abonnement Unibet Coolblue
pi_170937194
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D nu al vergeetachtig :7

Lie, dorade en varkenshaas. Interessante combinatie.
Altijd :7

Wel heel suf, ik hou niet zo van andermans kinderen maar al die kutjong hier trekt wel naar me toe.

Kreeg net ook een tekening voor Moederdag O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_170937207
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D nu al vergeetachtig :7

Lie, dorade en varkenshaas. Interessante combinatie.
ben ook heeel benieuwd *g
pi_170937225
Geen Nederlandse les. Ze kwamen met een boeket bloemen voor moederdag. Omdat ik net zo lief als hun moeders ben. Moet er echt even van slikken. Jongens zijn 20 en 22 en ruim 3 jaar geleden uit Syrië gevlucht.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170937227
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:17 schreef liedetector het volgende:

[..]

zou kunnen, maar geen zin boodschappen te doen en dorade is een niet al te grote en vries ik liever niet in...en moet nog iets bij
surf en turf dus bij jullie vanavond :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_170937252
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen Nederlandse les. Ze kwamen met een boeket bloemen voor moederdag. Omdat ik net zo lief als hun moeders ben. Moet er echt even van slikken. Jongens zijn 20 en 22 en ruim 3 jaar geleden uit Syrië gevlucht.
Ooooo, wat lief!! O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170937255
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen Nederlandse les. Ze kwamen met een boeket bloemen voor moederdag. Omdat ik net zo lief als hun moeders ben. Moet er echt even van slikken. Jongens zijn 20 en 22 en ruim 3 jaar geleden uit Syrië gevlucht.
O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_170937271
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen Nederlandse les. Ze kwamen met een boeket bloemen voor moederdag. Omdat ik net zo lief als hun moeders ben. Moet er echt even van slikken. Jongens zijn 20 en 22 en ruim 3 jaar geleden uit Syrië gevlucht.
wat lief!!!!!
pi_170937368
gelukkig waren buren verderop zo slim om een soort BBQ als lunch te doen (volgens mij iemand jarig) het stort hier nu echt gigantisch!!
pi_170937914
Wat super lief, Kaatje O+

Wij zijn weer onderweg naar huis. Mijn moeder was in de wolken met een middagje hulp in de tuin, een bos bloemen en een lief kaartje.
freedom is just another word for nothing left to lose
  zondag 14 mei 2017 @ 15:49:18 #85
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170938084
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:13 schreef liedetector het volgende:
Hier een rare dag... nu beetje pc hangen en ff lekker niks doen en bedenken wat ik in godsnaam ga maken vanavond, heb een dorade die op moet en nog wat varkenshaas...raaaaare combi
In Portugal eten ze kokkels met met varkensvlees. Dat kan vast ook met Dorade.
Spoilers!
pi_170938148
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:23 schreef liedetector het volgende:
gelukkig waren buren verderop zo slim om een soort BBQ als lunch te doen (volgens mij iemand jarig) het stort hier nu echt gigantisch!!
Hier komt ook een hele donkere lucht aan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170938266
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

In Portugal eten ze kokkels met met varkensvlees. Dat kan vast ook met Dorade.
ik neig naar iets indonesisch met de dorade gegrilled en de varkenshaas als een soort sateh en dan een saus die de twee weer een beetje naar elkaar toetrekt en wat gegrillde groente en rijst ofzo...... initial idea anyways

nu nog kijken of ik daar alles voor in huis heb...maar denk het wel
pi_170938766
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:55 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik neig naar iets indonesisch met de dorade gegrilled en de varkenshaas als een soort sateh en dan een saus die de twee weer een beetje naar elkaar toetrekt en wat gegrillde groente en rijst ofzo...... initial idea anyways

nu nog kijken of ik daar alles voor in huis heb...maar denk het wel
Of thaise curries of zo. Daar kan je beide ook wel in kwijt.
pi_170938942
quote:
2s.gif Op zondag 14 mei 2017 16:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Of thaise curries of zo. Daar kan je beide ook wel in kwijt.
ook optie idd... grillen spreekt me aan en iets moet het gaan verbinden.... pittig heeft wel de voorkeur, maar niet TE (indonesisch kwam omdat ik al te lang geen kemirinoten op heb ofzo..)

of toch gewoon "frituren' met een zooi gember spring unions chillis etc keuzes...
pi_170939125
Benieuwd wat dat voetbalgrapje de maatschappij uiteindelijk kost. En dan bedoel ik niet alleen het (weer) leeghalen van de binnenstad (fietsen, bouwmaterialen, ...), het plaatsen van duizenden dixies (vooruitgang met vorige week! Toen was de hele binnenstad een toilet...), feest/dranghekken, videoschermen, mobiele cameratoezichtpunten, de heli die al sinds vanmorgen tien uur boven mijn huis hangt, inzet ME/politie, en andere 'directe' kosten, maar ook de kosten voor ondernemers/samenleving.

Ik heb de estimated guess gemaakt dat mijn vaste coffeeshop ¤15.000 mist op deze twee dagen. Maar ook twee van de AH vestigingen, Marqt, de Jumbo, de volledige markthal en vrijwel alle horeca die meer verkoopt dan alleen bier zijn één, anderhalve of beide dagen dicht.

Onze vaste broodjeszaak heeft op zondag normaal een wachtrij. Ga uit van ¤17.50 per persoon, 40 personen. En dat gaat dan om tientallen zaken die hierdoor geraakt worden.
pi_170939154
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 16:13 schreef liedetector het volgende:

[..]

ook optie idd... grillen spreekt me aan en iets moet het gaan verbinden.... pittig heeft wel de voorkeur, maar niet TE (indonesisch kwam omdat ik al te lang geen kemirinoten op heb ofzo..)

of toch gewoon "frituren' met een zooi gember spring unions chillis etc keuzes...
Szechuan is ook nog een optie. Gember, pittig, én lenteui.
pi_170939345
quote:
2s.gif Op zondag 14 mei 2017 16:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Onze vaste broodjeszaak
Kopen jullie broodjes buiten de deur ja? :D
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_170939739
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 16:24 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Kopen jullie broodjes buiten de deur ja? :D
Vaak zat :D

Oh, gister de kritiek gekregen dat ons brood niet zwaar genoeg is. Ik herken mij niet in deze kritiek, en dat ligt niet aan mijn kritiekomgaskills :')
pi_170939763
quote:
2s.gif Op zondag 14 mei 2017 16:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Szechuan is ook nog een optie. Gember, pittig, én lenteui.
agree! en ook goed met pork... hmm optie
  zondag 14 mei 2017 @ 16:47:27 #95
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_170940181
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb die voor vanmiddag gepland :') Maar IMDB geeft een 5,3. Ik twijfel.
Ik vind Rotten Tomatoes meestal betrouwbaarder, daar staat The Circle nu op 16% :{ uitzonderlijk lage score dus..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  zondag 14 mei 2017 @ 17:00:58 #96
63722 z80
I fink you freaky
pi_170940564
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Is iedereen naar moederdag of zo?

[ afbeelding ]

Mijn moeder is naar een concert. Niet thuis.
Correct. Inmiddels wel weer thuis.
Belastingen in kunnen vullen. Moet wel 10 Euro betalen volgens de invul site.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 14 mei 2017 @ 17:04:09 #97
63722 z80
I fink you freaky
pi_170940621
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier komt ook een hele donkere lucht aan.
En water. Blij dat ik met de auto was. Normaal pak ik de fiets als het een beetje weer is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_170940652
quote:
2s.gif Op zondag 14 mei 2017 16:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Benieuwd wat dat voetbalgrapje de maatschappij uiteindelijk kost. En dan bedoel ik niet alleen het (weer) leeghalen van de binnenstad (fietsen, bouwmaterialen, ...), het plaatsen van duizenden dixies (vooruitgang met vorige week! Toen was de hele binnenstad een toilet...), feest/dranghekken, videoschermen, mobiele cameratoezichtpunten, de heli die al sinds vanmorgen tien uur boven mijn huis hangt, inzet ME/politie, en andere 'directe' kosten, maar ook de kosten voor ondernemers/samenleving.

Ik heb de estimated guess gemaakt dat mijn vaste coffeeshop ¤15.000 mist op deze twee dagen. Maar ook twee van de AH vestigingen, Marqt, de Jumbo, de volledige markthal en vrijwel alle horeca die meer verkoopt dan alleen bier zijn één, anderhalve of beide dagen dicht.

Onze vaste broodjeszaak heeft op zondag normaal een wachtrij. Ga uit van ¤17.50 per persoon, 40 personen. En dat gaat dan om tientallen zaken die hierdoor geraakt worden.
Hier kwam een hoosbui naar beneden.
Zou het dan niet gauw afgelopen zijn met die gekkigheid? op de Coolsingel.

Leuk verder voor F. alleen dat de reporter een relatie legt met 14 mei ~O> lang geleden.
En helaasch voor Max.
pi_170940654
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 17:04 schreef z80 het volgende:

[..]

En water. Blij dat ik met de auto was. Normaal pak ik de fiets als het een beetje weer is.
Trekt hier gelukkig weg, maar t koelde ook meteen flink af
We have far more in common than that which devides us..
pi_170940682
Hier nog altijd blauw en helder. Vanmorgen wel even grijs geweest. De oorlogsgeluiden zijn van geschreeuw en knallen inmiddels overgegaan in helikopters die meer deze kant op komen en toeters.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')