abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:41:01 #176
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_170650843
Wij betalen de hypotheek bruto elke maand, geen voorlopige teruggave. Anders zou ik niks terugkrijgen. Soort spaarpotje.
Kwak
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:42:29 #177
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170650874
Zo, ik ben uitgesacherijnd. Ik heb hier en daar nog 10 minuutjes geslapen. Hoofdpijn is bijna over.

Tijd voor actie. Werken, huis opruimen, wassen, boodschappen, badkamer schoonmaken.
Spoilers!
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:49:16 #178
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_170651002
*O* voor LS!

Ik ben nog steeds ziek, en vannacht zo bizar slecht geslapen (wakker gelegen tot een uur of vier) dat ik zelfs twijfel of ik wel naar het concert van John Mayer zal gaan vanavond, waar ik me al zo lang op verheug... :@ ;(
Kwak
pi_170651048
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:49 schreef kwakz0r het volgende:
*O* voor LS!

Ik ben nog steeds ziek, en vannacht zo bizar slecht geslapen (wakker gelegen tot een uur of vier) dat ik zelfs twijfel of ik wel naar het concert van John Mayer zal gaan vanavond, waar ik me al zo lang op verheug... :@ ;(
-O-
Even lang douchen/in bad gaan?
Heel veel verse sinaasappelsap drinken (werkt natuurlijk niet maar heeft vaak wel een placebo-effect op mij).
pi_170651072
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:49 schreef kwakz0r het volgende:
*O* voor LS!

Ik ben nog steeds ziek, en vannacht zo bizar slecht geslapen (wakker gelegen tot een uur of vier) dat ik zelfs twijfel of ik wel naar het concert van John Mayer zal gaan vanavond, waar ik me al zo lang op verheug... :@ ;(
Och kwak, wat sneu nou -O- En wat Sarabi zegt plus even kijken of het niet vooral nu het ergst is. Misschien nog een dutje doen in de middag. De dag heeft nog heel veel uren om je beter te gaan voelen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:54:09 #181
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170651125
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 08:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Omdat ik hem hoor vloeken, hoor bellen met een klant, hoor stommelen door de haast, allemaal op een paar meter van mijn hoofd. Omdat hij mij wakker maakt met de vraag hoe ik het bad geplaatst wil en een half uur later hoe hoog ik de wc pot wil. Omdat ik er uit moest om de hoogte van de pot op te zoeken op de laptop omdat hij zo'n haast had. Hij deed gewoon irritant en helaas krijg ik koppijn door dit soort dingen 's ochtends vroeg.
Oooh, okay. Had niet door dat hij jou daardoor/daarvoor wakker maakte. Eikel. o|O
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:54:56 #182
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170651146
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:49 schreef kwakz0r het volgende:
*O* voor LS!

Ik ben nog steeds ziek, en vannacht zo bizar slecht geslapen (wakker gelegen tot een uur of vier) dat ik zelfs twijfel of ik wel naar het concert van John Mayer zal gaan vanavond, waar ik me al zo lang op verheug... :@ ;(
Dutje doen een optie? Zou echt zonde zijn!
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:56:43 #183
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170651205
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Herkenbaar :D :D Mijn linkerachterportier ging niet meer op slot en moet gefixed worden. Kabelbreuk. Hele kabelboom naar deur moet opnieuw gesoldeerd worden. EUR 400. *slik*
Pardon? Ik zou het gewoon dichtkitten. Kosten : EUR 1,50. Klaar. :P
pi_170651321
Zeg fietsie, durf je dat achterlijke vergelijkingsplaatje tussen Nigella en Gilian McKeith op je FB te plaatsen.... wow. De discussie daarover heb je hier vast gemist, maar ik kan je de conclusie wel geven: dat plaatje was achterlijk.

quote:
Dear Facebook Friends: Please Stop Sharing This Female-Bashing Gillian McKeith vs. Nigella Lawson Photo

5 years ago by Briana Rognlin

The comparison of Gillian McKeith (sometimes erroneously referred to as Karan Diwan) vs. Nigella Lawson—pointing out that Lawson smokes, drinks, eats meat and desserts and looks fab, while McKeith is a health guru who, it’s implied, looks not-so-fab—first started circulating around the internet through chain mail, and now it’s resurfacing on Facebook. But wherever you happen to come across it, I implore you: Don’t share it. It’s trash. Even if you think you’re making a smart point about why certain diets and lifestyles are b.s., you’re doing so in a way that bashes females, prizing beauty and sending messed-up messages about the importance of health. (And sorry, but your point about diets and lifestyles is not that smart.)

The newest iteration I’ve seen of the McKeith and Lawson poster looks like this:

Gillian McKeith Nigella Lawson

And the original email (which referred to McKeith as Karan Diwan) contained the following photo and text:

Gillian McKeith Nigella Lawson Original

Karan Diwan is a 51 year old TV health guru advocating a holistic approach to nutrition and health, promoting exercise, a vegetarian diet of organic fruits and vegetables. She recommends detox diets, colonic irrigation and supplements, also states that yeast is harmful, that the colour of food is nutritionally significant, and the utility of lingual and faecal examination.

Nigella Lawson is a 50 year old TV cook in Great Britain , who eats nothing but meat, butter and desserts.

I rest my case..

Both are offensive.

In both cases, it’s insinuated that attractiveness is a) the most important feature of women (above health), and b) a valid marker of someone’s overall health. They also assume that we should all be measured along the same standards of beauty (god forbid anyone actually find McKeith attractive because she doesn’t have huge breasts or the facial features that have been idealized on film and tv), and they gloss over the fact that genetics play a big role in aging and attractiveness. Sound familiar? This isn’t a far cry from the ridiculous weight and beauty standards promoted by advertising; both are aimed at whittling down a woman’s worth and making her feel that her looks are more important than anything else.

And honestly, what do we really know about what either of these women eats or does with her body? As one Facebook commenter pointed out:

Hey, they are two entirely different people! Gillian didn’t rise to fame because of her famous rich parentage and good looks. And because of this and her view on health Gillian hasn’t decided to keep her career going by filling her face full of filler and botox. Good on them both but slating one because she isn’t as sexy as the other??

Indeed, every woman is different. Chalking up one woman’s good looks to her drinking, smoking, and butter-rich diet isn’t any more constructive than all the articles claiming that it’s possible to look like an actress if you only eat kale and coconut water. Everyone’s body is different, and everyone responds differently to various foods and lifestyle choices. Dairy gives some women acne; some people swear that they can’t function well on a vegan diet.

And let’s not forget mental health: When even our friends and family are sending us damning messages about beauty, aging and health, no amount of butter OR cleansing will make us feel happier with our bodies and ourselves. So, my dear Facebook friends, please stop demonizing women for their personal choices, and stop telling your friends that their beauty is more important than your health.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:00:41 #185
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170651327
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:54 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Oooh, okay. Had niet door dat hij jou daardoor/daarvoor wakker maakte. Eikel. o|O
Toen hij eindelijk de deur uit was kreeg ik nog allemaal lieve berichtjes waar ik ook wakker van werd :')
Spoilers!
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:00:59 #186
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_170651334
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:49 schreef kwakz0r het volgende:
*O* voor LS!

Ik ben nog steeds ziek, en vannacht zo bizar slecht geslapen (wakker gelegen tot een uur of vier) dat ik zelfs twijfel of ik wel naar het concert van John Mayer zal gaan vanavond, waar ik me al zo lang op verheug... :@ ;(
hoe ziek ben je?

Die vermoeidheid gaat vanzelf over als je iets actiefs doet, is mijn ervaring!
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:01:49 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170651351
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Zeg fietsie, durf je dat achterlijke vergelijkingsplaatje tussen Nigella en Gilian McKeith op je FB te plaatsen.... wow. De discussie daarover heb je hier vast gemist, maar ik kan je de conclusie wel geven: dat plaatje was achterlijk.

[..]

Sorry maar "discussies" op Social media volg ik echt niet: lelijke natuurheks versus goddelijke nigella. Meer diepgang zoek ik er niet in.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170651382
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:01 schreef fietsie het volgende:
Sorry maar "discussies" op Social media volg ik echt niet: lelijke natuurheks versus goddelijke nigella. Meer diepgang zoek ik er niet in.
Lees dan goddorie wat ik gelinkt heb. Echt, achterlijk. Bah.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:05:14 #189
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_170651429
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och kwak, wat sneu nou -O- En wat Sarabi zegt plus even kijken of het niet vooral nu het ergst is. Misschien nog een dutje doen in de middag. De dag heeft nog heel veel uren om je beter te gaan voelen!
Ik lig al in bed :Y straks even douchen. Koorts is wel minder dan gisteren maar ben nog zo benauwd/hoest heel erg, en darmen spelen nu ook op. Wat een feestje. Als mijn darmen rustiger worden durf ik wel denk ik.
Kwak
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:09:22 #190
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170651504
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lees dan goddorie wat ik gelinkt heb. Echt, achterlijk. Bah.
Nope. Social media zoals Facebook en Twitter zijn gewoon de aars van internet; nuance moet je er niet zoeken of verwachten. Puur vermaak.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170651608
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:09 schreef fietsie het volgende:

Nope. Social media zoals Facebook en Twitter zijn gewoon de aars van internet; nuance moet je er niet zoeken of verwachten. Puur vermaak.
Dan ben je gewoon een eikel. En ik zal niet de enige zijn die daar zo naar kijkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:14:47 #192
217702 Lonaa
Honger!
pi_170651642
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Had je hem eerder moeten opsturen :+
Op de eerste dag. :o net als f :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170651660
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon een eikel. En ik zal niet de enige zijn die daar zo naar kijkt.
Rustaaaaaahgggg, het is nog te vroeg voor popcorn
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:16:14 #194
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170651683
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon een eikel. En ik zal niet de enige zijn die daar zo naar kijkt.
Dat mag je vinden. Ik zal in ieder geval op social media nooit ook maar een seconde energie steken in wenselijkheid van berichten of achtergrondinformatie. Het is een plaatjesplakboek waar ik opgooi waar ik zin in heb.

Daarom snap ik ook totaal niet waar mensen zich druk over maken als er iets op Instagram/Twitter/Facebook of wat dan ook staat: het zijn platformen voor waarde-loze brainfarts. Meer niet.

Bedrijven die er hun product support menen te moeten doen, mensen die er allerlei energie vretende discussies ontplooien: ik snap ze niet, laat ze het lekker doen.
Maar verwacht niet dat ik er ook maar 0,001% van serieus ga nemen. Internet is net als VHS; populair geworden voor de vermaaks content.
Voor serieus zijn reallife gesprekken of een geschreven document wat mij betreft.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:16:15 #195
217702 Lonaa
Honger!
pi_170651684
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:15 schreef MCH het volgende:

[..]

Rustaaaaaahgggg, het is nog te vroeg voor popcorn
Ik heb wel trek anders. :9
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:16:36 #196
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170651695
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Op de eerste dag. :o net als f :o
Geen bericht op mijnoverheid.nl ? Daar kreeg ik hem een week eerder en daarna per post.
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:17:11 #197
217702 Lonaa
Honger!
pi_170651711
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Geen bericht op mijnoverheid.nl ? Daar kreeg ik hem een week eerder en daarna per post.
Nog niet. Komt vast. Ze zullen het wel ingewikkeld vinden. :+
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:18:09 #198
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170651737
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nog niet. Komt vast. Ze zullen het wel ingewikkeld vinden. :+
Wellicht ben je er uitgepikt met een steekproef. Ik vond ze erg snel dit jaar. Ook met de acceptgiro om te betalen :+.
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:18:59 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170651760
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Geen bericht op mijnoverheid.nl ? Daar kreeg ik hem een week eerder en daarna per post.
Mijnoverheid deed wel bericht over gemeentelijke heffingen via HefPuntNl. Dus het werkt nog wel, het platform..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170651763
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 11:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Ik zal in ieder geval op social media nooit ook maar een seconde energie steken in wenselijkheid van berichten of achtergrondinformatie. Het is een plaatjesplakboek waar ik opgooi waar ik zin in heb.

Daarom snap ik ook totaal niet waar mensen zich druk over maken als er iets op Instagram/Twitter/Facebook of wat dan ook staat: het zijn platformen voor waarde-loze brainfarts. Meer niet.

Bedrijven die er hun product support menen te moeten doen, mensen die er allerlei energie vretende discussies ontplooien: ik snap ze niet, laat ze het lekker doen.
Maar verwacht niet dat ik er ook maar 0,001% van serieus ga nemen. Internet is net als VHS; populair geworden voor de vermaaks content.
Voor serieus zijn reallife gesprekken of een geschreven document wat mij betreft.
Jij hoeft het niet serieus te nemen, maar je schept wel een belachelijk beeld van jezelf. Maar misschien zit dat beeld dan ook wel dichter bij de waarheid dan je zelf inziet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')