abonnement Unibet Coolblue
pi_171805905
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 08:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Dit is de burgemeester. Elly Blanksma.

[..]

Ben geboren in Helmond-west. Overigens bijna heel Helmond is geboren in Helmond west, omdat de wijk waar het ziekenhuis ligt, feitelijk ook onder Helmond-west valt. Dat terzijde.

In deze wijk, 't Haagje, is het al jaren aan de gang, die overlast van, vooral Marokkaanse gasten.
Nu zijn ze 20-30, dus waarschijnlijk zijn het dezelfde ratten als die eerder een snackbar het werken onmogelijk maakten. Dat gebeurde namelijk van 2009 tot 2011. De eigenaresse heeft toen de tent maar verkocht.

Maar goed, het is in Helmond al niet anders dan in de andere steden waar dit soort gajes overlast geeft. De politie is er bang van. En burgemeesters willen alleen praten en thee drinken.
Bijzonder hoor, wij wonen in een multi culti wijk en hebben 1 specifieke groep niet hier.
Ook geen overlast.

En dat theedrinken wordt vanuit de linkse hoek opgelegd, op een of andere manier staan die niet in de realiteit.

Ik vraag me al jaren af wat die hangjongeren zelf zouden willen en hoe zij zichzelf en de Nederlandse maatschappij zien. Maar ik vermoed dat dat vraagstuk al te moeilijk voor ze is.
pi_171806721
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 23:38 schreef leolinedance het volgende:
"veelal twintigers en dertigers van allochtone afkomst"

Je zou dit verwachten bij allochtonen van 16 ofzo, maar 20ers en 30ers?! _O-
;(
Dat krijg je, als je je totaal niet ontwikkelt vanaf de puberteit.

Ik ziet het best vaak van die 30-plussers, geen opleiding, geen baan. Zich kleden als een snotneus van 16 inclusief petje enzovoort.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 20 juni 2017 @ 10:01:24 #53
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171806735
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 10:00 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat krijg je, als je je totaal niet ontwikkelt vanaf de puberteit.

Ik ziet het best vaak van die 30-plussers, geen opleiding, geen baan. Zich kleden als een snotneus van 16 inclusief petje enzovoort.
Geen last van, gelukkig concentreren dat soort lui zich in achterbuurten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_171807319
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 08:31 schreef Duveldrinker het volgende:
Snap niet waarom de ME niet in wordt gezet, bij een paar rellende supporters komen die wel op de been. Maar als er burgers geterroriseerd worden dan komt er een drol op een fiets aan die vervolgens weer snel doorfietst omdat hij pauze heeft.
Voetbal :')

Je hebt idd een punt. Peleton ME erop af en laat ze die even afreageren op dit tuig.
pi_171807396
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 23:26 schreef yats het volgende:
Waar is de harde lat als je hem nodig hebt? Maar nee, de Nederlandse politie plakt liever mensen die toch niets terug doen...
Ha, ha, ik zie het al voor me. Met een liniaal in meppen op een dertigjarige hangjongere op een betonnen plein. Dat zal je leren schelm! _O-
pi_171807460
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 08:47 schreef MadameMossel het volgende:
Hahaha 30 jarige hangjongeren. Dan ben je dus echt super triest.
dacht ik ook toen ik het las.
Als je 17 bent kan ik het me nog voorstellen, maar dan twintig..dertig... dus zelfs op die leeftijd is dat toch voorbij?
Misschien is de emotionele ontwikkeling blijven steken.
Sowieso natuurlijk. Maar dat ze zich nog echt 15 voelen.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 10:47:02 #57
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_171807631
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 23:36 schreef bamibij het volgende:

[..]

Burgeroorlog :')

Beste man, burgeroorlogen ontstaan wanneer grote groepen mensen niet genoeg te vreten hebben.

We hebben het, en blijven het, veel en dan ook veel te goed hebben voor een burgeroorlog.

Er zijn mensen zelfrijdende auto's aan het ontwikkelen en we bekijken de mogelijkheden naar Mars te gaan. Kom jij aan met je etnische burgeroorlog :') Probeer het eens in de Middeleeuwen. Professor Barabas helpt je wel.
Misschien had je dat even moeten vertellen op de Balkan, had een hoop ellende gescheeld. :')
pi_171807741
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 23:51 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Als zij in de jaren 70 hun vieze werk zelf hadden wachten was dit niet gebeurd.
Voor dat zogenaamde vieze werk kwamen er o.a. ook Spaanse en Joegoslavische gastarbeiders.
Waarom hebben we daar nooit last van gehad volgens jou?
pi_171807803
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 10:47 schreef Nobu het volgende:

[..]

Misschien had je dat even moeten vertellen op de Balkan, had een hoop ellende gescheeld. :')
De Balkan van de jaren' 90 vergelijken met het Nederland van 2017 :')
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:02:23 #60
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171807925
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 10:55 schreef bamibij het volgende:

[..]

De Balkan van de jaren' 90 vergelijken met het Nederland van 2017 :')
Jongen, een groep hangjongeren in je straat is toch bijna hetzelfde als een bataljon soldaten die etnische zuiveringen uitvoeren (in je straat).
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:03:33 #61
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_171807951
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 10:55 schreef bamibij het volgende:

[..]

De Balkan van de jaren' 90 vergelijken met het Nederland van 2017 :')
De jaren tachtig, vergelijkingen met de jaren negentig laat ik graag aan anderen.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:03:52 #62
117098 Hathor
Effe niet
pi_171807954
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 10:38 schreef velden het volgende:

[..]

dacht ik ook toen ik het las.
Als je 17 bent kan ik het me nog voorstellen, maar dan twintig..dertig... dus zelfs op die leeftijd is dat toch voorbij?
Misschien is de emotionele ontwikkeling blijven steken.
Sowieso natuurlijk. Maar dat ze zich nog echt 15 voelen.
Als ik het verhaal zo lees staan ze daar niet zomaar te hangen, maar hebben ze die plek gewoon gekozen om hun dope aan de man te brengen, dan is het ineens niet zo vreemd meer als 30 jarigen constant op een plek hangen natuurlijk. Alleen vraag ik me dan wel af waarom de politie daar niet eens een keer grondig gaat fouilleren. De buurtbewoners geven zelf aan dat er steeds auto's langskomen, dat er dan snel een raampje omlaag gaat, waarna er geld word doorgegeven en dope word ontvangen. Lijkt me reden genoeg om dat eens nader te onderzoeken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171808146
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 10:52 schreef Blueheeler het volgende:

[..]

Voor dat zogenaamde vieze werk kwamen er o.a. ook Spaanse en Joegoslavische gastarbeiders.
Waarom hebben we daar nooit last van gehad volgens jou?
Geen last van yugo's? Lol
pi_171808239
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als ik het verhaal zo lees staan ze daar niet zomaar te hangen, maar hebben ze die plek gewoon gekozen om hun dope aan de man te brengen, dan is het ineens niet zo vreemd meer als 30 jarigen constant op een plek hangen natuurlijk. Alleen vraag ik me dan wel af waarom de politie daar niet eens een keer grondig gaat fouilleren. De buurtbewoners geven zelf aan dat er steeds auto's langskomen, dat er dan snel een raampje omlaag gaat, waarna er geld word doorgegeven en dope word ontvangen. Lijkt me reden genoeg om dat eens nader te onderzoeken.
Blijkbaar hebben ze toch een baan. :')
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 juni 2017 @ 11:21:01 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_171808329
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2017 22:19 schreef Seam het volgende:
Helmond :')
Heeft er niks mee te maken. Ik woon in Zaltbommel. Hier is naar ik meen het percentage criminele Marokkanen het hoogst. Heb er al eerder over gepost. Het tuig heerste zelfs in dit stadje over de supermarkten binnen- en buitenwijken. Het lag aan iedereen en anderen, behalve aan zichzelf. Ze hadden immers geen buurthuis of plek waar ze samen konden komen.

Ze kregen van de gemeente, midden in het centrum, een leegstaand schoolgebouw als ontmoetingscentrum. Mijn oude lagere school hier 200 meter vandaan. Het schoolgebouw stond 20 meter naast het culturele centrum. Mensen die uit het theater kwamen werden lastig gevallen, vrouwen werden, hoe anders kan het ook, voor hoer uitgescholden. Iemand die er wat van zei werd in elkaar geslagen.

De oude school, die ze gratis kregen, werd uiteindelijk afgebroken omdat er naast intimidatie, ook werd gedeald, geheeld en drugs gebruikt.

Het was een verordening van de burgemeester. Die in zijn recht stond. Vervolgens werd er brand gesticht in het huis van de burgemeester. Hij moest na bedreigingen zelfs onderduiken.
Na beraad kregen de Marokkanen een "tweede" kans. Nergens op gebaseerd, maar goed, ze kregen hem. In de kantine van de opgeheven vroegere voetbalclub VV Zaltbommel, mochten ze weer met een buurthuis voor Marokkanen beginnen. Je raad het al. Het was een plek buiten het centrum, kun je weinig overlast bezorgen zal je zeggen. Niets was minder waar. Ook daar liep het uit de hand. De details hoef ik niet te posten.

Het is geen verloren generatie. het zit veel dieper. dat ik zoiets als SPer ooit zou posten. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 juni 2017 @ 11:21:37 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_171808354
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 10:52 schreef Blueheeler het volgende:

[..]

Voor dat zogenaamde vieze werk kwamen er o.a. ook Spaanse en Joegoslavische gastarbeiders.
Waarom hebben we daar nooit last van gehad volgens jou?
Ik ben half Italiaans. Pa was de eerste lichting gastarbeiders.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171808368
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben ze toch een baan. :')
En van de autochtone bevolking mogen ze gewoon die grijpstuiver pakken door wat sos te dealen. Het grote geld in brabant zit echt niet in de harddrugs heb ik het idee. En als ze zich met de grote jongens zouden bemoeien is het snel over met ze gok ik zomaar.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:28:29 #68
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171808545
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het is geen verloren generatie. het zit veel dieper. dat ik zoiets als SPer ooit zou posten. :{

:P
Óveral is het 'tzelfde met die lui.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:28:36 #69
117098 Hathor
Effe niet
pi_171808551
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben ze toch een baan. :')
Dealer is geen full time job. :P
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171808576
Oh Marokkanen weer!
pi_171808718
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dealer is geen full time job. :P
De opbrengst wel. :)
pi_171808746
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 22:09 schreef Kim-Holland het volgende:

Betonblokken en camera's :') Dat zal ze leren! ^O^
Maarre...wat is loos met de Helmonder TokkieTuig? Waar zijn die gebleven? :o
Betonblokken waarop ze kunnen zitten zodat ze niet hoeven te hangen?
5 Ferrari's op videoband!
pi_171808945
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Betonblokken waarop ze kunnen zitten zodat ze niet hoeven te hangen?
Begrijpelijk wel. Naarmate je ouder wordt gaat lang blijven staan steeds ongemakkelijker worden.
Nog ff en dan krijgen ze nog kussentjes aangereikt zodat ze wat comfortabeler op die blokken kunnen zitten kutten.
´
pi_171809643
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 10:38 schreef velden het volgende:

[..]

dacht ik ook toen ik het las.
Als je 17 bent kan ik het me nog voorstellen, maar dan twintig..dertig... dus zelfs op die leeftijd is dat toch voorbij?
Misschien is de emotionele ontwikkeling blijven steken.
Sowieso natuurlijk. Maar dat ze zich nog echt 15 voelen.
In bepaalde culturen is dat normaal, althans ik zie veel "jeugd" rondhangen in het stadcentrum van mijn oude stad, en daar zit "jongeren" bij van alle leeftijden, 12 jarigen tot 35 jarigen. Bepaald volk trekt gewoon met elkaar op, daarbij kijken de jongeren op tegen de ouderen, die proberen dan ook altijd het alfa mannetje uit te hangen met een grote bek.
pi_171809693
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als ik het verhaal zo lees staan ze daar niet zomaar te hangen, maar hebben ze die plek gewoon gekozen om hun dope aan de man te brengen, dan is het ineens niet zo vreemd meer als 30 jarigen constant op een plek hangen natuurlijk. Alleen vraag ik me dan wel af waarom de politie daar niet eens een keer grondig gaat fouilleren. De buurtbewoners geven zelf aan dat er steeds auto's langskomen, dat er dan snel een raampje omlaag gaat, waarna er geld word doorgegeven en dope word ontvangen. Lijkt me reden genoeg om dat eens nader te onderzoeken.
Niks mis met dealers. Eerlijke verdieners.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')