Typ hier eens je postcode en huisnummer in en post het resultaat eens.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:33 schreef quirigua het volgende:
KPN levert op mijn adres niet meer dan 12 mbps ADSL, meer is niet mogelijk, eind van de lijn (zeggen ze)..
Kunnen ze al aan adsl bonding doen of is alleen nog maar mogelijk bij KPN zelf?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 21:52 schreef tudorme het volgende:
Ik zeg doen: NLE. Dat is 100 % KPN en betrouwbaar voor een achterlijk lage prijs.
Ze zijn verleden jaar uitgeroepen tot beste All-in-1 internet provider.
Ik vind ze niet supergoed nee, maar om nou te zeggen dat ik er heel veel problemen mee heb, dat ook weer niet.quote:Op zondag 28 mei 2017 00:01 schreef videonatic het volgende:
ik kan je adviseren om zo ver mogelijk vandaan te blijven bij Tele2. Wat een hel is dat zeg.
12 mbps koper/DLSquote:Op zondag 28 mei 2017 21:33 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Typ hier eens je postcode en huisnummer in en post het resultaat eens.
Geen bonding mogelijk? Dat is niet veel inderdaad.quote:
Nee dat is niet veel. KPN komt nu met een drastische prijs verhoging, deze keer 14 %, bij dezelfde miserabele internetsnelheid (12 mbps) en geen betere contract voorwwaarden ("eind van de lijn", zeggen ze).quote:Op zondag 28 mei 2017 23:10 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Geen bonding mogelijk? Dat is niet veel inderdaad.plichters,
Als je ondernemer bent zou je een straalverbinding kunnen overwegen, maar dat is behoorlijk kostbaar in de aanschaf.
Bij Ziggo zijn het een stelletje bloedzuigers omdat ze maar in 1 ding zijn geïnteresseerd: je geld en zoveel mogelijk. Wat heb je aan die ongevraagde snelheidsverhogingen wanneer je alleen een lage prijs wilt hebben.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
en nagenoeg elke keer als ze omhoog gaan, gaan de snelheden mee omhoog..
ik ben niet echt fan van ziggo (gedicteerde modem zonder zelf keuze hierin te hebben, het pushen van horizonboxen en beperken aantal smartcards per huishouden enzo), maar bloedzuigers zijn ze niet..
mensen willen liever een snelle, stabiele en betrouwbare (/betrouwbaardere) verbindingquote:Op maandag 29 mei 2017 17:12 schreef tudorme het volgende:
[..]
Bij Ziggo zijn het een stelletje bloedzuigers omdat ze maar in 1 ding zijn geïnteresseerd: je geld en zoveel mogelijk. Wat heb je aan die ongevraagde snelheidsverhogingen wanneer je alleen een lage prijs wilt hebben.
NLE snapt dat, Ziggo niet.
Wacht maar tot je in aanraking komt met de klantenservice. Daar is ZO extreem op bezuinigt dat een handmatige storting bij Tele2 momenteel 20 werkdagen verwerkingstijd nodig heeft. Trust me, het is een hel.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik vind ze niet supergoed nee, maar om nou te zeggen dat ik er heel veel problemen mee heb, dat ook weer niet.
Uh als je plots nauwelijks wifi hebt, er geen stoorzenders zijn die eroverheen knallen, elk apparaat in huis (ook al sta je naast de modem) niet verder komt dan 5mbps, is er toch echt iets mis met ziggo en/of de router eventueel.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
Wifi is ook geen zaak van je provider.. als je modem (bedraad) gewoon 40/150/300mbits kan halen zal het Ziggo er weinig mee doen.. ja je een wifi extender oid adviseren.
Dat zal best, maar zit niets in de buurt hier wat dat betreft, als in lijpos met teveel tijd.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
Stoorzenders kan je niet zo even meten.. Ja je kan zien of er andere WiFi netwerken in de buurt zitten... maar als ik besluit om mijn magnetron te demonteren en er een 1000WATT 2.4Ghz zender van te maken, geloof dat ik heel wat 2.4ghz wifi uit de lucht kan duwen..
als het gezond is voor me zelf is een 2de
gezien je t kreng huurt.. en je er met de helpdesk niet uit komt -> gewoon vragen om een nieuwe...quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat zal best, maar zit niets in de buurt hier wat dat betreft, als in lijpos met teveel tijd.
Gek genoeg als ik een video bekijk op YouTube zie je het wel stijgen naar 50mbps of hoger, als ik bijv. 1080p kwaliteit kies.
Maar speedtests lopen allemaal vast rond 6mbps.. hoewel het langzaamaan lijkt te verbeteren om de een of andere vage reden.
Wel valt me nu op dat de router plots zwaar instabiel is geworden na de reset vanuit ziggo.
Valt veel weg opeens, dat is wel weer nieuw. (het was langzaam sure, maar altijd stabiel ongeacht snelheden)
Ik heb ze ook maar te slikken, het is namelijk de keus tussen Ziggo of 16 Mbit/sec theoretische ADSL snelheid, en in mijn geval zou een switch naar ADSL dus neerkomen op 90% verlaging van de snelheidquote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:56 schreef julius123 het volgende:
[..]
Eens! Het is dat ik hier niks beters kan krijgen omdat er geen glas ligt. Anders waren we al lang weg bij ziggo
Komt omdat het "gewoon" kpn is, en die zijn over het algemeen ook stabiel.quote:Op woensdag 31 mei 2017 06:10 schreef Iwanius het volgende:
Ondanks dat ik het eens bent dat ZIGGO, en daarvoor UPC niet de goedkoopste is,overall is de prijs-kwaliteit wel goed inclusief de helpdesk gemiddeld genomen. Daarom vind ik het wel frappant de hoeveelheid steunbetuigingen voor NLE in dit topic, bijna riekt het naar stille werving die loftuitingen
* mschol mompelt iets over hoge bomen en veel wind enzo..quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:01 schreef delano.888 het volgende:
Lol @ mensen die Ziggo aanraden. Als er 1 provider is waar ik veel klachten over hoor is het Ziggo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |