Maar wat kan er dan ook negatief zijn aan het plaatsen van een extra wissel?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:54 schreef Goverman het volgende:
[..]
oh mensen, EINDELIJK is er een keer een beslissing van IenM die niemand verkeerd uitlegt en alleen als een positieve ontwikkeling ziet. Het kan dus wel :,)
Als je maar genoeg onderhoud pleegt kun je dat risico beperken natuurlijkquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar wat kan er dan ook negatief zijn aan het plaatsen van een extra wissel?
Op de storingen die een wissel volgens ProRail veroorzaakt na dan
Het is te hopen dat je nu de overstap naar Zwolle kunt halen, al is deze met twee minuten zeer krapquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar wat kan er dan ook negatief zijn aan het plaatsen van een extra wissel?
Op de storingen die een wissel volgens ProRail veroorzaakt na dan
storingen idd, evt. lagere snelheid, mogelijk meer geluid of trillingen en meer onderhoudskosten. Er komt ook nog wat regelwerk en beveiliging bij. En natuurlijk de aanleg kosten van het wissel, inclusief aanpassing aan bovenleiding en seinen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar wat kan er dan ook negatief zijn aan het plaatsen van een extra wissel?
Op de storingen die een wissel volgens ProRail veroorzaakt na dan
Als de machinist de deur aan de goede kant maar ontgrendelt.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:49 schreef RokStarr het volgende:
Linkerspoor rijden, is voor reizigers gelukkig ook helemaal niet verwarrend
Had totdat ik wilde uitstappen niet door dat m'n trein linkerspoor reed, sta je toch mooi bij de verkeerde deur
Da's leuk bij getrokken internationale treinen, het is alles of niets.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als de machinist de deur aan de goede kant maar ontgrendelt.
Thanks voor de liftquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:48 schreef Salatrel het volgende:
Denk je alles gehad te hebben staat MTL in ene voor je neus...
ik stuur je email wel ff door naar de KTO mevrouw kun je een enquete invullen over je treinreisquote:
Tunnel Delft heb je, naast een lullig afstapje, anders een minuut of 4 om het spoor over te steken haha. Anders komt de volgende er alweer aanquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als de machinist de deur aan de goede kant maar ontgrendelt.
En met een beetje pech is dat de doorrijdende Beneluxtreinquote:Op zaterdag 17 juni 2017 00:21 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Tunnel Delft heb je, naast een lullig afstapje, anders een minuut of 4 om het spoor over te steken haha. Anders komt de volgende er alweer aan
Nee.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een prima antwoord gegeven.
Zo werkt dat niet. Als nmbs de versie afschiet dan kan je opnieuw beginnen of de herhaling tot in de eeuwigheid blijven uitvoeren. Veel te duur. En de nmbs is een groter drama met toelatingen dan ns.quote:Er is geen enkele reden waarom de noodzakelijke opleidingen niet allang gestart hadden kunnen zijn. Een opleiding voor HSL4 kan ook worden gedaan met een Desiro, met een Thalys, of desnoods met Train Simulator.
Ik roep het gewoon even om als ik zie dat we aan een andere zijde dan normaal binnenkomenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:49 schreef RokStarr het volgende:
Linkerspoor rijden, is voor reizigers gelukkig ook helemaal niet verwarrend
Had totdat ik wilde uitstappen niet door dat m'n trein linkerspoor reed, sta je toch mooi bij de verkeerde deur
Daar is een tijdje terug een studie geweest om een overloop terug te plaatsen die een paar jaar geleden weggesaneerd is. Ik hoor er niets meer over.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:25 schreef dennistd het volgende:
In veel gevallen heb ik bij wisselsaneringen toch wel mijn twijfels hoor. Kijk bijvoorbeeld eens naar Zevenaar: als daar spoor 3 gestremd is moet je linkerspoor vanaf Arnhem Goederen, en dat zelfs helemaal tot Emmerich (met de RE19). Met twee paar overloopwissels kun je van een hoop storingen de impact flink beperken.
als de rijdende machinist het niet mag mag een passagierende het ook niet en dat weten ze bij de bijsturing ook dondersgoed. Doe je het toch en doe je het fout heb je gewoon een probleem(of niet afhankelijk van hoe verkeerd je het gedaan hebt)quote:Op zondag 18 juni 2017 19:25 schreef greavy het volgende:
De problemen die door vage interne regels bij NS het allemaal moeilijker maken bij verstoringen: Vandaag met de Benelux-trein gestrand in Haarlem vanwege een aanrijding persoon tussen Halfweg en Sloterdijk. Men wilde die trein graag terug sturen naar Rotterdam, maar dan moet de locomotief omgelopen worden. Echter, een NS-machinist mag dit niet meer doen, het loskoppelen en aankoppelen van locomotieven. Daar is een rangeerder voor.
Werd er een passagierende machinist gebeld in de Benelux, of die de machinist wilde helpen lok om te lopen, zodat hij (de passagierende machinist) de trein terug kon rijden naar Rotterdam. Zijn dienst liep toch al in de soep.
Uiteraard weigert deze beste man dat, omdat NS-voorschriften zeggen dat een machinist dit niet mag doen, tenzij hij een rangeerfunctie heeft zoals voorheen men in Breda had.
Hoe het afgelopen was, geen idee. Ik ben de eerstvolgende binnenlandse trein naar Rotterdam maar in gestapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |