abonnement Unibet Coolblue
pi_171261066
Ik heb goede ervaringen met NLE en Ziggo en ik kan je adviseren om zo ver mogelijk vandaan te blijven bij Tele2. Wat een hel is dat zeg.
pi_171286306
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:33 schreef quirigua het volgende:

KPN levert op mijn adres niet meer dan 12 mbps ADSL, meer is niet mogelijk, eind van de lijn (zeggen ze)..
Typ hier eens je postcode en huisnummer in en post het resultaat eens.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_171286404
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 21:52 schreef tudorme het volgende:

Ik zeg doen: NLE. Dat is 100 % KPN en betrouwbaar voor een achterlijk lage prijs.
Ze zijn verleden jaar uitgeroepen tot beste All-in-1 internet provider.
Kunnen ze al aan adsl bonding doen of is alleen nog maar mogelijk bij KPN zelf?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_171286436
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:01 schreef videonatic het volgende:
ik kan je adviseren om zo ver mogelijk vandaan te blijven bij Tele2. Wat een hel is dat zeg.
Ik vind ze niet supergoed nee, maar om nou te zeggen dat ik er heel veel problemen mee heb, dat ook weer niet.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_171288717
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 21:33 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Typ hier eens je postcode en huisnummer in en post het resultaat eens.
12 mbps koper/DLS
pi_171288798
Tot dusverre 3 contenders : NLE - T mobile- Telfort. Nu nog weten welke het meest stabiele net heeft - -
Commentaar iemand ?
  Moderator zondag 28 mei 2017 @ 22:33:30 #32
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_171289035
Allemaal KPN. Niks aan de hand.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_171289794
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 22:23 schreef quirigua het volgende:

[..]

12 mbps koper/DLS
Dat is erg langzaam.......
pi_171290284
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 22:23 schreef quirigua het volgende:

12 mbps koper/DLS
Geen bonding mogelijk? Dat is niet veel inderdaad.

Als je ondernemer bent zou je een straalverbinding kunnen overwegen, maar dat is behoorlijk kostbaar in de aanschaf.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_171291068
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:10 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Geen bonding mogelijk? Dat is niet veel inderdaad.plichters,

Als je ondernemer bent zou je een straalverbinding kunnen overwegen, maar dat is behoorlijk kostbaar in de aanschaf.
Nee dat is niet veel. KPN komt nu met een drastische prijs verhoging, deze keer 14 %, bij dezelfde miserabele internetsnelheid (12 mbps) en geen betere contract voorwwaarden ("eind van de lijn", zeggen ze).
Quatsch, niet lang gelden verhoogden ze de prijs van 32 naar 35 eur bij dezelfde minimale voorziening. Ik ben het zat met ze, de oplichters, daarom wisselen.
pi_171304524
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:20 schreef mschol het volgende:

[..]

en nagenoeg elke keer als ze omhoog gaan, gaan de snelheden mee omhoog..
ik ben niet echt fan van ziggo (gedicteerde modem zonder zelf keuze hierin te hebben, het pushen van horizonboxen en beperken aantal smartcards per huishouden enzo), maar bloedzuigers zijn ze niet..

Bij Ziggo zijn het een stelletje bloedzuigers omdat ze maar in 1 ding zijn geïnteresseerd: je geld en zoveel mogelijk. Wat heb je aan die ongevraagde snelheidsverhogingen wanneer je alleen een lage prijs wilt hebben.

NLE snapt dat, Ziggo niet.
pi_171306637
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:12 schreef tudorme het volgende:

[..]

Bij Ziggo zijn het een stelletje bloedzuigers omdat ze maar in 1 ding zijn geïnteresseerd: je geld en zoveel mogelijk. Wat heb je aan die ongevraagde snelheidsverhogingen wanneer je alleen een lage prijs wilt hebben.

NLE snapt dat, Ziggo niet.
mensen willen liever een snelle, stabiele en betrouwbare (/betrouwbaardere) verbinding

dat het iets duurder wordt boeit het gros niet (anders zou men massaal ziggo de rug toekeren immers)
pi_171321324
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 21:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ik vind ze niet supergoed nee, maar om nou te zeggen dat ik er heel veel problemen mee heb, dat ook weer niet.
Wacht maar tot je in aanraking komt met de klantenservice. Daar is ZO extreem op bezuinigt dat een handmatige storting bij Tele2 momenteel 20 werkdagen verwerkingstijd nodig heeft. Trust me, het is een hel.
pi_171330167
Ik zou ook lekker je een DSL lijn adviseren.. goedkoopste provider daar op zoeken.. het gaat toch allemaal over het zelfde KPN draadje je woning uit / in :+
pi_171330794
Ziggo slecht, ik zit hier plots met 500kb wifi (normaal 14mb/s) de klantenservice komt niet verder dan wifi is niet leidend en misschien heeft u wel een nieuwe vaas in huis.. logisch allemaal. :')

Kunnen niets zien op mijn aansluiting ondanks tientallen meldingen op allestoringen.nl over hetzelfde probleem, traag of geen Internet etc. Klantenservice komt dan weer niet verder als ja dat zijn gewoon klachten van mensen thuis..ja duh!

Waardeloze service.
pi_171331205
Wifi is ook geen zaak van je provider.. als je modem (bedraad) gewoon 40/150/300mbits kan halen zal het Ziggo er weinig mee doen.. ja je een wifi extender oid adviseren.
pi_171331574
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
Wifi is ook geen zaak van je provider.. als je modem (bedraad) gewoon 40/150/300mbits kan halen zal het Ziggo er weinig mee doen.. ja je een wifi extender oid adviseren.
Uh als je plots nauwelijks wifi hebt, er geen stoorzenders zijn die eroverheen knallen, elk apparaat in huis (ook al sta je naast de modem) niet verder komt dan 5mbps, is er toch echt iets mis met ziggo en/of de router eventueel.

3 jaar lang, niks aan de hand, dat veranderd niet drastisch op deze wijze, dan moet er wel heel iets absurds veranderd zijn hier en dat is niet zo.

Kwestie van simpele dingen uitsluiten.
pi_171331735
Stoorzenders kan je niet zo even meten.. Ja je kan zien of er andere WiFi netwerken in de buurt zitten... maar als ik besluit om mijn magnetron te demonteren en er een 1000WATT 2.4Ghz zender van te maken, geloof dat ik heel wat 2.4ghz wifi uit de lucht kan duwen..
als het gezond is voor me zelf is een 2de :+
pi_171332677
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
Stoorzenders kan je niet zo even meten.. Ja je kan zien of er andere WiFi netwerken in de buurt zitten... maar als ik besluit om mijn magnetron te demonteren en er een 1000WATT 2.4Ghz zender van te maken, geloof dat ik heel wat 2.4ghz wifi uit de lucht kan duwen..
als het gezond is voor me zelf is een 2de :+
Dat zal best, maar zit niets in de buurt hier wat dat betreft, als in lijpos met teveel tijd. :P
Gek genoeg als ik een video bekijk op YouTube zie je het wel stijgen naar 50mbps of hoger, als ik bijv. 1080p kwaliteit kies.

Maar speedtests lopen allemaal vast rond 6mbps.. hoewel het langzaamaan lijkt te verbeteren om de een of andere vage reden.

Wel valt me nu op dat de router plots zwaar instabiel is geworden na de reset vanuit ziggo.
Valt veel weg opeens, dat is wel weer nieuw. (het was langzaam sure, maar altijd stabiel ongeacht snelheden)
pi_171332841
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat zal best, maar zit niets in de buurt hier wat dat betreft, als in lijpos met teveel tijd. :P
Gek genoeg als ik een video bekijk op YouTube zie je het wel stijgen naar 50mbps of hoger, als ik bijv. 1080p kwaliteit kies.

Maar speedtests lopen allemaal vast rond 6mbps.. hoewel het langzaamaan lijkt te verbeteren om de een of andere vage reden.

Wel valt me nu op dat de router plots zwaar instabiel is geworden na de reset vanuit ziggo.
Valt veel weg opeens, dat is wel weer nieuw. (het was langzaam sure, maar altijd stabiel ongeacht snelheden)
gezien je t kreng huurt.. en je er met de helpdesk niet uit komt -> gewoon vragen om een nieuwe...

al zal ik toch liever investeren in een echte router ipv die rommel van hun..
pi_171339661
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:56 schreef julius123 het volgende:

[..]

Eens! Het is dat ik hier niks beters kan krijgen omdat er geen glas ligt. Anders waren we al lang weg bij ziggo
Ik heb ze ook maar te slikken, het is namelijk de keus tussen Ziggo of 16 Mbit/sec theoretische ADSL snelheid, en in mijn geval zou een switch naar ADSL dus neerkomen op 90% verlaging van de snelheid :')
pi_171340936
Ondanks dat ik het eens bent dat ZIGGO, en daarvoor UPC niet de goedkoopste is,overall is de prijs-kwaliteit wel goed inclusief de helpdesk gemiddeld genomen. Daarom vind ik het wel frappant de hoeveelheid steunbetuigingen voor NLE in dit topic, bijna riekt het naar stille werving die loftuitingen
pi_171341305
quote:
15s.gif Op woensdag 31 mei 2017 06:10 schreef Iwanius het volgende:
Ondanks dat ik het eens bent dat ZIGGO, en daarvoor UPC niet de goedkoopste is,overall is de prijs-kwaliteit wel goed inclusief de helpdesk gemiddeld genomen. Daarom vind ik het wel frappant de hoeveelheid steunbetuigingen voor NLE in dit topic, bijna riekt het naar stille werving die loftuitingen
Komt omdat het "gewoon" kpn is, en die zijn over het algemeen ook stabiel.
Dat je internet snelheid, op glasvezel na want dat bieden ze nu wel geloof ik, zo traag is als een 56k modem.. tja.
pi_171341390
Lol @ mensen die Ziggo aanraden. Als er 1 provider is waar ik veel klachten over hoor is het Ziggo.

Ik heb zelf ook jaren lang gezeik gehad met ze. Heb nu KPN, je betaald wat meer, maar het scheelt je zo veel gedoe, het werkt gewoon veel beter.

En nee andere providers op het zelfde netwerk leveren niet exact dezelfde dienst, Telfort kan bijvoorbeeld goed vaker storing hebben dan kpn. (voorbeeld).
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_171341404
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 08:01 schreef delano.888 het volgende:
Lol @ mensen die Ziggo aanraden. Als er 1 provider is waar ik veel klachten over hoor is het Ziggo.
* mschol mompelt iets over hoge bomen en veel wind enzo..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')