abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 mei 2017 @ 22:57:06 #151
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_170869466
Dankzij dit topic nog wat extra's bij bol.com besteld *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_170955361
Kleine update:
quote:
Den Haag, 12 mei 2017

Geachte heer ...,

U heeft een klacht ingediend bij De Geschillencommissie. Met deze brief informeren wij u over uw dossier bij De Geschillencommissie.

De documenten die u ons heeft toegestuurd hebben wij ontvangen en doorgestuurd naar de andere partij. De andere partij kan hierop reageren. Dat moet zij binnen 1 maand doen.

De procedure
De procedure bestaat in hoofdlijnen uit de volgende stappen:
o Het indienen van een klacht;
o De reactie van de andere partij;
o Eventueel onderzoek door een deskundige;
o De zitting;
o De uitspraak.

Klacht samen oplossen
De andere partij kan u vragen de klacht samen op te lossen. U moet hierover zelf met de andere partij overleggen. Dit gaat niet via De Geschillencommissie. U kunt de klacht onderling oplossen met een door beide partijen ondertekende verklaring, die door de andere partij naar De Geschillencommissie opgestuurd wordt. U kunt hiervoor ook het schikkingsformulier gebruiken. Lost u de klacht samen op? Dan doet De Geschillencommissie geen uitspraak en sluiten wij het dossier. Het door u betaalde klachtengeld storten wij niet terug. Houd hiermee rekening bij het onderling oplossen van de klacht.

Verhinderdata
Wilt u bij de zitting aanwezig zijn, maar bent u in een bepaalde periode verhinderd? Dan vragen wij u ons schriftelijk een overzicht van uw verhinderdata toe te sturen. Wij proberen hiermee dan rekening te houden. U moet minimaal drie werkdagen per week beschikbaar zijn. U kunt eenmalig voor maximaal drie aaneengesloten weken aangeven dat u niet aanwezig kunt zijn. U moet gedurende de procedure steeds zelf uw verhinderdata aan ons schriftelijk doorgeven. Is uw zittingsdatum gepland? Dan kan deze niet meer verzet worden.

Zet in uw correspondentie alstublieft altijd het dossiernummer.

Kijk voor meer informatie op onze website www.degeschillencommissie.nl.

Met vriendelijke groet,
Geschillencommissie
pi_170955723
Spannend *O*
Somebody that I used to know
pi_170956616
Ik ga het volgen, ben benieuwd -O-
pi_170979369
zG _O_ .

Bol.com is enorm achteruitgegaan met de geleverde service. In het verleden waren ze beter. Ik bestel daar dan ook bijna nooit meer.
pi_171007140
Net gesproken met Bol.com.

Uitkomst telefoongesprek:
- Ik krijg het product voor de afgesproken prijs (31 euro).
- Bol.com zal de kosten die ik heb gemaakt terugbetalen aan mij (klachtengeld/arbitragekosten Geschillencommissie).

:7.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2017 16:49:56 ]
pi_171007200
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:49 schreef zarGon het volgende:
Net gesproken met Bol.com.

Uitkomst telefoongesprek:
- Ik krijg het product voor de afgesproken prijs (31 euro).
- Bol.com zal de kosten die ik heb gemaakt terugbetalen aan mij (klachtengeld/arbitragekosten Geschillencommissie).

:7.

De volhouden wint.
  woensdag 17 mei 2017 @ 16:51:55 #158
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  woensdag 17 mei 2017 @ 16:52:31 #159
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_171007227
Nice; prettig dat je gewoon gelijk krijgt.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  One tough cookie woensdag 17 mei 2017 @ 17:15:19 #160
169210 liesje1979
pi_171008178
Kleine update:
- Aangegeven dat ik de klacht sluit bij de Geschillencommissie wanneer ik het bedrag op mijn bankrekening zie staan. Wanneer het zo ver is, open ik een topic over de donatie, zoals beloofd.

- De korting die Bol.com mij heeft gegeven is gebaseerd op de verkoper die het artikel het snelst naar mij zou sturen. Echter verkoopt Bol.com zelf het artikel ook (ik wil er geen externe partijen bij betrekken), waarbij het product 9,95 euro goedkoper is. Enige 'nadeel': 2-3 weken wachten (geen probleem voor mij).

TL;DR:
- Ik had bij het eerste keer bestellen 31 euro betaald voor het product.
- Ik heb net nogmaals besteld, en dit keer 21 euro betaald. ( :') ).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2017 17:29:32 ]
  woensdag 17 mei 2017 @ 17:36:26 #162
47102 Elvi
miemkwien
pi_171008371
quote:
11s.gif Op woensdag 17 mei 2017 17:28 schreef zarGon het volgende:
Kleine update:
- Aangegeven dat ik de klacht sluit bij de Geschillencommissie wanneer ik het bedrag op mijn bankrekening zie staan. Wanneer het zo ver is, open ik een topic over de donatie, zoals beloofd.

- De korting die Bol.com mij heeft gegeven is gebaseerd op de verkoper die het artikel het snelst naar mij zou sturen. Echter verkoopt Bol.com zelf het artikel ook (ik wil er geen externe partijen bij betrekken), waarbij het product 9,95 euro goedkoper is. Enige 'nadeel': 2-3 weken wachten (geen probleem voor mij).

TL;DR:
- Ik had bij het eerste keer bestellen 31 euro betaald voor het product.
- Ik heb net nogmaals besteld, en dit keer 21 euro betaald. ( :') ).
Dus als ze het product uit hun eigen voorraad hadden verstuurd was er niks aan de hand geweest?
pi_171008506
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 17:36 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dus als ze het product uit hun eigen voorraad hadden verstuurd was er niks aan de hand geweest?
Ja.

Als ze de bestelling niet hadden geannuleerd, hadden ze 20 euro korting gegeven. En was het klaar.

Dat is geworden:
- Cadeaubon van 29 euro.
- 52,50 euro aan klachtengeld/arbitragekosten
- Bedrag die ik nog op mijn account heb staan (34,05 euro) ga ik hoogstwaarschijnlijk omzetten naar Mediamarkt-bonnen.
- Moeite/tijd Bol.com-medewerkers.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2017 17:44:54 ]
pi_171008858
Gerechtigheid ~O>
Somebody that I used to know
  woensdag 17 mei 2017 @ 18:25:25 #165
47102 Elvi
miemkwien
pi_171009378
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja.

Als ze de bestelling niet hadden geannuleerd, hadden ze 20 euro korting gegeven. En was het klaar.

Dat is geworden:
- Cadeaubon van 29 euro.
- 52,50 euro aan klachtengeld/arbitragekosten
- Bedrag die ik nog op mijn account heb staan (34,05 euro) ga ik hoogstwaarschijnlijk omzetten naar Mediamarkt-bonnen.
- Moeite/tijd Bol.com-medewerkers.
Nou lekker meedenken met de klant dit :')
pi_171009539
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja.

Als ze de bestelling niet hadden geannuleerd, hadden ze 20 euro korting gegeven. En was het klaar.

Dat is geworden:
- Cadeaubon van 29 euro.
- 52,50 euro aan klachtengeld/arbitragekosten
- Bedrag die ik nog op mijn account heb staan (34,05 euro) ga ik hoogstwaarschijnlijk omzetten naar Mediamarkt-bonnen.
- Moeite/tijd Bol.com-medewerkers.
Daar tegenover staan dan 9 andere mensen die zich wél laten afbluffen.
pi_171009984
_O-
pi_171013294
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:49 schreef zarGon het volgende:
Net gesproken met Bol.com.

Uitkomst telefoongesprek:
- Ik krijg het product voor de afgesproken prijs (31 euro).
- Bol.com zal de kosten die ik heb gemaakt terugbetalen aan mij (klachtengeld/arbitragekosten Geschillencommissie).

:7.

Hebben ze nog gezegd waarom ze het nu opeens wel kunnen regelen? Want eerst zeiden ze nog dat het absoluut niet mogelijk is om het product voor die prijs te versturen ;( Ben benieuwd naar hun excuus.
pi_171014353
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:13 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Hebben ze nog gezegd waarom ze het nu opeens wel kunnen regelen? Want eerst zeiden ze nog dat het absoluut niet mogelijk is om het product voor die prijs te versturen ;( Ben benieuwd naar hun excuus.
Zou maar zo door dit topic gekomen kunnen zijn. Naam zuiveren enz.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_171015202
Heehehe vandaag iets besteld, stond 30% goedkoper dan de reguliere prijs. Zelfde type in een andere kleur waren normale prijs, bij andere bedrijven ook voor de normale prijs. Kennelijk een vergissing, maar lijkt eropmdat ik hem gewoon geleverd ga krijgen.
.
  woensdag 17 mei 2017 @ 22:39:32 #171
51385 baskick
Juist ja!
pi_171016224
Mooie wending. Enig idee wat ze nu wel heeft bewogen? Kennelijk is dit een uitkomst zonder uitspraak van de geschillencommissie.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_171019355
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:45 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Zou maar zo door dit topic gekomen kunnen zijn. Naam zuiveren enz.
Dat denk ik niet, dan waren ze al wel eerder over de brug gekomen want het topic loopt al eventjes.

Zou maar zo door de kansloosheid bij de GC kunnen zijn.
pi_171019618
Prachtig dit :D

Dit topic sla ik in mijn favorieten op voor als ik zelf ooit hetzelfde meemaak.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_171020040
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:49 schreef zarGon het volgende:
Net gesproken met Bol.com.

Uitkomst telefoongesprek:
- Ik krijg het product voor de afgesproken prijs (31 euro).
- Bol.com zal de kosten die ik heb gemaakt terugbetalen aan mij (klachtengeld/arbitragekosten Geschillencommissie).

:7.


Netjes :7
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 18 mei 2017 @ 04:51:44 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171020042
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:13 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Hebben ze nog gezegd waarom ze het nu opeens wel kunnen regelen? Want eerst zeiden ze nog dat het absoluut niet mogelijk is om het product voor die prijs te versturen ;( Ben benieuwd naar hun excuus.
Omdat geschillencommissie.
Ze willen niet dat daar een uitspraak van komt te liggen, zeker geen uitspraak die niet dezelfde uitkomst heeft als de Otto-zaak.

Goed gedaan TS ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171020065
Netjes!!
  donderdag 18 mei 2017 @ 05:40:06 #177
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
  donderdag 18 mei 2017 @ 08:51:11 #178
51385 baskick
Juist ja!
pi_171020989
TS nog overwogen om de klacht uit principe nog wel door te zetten? Dat ze deze route graag willen geeft wel aan dat ze niet veel vertrouwen hebben in de uitkomst.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  donderdag 18 mei 2017 @ 09:25:02 #179
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171021407
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 17:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja.

Als ze de bestelling niet hadden geannuleerd, hadden ze 20 euro korting gegeven. En was het klaar.

Dat is geworden:
- Cadeaubon van 29 euro.
- 52,50 euro aan klachtengeld/arbitragekosten
- Bedrag die ik nog op mijn account heb staan (34,05 euro) ga ik hoogstwaarschijnlijk omzetten naar Mediamarkt-bonnen.
- Moeite/tijd Bol.com-medewerkers.
Inschatten is vaak niet het sterkste punt van veel bedrijven :D

Zelf een keer gedoe gehad bij dixons, ook gewonnen en toen waren de kosten die ze moesten betalen rond de 300euro omdat dat wel voorgekomen was.
(Hadden een tablet laten vernietigen ipv repareren en weigerde daarna te leveren omdat het een laatste model/afgeprijsd model was)
pi_171021873
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 08:51 schreef baskick het volgende:
TS nog overwogen om de klacht uit principe nog wel door te zetten? Dat ze deze route graag willen geeft wel aan dat ze niet veel vertrouwen hebben in de uitkomst.
Dan had 'ie dezelfde uitkomst gehad, gok ik zo.
pi_171021897
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 18:32 schreef r_one het volgende:

[..]

Daar tegenover staan dan 9 andere mensen die zich wél laten afbluffen.
Nog bedankt dat je met de Geschillencommissie noemde!
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:13 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Hebben ze nog gezegd waarom ze het nu opeens wel kunnen regelen? Want eerst zeiden ze nog dat het absoluut niet mogelijk is om het product voor die prijs te versturen ;( Ben benieuwd naar hun excuus.
Nee, kreeg meteen te horen dat ze het artikel wilden leveren voor de afgesproken prijs. Heb er helaas tijdens het gesprek niet aan gedacht, het kwam pas in me op nadat het gesprek al afgelopen was.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 08:51 schreef baskick het volgende:
TS nog overwogen om de klacht uit principe nog wel door te zetten? Dat ze deze route graag willen geeft wel aan dat ze niet veel vertrouwen hebben in de uitkomst.
Uit principe doorzetten? Ik heb gekregen wat ik wilde, en Bol.com gaat de overeenkomst nu wel uitvoeren. Nog extra stappen ondernemen zou eerder 'wrok' zijn dan 'principe'.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 mei 2017 @ 10:14:27 #182
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_171022393
Waarom doorzetten? Ik vermoed dat je dan bakzeil haalt bij de GC, omdat Bol nu met een alleszins acceptabel voorstel komt om het op te lossen.

Goed gedaan TS ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_171023093
Goed gedaan zG. Klasse.

Ik vind het altijd mooi als mensen het geduld en de documentatie hebben om grote bedrijven aan te pakken.
pi_171023330
Even een vraagje over het sluiten van een klacht bij de Geschillencommissie...

quote:
Beste heer ...,

Bedankt voor uw e-mail. Goed dat u dit aangeeft. Ik ga vandaag het verzoek neerleggen bij onze financiële afdeling om het bedrag van 52.20 euro op rekeningnummer NL47 ... ... ... . Ik ga er vanuit dat het bedrag binnen uiterlijk 3 werkdagen op uw rekening staat.

Ik ga dit verder voor u in de gaten houden. Zodra het geld is teruggestort zie ik graag nog, zoals afgesproken, de schriftelijke bevestiging voor het sluiten van de klacht bij de Geschillencommissie.

Mocht er verder nog iets zijn wat ik voor u kan doen, dan hoor ik dit graag. Ik wens u nog een fijne dag verder.

Met vriendelijke groet,

A
Ik hoop dat ze 52,50 euro overmaken en niet 52,20 euro...

Ik heb gekeken of ik online een klacht kan (laten) sluiten, maar voor zover ik het zie kan dat niet. Kan alleen documenten uploaden, of bellen...

Dus, iemand een idee hoe je een geschil kan laten afsluiten? Anders ga ik maar even bellen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 mei 2017 @ 10:57:05 #185
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_171023390
Je had eerder toch een mail gekregen die je hierboven gepost hebt? Of was dat een brief? Anders zou ik die mail beantwoorden dat je het onderling hebt opgelost. Nadat je je geld en artikel hebt gekregen natuurlijk >:)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_171024265
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Je had eerder toch een mail gekregen die je hierboven gepost hebt? Of was dat een brief? Anders zou ik die mail beantwoorden dat je het onderling hebt opgelost. Nadat je je geld en artikel hebt gekregen natuurlijk >:)
Nee. Wellicht vreemd, maar ik geen mail of brief ontvangen van de Geschillencommissie. De stukken die ik in dit topic heb gepost, zijn afkomstig van de documenten die bij mijn dossier zijn geplaatst.

SPOILER: Screenshot
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het contactformulier op https://www.degeschillencommissie.nl/contact/ invullen, of bellen, voor zover ik zie.
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:41:38 #187
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171031137
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:54 schreef zarGon het volgende:
Even een vraagje over het sluiten van een klacht bij de Geschillencommissie...

[..]

Ik hoop dat ze 52,50 euro overmaken en niet 52,20 euro...

Ik heb gekeken of ik online een klacht kan (laten) sluiten, maar voor zover ik het zie kan dat niet. Kan alleen documenten uploaden, of bellen...

Dus, iemand een idee hoe je een geschil kan laten afsluiten? Anders ga ik maar even bellen...
Bol.com moet indienen wat overeengekomen is met je, dus alles op een rijtje qua bedragen terug/vergoeding en verdere levering. En dan kan jij het bevestigen. (andersom kan ook uiteraard dat je het zelf indient en bol het bevestigd)

Pas je geschil sluiten als het echt 100% zeker en geregeld is, de zaak vervalt namelijk meteen en wat jij betaald hebt kan je niet terug krijgen van de geschillencommissie.
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:45:10 #188
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_171031230
Mooi gedaan, TS.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_171031256
Lekker hoor zG _O_
pi_171031742
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 09:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nog bedankt dat je met de Geschillencommissie noemde!
My pleasure!
  vrijdag 19 mei 2017 @ 01:24:19 #191
51385 baskick
Juist ja!
pi_171044375
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 09:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nog bedankt dat je met de Geschillencommissie noemde!

[..]

Nee, kreeg meteen te horen dat ze het artikel wilden leveren voor de afgesproken prijs. Heb er helaas tijdens het gesprek niet aan gedacht, het kwam pas in me op nadat het gesprek al afgelopen was.

[..]

Uit principe doorzetten? Ik heb gekregen wat ik wilde, en Bol.com gaat de overeenkomst nu wel uitvoeren. Nog extra stappen ondernemen zou eerder 'wrok' zijn dan 'principe'.
Klopt, zelfde resultaat wellicht, maar dan omdat je gelijkt hebt op basis van inhoud, nu wellicht om (voor hen) van het gedoe af te zijn. Er is dan een een uitspraak waar anderen in de toekomst uit kunnen putten. Wrok, principe, tja.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  vrijdag 19 mei 2017 @ 13:04:36 #192
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_171050425
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 17:47 schreef hugecooll het volgende:
Dat is, lijkt mij, gelet op de overige kortingen, geen kennelijke vergissing (waarbij met 'kennelijk' dus 'goed waarneembaar' wordt bedoeld) Bol.com beroept zich trouwens op dit standaardarrest over OTTO
Dat was toen een heel ding ja, is dat al weer zo lang geleden ook ;(
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_171054248
Het bedrag ontvangen van Bol.com:



Nu te druk, zal het later afronden e.d.
pi_171054518
En wat betreft de goede doelen, graag hier verder: GC / Aan welke goede doelen doneren jullie?.
  zondag 21 mei 2017 @ 11:51:54 #195
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_171091949
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mwah... Geen leven.

Ik wil best elke week (of elke twee weken) een uurtje reserveren om naar postkantoor heen en weer te lopen. Is nog gezond ook. Dat kan ik lang volhouden.

Weet je wat het is? Als ik gewoon snel een antwoord kreeg, was het al opgelost. Maar de manier waarop ze met mij zijn omgegaan zorgt ervoor dat ik ook kennelijke vergissingen wil maken.
ik begrijp de frustratie, maar het gevoel is slecht voor je hart, laat het beter gaan
pi_171093785
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik begrijp de frustratie, maar het gevoel is slecht voor je hart, laat het beter gaan
En zo'n groot bedrijf pak je daar toch niet mee. Hooguit de toch al onderbetaalde medewerkers, die extra werk hebben.
pi_171107656
Man naar mijn hart, strijden voor principes ongeacht de moeite. Ook dergelijke akkefietjes met Bol gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')