Het gros is denk ik vertrokken met hun wiethandel naar de buitengebieden. Veel allochtonen daar de laatste keer dat ik er was.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
Als dit in Helmond al gebeurt dan komt het wel erg dichtbij. Waar is het Hellmond tuig dan? Zou vol met tokkies zitten, maar die laten dit wel toe in hun dorp?
Wat denk jij dat die andere groep is, waar deze groep allochtone jongemannen tegenover kwam te staan?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:09 schreef Kim-Holland het volgende:
Maarre...wat is loos met de Helmonder TokkieTuig? Waar zijn die gebleven?
De buurt zou blij zijn als dit enkel tijdens ramadan was. Dat is niet zo.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als je overdag niet mag eten en drinken moet je toch wat.
Dat is serieus waar iemand in de reacties onder een nieuwsbericht over klaagde. Wel echt heel sneu als je dat als 30-jarige nog nodig hebt.quote:
Lullige voor de politie, ze doen overal uitgebreid aan de iftar mee, laten zich ook uitgebreid fotograferen, behalve in Helmond wrs.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:59 schreef rutger05 het volgende:
Jammer dat dit soort figuren, al lang geen kinderen meer, niet gewoon keihard worden aangepakt. Jammer ook dat de bevolking in Nederland volledig over zich heen laat lopen.
http://www.ed.nl/helmond/(...)eigen-huis~acd6538f/quote:Op maandag 19 juni 2017 23:08 schreef Physsic het volgende:
[..]
De buurt zou blij zijn als dit enkel tijdens ramadan was. Dat is niet zo.
Zou best eens kunnen.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:29 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik gok dat wanneer ik als blanke man in mijn eentje langslopende vrouwen ga uitschelden en bedreigen er niet eerst een corrigerend gesprek komt met de politie.
Meestal zijn die types qua IQ en geest nog 6 jaarquote:Op maandag 19 juni 2017 23:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat is serieus waar iemand in de reacties onder een nieuwsbericht over klaagde. Wel echt heel sneu als je dat als 30-jarige nog nodig hebt.
Ik werk zelf in de juridische wereld en constateer al enige tijd dat de echte lastpakken geen strobreed in de weg gelegd word terwijl veel kleine dingen ineens hard bestraft worden. Dat leeft in de samenleving (je zou je gewoon veilig moeten kunnen voelen in je eigen huis).quote:
Vroeger werd je tenminste bedreigd en op je bek gemept door keurige blanke Nederlandse hangjongeren, niet dat buitenlandse getinte schorriemorrie.quote:Op maandag 19 juni 2017 23:38 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het gaat over Helmond he. Alsof het daar gezellig wonen was voordat 'de buitenlanders' kwamen.
quote:Op maandag 19 juni 2017 23:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vroeger werd je tenminste bedreigd en op je bek gemept door keurige blanke Nederlandse hangjongeren, niet dat buitenlandse getinte schorriemorrie.
Iquote:Op maandag 19 juni 2017 23:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Terwijl wij bezig zijn met elektrische auto's en Mars, zijn zij bezig met een zandbak, vrouwen mishandelen, kaffirs aanpakken en geloven in een nierbestaand mannetje en bijbehorend sprookjesboekje.
Dat rijmt niet. Dat zijn elementen die beschaving tegenhouden. Die horen hier niet.
Moet je je gaan gedragen, je school afmaken en gaan werken. Hoef je je niet meer te vervelen.quote:Op maandag 19 juni 2017 23:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
I
Het Christendom hebben we ook 'overwonnen', hoewel het helaas nog onevenredig veel invloed heeft via de politiek. Hetzelfde gaat (geweldloos) gebeuren met de Islam, don't you worry.
Wat denk jij dat die hangjongeren zich zo gedragen OMDAT ze in een niet bestaand wezen geloven? Welnee man. Die vervelen zich voornamelijk de pestkanker.. Het geloof is het probleem niet per se![]()
(zal ongetwijfeld een hoop over me heen krijgen weer, maar dit is nu eenmaal hoe ik erin sta)
Dat snap ik (al zou ik 'verhuizen uit Helmond' aan het rijtje toevoegenquote:Op maandag 19 juni 2017 23:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moet je je gaan gedragen, je school afmaken en gaan werken. Hoef je je niet meer te vervelen.
quote:Op maandag 19 juni 2017 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
Als dit in Helmond al gebeurt dan komt het wel erg dichtbij. Waar is het Hellmond tuig dan? Zou vol met tokkies zitten, maar die laten dit wel toe in hun dorp?
Hier verbaas ik me ook al tijden overquote:Op maandag 19 juni 2017 22:59 schreef rutger05 het volgende:
Jammer dat dit soort figuren, al lang geen kinderen meer, niet gewoon keihard worden aangepakt. Jammer ook dat de bevolking in Nederland volledig over zich heen laat lopen.
Nederland, jij? Hier in de wijk zijn de hangjongeren van elk allooi hoor.. blank zwart lichtgetint.. voornaamste overeenkomst is de leeftijdscategorie..quote:
Eentje waarin criminaliteit voornamelijk afhangt van sociaal-economische factoren.quote:
Het is wel een factor. Een grote.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 00:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat snap ik (al zou ik 'verhuizen uit Helmond' aan het rijtje toevoegen).
Maar mijn punt was dus dat het niet per se verband houdt met het geloof de Islam maar met problemen van een sociaaleconomische groep. Hang jongeren problematiek is niet exclusief of overwegend Islamitisch, hoe graag je dat wellicht ook wil geloven.
Vergeet joden, christenen en homoseksuelen niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 00:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is wel een factor. Een grote.
Met de minachting voor alles wat kaffir is of vrouw. Je kan er om heen draaien, het is de basis.
Het is niet de basis. Jij draait er juist om heen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 00:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is wel een factor. Een grote.
Met de minachting voor alles wat kaffir is of vrouw. Je kan er om heen draaien, het is de basis.
Jij hebt niet in de gaten hoe snel een situatie kan omslaan. Ik mag dan pessimistisch denken, dit is wel weer de andere kant van het spectrum.quote:Op maandag 19 juni 2017 23:36 schreef bamibij het volgende:
[..]
Burgeroorlog![]()
Beste man, burgeroorlogen ontstaan wanneer grote groepen mensen niet genoeg te vreten hebben.
We hebben het, en blijven het, veel en dan ook veel te goed hebben voor een burgeroorlog.
Er zijn mensen zelfrijdende auto's aan het ontwikkelen en we bekijken de mogelijkheden naar Mars te gaan. Kom jij aan met je etnische burgeroorlogProbeer het eens in de Middeleeuwen. Professor Barabas helpt je wel.
Dit is de burgemeester. Elly Blanksma.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:23 schreef Rookierookie het volgende:
Waarom is er niet eerder ingegrepen? Blanksma :"
Goeie naam voor een mediator is deze situatie
Ben geboren in Helmond-west. Overigens bijna heel Helmond is geboren in Helmond west, omdat de wijk waar het ziekenhuis ligt, feitelijk ook onder Helmond-west valt. Dat terzijde.quote:Op maandag 19 juni 2017 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
Gia woont in Helmond. Die is om de drommel nergens bang van.
Dit zijn `beroepshangjongeren`quote:Op maandag 19 juni 2017 23:38 schreef leolinedance het volgende:
"veelal twintigers en dertigers van allochtone afkomst"
Je zou dit verwachten bij allochtonen van 16 ofzo, maar 20ers en 30ers?!![]()
oudere jongerenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 08:47 schreef MadameMossel het volgende:
Hahaha 30 jarige hangjongeren. Dan ben je dus echt super triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |