abonnement Unibet Coolblue
pi_170494781
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:56 schreef Willewa het volgende:
Toch wel beetje eigen schuld dit. Ik laat altijd middels 'grapjes' weten dat ze zoiets niet moet doen omdat ik dan ben, gekscherend. Maar als je dat met enige regelmaat aanhaalt wordt het wel duidelijk dat je het totaal niet aantrekkelijk vindt.
Desalniettemin, veel sterkte man 💪🏼😓
Zou je er minder om van haar houden dan?
pi_170494803
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:35 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Je begrijpt dat die pruik 's avonds in bed afgaat he?
Geef mij maar gewoon natuurlijk haar.
Gewoon extensions laten zetten dan
pi_170494814
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:59 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Zou je er minder om van haar houden dan?
Ja
pi_170494882
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:00 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja
Echt?? Dat is toch geen echte liefde man? Als het alleen maar van haar haar afhangt.
Al scheert ze haar hoofd kaal zou ik nog van haar houden.
  woensdag 26 april 2017 @ 11:04:40 #105
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_170494906
Dan je eigen haar maar laten groeien TS.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_170494990
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:03 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Echt?? Dat is toch geen echte liefde man? Als het alleen maar van haar haar afhangt.
Al scheert ze haar hoofd kaal zou ik nog van haar houden.
Ja maar dan valt dus een deel van haar vrouwelijkheid weg. En dan heb ik het idee dat ik een homostel ben
pi_170495016
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:03 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Echt?? Dat is toch geen echte liefde man? Als het alleen maar van haar haar afhangt.
Al scheert ze haar hoofd kaal zou ik nog van haar houden.
Andersom kun je ook zeggen dat als een vrouw niet langer haar best doet om er mooi voor haar vriend/man uit te zien, ze blijkbaar niet meer zoveel om hem geeft. Dat geldt wat mij betreft twee kanten op (al is het uiterlijk doorgaans niet één van de pluspunten van Nederlandse mannen).
pi_170495222
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:08 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Andersom kun je ook zeggen dat als een vrouw niet langer haar best doet om er mooi voor haar vriend/man uit te zien, ze blijkbaar niet meer zoveel om hem geeft. Dat geldt wat mij betreft twee kanten op (al is het uiterlijk doorgaans niet één van de pluspunten van Nederlandse mannen).
Ook met kort of geen haar kan ze nog haar best doen om er leuk uit te zien
pi_170495322
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:15 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ook met kort of geen haar kan ze nog haar best doen om er leuk uit te zien
Als haar man/vriend dat niet mooi vindt doet ze in ieder geval niet haar best om er voor hem leuk uit te zien. Misschien wel om er voor haar vriendinnen leuk uit te zien.
pi_170495412
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:18 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Als haar man/vriend dat niet mooi vindt doet ze in ieder geval niet haar best om er voor hem leuk uit te zien. Misschien wel om er voor haar vriendinnen leuk uit te zien.
Tja, zo zie ik dat niet.
pi_170495468
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:18 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Als haar man/vriend dat niet mooi vindt doet ze in ieder geval niet haar best om er voor hem leuk uit te zien. Misschien wel om er voor haar vriendinnen leuk uit te zien.
Maar wat boeien vriendinnen als je toch meer met je man omgaat vraag ik mij dan af
  woensdag 26 april 2017 @ 11:28:02 #112
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_170495526
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 april 2017 22:20 schreef LompeHork het volgende:
Haha, wat een kutwijf ben je getrouwd. Dit moet je natuurlijk al ver voor het huwelijk bespreekbaar maken en duidelijk maken dat een kort kapsel absoluut geen optie is, dit heb je aan jezelf te danken TS :N
Precies, contractueel vast laten leggen dat zij geen kort pittig kapsel neemt, en jij jezelf niet hoeft te laten steriliseren.
pi_170495527
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:22 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Tja, zo zie ik dat niet.
Ja, omdat jij niks tegen kort haar hebt. Maar je moet je even indenken dat je vriendin een verandering in haar uiterlijk maakt die je wel tegenstaat. Denk je dan ook eens in dat ze dat doet met een air dat zij niet hoeft te doen wat jij mooi vindt, maar jij mooi moet vinden wat ze doet. Anders wordt ze boos en ben jij gemeen. Dan beginnen andere dames er opeens een stuk mooier uit te zien.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:24 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Maar wat boeien vriendinnen als je toch meer met je man omgaat vraag ik mij dan af
Vriendinnen zijn belangrijk, net zoals vrienden van een man. Banden met geslachtsgenoten zijn niet te vervangen door een relatie. Dus ik zou het altijd stimuleren om lekker lol te hebben met vriendinnen. Maar uiterlijke veranderingen raken mij meer dan een vriendin, dus enigszins peilen wat ik ervan vind, vind ik normaal en zou ik andersom ook doen.

