abonnement Unibet Coolblue
pi_171737329
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is hij nu al ruim waard. Spitsen gaan altijd voor veel te veel geld weg en Geelgod heeft hem 5 jaar laten tekenen. Perfecte leeftijdscategorie.

Aan een Engelse club vraag je lachend 30 mio.
Ok Caland, als jij het zegt ^O^

Ik geloof er geen kont van, maar ik juich je bevindingen van harte toe ^O^
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  vrijdag 16 juni 2017 @ 18:42:06 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171737330
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:41 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Maar het helpt natuurlijk niet dat de laatste twee grote aanvallende transfers richting Engeland zwaar mislukt zijn.

Als is 30 mio voor veel Engelse clubs gewoon wisselgeld.
Volgens mij waren ze in Engeland best tevreden over onze vorige spits die daarheen ging.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171737367
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij waren ze in Engeland best tevreden over onze vorige spits die daarheen ging.
Die kwam met minder hoge verwachtingen en ging met Koeman mee die een systeem om hem heen bouwde. Dat scheelt natuurlijk enorm.
pi_171737441
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:18 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dat niet alleen. Ik verwacht niet veel vertrekkende sterkhouders. Wat mij vooral opvalt en geen positieve blik oplevert, is het gegeven dat Feyenoord zich wel heel erg lijkt te richten op routine. Nu geloof ik best dat De Guzman achtige verhalen vooral onzinnige geruchten zijn, maar ik zie Feyenoord ook al tijden geen écht heel goede aankopen doen. Zelfs een Jörgensen, die wellicht 1 van de beste aankopen van de afgelopen jaren is, gaat niet héél ver komen in zijn carrière. Wat dat betreft kan ik de potentie van die Amrabat nog niet zo goed inschatten, maar ben sta ik hier wel positief tegenover. De huidige selectie is toch ook wel flink uitgeknepen, alleen in sommige jongens van Varkenoord zie ik rek.

Al met al reken ik gewoon weer op de 3e plaats.
Het vervangen van Kuyt, Elia en mogelijk Berghuis gaat gewoon heel lastig worden. Daarnaast denk ik dat sommige jongens gewoon op de toppen van kunnen hebben gespeeld afgelopen seizoen (Vd Heijden, Botteghin, Toornstra), waarvan ik twijfel of ze dat nog een seizoen gaan volhouden.

Uiteraard valt en staat alles met de daadwerkelijke selectie die we hebben, maar ik denk ook dat het gewoon een lastig seizoen gaat worden.
#12 is not for sale!
pi_171737466
Het zit me gewoon enigszins dwars dat wij nooit in berichten als onderstaande worden genoemd; ongeacht of onderstaande nu waar is, of ajax/psv kans maken en of die kerel echt zo goed is. In combinatie met een vergelijking van het transferbeleid van de top 3 de afgelopen jaren, lijkt het er op dat jong buitenlands talent totaal, maar dan ook totaal niet op de radar staat bij Feyenoord.

quote:
De Amerikaanse editie van Metro meldt dat Ajax de beste papieren heeft op de handtekening van het twintigjarige talent Erik Palmer-Brown. De Amsterdammers moeten echter nog wel afrekenen met de concurrentie van heel veel clubs.

Palmer-Brown staat onder contract bij Sporting Kansas City en wordt gezien als een van de grootste talenten in de Verenigde Staten. De verdediger heeft tijdens het WK Onder 20 de aandacht getrokken van enkele Europese grootmachten, zo meldt het Amerikaanse medium. Favoriet op de handtekening is Ajax, maar ook PSV, Paris Saint-Germain, Chelsea, FC Porto en Real Betis overwegen werk te maken van de komst van de twintigjarige Palmer-Brown.

