abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 mei 2017 @ 16:29:35 #151
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170684761
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 10:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Had je een stappenteller mee toevallig? *O* Je legt bij een stedentrip altijd machtig veel kilometers af!
Wat was uiteindelijk het lekkerste dat je daar gegeten hebt? :)
Nee. :+. Idd ook veel gelopen. Maar ook veel van de bus en metro gebruik gemaakt :)



Foto is niet helemaal helder, deze jat ik even van mijn instagram. Maar het rundvlees rechtsonder was echt :9~
De courgettechips met geitenkaas waren ook zeer lekker :Y.

Sowieso was Gestera het beste van de vier restaurants waar we 'echt' hebben gegeten. Op de zaterdag was het ivm voetbal gewoon een bord eten bij een lokale bar uit de frituur. :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_170684846
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 12:05 schreef Sarabi het volgende:

Zometeen mijn jurk passen, hopen dat ie nu helemaal goed zit.
Nou nog niet perfect....
Ze hebben nog een kleine week om het wel perfect te maken
pi_170684909
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nou nog niet perfect....
Ze hebben nog een kleine week om het wel perfect te maken
Beetje niet perfect of heel erg niet perfect?
Ben zo benieuwd straks naar foto's etc.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 4 mei 2017 @ 16:40:13 #154
221912 minilot
Nancy boy
pi_170684971
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 14:34 schreef kwakz0r het volgende:
Je ziet het online ook heel veel rondom creative marketing. Iemand verdient goed met een bepaalde etsy store, blogt en social mediaat, en gaat vervolgens veeeel geld verdienen met heel veel andere mensen voor veel geld vertellen hoe ze ook rijk kunnen worden - en ja, hun handboeken en coachings zijn heus niet allemaal onzin, maar je hoort natuurlijk online voornamelijk de verhalen van de mensen die idd ook duizenden volgers en six figure incomes genereren (met gebakken lucht naast hun stempels, stickers en handletteringcursusen).

Het is niet echt een pyramidespel maar de succes bias is zo groot dat het lijkt alsof iedereen zomaar rijk kan worden.
:Y



Nooit zomaar vertrouwen, mensen die de 'voor 99% gewoon geluk gehad'-factor géén onderdeel maken van hun succesverhaal. :7
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 4 mei 2017 @ 16:43:31 #155
221912 minilot
Nancy boy
pi_170685031
Anne, wat fijn van je horloge!

En thanks Borisz: instant honger nu! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_170685042
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Beetje niet perfect of heel erg niet perfect?
Ben zo benieuwd straks naar foto's etc.
Beetje :) dus komt goed, had alleen gehoopt dat het al eerder klaar zou zijn.
  donderdag 4 mei 2017 @ 16:45:10 #157
221912 minilot
Nancy boy
pi_170685065
Wat zat er niet helemaal snor aan dan, Sarabi? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_170685087
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:45 schreef minilot het volgende:
Wat zat er niet helemaal snor aan dan, Sarabi? :)
Twee knoopjes zaten nog wat strak.
Dus ze gaan hem nog een beetje uitleggen.
  donderdag 4 mei 2017 @ 16:47:48 #159
221912 minilot
Nancy boy
pi_170685120
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Twee knoopjes zaten nog wat strak.
Dus ze gaan hem nog een beetje uitleggen.
Wel een leuk alternatief voor het boeketje weggooien richting een groep singles: gewoon aan het einde van de bruiloft bruusk bukken en wie de twee wegspringende knoopjes vangt, die zullen met elkaar trouwen in de toekomst.
^)
Let me see you stripped down to the bone
pi_170685170
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:47 schreef minilot het volgende:

[..]

Wel een leuk alternatief voor het boeketje weggooien richting een groep singles: gewoon aan het einde van de bruiloft bruusk bukken en wie de twee wegspringende knoopjes vangt, die zullen met elkaar trouwen in de toekomst.
^)
:D jij zit wel vol met goede ideeën
  donderdag 4 mei 2017 @ 16:51:16 #161
221912 minilot
Nancy boy
pi_170685206
Ik probeerde me even zo realistisch mogelijk voor te stellen hoe het zou zijn als ik wedding planner zou wezen.
Arme, arme bruidsparen! :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_170685220
Pakje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier vanavond, mini w/
Trouwens wat goed dat je bent gegaan kwak en dat je hebt genoten.
Er waren meer fokkers, kreeg ik mee.
pi_170685242
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:51 schreef minilot het volgende:
Ik probeerde me even zo realistisch mogelijk voor te stellen hoe het zou zijn als ik wedding planner zou wezen.
Arme, arme bruidsparen! :o
Dan krijg je volgens mij wel originele bruiloften
Tof juist
  donderdag 4 mei 2017 @ 16:52:51 #164
221912 minilot
Nancy boy
pi_170685245
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:51 schreef AnneX het volgende:
Veel plezier vanavond, mini w/
Eh, waarmee? Wat weet jij van mijn avondplannen dat ik zelf niet weet?
*kijkt ongerust*

En wat een raar en gaaf horloge!
Let me see you stripped down to the bone
pi_170685267
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Eh, waarmee? Wat weet jij van mijn avondplannen dat ik zelf niet weet?
*kijkt ongerust*

En wat een raar en gaaf horloge!
Ow, ik dacht dat je vanavond - nee natuurlijk niet op 4 mei 8)7 - naar Depeche mode ging.

Een vintage watch voor een vintage lady B-)
  donderdag 4 mei 2017 @ 16:55:02 #166
221912 minilot
Nancy boy
pi_170685297
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan krijg je volgens mij wel originele bruiloften
Tof juist
Nee, dan krijg je geen bruiloften. Ik lok al die bruiden en bruidegommen binnen met toffe plannen en zonderlinge thema's en allerlei gaafs en dan verzaak ik volledig in het regelen van wat voor dingen dan ook en loopt de bruiloft finaal in de soep. Gelukkig vergeet ik dan vervolgens waarschijnlijk ook om een factuur te sturen, dus dat verzacht de ellende hopelijk een beetje. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_170685311
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, dan krijg je geen bruiloften. Ik lok al die bruiden en bruidegommen binnen met toffe plannen en zonderlinge thema's en allerlei gaafs en dan verzaak ik volledig in het regelen van wat voor dingen dan ook en loopt de bruiloft finaal in de soep. Gelukkig vergeet ik dan vervolgens waarschijnlijk ook om een factuur te sturen, dus dat verzacht de ellende hopelijk een beetje. :+
_O-
  donderdag 4 mei 2017 @ 16:55:42 #168
221912 minilot
Nancy boy
pi_170685314
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:54 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ow, ik dacht dat je vanavond - nee natuurlijk niet op 4 mei 8)7 - naar Depeche mode ging.
Nou, ik zou het er zelf eerlijk gezegd niet voor laten op deze datum. Maar nee, is aanstaande zondag. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_170685407
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou, ik zou het er zelf eerlijk gezegd niet voor laten op deze datum. Maar nee, is aanstaande zondag. :)
Prent in mijn geheugen.

Dit was de "nood" oplossing
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen komt Neanda w/

Leuke gewoonte geworden hier, om eten te fotograferen.
Borisz :P
  donderdag 4 mei 2017 @ 17:10:06 #170
221912 minilot
Nancy boy
pi_170685606
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet zo lachen om de knutselslang van Kwak.
Ik dacht serieus tot ik je post net nog eens herlas: Wat is dan een knutselslang? Volgens mij heb ik een post van Kwak gemist, of zou het alleen in CRE staan?
Als ik niet vervolgens afgeleid was geraakt door iets anders, was ik 'craft snake' oid gaan Googlen. :7
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 4 mei 2017 @ 17:24:17 #171
221912 minilot
Nancy boy
pi_170685879
Een bloemlezing dan maar. 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 4 mei 2017 @ 17:28:29 #172
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170685965
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Twee dagen chat verder en ik heb nog geen idee. Ik heb het wel veelvuldig aan haar gevraagd.
Tof zeg om zo vermaakt te worden.

quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja ik had er bijna een :@ extra :@ stukje over :@ knorr wereldgerechten :@ bijgetypt voor het effect, maar die vind ik echt vies en ik wil niet liegen
Lol

quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:20 schreef AnneX het volgende:
Hemeltje...dat bullet journal doe ik mijn leven lang al...als control freak. :7
Ja, ik heb even gegoocheld.

Wat heb je lekker gewerkt in pais en vree met je ouders !? lucky (8>
En 80 ! beschilderde terracotta potten. Jammer dat Koningsdag voorbij is.
Erg hé, als je dan gaat zitten, voel je pas hoe moe je bent.
Dat ging prima ja. Mijn moeder was wel weer aan het mutsen over hoe onnodig ze onkruid wieden in mijn tuin vindt. Omdat het overal een bende is. Maar elk kwartier zei ze heel trots hoe het toch opknapte dus uiteindelijk viel het kwartje wel. Sowieso, als je geen zin hebt om onkruid te wieden, kom dan geen onkruid wieden. Maar goed, ik ben blij en we zijn heel flink opgeschoten.

Net nog even 2 soorten veldsla, mizuna, mosterdblad, plukslamix en little gem gezaaid. Nu is het wachten op juni voor de volgende zaaironde.

Die terracottapotten zijn trouwens nog niet beschilderd hoor ;) Maar ik vind ze nog best duur in de winkel dus ik ben wel blij met de vondst. Het is toch wel een stuk mooier dan alle plastic potten die ik nu heb.

quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:29 schreef borisz het volgende:

[..]

Nee. :+. Idd ook veel gelopen. Maar ook veel van de bus en metro gebruik gemaakt :)

[ afbeelding ]

Foto is niet helemaal helder, deze jat ik even van mijn instagram. Maar het rundvlees rechtsonder was echt :9~
De courgettechips met geitenkaas waren ook zeer lekker :Y.

Sowieso was Gestera het beste van de vier restaurants waar we 'echt' hebben gegeten. Op de zaterdag was het ivm voetbal gewoon een bord eten bij een lokale bar uit de frituur. :P.
Boh, dat ziet er echt lekker uit zeg.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik dacht serieus tot ik je post net nog eens herlas: Wat is dan een knutselslang? Volgens mij heb ik een post van Kwak gemist, of zou het alleen in CRE staan?
Als ik niet vervolgens afgeleid was geraakt door iets anders, was ik 'craft snake' oid gaan Googlen. :7
:D Ik doe echt heel erg mijn best geen fout spatiegebruik te bezigen maar soms staan er dan toch bijzondere dingen ja.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:24 schreef minilot het volgende:
Een bloemlezing dan maar. 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O-
Spoilers!
pi_170686631
Ik wist dat Herbalife een soort piramidespel is *O*
Mijn vader is ooit een goede vriend kwijt geraakt die hem wilde strikken voor een piramidespel "zijn hele familie en al zijn vrienden deden al mee" - maar pa bleef weigeren. Die zei dat hij werd opgelicht en er zelf ook uit moest stappen. Maar nee, pa was de klootzak en hij ging rijk worden. Járen later toch weer in contact gekomen. Pa had gelijk gekregen. En ze waren allemaal heel veel geld kwijt geraakt. Behalve mijn vader dus *)

En mijn PostNL bezorgster heet Marjan en is _O_

Laatste hand aan Sarabi's jurk, tof! Straks als gegoten *)

En ik wil ook een Bullet Journal. Maar dan wel net zo mooi als ze online te vinden zijn. En dat kan ik niet :') Want ik ben alleen creabea in de keuken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170686705
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:02 schreef Isabeau het volgende:En dat kan ik niet :') Want ik ben alleen creabea in de keuken.
Laat zien dan in het food gawkerstopic.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:04:29 #175
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170687811
Daliah Lavi is overleden
-O-
Traantje wegpink
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')