valverde en Meintjes of toch Bardet en Aru?
pi_172084214
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:29 schreef Raak72 het volgende:
Voor Scorito: Valverde en Meintjes of toch Bardet en Aru?
Valverde en Aru ;)
  Redactie Sport zaterdag 1 juli 2017 @ 10:53:35 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172084604
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie wordt de sprinter bij Direct Energie: Petit? Boudat?

Wie wordt de sprinter bij Wanty: Vanspeybrouck? Smith?
Pasqualon

(Lijkt me Smith)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172084682
De allerlaatste keuze. Heb nog een renner nodig van 750.000.

Twijfel tussen Buchmann, Calmejane, Bennett, Atapuma, Caruso?
pi_172085027
Voor scorito heb ik het volgende team:
Froome
Porte
Valverde
Aru
Majka
D.martin
Meintjes
Talansky
Amador
Van Emden
Gilbert
Wellens
Sagan
Kittel
Demare
Groenewegen
Swift
Matthews

Heb nog 4 miljoen voor 2 renners.
Maar kan niet meer kiezen. Iemand tips??
pi_172085072
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:56 schreef Venomeen het volgende:
De allerlaatste keuze. Heb nog een renner nodig van 750.000.

Twijfel tussen Buchmann, Calmejane, Bennett, Atapuma, Caruso?
Buchmann witte trui of bennet kans op een goed klassement
pi_172085106
D. Martin of Majka?
Love is in the air!
  zaterdag 1 juli 2017 @ 11:22:56 #248
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_172085296
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:11 schreef Poenie94 het volgende:
Voor scorito heb ik het volgende team:
Froome
Porte
Valverde
Aru
Majka
D.martin
Meintjes
Talansky
Amador
Van Emden
Gilbert
Wellens
Sagan
Kittel
Demare
Groenewegen
Swift
Matthews

Heb nog 4 miljoen voor 2 renners.
Maar kan niet meer kiezen. Iemand tips??
Je hebt te weinig sprinters. Bouhanni en McLay kosten samen 4 miljoen. Appeltje eitje dit.
pi_172085311
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:56 schreef Venomeen het volgende:
De allerlaatste keuze. Heb nog een renner nodig van 750.000.

Twijfel tussen Buchmann, Calmejane, Bennett, Atapuma, Caruso?
Bennett
  zaterdag 1 juli 2017 @ 11:25:05 #250
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_172085362
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:20 schreef Libbe het volgende:
Scorito dilemma..

Colbrelli-Groenewegen of Bouhanni-Boasson Hagen?
Aangzien Colbrelli en Groenewegen voor eigen kans mogen gaan en dit bij EBH erg onzeker is, optie 1.
pi_172085402
Twijfel echt sterk om Contador voor Meintjes te wisselen bij de start. Mag tussentijd drie keer wisselen, Meintjes is geen goede tijdrijder en rijdt altijd degelijk. Kortom de punten voor zijn witte trui komen in mijn spel pas in de tweede en derde week. Contador is een degelijk tijdrijder en zie ik wel top15 vandaag rijden. In heb een onbeperkt budget, mag drie wisselen en krijg dagelijks ook punten voor alle truien. Wat denken jullie?
  zaterdag 1 juli 2017 @ 11:27:49 #252
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_172085426
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:19 schreef Rem88 het volgende:
Ik heb nu

Froome,Porte, Valverde, Bardet,D. Martin,Thomas, Fuglsang, kreuziger,Buchmann, Roglic, castroviejo,Avermeat, Wellens, Sagan, kittel,Demare, Matthews, Colbrellli, groenewegen en Laporte.

Goed team? Of nog iemand wisselen voor een witte trui kandidaat?
Als je ook een witte trui kandidaat wilt, Avermaet eruit Meintjes erin. Dezelfde prijs, maar vind ze beide erg duur.
pi_172085541
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:26 schreef poiuytr het volgende:
Twijfel echt sterk om Contador voor Meintjes te wisselen bij de start. Mag tussentijd drie keer wisselen, Meintjes is geen goede tijdrijder en rijdt altijd degelijk. Kortom de punten voor zijn witte trui komen in mijn spel pas in de tweede en derde week. Contador is een degelijk tijdrijder en zie ik wel top15 vandaag rijden. In heb een onbeperkt budget, mag drie wisselen en krijg dagelijks ook punten voor alle truien. Wat denken jullie?
wat is je team nu geworden?

Ik twijfel qua punten nog tussen Daniel Martin of Colbrelli.
Welke pakt de meeste punten in etappes? (top 10 finish).

Contador er ook uit gelaten
Love is in the air!
pi_172085630
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:31 schreef Landgeld het volgende:

[..]

wat is je team nu geworden?

Ik twijfel qua punten nog tussen Daniel Martin of Colbrelli.
Welke pakt de meeste punten in etappes? (top 10 finish).

Contador er ook uit gelaten
Froome
Porte
Valverde
Aru
Quintana
Bardet
Meintjes
D. Martin
Roglic
Sagan
Kittel
Greipel
Groenewegen
Demare
Matthews
Greg
Kristoff
Colbrelli
Bouhanni
Degenkolb

Wil na etappe 7 en 11 gaan wisselen. Heb nu 11 sprinters/ punchers.
pi_172085663
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:22 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Je hebt te weinig sprinters. Bouhanni en McLay kosten samen 4 miljoen. Appeltje eitje dit.
Dank je
En wat vind je van de rest? Zo laten staan?
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 11:36:58 #256
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172085675
In scorito heeft iedereen minstens 15 namen hetzelfde
pi_172085767
quote:
C. Froome
R. Porte
A. Valverde
F. Aru
S. Yates
D. Martin
J. Fuglsang
M. Landa
R. Kreuziger
P. Roglic
T. Martin
M. Albasini
T. Gallopin
P. Sagan
M. Kittel
A. Kristoff
A. Démare
N. Bouhanni
C. Laporte
M. Renshaw
Mijn selectie voor Scorito. Twijfel nog over Valverde (toch niet Quintana doen?) Renshaw en Laporte heb ik nu als 'opvulling'. Iemand tips?

[ Bericht 42% gewijzigd door Alan_Bastard op 01-07-2017 11:57:24 ]
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_172085938
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:35 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Froome
Porte
Valverde
Aru
Quintana
Bardet
Meintjes
D. Martin
Roglic
Sagan
Kittel
Greipel
Groenewegen
Demare
Matthews
Greg
Kristoff
Colbrelli
Bouhanni
Degenkolb

Wil na etappe 7 en 11 gaan wisselen. Heb nu 11 sprinters/ punchers.
Netjes -w elke denk je nu te gaan wisselen :)?

Ik mag 20 renners selecteren zonder wisselsns - ben dus benieuwd wat dan de handig strategie is ;)
Love is in the air!
pi_172086141
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:45 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Netjes -w elke denk je nu te gaan wisselen :)?

Ik mag 20 renners selecteren zonder wisselsns - ben dus benieuwd wat dan de handig strategie is ;)
Bouhanni en Degenkolb verwacht ik eigenlijk niet zo heel veel van. Die ga ik wisselen tegen bijvoorbeeld Contador/ Meintjes/ Yates of een verrassing. Daarbij valt er ook nog wel één uit. Ook zijn er altijd wel 1-2 verrassingen. Wisselen staan eigenlijk nog niet vast. Wellicht op laatste dag nog wel wisselen voor extra punten.
pi_172086152
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:36 schreef Momo... het volgende:
In scorito heeft iedereen minstens 15 namen hetzelfde
Iedereen die hier kijkt/actief is bedoel je ;)
pi_172086198
Er staan hier ook adviezen tussen om mensen te laten verliezen volgens mij :') of men heeft de uitleg over de puntentelling niet gelezen..
pi_172086526
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:59 schreef jpjedi het volgende:
Er staan hier ook adviezen tussen om mensen te laten verliezen volgens mij :') of men heeft de uitleg over de puntentelling niet gelezen..
Nou dan ben ik benieuwd wat jou ideeen hier over zijn en welk team jij dan aanbeveelt?
pi_172086652
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:59 schreef jpjedi het volgende:
Er staan hier ook adviezen tussen om mensen te laten verliezen volgens mij :') of men heeft de uitleg over de puntentelling niet gelezen..
Vertel....
Love is in the air!
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 12:49:14 #264
8781 crew  Frutsel
pi_172087283
Ik zie in veel teams geen cavendish en geen greipel. Dat gaat of heel goed uitpakken of na 5 etappes al kansloos...
  zaterdag 1 juli 2017 @ 12:52:36 #265
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_172087365
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 12:49 schreef Frutsel het volgende:
Ik zie in veel teams geen cavendish en geen greipel. Dat gaat of heel goed uitpakken of na 5 etappes al kansloos...
Dat is heel logisch. Er zijn alternatieven beschikbaar die goedkoper zijn.
pi_172087390
Kunnen jullie mij tips en tools geven?
Ik speel mee bij scorito, ik heb onderstaande klassement renners:

Froome
Porte
Valverde
Bardet
Aru
D. Martin
Fuglsang
Izagirre
Talansky

Klimmer:

Henao

Aanvallers:

Avermaeth
Gilbert
Ulissi
Wellens

Sprinters:

Sagan
Kittel
Demare
Matthews
Mclay
Swift

Zijn de verhoudingen zo goed? Wat kan ik beter nog even aanpassen?

Bedankt.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 13:04:18 #267
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_172087678
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 12:53 schreef Bonie058 het volgende:
Kunnen jullie mij tips en tools geven?
Ik speel mee bij scorito, ik heb onderstaande klassement renners:

Froome
Porte
Valverde
Bardet
Aru
D. Martin
Fuglsang
Izagirre
Talansky

Klimmer:

Henao

Aanvallers:

Avermaeth
Gilbert
Ulissi
Wellens

Sprinters:

Sagan
Kittel
Demare
Matthews
Mclay
Swift

Zijn de verhoudingen zo goed? Wat kan ik beter nog even aanpassen?

Bedankt.
Avermaet eruit, Colbrelli of Groenewegen erin(dezelfde prijs). Je hebt te weinig sprinters. En je zult 1 klassementsrenner moeten dumpen voor nog een sprinter.
pi_172087700
Zou een aanvaller minder doen, en een sprinter meer.
Dit is een team waarmee je wel enorm kan verrassen als je je aanvallers op precies de juiste momenten inzet. Maar dat is lastig.

De eerste sprintettappe verlies je normaal gesproken al heel veel punten op je concurrentie. De gele trui drager heb je dan waarschijnlijk ook niet in je team, en wat weinig sprinter.


Talensky en/of nog een andere klassementrenner offeren voor een sprinter is ook een goede optie.
pi_172087858
Graag nog tips voor mijn scorito ploeg:

Froome
Porte
Valverde
Bardet
Aru
D. Martin
Rolland
Bennet
Buchmann
Roglic
T. Martin
Van Aevermaet
Gilbert
Naesen
Sagan
Kittel
Demare
Matthews
Groenenwegen
Boasson Hagen
pi_172088031
Wellens of De Gendt als aanvaller?
pi_172088171
Als Hagen niet mee sprint bij de vlakke sprints, kom je nog zeker wel 1 sprinter tekort.
T.martin voor mclay kan een optie zijn.
pi_172088184
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 13:11 schreef jo8rdi7 het volgende:
Graag nog tips voor mijn scorito ploeg:

Froome
Porte
Valverde
Bardet
Aru
D. Martin
Rolland
Bennet
Buchmann
Roglic
T. Martin
Van Aevermaet
Gilbert
Naesen
Sagan
Kittel
Demare
Matthews
Groenenwegen
Boasson Hagen
Ik zou T.Martin niet doen. Gaat misschien wel winnen vandaag, maar daarna heb je er niets aan. Roglic kan nog heel goed een heuvel over. Je hebt 6 echte sprinters waarvan EBH 2e sprinter is achter Cav. Ik zou er zeker nog een sprinter bij doen. Uit mijn hoofd zeg ik dat T.Martin 1,5 miljoen kost. Zou ik McLay neerzetten. Of Gilbert wisselen voor een van 500 en dan dat overgebleven geld samen met EBH inruilen voor Bouhanni / Degenkolb.
pi_172088318
Op zaterdag 1 juli 2017 12:53 schreef Bonie058 het volgende:

Kunnen jullie mij tips en tools geven?
Ik speel mee bij scorito, ik heb onderstaande klassement renners:

Froome
Porte
Valverde
Bardet
Aru
D. Martin
Fuglsang
Izagirre
Talansky

Klimmer:

Henao

Aanvallers:

Avermaeth
Gilbert
Ulissi
Wellens

Sprinters:

Sagan
Kittel
Demare
Matthews
Mclay
Swift

Zijn de verhoudingen zo goed? Wat kan ik beter nog even aanpassen?

Bedankt.
Avermaet eruit, Colbrelli of Groenewegen erin(dezelfde prijs). Je hebt te weinig sprinters. En je zult 1 klassementsrenner moeten dumpen voor nog een sprinter.
zaterdag 1 juli 2017 @ 13:05:15 #268 262909 papertpapert heeft geen premium account
pi_172087700
Zou een aanvaller minder doen, en een sprinter meer.
Dit is een team waarmee je wel enorm kan verrassen als je je aanvallers op precies de juiste momenten inzet. Maar dat is lastig.

De eerste sprintettappe verlies je normaal gesproken al heel veel punten op je concurrentie. De gele trui drager heb je dan waarschijnlijk ook niet in je team, en wat weinig sprinter.

Talensky en/of nog een andere klassementrenner offeren voor een sprinter is ook een goede optie.

ik heb Talansky, Avermaeth en Ulissi vervangen voor Boasson Hagen en Colbrelli goede keus? Ik heb nu nog 1 miljoen over wat voor renner en welke renner moet erbij?
pi_172088401
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 13:22 schreef thijsj88 het volgende:

[..]

Ik zou T.Martin niet doen. Gaat misschien wel winnen vandaag, maar daarna heb je er niets aan. Roglic kan nog heel goed een heuvel over. Je hebt 6 echte sprinters waarvan EBH 2e sprinter is achter Cav. Ik zou er zeker nog een sprinter bij doen. Uit mijn hoofd zeg ik dat T.Martin 1,5 miljoen kost. Zou ik McLay neerzetten. Of Gilbert wisselen voor een van 500 en dan dat overgebleven geld samen met EBH inruilen voor Bouhanni / Degenkolb.
Ik heb T. Martin eruit gehaald en McLay erbij gedaan. Is het verstandig om EBH erin te laten als hij 2e sprinter is achter cav? Ik heb nu 6 klassement rijders, 3 aanvallers, 1 tijdrijder, 3 klimmers en 7 sprinters? Is het goed in verhouding?
pi_172088771
Hagen is een beetje een gok. Gaat zijn punten wel pakken, maar of je echt het verschil met hem maakt hangt af of hij ook punten pakt in de massasprints met een heel peleton.
Je kan wel het verschil met hem maken.

Bij Jordi lijkt het team mij nu in verhouding.

@bonie, dat lijken me goede wissels. Voor 1 miljoen kan je Ulissi gewoon houden natuurlijk. Maar vul vooral alvast even een sprint, berg en eventueel tijdrit en heuveletappe in, en kijk wat je mist. Het leukste is toch als je zelf je renners hebt uitgezocht.
pi_172088960
ik heb onderstaande klassement renners:

Froome
Porte
Valverde
Bardet
Aru
D. Martin
Fuglsang
Izagirre

Klimmer:

Henao

Aanvallers:

Gilbert
Ulissi
Wellens

Sprinters:

Sagan
Kittel
Demare
Matthews
Mclay
Swift
boasson hagen
Colbrelli

Dit mijn team nu, nog tips of aanpassingen nodig?
pi_172089016
Met Froome, Porte, Valverde ,Bardet, D. Martin,Thomas, kreuziger,Buchmann, Roglic, castroviejo, Avermeat, Wellens, Sagan, kittel, Demare, Matthews, Colbrellli, groenewegen en Laporte

Heb ik denk wel een goed team, Twijfel alleen over Avermeat (2mil), Wellens(1mil), castroviejo (1mil) en Bardet(3,5)


Iemand suggesties of ik die moet houden of dat ik er betere van kan kopen? Meer klassement ? Is Aru of andere niet beter? Of ik hoor de naam van Kung ook vaak vallen voor de tijdrit

[ Bericht 6% gewijzigd door Rem88 op 01-07-2017 14:04:23 ]
pi_172089233
ik heb onderstaande klassement renners:

Froome
Porte
Valverde
Bardet
Aru
D. Martin
Fuglsang
Izagirre

Klimmer:

Henao

Aanvallers:

Gilbert
Ulissi
Wellens

Sprinters:

Sagan
Kittel
Demare
Matthews
Mclay
Swift
boasson hagen
Colbrelli

Dit mijn team nu, nog tips of aanpassingen nodig??
pi_172089762
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:08 schreef Bonie058 het volgende:
ik heb onderstaande klassement renners:

Froome
Porte
Valverde
Bardet
Aru
D. Martin
Fuglsang
Izagirre

Klimmer:

Henao

Aanvallers:

Gilbert
Ulissi
Wellens

Sprinters:

Sagan
Kittel
Demare
Matthews
Mclay
Swift
boasson hagen
Colbrelli

Dit mijn team nu, nog tips of aanpassingen nodig??

Denk wel een mooi uitgebalanceerd team, weet je het blijft gissen naar wie is goed en wie niet. Zijn de toppers goed genoeg is cavendish straks toch fit? Het is en blijft gissen. Ik denk dat je een mooi team hebt zo.

Mijn teams is nu Froome,Porte, Valverde, Aru, yates,D. Martin,Thomas, Fuglsang, Bennett, Buchmann, Roglic, Kung, Gilbert, Sagan, kittel,Demare, Matthews, Colbrellli, groenewegen en Laporte? Ja is dat goed??? We moeten het zien
pi_172089825
Ja je kan inderdaad nooit alles van te voren weten. Jij hebt ook een mooi team dat in balans is. Ik laat het zo. Succes!
pi_172089859
Dit is mijn huidige team op Scorito:

Froome
Porte
Valverde
Bardet
Aru
Martin
Meintjes
Izagirre
Bennet
Buchmann
Küng
Sagan
Kittel
Greipel
Demare
Matthews
McLay
Swift
Arndt
Zabel

Ik twijfel nog om Greipel te vervangen voor Colbrelli of Bouhanni en dan Buchmann of Bennet eruit te halen om vervolgens in te wisselen voor Roglic oid. Iemand op/aanmerkingen?
pi_172089867
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:33 schreef Bonie058 het volgende:
Ja je kan inderdaad nooit alles van te voren weten. Jij hebt ook een mooi team dat in balans is. Ik laat het zo. Succes!
Heb nu twijfel over yates inruilen voor meintjes , en ergens anders nog versterken. Welke sprinter is bijvoorbeeld nog beter dan die ik nu heb met 1 miljoen meer? Jij ook succes
pi_172089942
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:34 schreef Meruzalem het volgende:
Dit is mijn huidige team op Scorito:

Froome
Porte
Valverde
Bardet
Aru
Martin
Meintjes
Izagirre
Bennet
Buchmann
Küng
Sagan
Kittel
Greipel
Demare
Matthews
McLay
Swift
Arndt
Zabel

Ik twijfel nog om Greipel te vervangen voor Colbrelli of Bouhanni en dan Buchmann of Bennet eruit te halen om vervolgens in te wisselen voor Roglic oid. Iemand op/aanmerkingen?
In mijn ogen 1 of 2 sprinters teveel, zou greppel idd inwisselen voor Colbrelli. Arndt of zabel weg voor Roglic. Topfavoriet voor tijdrit met Kung en martin+ dat Roglic heuvels ook nog inzetbaar is
pi_172090015
quote:
0s.gif
Op zaterdag 1 juli 2017 14:33 schreef Bonie058 het volgende:

Ja je kan inderdaad nooit alles van te voren weten. Jij hebt ook een mooi team dat in balans is. Ik laat het zo. Succes!
Heb nu twijfel over yates inruilen voor meintjes , en ergens anders nog versterken. Welke sprinter is bijvoorbeeld nog beter dan die ik nu heb met 1 miljoen meer? Jij ook succes

Misschien Groenewegen inruilen voor Degenkolb?
  zaterdag 1 juli 2017 @ 19:18:34 #285
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172096531
Zo lang twijfelen, en dan toch Valverde nemen
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_172096721
Ach volgens mij heeft nagenoeg iedereen Valverde
pi_172097019
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 19:29 schreef luukert het volgende:
Ach volgens mij heeft nagenoeg iedereen Valverde
Ik heb helemaal geen Movistar. Quintana na de Giro en Valverde in assistentie die dat nooit gaat doen en toch al 37 is ondanks prachtige resultaten.
pi_172106025
Stefan Küng was voorlopig een goede keuze :)
pi_172106125
Ik heb Valverde gisteren toch nog geruild voor de start, had al mijn twijfels. Ik wil niet zeggen dat ik zat te juichen bij zijn val, maar u begrijpt mij wel.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  Redactie Sport zondag 2 juli 2017 @ 09:05:02 #290
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172106415
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 08:07 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik heb Valverde gisteren toch nog geruild voor de start, had al mijn twijfels. Ik wil niet zeggen dat ik zat te juichen bij zijn val, maar u begrijpt mij wel.
Dom geluk, maar doe maar alsof je het aan zag komen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 2 juli 2017 @ 09:09:29 #291
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172106463
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 08:07 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik heb Valverde gisteren toch nog geruild voor de start, had al mijn twijfels. Ik wil niet zeggen dat ik zat te juichen bij zijn val, maar u begrijpt mij wel.
Had al mijn twijfels. :')
Twijfels aan Valverde die zijn beste seizoen ooit reed(en dit soort dingen bijna nooit overkomt)
Maar dat heb jij natuurlijk niet gezien want je bent waarschijnlijk iemand die alleen naar de tour kijkt.
  Redactie Sport zondag 2 juli 2017 @ 09:11:34 #292
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172106475
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 09:09 schreef Momo... het volgende:

[..]

Had al mijn twijfels. :')
Twijfels aan Valverde die zijn beste seizoen ooit reed(en dit soort dingen bijna nooit overkomt)
Maar dat heb jij natuurlijk niet gezien want je bent waarschijnlijk iemand die alleen naar de tour kijkt.
Zeg het ze momo, zeg het ze
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172113268
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2017 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dom geluk, maar doe maar alsof je het aan zag komen
Zag het niet aankomen, het voelde gewoon niet goed. Zie mijn post waarin ik twijfel in dit topic maar.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_172113292
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 09:09 schreef Momo... het volgende:
Maar dat heb jij natuurlijk niet gezien want je bent waarschijnlijk iemand die alleen naar de tour kijkt.
Untermensch dat ik ben dat ik alleen maar kijk naar de Giro, Vuelta en Tour :@
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_172113303
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:40 schreef Alan_Bastard het volgende:
Mijn selectie voor Scorito. Twijfel nog over Valverde (toch niet Quintana doen?) Renshaw en Laporte heb ik nu als 'opvulling'. Iemand tips?
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  Moderator zondag 2 juli 2017 @ 14:31:41 #296
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172113328
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 14:30 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

Succes met Renshaw in je selectie :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')