Metro meldt bovendien dat Chelsea, als het erin slaagt de verdediger te halen, hem wil verhuren aan Vitesse. Manchester City overweegt eenzelfde constructie met NAC Breda. Voor het einde van de maand moet het talent, dat als huurling al ervaring opdeed in het tweede elftal van FC Porto, een nieuwe club gevonden hebben.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  vrijdag 16 juni 2017 @ 18:50:12 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171737487
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:47 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Het vervangen van Kuyt, Elia en mogelijk Berghuis gaat gewoon heel lastig worden. Daarnaast denk ik dat sommige jongens gewoon op de toppen van kunnen hebben gespeeld afgelopen seizoen (Vd Heijden, Botteghin, Toornstra), waarvan ik twijfel of ze dat nog een seizoen gaan volhouden.

Uiteraard valt en staat alles met de daadwerkelijke selectie die we hebben, maar ik denk ook dat het gewoon een lastig seizoen gaat worden.
We moeten de rol van Kuyt niet gaan overschatten en Berghuis gaat uiteindelijk wel weer terugkeren, hoop alleen dat hij dat al aan het begin van de voorbereiding kan doen. Beetje afhankelijk van die (nieuwe) manager van Watford.

Alleen het vervangen van Elia lijkt me een lastige opgave eigenlijk. Op het middenveld komt Amrabat erbij. Weinig mis mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 juni 2017 @ 18:51:19 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171737509
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:48 schreef De_Pel het volgende:
Het zit me gewoon enigszins dwars dat wij nooit in berichten als onderstaande worden genoemd; ongeacht of onderstaande nu waar is, of ajax/psv kans maken en of die kerel echt zo goed is. In combinatie met een vergelijking van het transferbeleid van de top 3 de afgelopen jaren, lijkt het er op dat jong buitenlands talent totaal, maar dan ook totaal niet op de radar staat bij Feyenoord.

[..]

Oh er komt dagelijks wel een onzingeruchtje voorbij hoor, wellicht dat voetbalzone meer je niveau is als je dat zo graag wil lezen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171737519
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:47 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Het vervangen van Kuyt, Elia en mogelijk Berghuis gaat gewoon heel lastig worden. Daarnaast denk ik dat sommige jongens gewoon op de toppen van kunnen hebben gespeeld afgelopen seizoen (Vd Heijden, Botteghin, Toornstra), waarvan ik twijfel of ze dat nog een seizoen gaan volhouden.

Uiteraard valt en staat alles met de daadwerkelijke selectie die we hebben, maar ik denk ook dat het gewoon een lastig seizoen gaat worden.
Kuyt was de laatste tijd vooral belangrijk in de kleedkamer, en ik hoop dat dat(icm het kampioenschap) de andere jongens heeft geïnspireerd waardoor zijn gemis meevalt.
Elia wordt inderdaad lastig te vervangen. Berghuis heb ik nog steeds hoop op dat hij blijft.

Belangrijker vind ik idd dat nu alle dubbeltjes met ervaren spelers de juiste kant op vielen; ze zijn tot het laatste restje leeggeknepen. Of dat een komend jaar weer lukt is nog maar de vraag.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_171737547
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Oh er komt dagelijks wel een onzingeruchtje voorbij hoor, wellicht dat voetbalzone meer je niveau is als je dat zo graag wil lezen.
Je kunt nu wel de essentie gaan ontkennen op basis van vorm, maar ook jij weet beter...
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  vrijdag 16 juni 2017 @ 18:53:33 #210
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171737562
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:51 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Belangrijker vind ik idd dat nu alle dubbeltjes met ervaren spelers de juiste kant op vielen; ze zijn tot het laatste restje leeggeknepen.
Weer zo'n heerlijke dooddoener.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 juni 2017 @ 18:54:23 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171737577
Sinan Gümüs staat in de belangstelling van Feyenoord. Althans, dit schrijft ELF Voetbal. De 23-jarige buitenspeler van Galatasaray, die dit seizoen in achttien competitiewedstrijden zeven keer scoorde, zou zelf al meerdere keren bekeken zijn door scouts van de Rotterdamse club.
De Duitse Turk is afkomstig uit de jeugdopleiding van Stuttgart. In de zomer van 2014 maakte hij de overstap naar de Turkse topclub, waarvoor hij tot dusver bijna zestig wedstrijden speelde. Het contract van Gümüs, die ook in de belangstelling van Napoli, SC Freiburg en Hamburger SV staat, loopt door tot medio 2019.

Speciaal voor de_pel _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171737786
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:54 schreef Caland het volgende:
Sinan Gümüs staat in de belangstelling van Feyenoord. Althans, dit schrijft ELF Voetbal. De 23-jarige buitenspeler van Galatasaray, die dit seizoen in achttien competitiewedstrijden zeven keer scoorde, zou zelf al meerdere keren bekeken zijn door scouts van de Rotterdamse club.
De Duitse Turk is afkomstig uit de jeugdopleiding van Stuttgart. In de zomer van 2014 maakte hij de overstap naar de Turkse topclub, waarvoor hij tot dusver bijna zestig wedstrijden speelde. Het contract van Gümüs, die ook in de belangstelling van Napoli, SC Freiburg en Hamburger SV staat, loopt door tot medio 2019.

Speciaal voor de_pel _O_
Dank je wel Callie :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_171737795
quote:
Feyenoord kan feestje op Coolsingel in 2018 vergeten

Feyenoord kan in 2018 een huldiging op de vertrouwde Coolsingel in Rotterdam vergeten. Niet omdat de sportieve vooruitzichten voor de landskampioen slecht zijn, maar omdat het centrum van de Maasstad op de schop gaat.

Begin april moeten de werkzaamheden beginnen, direct na de marathon op 8 april. Alleen een zeer vroege titel voor Feyenoord zou de vermaarde balkonscène nog mogelijk kunnen maken, anders is de volksclub aangewezen op een andere locatie. ,,We gaan dan op zoek naar een mooi alternatief", liet wethouder Adriaan Visser bij RTV Rijnmond weten.

De Coolsingel moet autoluw worden en veranderen in een boulevard. De werkzaamheden, die volgens planning pas in augustus 2019 helemaal zijn afgerond, hebben ook gevolgen voor finish van de marathon en de Roparun.
Ja hoor een of andere mongool heeft het voor elkaar gekregen om de coolsingel te verneuken....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171737839
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja hoor een of andere mongool heeft het voor elkaar gekregen om de coolsingel te verneuken....
in 2036 zal het vast wel weer toegankelijk zijn.

En net zoals de Lijnbaan is de Coolsingel afgrijselijk. Gaat er alleen maar beter op worden met het auto vrij maken. :Y
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 16 juni 2017 @ 19:08:24 #215
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171737855
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja hoor een of andere mongool heeft het voor elkaar gekregen om de coolsingel te verneuken....
[ afbeelding ]

Schijnt dat Gordon er een tent gaat openen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:09:18 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171737867
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:04 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dank je wel Callie :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awww, nog steeds zuur?

Nou vooruit, doe ik er gewoon nog een paaaaarrr

Italiaanse media melden dat Feyenoord Hekuran Kryeziu volgt. De middenvelder is momenteel eigendom van het Zwitserse FC Luzern.

De 24-jarige middenvelder komt oorspronkelijk uit Kosovo en zou ook in de belangstelling staan van zowel S.S. Lazio als AS Monaco. Kyeziu speelde eerder ook voor FC Vaduz uit Liechtenstein en wordt geroemd vanwege de leidersrol die hij in het veld op zich neemt. Wellicht wordt hij gezien als de toekomstige opvolger van Tonny Vilhena.


Feyenoord is in de zoektocht naar een aanvallende versterking uitgekomen in België. De Rotterdamse club heeft interesse in Mathieu Dossevi. Althans, dit schrijft La Dernière Heure. Naast de kampioen van Nederland zou ook Trabzonspor in de buitenspeler van Standard Luik in de gaten houden.


Chelsea gaat Matthew Miazga nog een seizoen verhuren. De verdediger komt dit seizoen op huurbasis uit voor Vitesse, maar wil een stap omhoog maken. Feyenoord heeft, evenals PSV, interesse getoond in de 21-jarige Miazga. Dit schrijft het Engelse Goal. Beide clubs zijn vooralsnog nog niet concreet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:10:18 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171737884
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:07 schreef Craptacular het volgende:

[..]

in 2036 zal het vast wel weer toegankelijk zijn.

