abonnement Unibet Coolblue
pi_171048633
Ik draag een hoofddoek en ik werk ook.
pi_171048744
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 11:49 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik spreek jou helemaal nergens op aan. Betrek het nou steeds niet op jezelf. Dafok. _O-

Ik heb het niet over moslims. Godverdomme :') duidelijker kan ik het niet maken.
Yeah right, je praat toch tegen mij? Je hebt het wel degelijk over moslims. Anders had je deze reactie ook wel gewoon neergezet zonder deze naar mij toe te richten. Lul niet.
pi_171048774
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 11:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik draag een hoofddoek en ik werk ook.
Nou meid, applaus, maar dit topic draait niet om jou.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 12:00:37 #254
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171048777
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 11:59 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Yeah right, je praat toch tegen mij? Je hebt het wel degelijk over moslims. Anders had je deze reactie ook wel gewoon neergezet zonder deze naar mij toe te richten. Lul niet.
Ik merk al dat het lullen tegen een muur is zo. Laat maar. :') jammer wel.

De wereld draait niet om jou dus stop maar met je er ook zo naar gedragen.
pi_171048821
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:00 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Nou meid, applaus, maar dit topic draait niet om jou.
Maar dat kan toch niet? Ben niet objectief genoeg en zo.
pi_171048842
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik merk al dat het lullen tegen een muur is zo. Laat maar. :') jammer wel.

De wereld draait niet om jou dus stop maar met je er ook zo naar gedragen.
Blablabla, je moet niet vreemd opkijken als je je reactie zo neerzet. Ga bij jezelf eens te rade.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 12:06:21 #257
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_171048939
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 11:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Religieuze uitingen vanuit de (lokale) overheid. Alles om maar aan de "minderheid" tegemoet te komen.

Relevant dus.
Als dat zo is, dan hadden ze wel alle kerstvieringen, bomen, decoraties, Pasen etcetera.. wel verbannen uit de gebouwen om neutraliteit uit te dragen, dus niet zo zielig doen
Schijt aan iedereen
pi_171049020
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:06 schreef Deadre het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan hadden ze wel alle kerstvieringen, bomen, decoraties, Pasen etcetera.. wel verbannen uit de gebouwen om neutraliteit uit te dragen, dus niet zo zielig doen
Slecht voorbeeld, als er nou iets is wat totaal niets met religie te maken heeft is het een kerstboom.
pi_171049027
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:06 schreef Deadre het volgende:
Als dat zo is, dan hadden ze wel alle kerstvieringen, bomen, decoraties, Pasen etcetera.. wel verbannen uit de gebouwen om neutraliteit uit te dragen, dus niet zo zielig doen
Hou toch op, wie doen er nu zielig?

Ik snap echt niet waarom zoveel moslims deze geweldige maatschappij weer willen omvormen. Waarom moet dat gekloot toch, waarom die botsingen opzoeken, die polarisatie, die segregatie. Kom op nou.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 19 mei 2017 @ 12:11:03 #260
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171049096
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:06 schreef Deadre het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan hadden ze wel alle kerstvieringen, bomen, decoraties, Pasen etcetera.. wel verbannen uit de gebouwen om neutraliteit uit te dragen, dus niet zo zielig doen
Die hebben allemaal niks met religieuze uiting te maken, een kruis op een mijter wel.

Verder is het geen "zielig" doen maar gewoon opkomen voor mijn cultuur. Maar dat mag blijkbaar alleen als je bij een "minderheid" hoort.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 12:11:48 #261
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_171049123
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:08 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hou toch op, wie doen er nu zielig?

Ik snap echt niet waarom zoveel moslims deze geweldige maatschappij weer willen omvormen. Waarom moet dat gekloot toch, waarom die botsingen opzoeken, die polarisatie, die segregatie. Kom op nou.
Als jij nou eens terug leest knul, dan is jouw reactie overbodig
Schijt aan iedereen
  vrijdag 19 mei 2017 @ 12:13:10 #262
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_171049154
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Die hebben allemaal niks met religieuze uiting te maken, een kruis op een mijter wel.

Verder is het geen "zielig" doen maar gewoon opkomen voor mijn cultuur. Maar dat mag blijkbaar alleen als je bij een "minderheid" hoort.
Cultuur gebaseerd op christelijke tradities, kortom alles is religieus bij de Nederlanders feestdagen
Schijt aan iedereen
pi_171049214
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:13 schreef Deadre het volgende:

[..]

Cultuur gebaseerd op christelijke tradities, kortom alles is religieus bij de Nederlanders feestdagen
Moge het duidelijk zijn dat het ze niet om objectiviteit te doen is. Is ook onmogelijk want geen enkel mens is objectief. Het is gewoon zeuren, precies wat zo typisch Nederlands is. Zeuren om van alles en nog wat.
pi_171049223
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:13 schreef Deadre het volgende:

[..]

Cultuur gebaseerd op christelijke tradities, kortom alles is religieus bij de Nederlanders feestdagen
Je zegt het goed, onderdeel van de Nederlandse cultuur. Overigens niet per se alleen de Nederlandse cultuur, maar goed.

Het feit dat je objecten gerelateerd aan de Nederlandse cultuur in publieke gebouwen gelijk stelt aan het uiten van persoonlijke voorkeuren in publieke functies zegt eigenlijk alles.
pi_171049249
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Moge het duidelijk zijn dat het ze niet om objectiviteit te doen is. Is ook onmogelijk want geen enkel mens is objectief. Het is gewoon zeuren, precies wat zo typisch Nederlands is. Zeuren om van alles en nog wat.
Haha, natuurlijk. Als het om moslims gaat is het ineens zeuren. Wij moeten ons allemaal aanpassen aan minderheden en onze bek houden.
pi_171049351
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:11 schreef Deadre het volgende:
Als jij nou eens terug leest knul, dan is jouw reactie overbodig
Ik zou niet weten waarom. Ik heb nog steeds geen antwoord op die vraag. Overal ter wereld zoekt de islam de botsingen op, moet dat geloof opgedrongen worden, veroorzaakt het polarisatie en segregatie. Dus waarom, waarom zou je die botsingen toch willen ?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 19 mei 2017 @ 12:22:13 #267
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171049380
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:16 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Haha, natuurlijk. Als het om moslims gaat is het ineens zeuren. Wij moeten ons allemaal aanpassen aan minderheden en onze bek houden.
Ja die typische tegenstelling benoem ik steeds.

Zeg ik dat ik de Nederlandse cultuur mooi vind en wil behouden ben ik (in willekeurige volgorde en allemaal al eens gezegd) een racist, een hitler, een xenofoob, een pvv-adept (niet eens op gestemd maar goed :') ) een tokkie, intolerant.

Zijn er groepen die bijvoorbeeld andere culturen meer ruimte in het publieke domein willen geven dan mag je daar niks van vinden en zijn ze stuk voor stuk allemaal toppers en goed bezig.

Dit is exact hetzelfde verhaal.

Ik ben trots op onze seculiere overheid. Derhalve wil ik geen religieuze uitingen bij uniformen zoals de politie.
pi_171049408
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:22 schreef ChrisCarter het volgende:

Ik ben trots op onze seculiere overheid. Derhalve wil ik geen religieuze uitingen bij uniformen zoals de politie.
Dit dus. En voor de goede orde, dit geldt voor elke vorm van religie wat mij betreft.
pi_171049622
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Mijns inziens maak je het Marokkanenprobleem er alleen maar erger mee. Fatima meldt zich aan bij de politieopleiding, wordt aangenomen want moslima, moet de wijken in, ziet neefje Ismail rottigheid uithalen, de tribale familieband is sterk, Fatima zou uitgekotst worden in haar familie wanneer ze moslimbroeder Ismail erbij naait bij de foute Nederlandse overheid, oftewel Ismail kan zijn gang gaan. Homostellen worden weggetreiterd, denk je dat Fatima ingrijpt? Nee kansloze onderneming niet aan beginnen.
inderdaad, ik kan me voorstellen dat deze 'familieband' de reden is dat er veel te weinig marrokanen bij de politie willen werken. Maar dat betekent dat we in een spinning circle zitten, waar iedereen uit wil. Het is een feit dat de meeste marrokanen niet crimineel zijn, gewoon omdat ze zelf een geweten hebben. Toch worden ze door veel blanken beschouwd als crimineel, en het ontbreken van marrokaanse politie is mijns inziens een belangrijke oorzaak van deze misstand.
We mogen de opgroeiende marrokaantjes niet de kans ontnemen om zich te willen onderscheiden van criminele marrokaantjes. Deze tweedeling is er wel, maar is nu volkomen onzichtbaar. Een eenvoudige manier om uit deze vicieuze cirkel te komen is inderdaad vrouwelijke agenten [moslima-of-niet] een hoofddoekje te laten dragen onder het uniform. Het is belangrijk dat onze marrokanen zich veilig voelen in Nederland, en, net als wij, gewoon de politie bellen als ze hulp nodig hebben.
De scheiding tussen crimineel en niet crimineel is immers veel belangrijker voor iedereen dan de scheiding tussen islamitisch en niet-islamitisch.
uiteindelijk lukt altijd alles
  vrijdag 19 mei 2017 @ 12:37:29 #270
263417 Keyos
Like a Boss
pi_171049736
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 11:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wie? Moslims zeuren niet over een kruis. Zoals ik eerder ook al zei, dat zijn Hollanders die denken dat moslims aanstoot nemen aan dingen als kruizen, kerstboom en Pasen en daarom heel krampachtig dingen gaan lopen veranderen. Het zijn Nederlanders die altijd maar om alles moeten klagen en van alles een probleem maken. Om moe van te worden.
Nederlanders moeten ook gewoon minder 'polderig' worden en harder opkomen voor onze gewoonten. Als de afspraak is dat je geen religieuze symbolen mag uitdragen in overheidsfunctie, dan moet je dat onder geen beding toestaan. Als medewerkers een vrije dag willen hebben voor het suikerfeest, offerfeest of wat dan ook, dan nemen ze maar een vrije dag op (en dan moet je daar als bedrijf wel gewoon positief in opstellen). Door de discussie met mensen aan te gaan en door steeds beetje bij beetje iets af te brokkelen heb je keer op keer discussie. Daar moeten ze mee ophouden.

Wat dat betreft helemaal eens met ChrisCarter, geloof en overheid dient volledig gescheiden te zijn. Als agent ben je naar buiten toe hét overheidsorgaan met autoriteit, daar past geen (onderdrukkende) hoofddoek bij. Idem dito voor een rechter waar je juist om redenen een toga behoort te dragen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Keyos op 19-05-2017 13:26:52 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 12:38:09 #271
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_171056594
quote:
Damn, wat een slecht verhaal heeft die man. Hij heeft niet eens een verhaal.
"Soms moet je kiezen, dus ik zeg: ja"

Maar ze zullen opzettelijk niet de meeste snuggere voor dit filmpje gekozen hebben. Hoop ik dan maar.
pi_171056633
ahmedmarcouch twitterde op vrijdag 19-05-2017 om 17:48:45 "Er zijn overtuigende principiële en pragmatische argumenten om de #hoofddoek toe te laten bij de politie" https://t.co/gO20YMWThv reageer retweet
Voormalig kamerlid (PvdA) Marcouch lobby't verder.

Eerder dacht ik dit blijft gewoon een plan, begin een beetje te vrezen dat het straks toch gewoon wordt ingevoerd.......
I´m back.
pi_171056685
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
ahmedmarcouch twitterde op vrijdag 19-05-2017 om 17:48:45 "Er zijn overtuigende principiële en pragmatische argumenten om de #hoofddoek toe te laten bij de politie" https://t.co/gO20YMWThv reageer retweet
Voormalig kamerlid (PvdA) Marcouch lobby't verder.

Eerder dacht ik dit blijft gewoon een plan, begin een beetje te vrezen dat het straks toch gewoon wordt ingevoerd.......
Elke oplossing waar Marcoush mee aankomt voor problemen lijkt altijd in te houden meer meer meer islam.
Wolf in schaapskleren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')