abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 01:06:20 #176
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171435258
Misschien moeten ze es stoppen met die kleine aanslagen aandacht te geven.

Vijf of zes gewonden, dat is in streekziekenhuis het aantal verkeersgewonden dat binnenkomt, elke dag maar weer.

IS wil angst en chaos zaaien en media helpen ze daar goed mee...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171435292
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 01:06 schreef derLudolf het volgende:
Misschien moeten ze es stoppen met die kleine aanslagen aandacht te geven.

Vijf of zes gewonden, dat is in streekziekenhuis het aantal verkeersgewonden dat binnenkomt, elke dag maar weer.

IS wil angst en chaos zaaien en media helpen ze daar goed mee...
"meer dan 1 dode bevestigd" - hoezo een paar gewonden?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 01:13:27 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171435389
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 01:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

"meer dan 1 dode bevestigd" - hoezo een paar gewonden?
Op nu.NL lees ik daar niets over. Of is er inmiddels wat anders gebeurd :?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171435417
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef derLudolf het volgende:

Op nu.NL lees ik daar niets over. Of is er inmiddels wat anders gebeurd :?
http://www.bbc.com/news/uk-40146916
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171437729
Inmiddels 6 doden bevestigd; laten we er vooral geen aandacht aan besteden. Angst en chaos zie ik overigens niet (alleen van de mensen betrokken bij zo'n aanslag en dan is het ook terecht natuurlijk). Ik ken ook niemand die oprecht bang is. Mensen hier die bijv grote steden, vliegen of concerten mijden vanwege eventuele terreuraanslagen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171437736
Montréal was weer goed. Six flags ook, in alles wat niet over de kop ging geweest. Toppunt: de Goliath.

In de stad nog ff goeie paella gegeten (en dat voor een rijst hater).

https://imgur.com/a/ezo9Q

Voedselfoto schaamteloos gejat van een collega.

Ik was nog van plan om met een vriendin naar cirque du soleil te gaan, maar we vertrekken morgenvroeg al. Helaas :(
pi_171437750
Mogguh :O Weer wakker :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_171437761
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:47 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Weer wakker :')
Vroeg hoor!

Word je misselijk van over de kop of vind je het gewoon niet leuk, FranticDJ?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171437776
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vroeg hoor!
Veel te vroeg -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_171437788
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 06:14 schreef PdeHoog het volgende:

Veel te vroeg -O-
Nog plannen deze mooie pinksterdag? 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171437809
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 06:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nog plannen deze mooie pinksterdag? 8-)
Boodschappen, huishouden, misschien ff naar de stad.

Morgen dagje helpen bij de finish van de roparun. Dit jaar niet mee op de route ivm knie -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_171437881
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 06:36 schreef PdeHoog het volgende:

Boodschappen, huishouden, misschien ff naar de stad.

Morgen dagje helpen bij de finish van de roparun. Dit jaar niet mee op de route ivm knie -O-
Boodschappen :o Hier is alles vandaag echt gesloten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171437995
Jesus, weer een aanslag :'(
pi_171438443
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:33 schreef FranticDJ het volgende:
Montréal was weer goed. Six flags ook, in alles wat niet over de kop ging geweest. Toppunt: de Goliath.

In de stad nog ff goeie paella gegeten (en dat voor een rijst hater).

https://imgur.com/a/ezo9Q

Voedselfoto schaamteloos gejat van een collega.

Ik was nog van plan om met een vriendin naar cirque du soleil te gaan, maar we vertrekken morgenvroeg al. Helaas :(
Wat een leuke dingen allemaal en pan paella ziet er goed uit.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 4 juni 2017 @ 08:39:49 #190
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_171438470
goedemorgen! Wat een heerlijk weer vanmorgen! O+
pi_171438576
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 06:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Boodschappen :o Hier is alles vandaag echt gesloten.
AH is twee dagen open van 10 tot 19
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 4 juni 2017 @ 08:56:15 #192
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171438705
De man die Rock am Ring ieder jaar weer op de buhne brengt legt de vinger op de wond.
Waar zijn die grote demos tegen dit geweld? Wij betalen de prijs van een falende overheid (het schandaal rond de aanslag pleger in Berlijn, die net zo duidelijk een aankomend terrorist was als de aanslag in Manchester)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 4 juni 2017 @ 09:19:44 #193
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171439006
Alles perfect, volledig ingerichte keuken met overal kleine labeltjes en aanwijzingen. Zo schattig. Bijvoorbeeld op het houten kistje met schuifdeksel en laglouie mes : "voor harde metworst". O+

Wat ietsje minder is, lief hoorde gisteren een harde knal achter de bank tegelijkertijd bliksem en donder. Vandaag blijkt dat daar de livebox staat. Internet is dood. :{

Gelukkig heb ik een iphone. Maar dat lijkte niet de bedoeling zo. ;)
pi_171439127
Dat klinkt erg schattig Robin, alles gelabeld O+

Hoeveel dagen was je in Montreal, frantic? Tof dat je tijd had voor Six Flags. In de Goliath ben ik ook wel eens geweest :P
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_171439134
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 09:19 schreef RobinOok het volgende:
Alles perfect, volledig ingerichte keuken met overal kleine labeltjes en aanwijzingen. Zo schattig. Bijvoorbeeld op het houten kistje met schuifdeksel en laglouie mes : "voor harde metworst". O+

Wat ietsje minder is, lief hoorde gisteren een harde knal achter de bank tegelijkertijd bliksem en donder. Vandaag blijkt dat daar de livebox staat. Internet is dood. :{

Gelukkig heb ik een iphone. Maar dat lijkte niet de bedoeling zo. ;)
Jullie hebben ook een zwembad toch?
Wil je dit juweel voor jezelf houden of is het deelbaar via DM?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 4 juni 2017 @ 09:30:49 #196
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_171439186
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:25 schreef Isabeau het volgende:
Inmiddels 6 doden bevestigd; laten we er vooral geen aandacht aan besteden. Angst en chaos zie ik overigens niet (alleen van de mensen betrokken bij zo'n aanslag en dan is het ook terecht natuurlijk). Ik ken ook niemand die oprecht bang is. Mensen hier die bijv grote steden, vliegen of concerten mijden vanwege eventuele terreuraanslagen?
Nee ik mijd niks, maar toch vind ik het nu effe niet zo'n lekker idee dat ik over twee weken naar Londen ga.

Ik weet dat de kans dat je zoiets meemaakt heel klein is, net als de kans dat je vliegtuig neerstort, maar ook dan gaat er altijd even door me heen dat 'als er iets gebeurt' mijn kind zonder mama opgroeit.

Vind t heel stom, maar sinds hij er is zit dat in me... ik kan het wel redelijk van me afzetten hoor.

Overigens vond ik naar London en Oxford rond kerst toen de IRA nog weleens wat deed ook spannend (was ik tien ofzo?).
Kwak
pi_171439227
Ik vind het niet stom Kwak, of althans, ik herken het volledig. Ik ben niet zo zeer bang voor mijn eigen sterfelijkheid maar het idee dat mijn kind een van zijn ouders zal verliezen.... Het plaatst alles in een ander perspectief.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 4 juni 2017 @ 09:33:56 #198
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171439228
#achtertuinnieuws : Drie eksters en twee duiven in boom aan het vechten om het duivennest. Matroos hond beneden aan het blaffen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171439586
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 06:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Boodschappen :o Hier is alles vandaag echt gesloten.
hier ook gewoon alles open van minimaal 10 tot 19

denk er ook nooit meer over na of iets dicht is....

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 15:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Juist met jou te maken hebben zou helpen! 8-) :*
lol!!1 sja ik ben er sowieso natuurlijk!

en robin klinkt tof@ huisje

hier gistere dorades gehaad en bod een stuk procureur aan 1 stuk en nog wat kippen poten, dus ga toch maar eens een BBQ afstoffen ofzo
  zondag 4 juni 2017 @ 10:09:28 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171439795
Voor vanavond heb ik kalfsvlees, weet nog niet of ik het ga grillen of schnitzels van klop.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')