hij wil dus niet meer aanpassen maar gewoon zijn huidige contract behouden, maar NLE heeft al een opzegging aangevraagd en Ziggo administratief ook al iets gedaan, dus de vraag is of Ziggo die administratieve regel er uit kan halen zodat hij in zijn oude pakket en oude voorwaarden blijft.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:02 schreef Manke het volgende:
Aanpassingen aan je pakket = meestal nieuw contract.
Ow verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij wil dus niet meer aanpassen maar gewoon zijn huidige contract behouden, maar NLE heeft al een opzegging aangevraagd en Ziggo administratief ook al iets gedaan, dus de vraag is of Ziggo die administratieve regel er uit kan halen zodat hij in zijn oude pakket en oude voorwaarden blijft.
quote:Je hebt je aangemeld voor Alles-in-1 van NLEx. Supertof! We gaan ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk kunt genieten van internet, tv en/of bellen via NLEx. En het mooie is dat je daar zelf helemaal niets voor hoeft te doen! Wij regelen het voor je. Met onze overstapservice.
Nu hebben we begrepen dat de oude provider in sommige gevallen contact met onze nieuwe klanten zoekt en dat dan niet altijd juiste informatie wordt gegeven. Het gaat onder meer om het volgende:
Er wordt gezegd dat je contact met de oude provider moet opnemen “om de opzegging te controleren” of “over de aansluiting”. Dat is nergens voor nodig. Wij regelen de opzegging voor je;
Er wordt beweerd dat de internetsnelheid die je bij ons kunt halen heel laag is, omdat wij over de “ADSL-lijn” leveren. Dit klopt niet, wij leveren ook over de VDSL-lijn en daar kunnen veel hogere snelheden behaald worden. Tijdens je aanmelding hebben we transparant vermeld welke snelheid je op jouw adres kunt halen. We vinden het namelijk wél belangrijk daar duidelijk over te zijn;
We zouden gebruikmaken van een kopernetwerk dat al meer dan 50 jaar oud is en er zou een grote kans zijn dat dit niet meer werkt. Dat is flauwekul. Wij maken gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN, hier is helemaal niks mis mee;
We zouden geen klantenservice hebben. Ha! Laat het nou nét zo zijn dat wij een top klantenservice hebben. De NLE-klantenservice bewijst zichzelf al jaren in de energiemarkt. En ook voor Alles-in-1 staan zij altijd voor je klaar. Natuurlijk óók als je een storing hebt!
Dus hierbij even een heads up: laat je alsjeblieft niet van de wijs brengen door onjuiste informatie. Bij het openbreken van een markt is het kennelijk normaal dat traditionele partijen zo reageren. Dat weten we nog vanuit onze energie-ervaring ;-)
Tot binnenkort!
goeie mailquote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:04 schreef Coritchando het volgende:
En voor de volledigheid de inhoud van de mail van NLE:
[..]
Zeker.quote:
Wat is het risico, dat heb ik mij afgevraagd.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:10 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met NLE verder (snelheid, service, etc.), ik zit er ook aan te denken naar hen over te stappen vanuit Ziggo. Ik ben dan ook sowieso goedkoper uit zelfs als ik Fox Sports erbij neem. De mail van hen ziet er iig goed uit
Service is overrated vind ik. Die ene keer in de 2 jaar ofzo dat ik zo'n partij eens nodig heb boeit het mij echt niet of ik nou 10 minuten in de wacht sta of 1. Die 10 euro per maand besparing daarentegen is toch 120 euro per jaar. Dag Ziggoquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:10 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met NLE verder (snelheid, service, etc.), ik zit er ook aan te denken naar hen over te stappen vanuit Ziggo. Ik ben dan ook sowieso goedkoper uit zelfs als ik Fox Sports erbij neem. De mail van hen ziet er iig goed uit
Dit snap ik niet. Wat moet ik met de smartcard van iemand anders? Ik ken overigens zo niemand die zo'n ding over heeft. Betaal je daar ook niet gewoon iedere maand 4 euro voor, net als bij NLE?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:49 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Wat is het risico, dat heb ik mij afgevraagd.
Het TV signaal blijft wel bestaan, en je hebt vast iemand met een smartcard die je kan lenen. Dan is het voor je TV dus geen probleem.
Ook is het aansluiten van Ziggo met een paar dagen gebeurd, en kom je echt wel van NLE af als ze niet voldoen.
In het slechtste geval is het een jaar lastiger met internet en kijk je TV via iemand anders zijn kaartje
Als ze weer de prijzen gaan verhogen ben ik sowieso weg. Het is al veel te hard gestegen de afgelopen jaren. Het wifi signaal is inderdaad ruk door dat waardeloze Ubee ding.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:18 schreef Karina het volgende:
In mijn tv past geen kaartje Op zich ben ik niet eens zo heel ontevreden over ziggo maar ik las dat ze alweer de prijzen gaan verhogen... daar heb ik natuurlijk geen zin in. En verder is mijn wifisignaal via ziggo soms best wel traag, tv en internet doet het verder wel best goed.
Ik heb 3 smartcards van andere mensen liggenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Wat moet ik met de smartcard van iemand anders? Ik ken overigens zo niemand die zo'n ding over heeft. Betaal je daar ook niet gewoon iedere maand 4 euro voor, net als bij NLE?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |