Nog bedankt dat je met de Geschillencommissie noemde!quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Daar tegenover staan dan 9 andere mensen die zich wél laten afbluffen.
Nee, kreeg meteen te horen dat ze het artikel wilden leveren voor de afgesproken prijs. Heb er helaas tijdens het gesprek niet aan gedacht, het kwam pas in me op nadat het gesprek al afgelopen was.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:13 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Hebben ze nog gezegd waarom ze het nu opeens wel kunnen regelen? Want eerst zeiden ze nog dat het absoluut niet mogelijk is om het product voor die prijs te versturen Ben benieuwd naar hun excuus.
Uit principe doorzetten? Ik heb gekregen wat ik wilde, en Bol.com gaat de overeenkomst nu wel uitvoeren. Nog extra stappen ondernemen zou eerder 'wrok' zijn dan 'principe'.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:51 schreef baskick het volgende:
TS nog overwogen om de klacht uit principe nog wel door te zetten? Dat ze deze route graag willen geeft wel aan dat ze niet veel vertrouwen hebben in de uitkomst.
Ik hoop dat ze 52,50 euro overmaken en niet 52,20 euro...quote:Beste heer ...,
Bedankt voor uw e-mail. Goed dat u dit aangeeft. Ik ga vandaag het verzoek neerleggen bij onze financiële afdeling om het bedrag van 52.20 euro op rekeningnummer NL47 ... ... ... . Ik ga er vanuit dat het bedrag binnen uiterlijk 3 werkdagen op uw rekening staat.
Ik ga dit verder voor u in de gaten houden. Zodra het geld is teruggestort zie ik graag nog, zoals afgesproken, de schriftelijke bevestiging voor het sluiten van de klacht bij de Geschillencommissie.
Mocht er verder nog iets zijn wat ik voor u kan doen, dan hoor ik dit graag. Ik wens u nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
A
Nee. Wellicht vreemd, maar ik geen mail of brief ontvangen van de Geschillencommissie. De stukken die ik in dit topic heb gepost, zijn afkomstig van de documenten die bij mijn dossier zijn geplaatst.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Je had eerder toch een mail gekregen die je hierboven gepost hebt? Of was dat een brief? Anders zou ik die mail beantwoorden dat je het onderling hebt opgelost. Nadat je je geld en artikel hebt gekregen natuurlijk
SPOILER: ScreenshotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het contactformulier op https://www.degeschillencommissie.nl/contact/ invullen, of bellen, voor zover ik zie.
Bol.com moet indienen wat overeengekomen is met je, dus alles op een rijtje qua bedragen terug/vergoeding en verdere levering. En dan kan jij het bevestigen. (andersom kan ook uiteraard dat je het zelf indient en bol het bevestigd)quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:54 schreef zarGon het volgende:
Even een vraagje over het sluiten van een klacht bij de Geschillencommissie...
[..]
Ik hoop dat ze 52,50 euro overmaken en niet 52,20 euro...
Ik heb gekeken of ik online een klacht kan (laten) sluiten, maar voor zover ik het zie kan dat niet. Kan alleen documenten uploaden, of bellen...
Dus, iemand een idee hoe je een geschil kan laten afsluiten? Anders ga ik maar even bellen...
My pleasure!quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog bedankt dat je met de Geschillencommissie noemde!
Klopt, zelfde resultaat wellicht, maar dan omdat je gelijkt hebt op basis van inhoud, nu wellicht om (voor hen) van het gedoe af te zijn. Er is dan een een uitspraak waar anderen in de toekomst uit kunnen putten. Wrok, principe, tja.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog bedankt dat je met de Geschillencommissie noemde!
[..]
Nee, kreeg meteen te horen dat ze het artikel wilden leveren voor de afgesproken prijs. Heb er helaas tijdens het gesprek niet aan gedacht, het kwam pas in me op nadat het gesprek al afgelopen was.
[..]
Uit principe doorzetten? Ik heb gekregen wat ik wilde, en Bol.com gaat de overeenkomst nu wel uitvoeren. Nog extra stappen ondernemen zou eerder 'wrok' zijn dan 'principe'.
Dat was toen een heel ding ja, is dat al weer zo lang geleden ookquote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:47 schreef hugecooll het volgende:
Dat is, lijkt mij, gelet op de overige kortingen, geen kennelijke vergissing (waarbij met 'kennelijk' dus 'goed waarneembaar' wordt bedoeld) Bol.com beroept zich trouwens op dit standaardarrest over OTTO
ik begrijp de frustratie, maar het gevoel is slecht voor je hart, laat het beter gaanquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah... Geen leven.
Ik wil best elke week (of elke twee weken) een uurtje reserveren om naar postkantoor heen en weer te lopen. Is nog gezond ook. Dat kan ik lang volhouden.
Weet je wat het is? Als ik gewoon snel een antwoord kreeg, was het al opgelost. Maar de manier waarop ze met mij zijn omgegaan zorgt ervoor dat ik ook kennelijke vergissingen wil maken.
En zo'n groot bedrijf pak je daar toch niet mee. Hooguit de toch al onderbetaalde medewerkers, die extra werk hebben.quote:Op zondag 21 mei 2017 11:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik begrijp de frustratie, maar het gevoel is slecht voor je hart, laat het beter gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |