abonnement Unibet Coolblue
pi_171745139
Tata's being Tata :P

Die all inclusives in Erdoganistan blijkt toch te aantrekkelijk om links te laten liggen _O-

quote:
Na maanden van onrust weer stijgende lijn aantal boekingen
Turkije-reis weer in trek

Na maanden van verval is er in Nederland ineens een stormloop op Turkije-reizen ontstaan. Met het hoogseizoen op komst willen toeristen hun plekje in de zon zekerstellen. De enorme stijging van de Turkije-boekingen met tientallen procenten blijkt uit de jongste cijfers van de ANVR-reisbureaus.

De eerdere aarzeling van Nederlanders om naar Turkije op vakantie te gaan vanwege alle onrust is volgens deze onafhankelijke statistieken verdwenen.

"Met name de zuidkust rond Antalya met de grote all-inclusive resorts is op dit moment populair. We zetten extra vluchten in, maar het aantal beschikbare stoelen naar Turkije is nu door topdrukte in andere landen aan de Middellandse Zee schaars", bevestigt Corendon-topman Atilay Uslu. Spanje en Griekenland zitten volgens hem in juli en augustus zo goed als vol. "Aan de Turkse kust zijn nog genoeg hotelkamers vrij, maar de prijzen schieten door de groeiende vraag wel omhoog. Reken op ruim duizend euro met vlucht voor een week verblijf en maaltijden."

Omdat het rustig is in Turkije, er de laatste tijd geen aanslagen zijn en het referendum over meer macht aan president Erdogan en de diplomatieke rel met Nederland uit het nieuws zijn, zien toeristen het vakantieland volgens de ANVR weer zitten. Gisteren was Uslu in Antalya met een vliegtuig vol Nederlandse prijswinnaars, vloggers en artiesten om in zijn Grand Park Lara Hotel een oranjefeestje te vieren.

"De Turken zijn blij dat de Hollanders weer terugkeren naar hun stranden. Dat vierden we met ingevlogen haring, bitterballen en Hollandse meezingers. Het portret van onze koning en koningin ontbrak bij de polonaise niet. Dat gaf een bijzonder sfeertje." Het historische stadje Antalya en de stranden eromheen zijn deze week al goed gevuld met toeristen, kon het gezelschap zelf zien. Het hoogseizoen aan de Turkse Rivièra begint eind juni.

http://www.telegraaf.nl/v(...)_weer_in_trek__.html
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171745165
Kijken kijken niet kopen
pi_171745187
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 01:40 schreef Stimorol- het volgende:
Kijken kijken niet kopen
is koeltoer, je weetz
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 17 juni 2017 @ 01:54:06 #4
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_171745300
Turken hebben veel te veel trots, Nederlanders veel te weinig. Allebei erg irritant om te moeten gadeslaan.
Stop the world, I want to get out.
pi_171745306
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 01:54 schreef Lkw het volgende:
Turken hebben veel te veel trots, Nederlanders veel te weinig. Allebei erg irritant om te moeten gadeslaan.
hear, hear
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171745419
Paupers gonna pauper jwz
pi_171745503
Ze gaan hun gang maar, ik hou het wel bij Espana. *O*
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171745536
1000 euro betalen om een week lang in zo'n pauperoord te zitten :')____!!!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_171745542
Landverraders
pi_171745547
Ruim 1000euro voor een weekje all-in Turkije? Dat is nog best duur, of is dat voor een heel gezin?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 17 juni 2017 @ 03:46:46 #11
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171745666
Haha, geld zet weer eens "principes" opzij :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 17 juni 2017 @ 03:47:11 #12
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171745668
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 01:54 schreef Lkw het volgende:
Turken hebben veel te veel trots, Nederlanders veel te weinig. Allebei erg irritant om te moeten gadeslaan.
Mooi post is deze
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171745687
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 02:34 schreef Hathor het volgende:
Ze gaan hun gang maar, ik hou het wel bij Espana. *O*
Vivaaaaa, vivaaaaa
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171745694
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 02:58 schreef Physsic het volgende:
Ruim 1000euro voor een weekje all-in Turkije? Dat is nog best duur, of is dat voor een heel gezin?
Je moeder
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171745698
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 03:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Haha, geld zet weer eens "principes" opzij :D
Principes vs. hedonisme.

Das toch geen dilemma })
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_171745716
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 03:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je moeder
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga echt niet naar Turkije op vakantie.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 05:28:58 #17
416931 yats
(non) Average Joe
pi_171746012
Leuk geprobeerd van correndon, dat charme offensief waardoor we weer moeten gaan denken dat we beter naar Turkije kunnen gaan dan naar andere landen maar de waarheid schijnt toch echt anders te zijn en de boekingen schijnen helemaal niet zoveel te stijgen als ze hier beweren. Een goede vriendin van me heeft een reisbureau waar jarenlang ongeveer 1/3 van de mensen dit soort reizen boekte en volgens haar blijven de mensen nog steeds weg uit Turkije (en gaan ze eerder naar Griekenland).

En verder...1000 euro voor een all inclusive aan de Turkse kust? Welke idioot betaald dat voor zo'n reis?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_171746119
Ik kom niet in olijf landen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_171746131
De prijzen voor reizen naar Spanje zijn echt omhoog geschoten sinds Turkije is afgegleden naar een dictatuur, dus nu gaan de mensen met een laag inkomen de afweging maken en ruilen ze graag hun veiligheid in voor een betaalbare vakantie. Kans dat er wat gebeurt is natuurlijk klein, in die toeristische oorden zie je toch dat mensen te afhankelijk zijn van toerisme om lelijk te doen tegen de West-Europese toerist.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_171746143
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 02:34 schreef Hathor het volgende:
Ze gaan hun gang maar, ik hou het wel bij Espana. *O*
Ja, dat is gewoon altjd al goedkoop geweest *O*
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_171746167
Er worden geen absolute cijfers genoemd, je kunt dus niet zoveel met dit bericht. Eem stijging van 0 is geen stijging.
pi_171746215
Dream on meneer Corendon directeur.
Uitgestorven is een groot woord maar het toerisme naar Turkije ligt nog steeds op zijn gat.
Alleen Nederturken met Erdogan waanzin profiteren van de prijzen en gaan een keertje extra op vakantie.
Vriend van me heeft een hotel daar en kan net overleven omdat er een aantal Syrische vluchtelingen met geld logeren.

Eerst Erdo en zijn AK partij opruimen, eerder zie je de Hollanders daar niet terug.
Met uitzondering van inderdaad haring, bitterballen, hollandse meezingers en polonaise volk wat niet eens weet wat daar allemaal gebeurt.
  Moderator zaterdag 17 juni 2017 @ 08:00:22 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171746230
Naar Turkije :') :')
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 17 juni 2017 @ 08:07:21 #24
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_171746260
Het waren toch de Turken die de Hollanders niet meer wilden?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 17 juni 2017 @ 08:18:23 #25
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_171746301
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 08:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het waren toch de Turken die de Hollanders niet meer wilden?
Blijkt toch ontzettend lastig vol te houden te zijn als je economie voor een groot deel op toerisme draait.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')