Hoe lang duurde het totdat er werd besloten tot overgaan evacuatie via trein? Bij aanrijding persoon wordt asap bussen besteld voor verder mensen. Wellicht is tijdens evacuatie gebleken dat het toch mogelijk is met reizigers de trein af te voeren, dat gebeurt wel vaker.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:11 schreef _serial_ het volgende:
Vanavond is er een aanrijding met persoon geweest tussen Tilburg en Eindhoven, via een vriend hoor ik een beetje hoe het allemaal gaat, heel professioneel, en goede communicatie naar reizigers.
Het enige wat ik een beetje vreemd vind is dat er eerst een evacuatie van de trein plaatsvond, diversen reizigers met een bus verder gingen, die bus vol zat, en nu de overgebleven reizigers met de aanrijdingstrein de trein vervolgen, dit is meestal ongebruikelijk ?
Even voor 21:00 kwamen de bussen, aanrijding vond plaats rond 19:30. Vrij vlot dus.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het totdat er werd besloten tot overgaan evacuatie via trein? Bij aanrijding persoon wordt asap bussen besteld voor verder mensen. Wellicht is tijdens evacuatie gebleken dat het toch mogelijk is met reizigers de trein af te voeren, dat gebeurt wel vaker.
Ongeveer een uur eerder was er een aanrijding gebeurd bij Vught, dus de bussen waren waarschijnlijk al bezig om Den Bosch - Eindhoven te vervangen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:45 schreef b2py het volgende:
Ik vind 90 minuten nogal lang, ik geloof dat NS beleid is dat er binnen 60 minuten bussen zijn en evacuatie gestart is. Maar zoals voorkomt is er een verschil tussen beleid en praktijk
Klopt.quote:Op woensdag 24 mei 2017 00:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ongeveer een uur eerder was er een aanrijding gebeurd bij Vught, dus de bussen waren waarschijnlijk al bezig om Den Bosch - Eindhoven te vervangen.
Dat had maar zo het geval kunnen zijn, maar nee... Hiervoor is vanuit het ministerie geen financiering beschikbaar gesteld, NS (NedTrain, maar goed dat is een onderdeel van NS) is zelf opdrachtgever, aldus TenderNed.quote:
Als ik het goed begrepen heb moet het naast het huidige emplacement Westhavenweg komen. Richting de Nieuwe Hemweg is nog wat ruimte vrijquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:27 schreef toblorone het volgende:
Al bekend waar precies het opstelterrein in de westhaven gaat komen?
Bij Hoofddorp komen extra opstelsporen. Ook komt er een extra gelijktijdigheid, zodat er sneller gekeerd kan worden.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:48 schreef toblorone het volgende:
Verblijf hoofddorp opstel mag ook wel een stuk naar de zijkant/achteren, paar sporen ernaast zou wel handig zijn.
Kijfhoek? Die wordt al aangepast voor extra noodwegen voor hulpdiensten. Schijnen per 10 opstelsporen minstens één pad te moeten komen waar hulpdiensten met een voertuig langs kunnen. Althans, dat is wat de gemeente geëist had, en die liepen vorige week blij te roeptoeteren dat het eindelijk gebeuren gaat.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Of aan de andere kant van de spoorlijn waar nu De Kijf ligt. Nog zo'n pornoterrein erbij maar dan werkplaats. Van Rotterdam en omgeving echt een spoorwerkgevershart maken. Heb je ook gelijk alle voltages bij elkaar!
In het kader van dssa moet je ook meteen het stuk Amsterdam- muiderpoort- amstel -bijlmer uitbreidenquote:Op woensdag 24 mei 2017 22:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik heb echt alleen maar fucking goeie ideeën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |