Het gros is denk ik vertrokken met hun wiethandel naar de buitengebieden. Veel allochtonen daar de laatste keer dat ik er was.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
Als dit in Helmond al gebeurt dan komt het wel erg dichtbij. Waar is het Hellmond tuig dan? Zou vol met tokkies zitten, maar die laten dit wel toe in hun dorp?
Wat denk jij dat die andere groep is, waar deze groep allochtone jongemannen tegenover kwam te staan?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:09 schreef Kim-Holland het volgende:
Maarre...wat is loos met de Helmonder TokkieTuig? Waar zijn die gebleven?
De buurt zou blij zijn als dit enkel tijdens ramadan was. Dat is niet zo.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als je overdag niet mag eten en drinken moet je toch wat.
Dat is serieus waar iemand in de reacties onder een nieuwsbericht over klaagde. Wel echt heel sneu als je dat als 30-jarige nog nodig hebt.quote:
Lullige voor de politie, ze doen overal uitgebreid aan de iftar mee, laten zich ook uitgebreid fotograferen, behalve in Helmond wrs.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:59 schreef rutger05 het volgende:
Jammer dat dit soort figuren, al lang geen kinderen meer, niet gewoon keihard worden aangepakt. Jammer ook dat de bevolking in Nederland volledig over zich heen laat lopen.
http://www.ed.nl/helmond/(...)eigen-huis~acd6538f/quote:Op maandag 19 juni 2017 23:08 schreef Physsic het volgende:
[..]
De buurt zou blij zijn als dit enkel tijdens ramadan was. Dat is niet zo.
Zou best eens kunnen.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:29 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik gok dat wanneer ik als blanke man in mijn eentje langslopende vrouwen ga uitschelden en bedreigen er niet eerst een corrigerend gesprek komt met de politie.
Meestal zijn die types qua IQ en geest nog 6 jaarquote:Op maandag 19 juni 2017 23:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat is serieus waar iemand in de reacties onder een nieuwsbericht over klaagde. Wel echt heel sneu als je dat als 30-jarige nog nodig hebt.
Ik werk zelf in de juridische wereld en constateer al enige tijd dat de echte lastpakken geen strobreed in de weg gelegd word terwijl veel kleine dingen ineens hard bestraft worden. Dat leeft in de samenleving (je zou je gewoon veilig moeten kunnen voelen in je eigen huis).quote:
Vroeger werd je tenminste bedreigd en op je bek gemept door keurige blanke Nederlandse hangjongeren, niet dat buitenlandse getinte schorriemorrie.quote:Op maandag 19 juni 2017 23:38 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het gaat over Helmond he. Alsof het daar gezellig wonen was voordat 'de buitenlanders' kwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |