abonnement Unibet Coolblue
pi_170896908
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ze hadden er in de groepsfase van de EL dit seizoen al 5 :')

Het is 2 punten per overwinning hè
Dit was ook een relatief goed seizoen voor Feyenoord ;)

Het was gechargeerd, maar het klopt nog ook :'). Feyenoord heeft 16 punten in 5 seizoenen oftewel minder dan vier gemiddeld.
pi_170898155
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dit was ook een relatief goed seizoen voor Feyenoord ;)

Het was gechargeerd, maar het klopt nog ook :'). Feyenoord heeft 16 punten in 5 seizoenen oftewel minder dan vier gemiddeld.
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst hè?

Dit Feyenoord is ijzersterk en kan prima heel wat punten voor Nederland eruit halen.
pi_170898836
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 08:46 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst hè?

Dit Feyenoord is ijzersterk en kan prima heel wat punten voor Nederland eruit halen.
Hebben wel mazzel met de loting nodig, pot 4 lijkt me dus dan zal de derde plek nog een hele kluif worden.
pi_170898928
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 08:46 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst hè?

Dit Feyenoord is ijzersterk en kan prima heel wat punten voor Nederland eruit halen.
Hoeveel punten hebben ze dit seizoen gehaald?
pi_170898947
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 08:46 schreef zatoichi het volgende:
Dit Feyenoord is ijzersterk en kan prima heel wat punten voor Nederland eruit halen.
Nee. Gewoon nee.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_170899097
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 10:06 schreef nostra het volgende:

[..]

Nee. Gewoon nee.
Mwah, als Ludogorets/Kopenhagen dit jaar 3e kan worden in de poule, moet Feyenoord dat ook kunnen met een voordelige loting
pi_170899141
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 10:17 schreef Max23 het volgende:

[..]

Mwah, als Ludogorets/Kopenhagen dit jaar 3e kan worden in de poule, moet Feyenoord dat ook kunnen met een voordelige loting
Tuurlijk moet dat met wat geluk kunnen, maar dat vind ik geen "heel wat punten voor Nederland halen".
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 13 mei 2017 @ 18:22:06 #83
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170909187
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dit was ook een relatief goed seizoen voor Feyenoord ;)

Het was gechargeerd, maar het klopt nog ook :'). Feyenoord heeft 16 punten in 5 seizoenen oftewel minder dan vier gemiddeld.
Ja, leuk, Daarvan zijn 3 seizoenen zonder groepsfase en vaak met een half jeugdteam. Dit Feyenoord is in De Kuip in staat het iedere ploeg lastig te maken en kan bij een gunstige loting gewoon 3e worden in de poule.

Maar goed, het is nog niet zeker dat ze CL halen.
pi_170910448
Als Ajax Europa League wint hebben we al 8 Bonuspunten, en aangezien het door 5 clubs gaat, hebben we al bijna 1,8 punten te pakken.

Ik zie Feyenoord met deze selectie maximaal 3e worden in een groep, met een beetje geluk komen ze bij een club als Legia, Maribor, Malmo, D. Zagreb of Rode Ster.

Ajax zie ik, mits iedereen blijft, wel overwinteren in CL. Ik acht ze alleen kansloos tegen Barca, Real, Bayern en Juve. Tegen de rest zie ik ze minimaal wel een puntje pakken.

PSV zal zich wel kwalificeren voor groepsfase en deze ook overleven.
Vitesse moet geluk hebben met loting, al zal dat tegenvallen aangezien ze wss in pot 4 terecht komen.
Verder moeten we hopen dat AZ de play offs wint.

In gunstigste geval: Ajax overwinterd CL en treft daar een Leipzig of Porto, is haalbaar.
Feyenoord pakt 3 plek en kunnen evt. nog wat rondjes overleven in EL.
PSV idem als Feyenoord.
Vitesse kan met geluk overwinteren maar zal na 1e knock out fase haar waterloo vinden.
AZ idem.

Als je zo beetje telt, zit je toch al gauw aan de 13.000/14.000 punten, nationaal gezien.
Hey
pi_170910805
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:42 schreef Dakterras het volgende:
Als Ajax Europa League wint hebben we al 8 Bonuspunten, en aangezien het door 5 clubs gaat, hebben we al bijna 1,8 punten te pakken.

Ik zie Feyenoord met deze selectie maximaal 3e worden in een groep, met een beetje geluk komen ze bij een club als Legia, Maribor, Malmo, D. Zagreb of Rode Ster.

Ajax zie ik, mits iedereen blijft, wel overwinteren in CL. Ik acht ze alleen kansloos tegen Barca, Real, Bayern en Juve. Tegen de rest zie ik ze minimaal wel een puntje pakken.

PSV zal zich wel kwalificeren voor groepsfase en deze ook overleven.
Vitesse moet geluk hebben met loting, al zal dat tegenvallen aangezien ze wss in pot 4 terecht komen.
Verder moeten we hopen dat AZ de play offs wint.

In gunstigste geval: Ajax overwinterd CL en treft daar een Leipzig of Porto, is haalbaar.
Feyenoord pakt 3 plek en kunnen evt. nog wat rondjes overleven in EL.
PSV idem als Feyenoord.
Vitesse kan met geluk overwinteren maar zal na 1e knock out fase haar waterloo vinden.
AZ idem.

Als je zo beetje telt, zit je toch al gauw aan de 13.000/14.000 punten, nationaal gezien.
lol
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 13 mei 2017 @ 20:02:55 #86
319979 Fok-it
All is well
pi_170910874
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:42 schreef Dakterras het volgende:
Als Ajax Europa League wint hebben we al 8 Bonuspunten, en aangezien het door 5 clubs gaat, hebben we al bijna 1,8 punten te pakken.

Ik zie Feyenoord met deze selectie maximaal 3e worden in een groep, met een beetje geluk komen ze bij een club als Legia, Maribor, Malmo, D. Zagreb of Rode Ster.

Ajax zie ik, mits iedereen blijft, wel overwinteren in CL. Ik acht ze alleen kansloos tegen Barca, Real, Bayern en Juve. Tegen de rest zie ik ze minimaal wel een puntje pakken.

PSV zal zich wel kwalificeren voor groepsfase en deze ook overleven.
Vitesse moet geluk hebben met loting, al zal dat tegenvallen aangezien ze wss in pot 4 terecht komen.
Verder moeten we hopen dat AZ de play offs wint.

In gunstigste geval: Ajax overwinterd CL en treft daar een Leipzig of Porto, is haalbaar.
Feyenoord pakt 3 plek en kunnen evt. nog wat rondjes overleven in EL.
PSV idem als Feyenoord.
Vitesse kan met geluk overwinteren maar zal na 1e knock out fase haar waterloo vinden.
AZ idem.

Als je zo beetje telt, zit je toch al gauw aan de 13.000/14.000 punten, nationaal gezien.
Dan moet 'alles' meezitten wat sowieso niet gebeurt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_170911072
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 20:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dan moet 'alles' meezitten wat sowieso niet gebeurt.
Helaas niet nee. Ik acht de kans groter dat we na de winter helemaal geen club meer hebben.
Hey
  zaterdag 13 mei 2017 @ 20:30:40 #88
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170911463
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:42 schreef Dakterras het volgende:
Als Ajax Europa League wint hebben we al 8 Bonuspunten, en aangezien het door 5 clubs gaat, hebben we al bijna 1,8 punten te pakken.

Ik zie Feyenoord met deze selectie maximaal 3e worden in een groep, met een beetje geluk komen ze bij een club als Legia, Maribor, Malmo, D. Zagreb of Rode Ster.

Ajax zie ik, mits iedereen blijft, wel overwinteren in CL. Ik acht ze alleen kansloos tegen Barca, Real, Bayern en Juve. Tegen de rest zie ik ze minimaal wel een puntje pakken.

PSV zal zich wel kwalificeren voor groepsfase en deze ook overleven.
Vitesse moet geluk hebben met loting, al zal dat tegenvallen aangezien ze wss in pot 4 terecht komen.
Verder moeten we hopen dat AZ de play offs wint.

In gunstigste geval: Ajax overwinterd CL en treft daar een Leipzig of Porto, is haalbaar.
Feyenoord pakt 3 plek en kunnen evt. nog wat rondjes overleven in EL.
PSV idem als Feyenoord.
Vitesse kan met geluk overwinteren maar zal na 1e knock out fase haar waterloo vinden.
AZ idem.

Als je zo beetje telt, zit je toch al gauw aan de 13.000/14.000 punten, nationaal gezien.
Als Ajax, Feyenoord en PSV maar kunnen overwinteren. Dan moet je wel een prima puntenaantal kunnen halen. En dan minimaal één van die clubs een kwartfinale EL (of CL overwinteren maar dat zie ik niet snel gebeuren)
Oh.
pi_170911722
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:42 schreef Dakterras het volgende:
Als Ajax Europa League wint hebben we al 8 Bonuspunten, en aangezien het door 5 clubs gaat, hebben we al bijna 1,8 punten te pakken.

Ik zie Feyenoord met deze selectie maximaal 3e worden in een groep, met een beetje geluk komen ze bij een club als Legia, Maribor, Malmo, D. Zagreb of Rode Ster.

Ajax zie ik, mits iedereen blijft, wel overwinteren in CL. Ik acht ze alleen kansloos tegen Barca, Real, Bayern en Juve. Tegen de rest zie ik ze minimaal wel een puntje pakken.

PSV zal zich wel kwalificeren voor groepsfase en deze ook overleven.
Vitesse moet geluk hebben met loting, al zal dat tegenvallen aangezien ze wss in pot 4 terecht komen.
Verder moeten we hopen dat AZ de play offs wint.

In gunstigste geval: Ajax overwinterd CL en treft daar een Leipzig of Porto, is haalbaar.
Feyenoord pakt 3 plek en kunnen evt. nog wat rondjes overleven in EL.
PSV idem als Feyenoord.
Vitesse kan met geluk overwinteren maar zal na 1e knock out fase haar waterloo vinden.
AZ idem.

Als je zo beetje telt, zit je toch al gauw aan de 13.000/14.000 punten, nationaal gezien.
JR, waar heb je deze gozer vandaan joh.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_170912480
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

JR, waar heb je deze gozer vandaan joh.
Klas van Aad de Mos
Hey
pi_170939942
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:42 schreef Dakterras het volgende:
Verder moeten we hopen dat AZ de play offs wint.
Waarom AZ en niet Utrecht?
pi_170940043
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 16:40 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Waarom AZ en niet Utrecht?
AZ zal door haar coefficient hoger geplaatst zijn.
Hey
pi_170957794
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 00:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wat is het verschil qua salaris voor Afrikanen?
Niet Eu spelers hebben ze daar geen minimumsalaris voor. In Nederland wel. Heir zie je amper nog afrikanen spelen buiten de top. Een gokje ga je ook niet maken met dergelijke salarissen die ver boven gemiddelde liggen van salarissen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_170957812
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als Ajax, Feyenoord en PSV maar kunnen overwinteren. Dan moet je wel een prima puntenaantal kunnen halen. En dan minimaal één van die clubs een kwartfinale EL (of CL overwinteren maar dat zie ik niet snel gebeuren)
Feyenoord komt in pot 4, dus dan zijn er maar 2 of 3 ploegen waar je wat kans tegen hebt op volle sterkte.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_170958283
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 16:43 schreef Dakterras het volgende:

[..]

AZ zal door haar coefficient hoger geplaatst zijn.
Dat is inderdaad zo. In de voorrondes van de EL behoort AZ bij de geplaatste teams, Utrecht niet. Dus Utrecht gaat waarschijnlijk een loting krijgen die veel moeilijker is.

Maar goed, zoals AZ dit seizoen heeft gespeeld moet je je afvragen of je die bagger wel Europa in wil sturen hoor. Ga je geen punten mee pakken, hoe makkelijk de loting ook is.
pi_170959143
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zo. In de voorrondes van de EL behoort AZ bij de geplaatste teams, Utrecht niet. Dus Utrecht gaat waarschijnlijk een loting krijgen die veel moeilijker is.

Maar goed, zoals AZ dit seizoen heeft gespeeld moet je je afvragen of je die bagger wel Europa in wil sturen hoor. Ga je geen punten mee pakken, hoe makkelijk de loting ook is.
Als Utrecht supporter ben ik natuurlijk nogal bevooroordeeld, maar ik kan me haast niet voorstellen dat Utrecht wederom zo'n blunder begaat als de vorige keer. Zeker aangezien Ten Hag volgend jaar coach is. Ik hoop dat er gewoon een goed deel van de spelers blijft zodat hij dit team verder kan vormen en versterken. Dan is Utrecht zeker een goede kanshebber om de groepsfase te halen (afhankelijk van de loting uiteraard).

Daarentegen wordt er nu al flink getrokken aan het team, dus het is nog maar de vraag wie er straks nog staan...
pi_170959336
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 14:25 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Als Utrecht supporter ben ik natuurlijk nogal bevooroordeeld, maar ik kan me haast niet voorstellen dat Utrecht wederom zo'n blunder begaat als de vorige keer. Zeker aangezien Ten Hag volgend jaar coach is. Ik hoop dat er gewoon een goed deel van de spelers blijft zodat hij dit team verder kan vormen en versterken. Dan is Utrecht zeker een goede kanshebber om de groepsfase te halen (afhankelijk van de loting uiteraard).

Daarentegen wordt er nu al flink getrokken aan het team, dus het is nog maar de vraag wie er straks nog staan...
Een blunder in welke vorm? Die heb ik even gemist :P

Ik ben dan AZ'er, het lot van eigenlijk alle Nederlandse clubs is dat ze compleet leeg gekocht worden zodra de prestaties goed te noemen zijn. Ik meen 3 jaar geleden (kan ook 2 jaar zijn) raakte AZ 8 basisspelers kwijt na een jaartje leuk voetballen. Leuk voor de clubkas, waardeloos als je structureel iets op wil bouwen.

Overbodig om te zeggen dat er maar 1 ploeg is die recht heeft op het Europese ticket. 13 Punten verschil met de eerstvolgende concurrent is duidelijk genoeg, jullie verdienen de kans Europa in te mogen.
pi_170960361
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 14:38 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een blunder in welke vorm? Die heb ik even gemist :P

Ik ben dan AZ'er, het lot van eigenlijk alle Nederlandse clubs is dat ze compleet leeg gekocht worden zodra de prestaties goed te noemen zijn. Ik meen 3 jaar geleden (kan ook 2 jaar zijn) raakte AZ 8 basisspelers kwijt na een jaartje leuk voetballen. Leuk voor de clubkas, waardeloos als je structureel iets op wil bouwen.

Overbodig om te zeggen dat er maar 1 ploeg is die recht heeft op het Europese ticket. 13 Punten verschil met de eerstvolgende concurrent is duidelijk genoeg, jullie verdienen de kans Europa in te mogen.
Hij bedoeld Dudelange uit Luxemburg in 2013.
Hey
pi_170960711
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 15:31 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Hij bedoeld Dudelange uit Luxemburg in 2013.
Oh, op die manier. Had zo'n scenario al uitgesloten ivm de niet-geplaatste status.
pi_170962080
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 14:38 schreef Toefjes het volgende:
Overbodig om te zeggen dat er maar 1 ploeg is die recht heeft op het Europese ticket. 13 Punten verschil met de eerstvolgende concurrent is duidelijk genoeg, jullie verdienen de kans Europa in te mogen.
Nou ja het lastige van die play-offs is dat je structureel goed voetbalt, maar dat je net even pech kan hebben bij de play-offs. Leuk van de KNVB om te zeggen dat dit het spannend maakt, aan het eind, maar ten eerste komt er geen hond op af en ten tweede zorg je ervoor dat de kans groot is dat een club die nauwelijks in Europa mee kan punten voor je coëfficiënt kan verliezen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')