Dat hoeft niet doorslaggevend te zijn, maar als je je uiterlijk zo verandert dat het je partner echt tegenstaat dan hecht je in ieder geval bijzonder weinig aan hoe aantrekkelijk je voor je partner bent en dat is in mijn optiek een doodsteek voor de seksuele relatie.

[ Bericht 20% gewijzigd door AnanYaw op 26-04-2017 11:34:42 ]
pi_170495669
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:28 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ja, omdat jij niks tegen kort haar hebt. Maar je moet je even indenken dat je vriendin een verandering in haar uiterlijk maakt die je wel tegenstaat. Denk je dan ook eens in dat ze dat doet met een air dat zij niet hoeft te doen wat jij mooi vindt, maar jij mooi moet vinden wat ze doet. Anders wordt ze boos en ben jij gemeen. Dan beginnen andere dames er opeens een stuk mooier uit te zien.
Eerlijk gezegd ben ik nog in het stadium dat ik alles wat ze doet met haar uiterlijk even fantastisch vind. Maar om nou de scheiding aan te vragen omdat ze haar haar kort wil lijkt me een beetje overdreven.
  woensdag 26 april 2017 @ 11:39:59 #115
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170495836
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:28 schreef AnanYaw het volgende:

Dat hoeft niet doorslaggevend te zijn, maar als je je uiterlijk zo verandert dat het je partner echt tegenstaat dan hecht je in ieder geval bijzonder weinig aan hoe aantrekkelijk je voor je partner bent en dat is in mijn optiek een doodsteek voor de seksuele relatie.
Als jij je partner ongelukkig in haar vel wenst puur om je eigen beeld te handhaven hecht je zelf ook niet zoveel waarde aan de relatie.
And so is the past
pi_170495842
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:33 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd ben ik nog in het stadium dat ik alles wat ze doet met haar uiterlijk even fantastisch vind. Maar om nou de scheiding aan te vragen omdat ze haar haar kort wil lijkt me een beetje overdreven.
Dat is het vaak ook, maar dat is ook het probleem. Je gooit een mooie relatie niet zomaar weg, omdat iemand uiterlijk iets minder aantrekkelijk is. Daarom kan je zoiets rustig maken.

Het is echter een onderdeel van een groter probleem. Veel mensen gaan naarmate ze langer samen zijn steeds minder hun best voor elkaar doen. De buit is al binnen en je wil toch een beetje relaxen en niet moeilijk doen.

Alleen ben je dan na een tijdje nog maar een schim van de persoon waar de ander verliefd op werd. Dan sterft langzaamaan de passie uit en dan kijken jij en je partner op een dag naar elkaar, afvragend "hoe ben ik hier nou weer terecht gekomen?"

quote:
14s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Als jij je partner ongelukkig in haar vel wenst puur om je eigen beeld te handhaven hecht je zelf ook niet zoveel waarde aan de relatie.
Als het je partner ongelukkig maakt om er uit te zien op een manier die je aantrekkelijk vindt kun je je afvragen of je nog wel samen hoort te zijn.

Als dat wat je partner aantrekkelijk vindt iets is dat jij bewust hebt veranderd, dan ligt de schuld bij jou. Als het iets is wat je nooit had, maar plotseling nodig is, ligt de schuld bij je partner.
pi_170496130
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:40 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat is het vaak ook, maar dat is ook het probleem. Je gooit een mooie relatie niet zomaar weg, omdat iemand uiterlijk iets minder aantrekkelijk is. Daarom kan je zoiets rustig maken.

Het is echter een onderdeel van een groter probleem. Veel mensen gaan naarmate ze langer samen zijn steeds minder hun best voor elkaar doen. De buit is al binnen en je wil toch een beetje relaxen en niet moeilijk doen.

Alleen ben je dan na een tijdje nog maar een schim van de persoon waar de ander verliefd op werd. Dan sterft langzaamaan de passie uit en dan kijken jij en je partner op een dag naar elkaar, afvragend "hoe ben ik hier nou weer terecht gekomen?"

[..]

Als het je partner ongelukkig maakt om er uit te zien op een manier die je aantrekkelijk vindt kun je je afvragen of je nog wel samen hoort te zijn.

Als dat wat je partner aantrekkelijk vindt iets is dat jij bewust hebt veranderd, dan ligt de schuld bij jou. Als het iets is wat je nooit had, maar plotseling nodig is, ligt de schuld bij je partner.
Ongelukkig zijn omdat ze haar haar kort wil? Uiteindelijk wordt ze sowieso ouder en vervaagt haar schoonheid. En daarbij zie ik geregeld vrouwen met een dood geblondeerd bosje stro op hun hoofd, maar wel tot aan haar kont, ik kan niet zeggen dat ik dat mooi vind. Na een bepaalde leeftijd vind ik lang haar niet meer mooi bij een vrouw.
pi_170496355
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:50 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ongelukkig zijn omdat ze haar haar kort wil? Uiteindelijk wordt ze sowieso ouder en vervaagt haar schoonheid. En daarbij zie ik geregeld vrouwen met een dood geblondeerd bosje stro op hun hoofd, maar wel tot aan haar kont, ik kan niet zeggen dat ik dat mooi vind. Na een bepaalde leeftijd vind ik lang haar niet meer mooi bij een vrouw.
Je gaat telkens compleet voorbij het punt in mijn posts.

Het gaat er niet om dat jij kort haar wel mooi vindt, het gaat erom dat je vriendin een uiterlijke verandering aanbrengt waar jij uitgesproken negatief tegenover staat.

Dat kan kort haar zijn, dat kan zijn dat ze opeens besluit gothic te worden, platinablond met een oranje huid te gaan of whatever. De specifieke verandering maakt niet uit, het gaat erom dat je het kut vindt.

Dan neemt je vriendin vervolgens een houding aan van "deal with it", want wat geeft jou het gore lef om te denken dat jij, als partner, iets te zeggen hebt over hoe zij eruit ziet? Dat is de houding die ik persoonlijk onacceptabel vindt in een relatie.

En natuurlijk worden mensen met de jaren minder mooi. Maar dat proces hoef je niet te versnellen, omdat je partner niet het gore lef mag hebben om wat van je uiterlijk te vinden. Omdat je gemakzucht belangrijker vindt dan aantrekkelijk zijn voor je grote liefde.
pi_170496695
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:03 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Je gaat telkens compleet voorbij het punt in mijn posts.

Het gaat er niet om dat jij kort haar wel mooi vindt, het gaat erom dat je vriendin een uiterlijke verandering aanbrengt waar jij uitgesproken negatief tegenover staat.

Dat kan kort haar zijn, dat kan zijn dat ze opeens besluit gothic te worden, platinablond met een oranje huid te gaan of whatever. De specifieke verandering maakt niet uit, het gaat erom dat je het kut vindt.

Dan neemt je vriendin vervolgens een houding aan van "deal with it", want wat geeft jou het gore lef om te denken dat jij, als partner, iets te zeggen hebt over hoe zij eruit ziet? Dat is de houding die ik persoonlijk onacceptabel vindt in een relatie.

En natuurlijk worden mensen met de jaren minder mooi. Maar dat proces hoef je niet te versnellen, omdat je partner niet het gore lef mag hebben om wat van je uiterlijk te vinden. Omdat je gemakzucht belangrijker vindt dan aantrekkelijk zijn voor je grote liefde.
Tja ze is niet mijn bezit ofzo. Ze mag doen met haar uiterlijk wat ze wil, ook al vind ik iets niet mooi, ik zal haar niet tegen houden. Dat doet zij namelijk andersom ook niet.
pi_170496738
Veel sterkte TS, we leven met je me
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_170496889
Eng idee dat zoveel vrouwen dat uiteindelijk toch willen idd :/
pi_170496937
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:17 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Tja ze is niet mijn bezit ofzo. Ze mag doen met haar uiterlijk wat ze wil, ook al vind ik iets niet mooi, ik zal haar niet tegen houden. Dat doet zij namelijk andersom ook niet.
Kun je niet eens, al zou je het willen. Alleen moet je, als je allebei niet meer je best voor elkaar doet, niet gek opkijken als er geen passie meer over is.
pi_170497732
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:25 schreef vera166 het volgende:
Eng idee dat zoveel vrouwen dat uiteindelijk toch willen idd :/
Jij komt ook ooit op dat punt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170498507
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 13:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jij komt ook ooit op dat punt.
Dat maakt het nog enger.
pi_170498634
quote:
2s.gif Op woensdag 26 april 2017 13:40 schreef vera166 het volgende:

[..]

Dat maakt het nog enger.
Haha. Dit inderdaad. Eng onvoorspelbaar idee. Ik ken zat meiden die nu zeggen ik neem nooit kortpittig (want ze zijn nu 18). Maar dan spreek ik ze over 25 jaar bijvoorbeeld en dan heb minimaal de helft hun haar eraf denk ik :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')