Je hoopt dat echt? Man man, dat je zoiets kan toejuichen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:08 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hoop het wel. Rothschild slaafje mag niet aan de macht komen.
Met Le Pen zal Frankrijk in een pariastaat veranderen die een bedreiging vormt voor de buurlanden. Niet ongelijk aan het Duitsland uit de jaren dertig.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
Macron is meer van hetzelfde met Le Pen zal Frankrijk weer een natie worden.
Tuurlijk, na een jaar krijgen ze weer verkiezingen en kan de republiekeinen weer winnen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Je hoopt dat echt? Man man, dat je zoiets kan toejuichen.
Fixed.quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
Macron is meer van hetzelfde met Le Pen zal Frankrijk weer een nazi worden.
Dat jij te dom bent om te kunnen inzien wat er kan gebeuren als de EU verdwijnt kunnen wij niets aan doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
The usual suspects komen weer met hun Nazi geblaat. #grijsgedraaid
Jaja. Dom en een nazi. Gelukkig ben jij er om me terecht te wijzen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jij te dom bent om te kunnen inzien wat er kan gebeuren als de EU verdwijnt kunnen wij niets aan doen natuurlijk.
In welk opzicht zal Frankrijk ineens een bedreiging vormen voor de buurlanden?quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Le Pen zal Frankrijk in een pariastaat veranderen die een bedreiging vormt voor de buurlanden. Niet ongelijk aan het Duitsland uit de jaren dertig.
Dit, in combinatie met de nauwe banden die ze wil met Rusland is nogal een nachtmerriescenario, ook voor Nederland.
Met Macron kunnen we waarschijnlijk eindelijk tot noodzakelijke hervormingen van de EU komen. Het zou me niet eens verbazen als hij nou eens niet vasthoudt aan Strassbourg als gedeeld regeringscentrum van de EU, bijvoorbeeld.
Le Pen wil Frankrijk veranderen in een politiestaat. Dat wordt dan een fascistische politiestaat met kernwapens in het hart van Europa.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
In welk opzicht zal Frankrijk ineens een bedreiging vormen voor de buurlanden?
Het is niet dat de reïncarnatie van Napoleon ineens aan de macht komt.
Uit de EU stappen betekent ook niet dat Frankrijk niet wil samenwerken met andere landen in de EU.
Waar komen die vreemde gedachten toch altijd vandaan dat zonder de EU dit continent zal vervallen in een nieuwe brandhaard?
Juist wel goed! Europa moet hersteld worden, en tijdelijk even een Nazi-rijk worden. Totdat de orde weer hersteld is, en multiculturalisten allemaal achter slot en grendel zitten, waar ze nauwelijks te eten krijgen en aan kettingen liggen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:57 schreef remlof het volgende:
Le Pen wil Frankrijk veranderen in een politiestaat. Dat wordt dan een fascistische politiestaat met kernwapens in het hart van Europa.
Lijkt me geen goed plan.
Ook voor Frankrijk steun je de extreemrechtse koers?quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
Macron is meer van hetzelfde met Le Pen zal Frankrijk weer een natie worden.
Wat zou dar ideaal aan zijn en voor wie?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het ideale scenario zal een Frexit zijn waardoor vervolgens de hele EU uiteenvalt.
Oh, dan later de linkse-elite weer aan de macht en na hoeveel jaar? Een Nazi-rijk of een politie- staat? Want, hoe zie jij zo'n Nazi-rijk voor je met discriminatie of veel milder?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Juist wel goed! Europa moet hersteld worden, en tijdelijk even een Nazi-rijk worden. Totdat de orde weer hersteld is, en multiculturalisten allemaal achter slot en grendel zitten, waar ze nauwelijks te eten krijgen en aan kettingen liggen.
Even een poosje een zeer bruut regime dat de Islam in Europa keihard terugdringt. Als dat is gebeurt, kunnen we weer op de normale manier verder, met de les dat we nooit maar dan ook nooit meer zo achterlijk moeten doen als hier de afgelopen 40 gedaan is.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:49 schreef AndereBaby het volgende:
[..]
Oh, dan later de linkse-elite weer aan de macht en na hoeveel jaar? Een Nazi-rijk of een politie- staat? Want, hoe zie jij zo'n Nazi-rijk voor je met discriminatie of veel milder?
Gewoon met de moslims doen wat Hitler met de joden gedaan heeft bedoel je?quote:Op woensdag 26 april 2017 00:00 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Even een poosje een zeer bruut regime dat de Islam in Europa keihard terugdringt. Als dat is gebeurt, kunnen we weer op de normale manier verder, met de les dat we nooit maar dan ook nooit meer zo achterlijk moeten doen als hier de afgelopen 40 gedaan is.
Nee tuurlijk niet gekkie.quote:Op woensdag 26 april 2017 00:29 schreef remlof het volgende:
Gewoon met de moslims doen wat Hitler met de joden gedaan heeft bedoel je?
Waarschijnlijk als dat er niet in voorkomen deed zou ik het haast geloven ook!quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Le Pen zal Frankrijk in een pariastaat veranderen die een bedreiging vormt voor de buurlanden. Niet ongelijk aan het Duitsland uit de jaren dertig.
Dit, in combinatie met de nauwe banden die ze wil met Rusland is nogal een nachtmerriescenario, ook voor Nederland.
Met Macron kunnen we waarschijnlijk eindelijk tot noodzakelijke hervormingen van de EU komen. Het zou me niet eens verbazen als hij nou eens niet vasthoudt aan Strassbourg als gedeeld regeringscentrum van de EU, bijvoorbeeld.
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Na even wat vragen stellen ... bij fout antwoord .. dumpen (ipv bommen) in Noord-Koreaquote:Op woensdag 26 april 2017 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon met de moslims doen wat Hitler met de joden gedaan heeft bedoel je?
De Franse situatie vraagt natuurlijk om een verstandige aanpak. De realiteit is dat moslim extremisten al flink wat aanslagen hebben gepleegd en daar moet wat aan gedaan worden.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Le Pen wil Frankrijk veranderen in een politiestaat. Dat wordt dan een fascistische politiestaat met kernwapens in het hart van Europa.
Lijkt me geen goed plan.
Kan me niet voorstellen, de Fransen een beetje kennende. dat ze deze EU nonsens willen doorzettenquote:Op woensdag 26 april 2017 03:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De Franse situatie vraagt natuurlijk om een verstandige aanpak. De realiteit is dat moslim extremisten al flink wat aanslagen hebben gepleegd en daar moet wat aan gedaan worden.
Het sluiten van de grenzen en terugkerende jihadisten opsluiten is een goede start.
Als Macron wint verwacht ik een voortzetting van het huidige beleid en meer macht voor de EU.
Dit maakt Nederland en Frankrijk kwetsbaarder voor terroristische aanslagen.
Hoe zou jij graag willen dat terrorisme en radicalisering word tegengegaan?
quote:Op dinsdag 25 april 2017 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke problemen?quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen van beide gaat de problemen van Frankrijk echt aanpakken.
Wilders en Le Pen zijn mattiesquote:Op dinsdag 25 april 2017 23:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat zou dar ideaal aan zijn en voor wie?
Macron --> ondergang ALLE cultuur.quote:
Insider??quote:Op woensdag 26 april 2017 03:53 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wilders neukt geen deuk in pakje boter.
quote:Op woensdag 26 april 2017 03:53 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wilders neukt geen deuk in pakje boter.
Ik kan het mij eigen heel goed voorstellen. GroenLinks is hier enorm groot geworden en ik geloof dat de media daar er alles aan doen om LePen af te schilderen als het grote kwaad.quote:Op woensdag 26 april 2017 03:25 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen, de Fransen een beetje kennende. dat ze deze EU nonsens willen doorzetten![]()
Als Macron (Rothschild/Soros puppet) in de 2e ronde gekozen zou zijn, is er zeker en vast stem-fraude gepleegd
Dat jij te dom bent om te kunnen inzien dat alle ellende in Europa veroorzaakt is door de EU kunnen wij niets aan doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jij te dom bent om te kunnen inzien wat er kan gebeuren als de EU verdwijnt kunnen wij niets aan doen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |