abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 juni 2017 @ 00:20:28 #26
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_171434113
https://www.npo.nl/live/npo-cultura
Richard Ashcroft nu. :)

Atze de Vrieze deed net een interview met Ronnie Flex en die was helemaal trots op zijn auto-tune apperaat. En Atze de Vrieze verkondigde om het nu als instrument te zien... :') x1.000.000

Atze de Vrieze is dezelfde lulhannses die alles afzeikte en echt enkel maar zure recensies kan schrijven. :')
pi_171434901
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef Junkie het volgende:
https://www.npo.nl/live/npo-cultura
Richard Ashcroft nu. :)

Atze de Vrieze deed net een interview met Ronnie Flex en die was helemaal trots op zijn auto-tune apperaat. En Atze de Vrieze verkondigde om het nu als instrument te zien... :') x1.000.000

Atze de Vrieze is dezelfde lulhannses die alles afzeikte en echt enkel maar zure recensies kan schrijven. :')
Wat een kutnaam ook, Atze
pi_171435033
Lekker nummer ten bells borderpatrol
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 01:58:09 #29
332671 crew  indiaantje89
pi_171436365
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 23:51 schreef richolio het volgende:
En hoe was de Biebs?
Niet goed.. ik blijf er bij dat Pinkpop moet proberen te vernieuwen, en ik vond de keuze op JB best een dappere.

Maar het was niet echt voor herhaling vatbaar. Er zaten soms echt wel goede nummers bij, maar uiteindelijk net geen voldoende :P.

Doe volgend jaar maar eens Lady Gaga + Deadmau5 of Madonna + Justice (Live) proberen :)
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 02:15:55 #30
332671 crew  indiaantje89
pi_171436612
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef Junkie het volgende:
https://www.npo.nl/live/npo-cultura
Richard Ashcroft nu. :)

Atze de Vrieze deed net een interview met Ronnie Flex en die was helemaal trots op zijn auto-tune apperaat. En Atze de Vrieze verkondigde om het nu als instrument te zien... :') x1.000.000

Atze de Vrieze is dezelfde lulhannses die alles afzeikte en echt enkel maar zure recensies kan schrijven. :')
Hij reageer wel gewoon op je tweet, atzegod _O_

Ach ik snap het wel ze zouden een dief zijn van hun eigen portemonee als ze over de NL acts em festivals negatief gaan schrijven. Daar zijn ze natuurlijk wel afhaneklijk van.

Maar wat ik hoorde van Ronnie Flex klonk niet slecht, ook nog nooit zo druk gezien bij stage4.

[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 04-06-2017 08:30:30 ]
pi_171438848
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 23:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Op www.1limburg.nl vroeg hij zich af waar hij was na anderhalf uur rijden vanaf Dusseldorf. Dat is net ff wat anders.
quote:
‘Ik heb geen flauw idee waar ik ben. Is dit een festival? Oh, dat wist ik niet, ze vertelden me gewoon dat ik moest komen opdagen.’ Ja, Bieber zei het echt
Aldus 3voor12

quote:
Ook maakte hij al vlot een nogal ongeïnteresseerde fout door zich openlijk af te vragen in welke stad hij nu eigenlijk optrad. 'Waar zijn we eigenlijk? Ik ga het even vragen. Toch niet meer in Düsseldorf?'
Aldus Ad.nl

Paar recensies gelezen en men is het er toch wel over eens dat dit niet werkt op een festival en ondermaats is qua zang. Verrassend zeg...
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 09:16:40 #32
332671 crew  indiaantje89
pi_171438961
Zijn zang was niet slecht. Maar kwam niet gemotiveerd over, maar dan moet je ook niet in joggingpak komen opdagen.

Ik was voorstander van Bieber en blijf dat ook rond het idee voor deze editie. Alleen het heeft jammer genoeg niet goed uitgepakt. Maar ondanks dat blijf ik het een dappere poging vinden in de zoektocht naar vernieuwing op het festival. Martin Garrix werkte dan weer we prima op Pinkpop. Dus een Pop + EDM combi moet echt wel kunnen, alleen zonder Bieber.

En laten we eerlijk wezen, Landgraaf is ook wel een gat natuurlijk :P.
  zondag 4 juni 2017 @ 09:20:14 #33
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_171439019
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 09:07 schreef Cyanide- het volgende:

[..]


[..]

Aldus 3voor12

[..]

Aldus Ad.nl

Paar recensies gelezen en men is het er toch wel over eens dat dit niet werkt op een festival en ondermaats is qua zang. Verrassend zeg...
dat het ondermaats is qua optreden/zang lijkt me de belangrijkste conclusie. Dat ie even niet weet waar ie is, staat enorm ongeïnteresseerd maar is van minder belang.

Kan me ooit herinneren dat Matisyahu op lowlands het podium opkwam en zei: hello Amsterdam... dat vond ik eigenlijk erger. Maar daar zijn de meningen vast verdeeld over.
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 09:28:21 #34
332671 crew  indiaantje89
pi_171439139
Het was imo meer een anticipatie met het publiek dan een fuck-up. Dus idd makkelijk om dit er bij te halen. Ik gok dat de meeste artiesten niet weten waar ze zijn.
  zondag 4 juni 2017 @ 09:29:10 #35
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_171439151
Heb je nog iets gemerkt van meer beveiliging eigenlijk?
pi_171439243
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 09:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Het was imo meer een anticipatie met het publiek dan een fuck-up. Dus idd makkelijk om dit er bij te halen. Ik gok dat de meeste artiesten niet weten waar ze zijn.
Nee eens, maar dat is dan net dat stukje professionaliteit en/of weten dat je op een festival staat (en dus niet voor eigen publiek die alles slikken). Dus vraag even voor je opgaat aan je tourmanager waar je bent, maar ga in ieder geval niet hardop staan afvragen waar je bent, en dat je gewoon komt 'omdat het moet'.

Garrix was wel een succes als ik de recensies moet geloven. Hoop dat ze nu op minstens één dag een laat slot toevoegen voor dit soort acts, want dit werkt natuurlijk ook alleen in zo'n tandem als dit, of echt na een headliner. Niet als je vervolgens je eigenlijke headliner om 2030 moet gaan programmeren.
  zondag 4 juni 2017 @ 09:39:06 #37
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_171439306
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 09:34 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Nee eens, maar dat is dan net dat stukje professionaliteit en/of weten dat je op een festival staat (en dus niet voor eigen publiek die alles slikken). Dus vraag even voor je opgaat aan je tourmanager waar je bent, maar ga in ieder geval niet hardop staan afvragen waar je bent, en dat je gewoon komt 'omdat het moet'.

Garrix was wel een succes als ik de recensies moet geloven. Hoop dat ze nu op minstens één dag een laat slot toevoegen voor dit soort acts, want dit werkt natuurlijk ook alleen in zo'n tandem als dit, of echt na een headliner. Niet als je vervolgens je eigenlijke headliner om 2030 moet gaan programmeren.
zolang je het festival in Landgraaf houdt, zal het nooit tot diep in de nacht doorgaan. Gelukkig hebben ze het wel wat op kunnen rekken, want anders vrees ik dat Pinkpop al veel eerder problemen had gehad.
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 09:45:07 #38
332671 crew  indiaantje89
pi_171439404
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 09:29 schreef peaceman het volgende:
Heb je nog iets gemerkt van meer beveiliging eigenlijk?
Ik zelf niet echt. Was om uurtje of 12 in Landgraaf. Zag wel betonblokken met een heftruck staan. Waar volgens mij voorheen alleen wat hekken stonden.

Ben gefouileerd maar was vrij snel binnen.

Maar later op de dag dag hoorde ik dat er mensen 2,5 uur in de wachtrij hebben gestaan. Want iedereen is uitgebreid gechecked.
  zondag 4 juni 2017 @ 09:46:39 #39
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_171439430
Ronnie Flex was goed geweest, de tent was te klein voor hem, had eigenlijk een groter podium verdiend. .
  zondag 4 juni 2017 @ 09:46:41 #40
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_171439431
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 09:45 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik zelf niet echt. Was om uurtje of 12 in Landgraaf. Zag wel betonblokken met een heftruck staan. Waar volgens mij voorheen alleen wat hekken stonden.

Ben gefouileerd maar was vrij snel binnen.

Maar later op de dag dag hoorde ik dat er mensen 2,5 uur in de wachtrij hebben gestaan. Want iedereen is uitgebreid gechecked.
die 2,5 uur is klote natuurlijk, maar helaas wel logisch.
Die betonblokken lijken me een prima zaak.
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 09:50:05 #41
332671 crew  indiaantje89
pi_171439490
Maar mijn hoogtepunten:
01. Richard Ashcroft (wat een optreden, goed bij stem en wat een overgave, afsluiten met Bitter Sweet Symphony was echt genieten).
02. White Lies (ik had live het idee dat het echt niet zo vals was, en heerlijk om die tracks van eerste album te horen. Ook een van de eerste bands voor mij sinds ik dit soort muziek luister).
03. Kaiser Chiefs (lesje crowdpleasing nodig? De frontman gaf weer een masterclas weg, hoe standaard het ook is hij weet wel hoe je een publiek moet vermaken).

Garrix deed het ook gewoon goed, maar niet helemaal mijn ding. En Ronnie Flex was zeker niet verkeerd.

Conclusie: mainstage ontwijken en het was een prima dag.
  zondag 4 juni 2017 @ 09:50:22 #42
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_171439493
waar ik bij Bieber aan stoorde is dat dit zijn 1ste concert was van zijn World Tour op Europees gebied. Vraag me af hoe de andere concerten dan zullen worden.

Het maakt niet uit waar je optreed, doe gewoon eens moeite.
  zondag 4 juni 2017 @ 09:53:57 #43
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_171439538
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 09:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar mijn hoogtepunten:
01. Richard Ashcroft (wat een optreden, goed bij stem en wat een overgave, afsluiten met Bitter Sweet Symphony was echt genieten).
02. White Lies (ik had live het idee dat het echt niet zo vals was, en heerlijk om die tracks van eerste album te horen. Ook een van de eerste bands voor mij sinds ik dit soort muziek luister).
03. Kaiser Chiefs (lesje crowdpleasing nodig? De frontman gaf weer een masterclas weg, hoe standaard het ook is hij weet wel hoe je een publiek moet vermaken).

Garrix deed het ook gewoon goed, maar niet helemaal mijn ding. En Ronnie Flex was zeker niet verkeerd.

Conclusie: mainstage ontwijken en het was een prima dag.
speelde Richard a song for The lovers ook?
  zondag 4 juni 2017 @ 11:04:39 #44
263417 Keyos
Like a Boss
pi_171440714
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 09:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Zijn zang was niet slecht. Maar kwam niet gemotiveerd over, maar dan moet je ook niet in joggingpak komen opdagen.

Ik was voorstander van Bieber en blijf dat ook rond het idee voor deze editie. Alleen het heeft jammer genoeg niet goed uitgepakt. Maar ondanks dat blijf ik het een dappere poging vinden in de zoektocht naar vernieuwing op het festival. Martin Garrix werkte dan weer we prima op Pinkpop. Dus een Pop + EDM combi moet echt wel kunnen, alleen zonder Bieber.

En laten we eerlijk wezen, Landgraaf is ook wel een gat natuurlijk :P.
Festivals maken altijd de fout dat ze denken dat ze 3 grote headliners moeten hebben. Feit is dat je er écht wel mee wegkomt als je 2 goede hebt en 1 wat mindere die niet heel erg wordt gehaat (een SOAD, den Green Day, een Killers). Dan kun je dat geld gewoon gebruiken om de breedte van het festival een beetje kwaliteit te geven en accepteren de vaste pinkpopgangers het misschien wel dat er 1 mindere zomer bij zit.

Door Bieber te boeken maak je een statement dat averechts werkt voor het imago van Pinkpop, ongeacht het feit dat de dagtickets voor de bieberdag het meeste verkochten.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:14:36 #45
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_171440915
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:04 schreef Keyos het volgende:

[..]

Festivals maken altijd de fout dat ze denken dat ze 3 grote headliners moeten hebben. Feit is dat je er écht wel mee wegkomt als je 2 goede hebt en 1 wat mindere die niet heel erg wordt gehaat (een SOAD, den Green Day, een Killers). Dan kun je dat geld gewoon gebruiken om de breedte van het festival een beetje kwaliteit te geven en accepteren de vaste pinkpopgangers het misschien wel dat er 1 mindere zomer bij zit.

Door Bieber te boeken maak je een statement dat averechts werkt voor het imago van Pinkpop, ongeacht het feit dat de dagtickets voor de bieberdag het meeste verkochten.
Je hangt het nu aan Bieber, maar feit is dat Pinkpop al jaren inzet op drie grote headliners en daar een soort voorprogramma bijboekt. Het werkt als je de goede headliners hebt, maar ik vind het voor het echte festivalgevoel niet geweldig. Hoofdact trekt teveel fans die exclusief voor die act komen en het verder maar een beetje aankijken. Geen weekendkaart kopen omdat een van de hoofdacts je niet bevalt is ook wel een bizarre kronkel imo, ga je toch even lekker aan het bier om die tijd.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 11:21:25 #46
332671 crew  indiaantje89
pi_171441038
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:04 schreef Keyos het volgende:

[..]

Festivals maken altijd de fout dat ze denken dat ze 3 grote headliners moeten hebben. Feit is dat je er écht wel mee wegkomt als je 2 goede hebt en 1 wat mindere die niet heel erg wordt gehaat (een SOAD, den Green Day, een Killers). Dan kun je dat geld gewoon gebruiken om de breedte van het festival een beetje kwaliteit te geven en accepteren de vaste pinkpopgangers het misschien wel dat er 1 mindere zomer bij zit.

Door Bieber te boeken maak je een statement dat averechts werkt voor het imago van Pinkpop, ongeacht het feit dat de dagtickets voor de bieberdag het meeste verkochten.
Niet helemaal mee eens. KoL en Green Day staan er beide dit.jaar al voor de 3e keer in 7 jaar tijd. Als je die nog een 4e of een 5e keer gaat halen dan begint men ook af te haken. Ben het wel eens dat dat de breedte van het programma beter kan en misschien ook wel moet.

Maar er is een nieuwe lading headliners nodig en snel ook. Dat Justin Bieber het niet red wil niet zeggen dat de Beyoncés, Katy Perry's en Lady Gaga's van deze wereld het ook niet redden.

Een festival als Pinkpop is echt wel afhankelijk van de headliner om uit te verkopen, alleen die vijver begint steeds leger te worden. En ze hebben ook de boot gemist door muziekaal interessantere artiesten te boeken waardoor uiteindelijk BKS en DTRH zijn ontstaan. Ik noem maar wat een Fleet Foxes zou wat mij betreft prima op Pinkpop kunnen passen in de tent. En als ze dat soort acts extra kunnen halen en ze gooien wat mij betreft ¤50,00 op de ticketprijs dan zou ik er dat voor over hebben.
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 11:22:30 #47
332671 crew  indiaantje89
pi_171441061
Wel wil ik even klagen. ¤30,00 om te parkeren voor 1 dag? Belachelijk.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:23:08 #48
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_171441079
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:21 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat Justin Bieber het niet red wil niet zeggen dat de Beyoncés, Katy Perry's en Lady Gaga's van deze wereld het ook niet redden.
Dit dus.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_171441080
Is het niet zo dat er gewoon geen bands meer zijn zoals de peppers, Metallica en dat soort grote dingen?
  zondag 4 juni 2017 @ 11:23:37 #50
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_171441094
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Wel wil ik even klagen. ¤30,00 om te parkeren voor 1 dag? Belachelijk.
Echt? Is het overal betaald nu?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')