abonnement Unibet Coolblue
pi_170512021
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 23:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nee, maar jij maakt het belachelijk concreet door te beginnen over waterkokers, maar waar hebben we het hier over?
Lees eens terug kerel, dan lees je meer waar ik het over heb, met die waterkoker wil ik deze alleen te kak zetten!
Voor wat die daar weghalen doet, doet die naar mijn mening veel te weinig!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2017 23:50:12 ]
pi_170512038
Is de tijd van lui achterover liggen niet voorbij?
pi_170512048
quote:
10s.gif Op woensdag 26 april 2017 23:45 schreef LelijKnap het volgende:

Le Pen has championed a number of anti-EU platforms, including a return to the French franc currency and a French exit from the European Union – a so-called “Frexit.”
Daarop is ze juist in de campagne uit populistisch motief een beetje teruggekomen.
Blijkt dat je daarmee ook in het huidige Frankrijk niet kunt scoren:

https://www.bloomberg.com(...)ch-want-the-currency
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 26 april 2017 @ 23:52:12 #104
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170512063
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 23:49 schreef john2406 het volgende:

[..]

Lees eens terug kerel, dan lees je meer waar ik het over heb, met die waterkoker wil ik deze alleen te kak zetten!
Voor wat die daar weghalen doet, doet die naar mijn mening veel te weinig!
Dit is wat ik las:

quote:
Wat ik wel weet is dat men die energie van die waterkoker ergens anders in kan steken, waar de burger meer van heeft!
Achteraf kan men nog steeds naar zo een waterkoker kijken, mits er niks dringerders is?
Een zin ervoor en erna, die niet direct heel veel ermee van doen hadden was mijn indruk. Dus de vraag die in me opkwam, en volgens mij ook bij RM-rf... was .. wat hebben ze gedaan met waterkokers wat jou zo dwars zat of wat je niet subsidiair vond?
pi_170512094
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 23:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dit is wat ik las:

[..]

Ik dacht dat ik hier erin sprong.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 22:14 schreef john2406 het volgende:
Wat mij betreft hoeven ze er ook helemaal niet veel te hebben als ze maar angst zaaien zodat het roer om kan gaan, en er spoed bij komt te staan.
Net als de PVV hier en die anderen in Duitsland of welk land dan ook, de EU zal volgens mij MOETEN veranderen.
pi_170512111
Als jij niet wil ook goed, maar ik houd er dan mee op!
  woensdag 26 april 2017 @ 23:59:56 #107
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170512190
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 23:55 schreef john2406 het volgende:
Als jij niet wil ook goed, maar ik houd er dan mee op!
Ok, dus ik moet het waterkoker gebeuren loslaten, kennelijk, want omdat.

De bottom line is dat jij en velen met jou een ander Europa willen zien, toch? Wel samenwerken, maar anders. Althans, dat is wat ik hier en uit vorige gesprekken ook met anderen denk te begrijpen ...

MAar dat vraag die overeind blijft is hoe dan en zijn we het daar dan WEL allemaal mee eens?
pi_170512241
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 23:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ok, dus ik moet het waterkoker gebeuren loslaten, kennelijk, want omdat.

De bottom line is dat jij en velen met jou een ander Europa willen zien, toch? Wel samenwerken, maar anders. Althans, dat is wat ik hier en uit vorige gesprekken ook met anderen denk te begrijpen ...

MAar dat vraag die overeind blijft is hoe dan en zijn we het daar dan WEL allemaal mee eens?
Daar zijn we voor stemmen geweest dan, en ongestraft zitten blijven doen ze ja ook dat is uit het verleden wel gebleken toch?
Al kunnen we voor het EU parlement niet kiezen helaas, en ik doe het niet, omdat ik er niet voor betaald word en de middelen niet voor heb.
Net zoals ik geen politie werk kan doen, heb ik ook de middelen niet voor en betaald word ik er ook niet voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2017 00:02:45 ]
pi_170512289
Heb ik een lintje gekregen soms omdat ik oranje ben, zo een lintje trouwens, moet men dat werkelijk terug geven als men sterft?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2017 00:04:36 ]
  donderdag 27 april 2017 @ 00:09:37 #110
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170512383
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 00:04 schreef john2406 het volgende:
Heb ik een lintje gekregen soms omdat ik oranje ben, zo een lintje trouwens, moet men dat werkelijk terug geven als men sterft?
Elk jaar doet fok een actie waarbij ze de meest gewaardeerde users oranje banden geven. Heb jij dat wel dit jaar?
pi_170512476
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 00:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Elk jaar doet fok een actie waarbij ze de meest gewaardeerde users oranje banden geven. Heb jij dat wel dit jaar?
Ik en gewaardeerd, daarvoor spreek ik teveel mijn eigen taaltje hoor, en ik vertik het anderen naar de mond te schrijven (praten).

Geef het als het zo is, maar aan de hielen likkers!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2017 00:20:00 ]
pi_170512633
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 00:02 schreef john2406 het volgende:

[..]
Al kunnen we voor het EU parlement niet kiezen helaas
:?

Of bedoel je daar mee dat jij de kiesgerechtigde leeftijd nog niet bereikt hebt?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_170512700
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 00:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]

:?

Of bedoel je daar mee dat jij de kiesgerechtigde leeftijd nog niet bereikt hebt?
Sorry bedoel dat ik en vele met mij Juncker niet hebben kunnen kiezen!

Ik ben helaas maar een mens.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2017 00:38:49 ]
  donderdag 27 april 2017 @ 01:04:54 #114
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_170513026
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 00:34 schreef john2406 het volgende:

[..]

Sorry bedoel dat ik en vele met mij Juncker niet hebben kunnen kiezen!

Ik ben helaas maar een mens.
Ik snap niet goed wat je klacht is. Je klacht is dat de EU democratischer zou moeten zijn?
pi_170514709
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 00:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Elk jaar doet fok een actie waarbij ze de meest gewaardeerde users oranje banden geven. Heb jij dat wel dit jaar?
Alweer een lintje? :')
pi_170520498
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 01:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik snap niet goed wat je klacht is. Je klacht is dat de EU democratischer zou moeten zijn?
Onder andere misschien, als ik percies weet hoe de vork in de steel zit, weet ik misschien meer?
pi_170546155
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:57 schreef Kaas- het volgende:
Stel dat Le Pen wint...

...ontwaken de NWS-users uit hun natte droom en zien ze tot hun afgrijzen dat Macron gewoon met minimaal 60-40 gewonnen heeft.
Niet at ik het hoop maar dat dachten ze van Hillary ook
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_170546205
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:58 schreef vipergts het volgende:

[..]

Niet at ik het hoop maar dat dachten ze van Hillary ook
Niemand hoopt dat toch, al geeft het wel aan dat het aardig her en der stinken doet toch.
pi_170554303
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 22:37 schreef AndereBaby het volgende:

[..]

Ja.. De linkse-elite is bang voor haar. Ik heb het gevoel dat ze gaat winnen want, Hollande prijst Macron de lucht in en de Fransen waren geen van fan meneer Hollande dus dit kan nogal averechts werken denk ik.

En Le Pen heeft een antwoord op Islamistisch terreur zou Macron dit ook hebben? Ik vind het ook een vreemde mannetje op zijn 15de was hij verliefd op zijn lerares Frans en ze trouwde wanneer hij 18 jaar werd. Nu is hij bijna 40 jaar en zij is bijna bejaard. Liefde is mooi maar dit vind ik ongewoon.
Ik zou willen dat jouw gevoel gelijk heeft, maar ik ben bang dat het moederskindje gaat winnen. Als het niet eerlijk gaat, dan vals. Ook daar kan men met de stemmen rommelen.
En nee, Macron had volgens mij geen antwoord behalve the usual linkse wereldvreemde shit.
Dat van zijn 15e wist ik niet. Hij had kennelijk destijds geen SouthPark aflevering (met Ike) om niet zo'n fout te maken. :)
pi_170600805
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:25 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Het was toch tijd voor een vrouw?
De VN was daar ook al "bang" voor ...
http://thehill.com/policy(...)ens-right-commission

SA ... wie kan zich dit nu bedenken? O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Peace99 op 01-05-2017 05:11:24 ]
pi_170601273
Weer even over Franse politiek: als Le Pen wint, hoe groot is dan de kans dat zij in de daaropvolgende parlementsverkiezingen een meerderheid met haar partij weet te halen? Lijkt mij onwaarschijnlijk, bovendien wordt ze sowieso niet door andere partijen gesteund, i.t.t. Macron. Het zal voor haar dus heel moeilijk, zo niet onmogelijk worden een regering te vormen. Als president heeft ze geloof ik de bevoegdheid het parlement te ontbinden en nieuwe verkiezingen te houden, maar dat zal niet tot andere resultaten leiden. Met andere woorden, ontstaat er als Le Pen wint niet een onoverbrugbare patstelling in de Franse politiek? Hoe gaat zij haar wetten erdoorheen krijgen?
pi_170601673
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 08:25 schreef westwoodblvd het volgende:
Weer even over Franse politiek: als Le Pen wint, hoe groot is dan de kans dat zij in de daaropvolgende parlementsverkiezingen een meerderheid met haar partij weet te halen? Lijkt mij onwaarschijnlijk, bovendien wordt ze sowieso niet door andere partijen gesteund, i.t.t. Macron. Het zal voor haar dus heel moeilijk, zo niet onmogelijk worden een regering te vormen. Als president heeft ze geloof ik de bevoegdheid het parlement te ontbinden en nieuwe verkiezingen te houden, maar dat zal niet tot andere resultaten leiden. Met andere woorden, ontstaat er als Le Pen wint niet een onoverbrugbare patstelling in de Franse politiek? Hoe gaat zij haar wetten erdoorheen krijgen?
Ze heeft toch het voorbeeld van Nederland gehad hoe het ook kan, gedoogpartners kopen!
pi_170602651
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 08:25 schreef westwoodblvd het volgende:
Weer even over Franse politiek: als Le Pen wint, hoe groot is dan de kans dat zij in de daaropvolgende parlementsverkiezingen een meerderheid met haar partij weet te halen? Lijkt mij onwaarschijnlijk, bovendien wordt ze sowieso niet door andere partijen gesteund, i.t.t. Macron. Het zal voor haar dus heel moeilijk, zo niet onmogelijk worden een regering te vormen. Als president heeft ze geloof ik de bevoegdheid het parlement te ontbinden en nieuwe verkiezingen te houden, maar dat zal niet tot andere resultaten leiden. Met andere woorden, ontstaat er als Le Pen wint niet een onoverbrugbare patstelling in de Franse politiek? Hoe gaat zij haar wetten erdoorheen krijgen?
Zekers, het blijft moeilijk binnen een gepolariseerde samenleving waar de ene helft van de bevolking kiest voor het eigen nationalistische belang en de andere helft kiest voor aansluiting bij de EU.

Toch blijf ik van mening dat niet de zogenaamde anti-EU partijen zullen leiden tot de val van de EU maar dat dit aan de EU zelf zal worden toegerekend. De EU is gebaseerd op vervlogen idealen, niet meer behorend in de tijdsgeest van vandaag. We zien allemaal hoe de EU afbrokkelt en afstevent naar het einde van diens bestaan.
pi_170602785
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zekers, het blijft moeilijk binnen een gepolariseerde samenleving waar de ene helft van de bevolking kiest voor het eigen nationalistische belang en de andere helft kiest voor aansluiting bij de EU.

Toch blijf ik van mening dat niet de zogenaamde anti-EU partijen zullen leiden tot de val van de EU maar dat dit aan de EU zelf zal worden toegerekend. De EU is gebaseerd op vervlogen idealen, niet meer behorend in de tijdsgeest van vandaag. We zien allemaal hoe de EU afbrokkelt en afstevent naar het einde van diens bestaan.
Dat kan allemaal wel wezen (ben het er niet mee eens), maar reageer eens inhoudelijk op wat ik zei. Hoe zie jij voor je dat Le Pen zonder parlementaire steun een Frexit voor elkaar krijgt?
pi_170602955
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:25 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dat kan allemaal wel wezen (ben het er niet mee eens), maar reageer eens inhoudelijk op wat ik zei. Hoe zie jij voor je dat Le Pen zonder parlementaire steun een Frexit voor elkaar krijgt?
Ik heb in een eerdere reactie ooit opgeschreven dat ik onder Le Pen niet een onmiddellijke Frexit verwacht.

Tegelijkertijd vind ik het wel democratisch om via een referendum die vraag voor te leggen aan de Franse bevolking, zoals Le Pen wil.

Maar daar willen veel pro-Europeanen niet aan, bang voor de uitkomst. Nederlanders hebben via twee EU referendums laten zien dat ze helemaal niet zo pro-Europees zijn maar veel eerder EU-kritisch. Beide referendums werden door twee verschillende pro-Europese premiers naar de prullenbak verwezen.

Zo kun je niet doorgaan met de EU. Het verzet vanuit de bevolking neemt steeds meer toe. Dan kun je als pro-Europeaan niet stoïcijns met vervlogen idealen uit de succesvolle jaren negentig blijven rondlopen. Of de schuld blijven neerleggen bij EU-kritische partijen en ze blijven afschilderen als populistisch extreemrechts.

Een eerlijke zelfreflectie zou beter op zijn plaats zijn. Maar dat doen pro-Europeanen niet, vergelijkbaar dat de Democraten dat niet doen in de VS. Vooral de schuld en frustratie bij de ander neerleggen. Het blijft altijd een recept voor ideologische afbraak. Volks links werd een rijke elitaire en verwaande elite.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elzies op 01-05-2017 10:56:01 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')