En net zoals de Lijnbaan is de Coolsingel afgrijselijk. Gaat er alleen maar beter op worden met het auto vrij maken. :Y
Lekker het centrum laten dichtslibben, puik plan ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:13:42 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171737945
'Van Persie zo goed als rond met Feyenoord'

Robin van Persie lijkt volgend seizoen opnieuw speler van Feyenoord te zijn. De spits van Fenerbahçe is zo goed als rond met de Rotterdamse club, zo weet een betrouwbare bron aan FR-Fans.nl te melden. Alleen Fenerbahçe kan de transfer nog dwarsbomen.

Van Persie vertrok in 2004 van Feyenoord naar Arsenal, dat hem in 2012 verkocht aan Manchester United. Sinds 2015 speelt de ervaren spits bij Fenerbahçe, waar hij deze zomer dus lijkt te vertrekken. Van Persie won in 2002 de UEFA Cup met Feyenoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171738009
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:07 schreef Craptacular het volgende:

[..]

in 2036 zal het vast wel weer toegankelijk zijn.

En net zoals de Lijnbaan is de Coolsingel afgrijselijk. Gaat er alleen maar beter op worden met het auto vrij maken. :Y
De coolsingel is puur genot. Al gaat het om de gebouwen, als dat maar hetzelfde blijft.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_171738011
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:13 schreef Caland het volgende:
'Van Persie zo goed als rond met Feyenoord'

Robin van Persie lijkt volgend seizoen opnieuw speler van Feyenoord te zijn. De spits van Fenerbahçe is zo goed als rond met de Rotterdamse club, zo weet een betrouwbare bron aan FR-Fans.nl te melden. Alleen Fenerbahçe kan de transfer nog dwarsbomen.

Van Persie vertrok in 2004 van Feyenoord naar Arsenal, dat hem in 2012 verkocht aan Manchester United. Sinds 2015 speelt de ervaren spits bij Fenerbahçe, waar hij deze zomer dus lijkt te vertrekken. Van Persie won in 2002 de UEFA Cup met Feyenoord.
ik weet het niet hoor

was fr fans ook die site die de guzman aankondigde?

snap alleen niet waarom dat soort sites het eerder zouden weten dan de ad of telegraaf

maar we wachten af

Laat van persie maar komen want veel mogelijkheden zijn er niet om grote spelers aan te trekken...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:45:25 #221
263417 Keyos
Like a Boss
pi_171738539
De kleine teen van Van Persie heeft meer talent dan de rest van de Eredivisie. Zou prachtig zijn, niet alleen omdat die jongen nog echt wel kan voetballen, maar ook een iconische voetballer je club vertgenwoordigd in de CL.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keyos op 16-06-2017 20:08:20 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_171738580
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja hoor een of andere mongool heeft het voor elkaar gekregen om de coolsingel te verneuken....
[ afbeelding ]

Valt de komende 18 jaar toch niks meer te vieren
pi_171738600
Van Persie, Boetius, Berghuis zou wel lekker zijn.
pi_171738635
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:45 schreef Keyos het volgende:
De kleine teen van Van Persie heet meer talent dan de rest van de Eredivisie. Zou prachtig zijn, niet alleen omdat die jongen nog echt wel kan voetballen, maar ook een iconische voetballer je club vertgenwoordigd in de CL.
Jammer alleen dat hij behoorlijk vaak geblesseerd is de laatste jaren. Al geloof ik eigenlijk niet dat hij komt.
Feyenoord Rotterdam
pi_171738716
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Jammer alleen dat hij behoorlijk vaak geblesseerd is de laatste jaren. Al geloof ik eigenlijk niet dat hij komt.
Misschien is hij turkije zat na het afgelopen jaar en de politieke gebeurtenissen

Bovendien wil hij misschien zijn kinderen in nederland laten opgroeien.

Kunnen allerlei redenen zijn om naar nederland te komen.

Ik denk niet dat hij nog voor het geld hoeft te voetballen. Hij kan morgen stoppen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')