abonnement Unibet Coolblue
pi_171516964
Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Uitslag (finale) van de laatste en nu al legendarische Kaasplankje rotterdam meet

1 Ratatat 10:51 40.6km/h
2 Kaasplank 10:56 40.3km/h
3 Bizkit 10:57 40.2km/h
4 Gripper 11:12 39.3km/h
5 Zelva 11:13 39.3 km/h
6 Wombcat tijd onbekend
7 Muzas 11:54 37.0km/h
8 Critic 11:55 37.0km/h
9 Andyy 12:26 35.4km/h
10 dop 12:57 34km/h lekkende hartklep
DSQ Oksel

Wij doen aan Strava

Onze D1, die in de Hemel zijt,
Uw Hartslag worde geheiligd,
Uw Cadans kome,
Uw tempo geschiede, op aarde zoals in de Hemel.
Geef ons heden onze dagelijkse training
en vergeef ons onze luiheid,
zoals wij die vergeven aan onze medefokkers
en breng ons niet in beproeving
maar verlos ons van het bankhangen.
Amen.


Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfo
ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland
Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrennen in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje
SPOILER: online shoppen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171516981
Fiets nog steeds bij de fietsenmaker ;(
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:27:35 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_171517007
Rotweer ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_171517053
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:27 schreef Maraca het volgende:
Rotweer ;(
Mooi weer om wat oerhollandse KOMs te pakken juist.
pi_171517254
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:22 schreef Leonos het volgende:
Fiets nog steeds bij de fietsenmaker ;(
hahaha om een derrie af te stellen? hoe lang staat ie er nu al dan?
pi_171517268
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:27 schreef Maraca het volgende:
Rotweer ;(
Veel wind, wordt je sterk van.
pi_171517336
WInd. *O*

KOM-hunting. :P
pi_171517636
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:51 schreef muzas het volgende:

[..]

hahaha om een derrie af te stellen? hoe lang staat ie er nu al dan?
Sinds zaterdag. Maar toch kut weer.
Daarnaast gelijk een onderhoudsbeurt ;)
pi_171518452
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:27 schreef Maraca het volgende:
Rotweer ;(
Weerstandtraining.
  woensdag 7 juni 2017 @ 11:11:00 #10
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_171519513
quote:
6s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:18 schreef Devv het volgende:

[..]

Weerstandtraining.
Nah, heb hem afgezegd. Lekker thuis blijven dag dit O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_171519519
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 07:11 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Welke extra coretraining met die bewegingen van 't schip.

[..]

Wat zal jij je gelukkig prijzen dat je met een beetje geluk over een product wat ik getekend heb naar de wal mag komen _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou hebben aan boord wel hometrainer maar helaas wordt ik altijd wat zeeziekerig op en de kwaliteit laat ook maar te wensen over. Dus hardlopen is prima training net zo goed, als niet beter. Roeien met de riemen die je hebt is het toch. En het leuke zo varende heb je de helft wind tegen en de andere helft mee. Vaarwind kan heerlijk zijn, behalve van achteren dan vaar je hem dood en is het echt heet aan dek.

Ben benieuwd dan kanovinie of ik soms over een door jou getekend product loop, zijn in loop der jaren wel veranderd die gangways, als in veiliger in ieder geval.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_171519668
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:27 schreef Maraca het volgende:
Rotweer ;(
Ik heb net gefiets. Houdt het een beetje spannend af en toe zo'n ritje. Lekker beuken met die wind.
Aldus.
pi_171520302
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 11:11 schreef Tikbalang het volgende:

[..]

Nou hebben aan boord wel hometrainer maar helaas wordt ik altijd wat zeeziekerig op en de kwaliteit laat ook maar te wensen over. Dus hardlopen is prima training net zo goed, als niet beter. Roeien met de riemen die je hebt is het toch. En het leuke zo varende heb je de helft wind tegen en de andere helft mee. Vaarwind kan heerlijk zijn, behalve van achteren dan vaar je hem dood en is het echt heet aan dek.

Ben benieuwd dan kanovinie of ik soms over een door jou getekend product loop, zijn in loop der jaren wel veranderd die gangways, als in veiliger in ieder geval.
En een waterfiets dan?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_171520365
Badoem tsss.
Aldus.
  woensdag 7 juni 2017 @ 12:09:06 #15
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_171520911
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 11:43 schreef Patroon het volgende:

[..]

En een waterfiets dan?
_O_
pi_171521024
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 12:09 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

_O_
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 7 juni 2017 @ 12:17:01 #17
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_171521061
quote:
Het blijkt maar weer: je kunt de halve wereld rondfietsen langs steppes en bergpartijen, je een weg door dictaturen en bananenrepublieken banen en je Deense vriendje alle hoeken van Azië laten zien zonder dat er ook maar íets gebeurt - maar zet die fiets dan in godesnaam niet in Rotterdam neer.

Want dan wordt-ie natuurlijk gejat. Het gebeurde Susanne van Aardenne, die van Turkije tot Nepal en Mongolië tot Iran de aardkloot doorploegde met d'r fietsje en d'r Deen. Na drie jaar door de wereld banjeren op d'r stalen ros parkeerde ze het ding -God mag weten waarom- op de Coolsingel in Rotjeknor.

Daar werd het slot behendig doorgeknipt en sindsdien is ze het spoor bijster. Omdat ze na 38.000 kilometer nogal om het ding is gaan geven hoopt ze van harte dat iemand 'm ooit nog een keer terug wil brengen.

Ons advies: het is Nederland, dus vergeet het maar en tot over drie jaar. Die Feyenooit meer terug. Koop een nieuwe en stel je TomTom maar vast in op 'Beijing'.

Bron: 38.000 km fietsen en ze jatten 'm in Rotjeknor
;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_171521087
Ha, die staat nu in mijn schuur.
pi_171521502
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 11:43 schreef Patroon het volgende:

[..]

En een waterfiets dan?
Wel een leuk idee, maar ook daar heb je weer problemen mee. Ik vaar op een tanker en vaak mag je de dekkraan niet gebruiken want oh oh oh straks raak je de laadarm of chiksan zoals sommigen dat ding noemen.

Maar maakt niet uit ik sport genoeg aan boord en in de haven, alleen minder vaak dan thuis. Gelukkig meestal is het 8 week varen en dan 8 week thuis.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_171522556
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 12:35 schreef Tikbalang het volgende:

[..]

Wel een leuk idee, maar ook daar heb je weer problemen mee. Ik vaar op een tanker en vaak mag je de dekkraan niet gebruiken want oh oh oh straks raak je de laadarm of chiksan zoals sommigen dat ding noemen.

Maar maakt niet uit ik sport genoeg aan boord en in de haven, alleen minder vaak dan thuis. Gelukkig meestal is het 8 week varen en dan 8 week thuis.
Wel tof werk.
pi_171523388
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 11:11 schreef Tikbalang het volgende:

[..]
Roeien met de riemen die je hebt is het toch.
Roeien is ook een optie natuurlijk.
in a crowd you lose humanity
  woensdag 7 juni 2017 @ 16:26:42 #22
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_171527375
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 12:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

;(
Hoe ontzettend dom kan je zijn :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:40:25 #23
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_171532203
Yeeha! Meting bij de fysio gehad, en de spierkracht in mn heupen is nu gelijk getrokken door de training. Eindelijk in balans qua kracht!
Nu is het zaak te blijven trainen, want het uithoudingsvermogen is natuurlijk nog niet gelijk, en de spieromvang rechts is nog veel kleiner. Maar dit is een hele belangrijke stap!
Ik ben na een uur fietsen al behoorlijk uitgeput, dus heel veel werk natuurlijk nog, maar ik ben heel blij!
Nu zien of ik weer zo ga fietsen dat ik wielrenner kan gaan heten, of dat ik een vakantiefietser blijf qua attitude. Want ik zit denk ik liever 8 tot 10 uur op de fiets met bagage, dan dat ik 4 uur helemaal op de racefiets los ga. Maar dat is misschien omdat ik er weinig van bakte de laatste jaren op de racefiets. Dus dat kan allemaal best nog veranderen!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_171532629
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Yeeha! Meting bij de fysio gehad, en de spierkracht in mn heupen is nu gelijk getrokken door de training. Eindelijk in balans qua kracht!
Nu is het zaak te blijven trainen, want het uithoudingsvermogen is natuurlijk nog niet gelijk, en de spieromvang rechts is nog veel kleiner. Maar dit is een hele belangrijke stap!
Ik ben na een uur fietsen al behoorlijk uitgeput, dus heel veel werk natuurlijk nog, maar ik ben heel blij!
Nu zien of ik weer zo ga fietsen dat ik wielrenner kan gaan heten, of dat ik een vakantiefietser blijf qua attitude. Want ik zit denk ik liever 8 tot 10 uur op de fiets met bagage, dan dat ik 4 uur helemaal op de racefiets los ga. Maar dat is misschien omdat ik er weinig van bakte de laatste jaren op de racefiets. Dus dat kan allemaal best nog veranderen!
Mijn fiets met bagage heeft er juist voor gezorgd dat ik weer op mijn racefiets stapte. En voor allebei is de instelling hetzelfde een soort van vooraf bepaalde route fietsen en dat zo snel mogelijk. Allen ja op de vakantie fiets doe ik er dan de hele dag over en op de racefiets 4 uur. Het grote verschil is op de racefiets kom ik elke dag weer thuis, met de vakantiefiets pas over een week of 2 weer.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:12:42 #25
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_171533231
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:53 schreef Tikbalang het volgende:

[..]
En voor allebei is de instelling hetzelfde een soort van vooraf bepaalde route fietsen en dat zo snel mogelijk.
Stop jij dan nooit onderweg voor een foto ofzo? Ik doe dat wel. Of voor interesante kerkjes, en WO1 monumentjes in Franse dorpjes, of om ezeltjes te aaien en een selfie met ze te nemen...dingen waar ik anders niet zo aan toe kom zeg maar.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')