abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172240575
registreer om deze reclame te verbergen
Tja, uitleggen dat hij dan weer zelf mooie dingen kan bouwen met de duplo en dan maar die woede aanval. I krijgt iedere keer als ik haar van het kdv en de speeltuin mee naar huis wil nemen zo ongeveer een woede aanval. Het leven is hard. :') .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_172240644
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:29 schreef Franny_G het volgende:
Tja, uitleggen dat hij dan weer zelf mooie dingen kan bouwen met de duplo en dan maar die woede aanval. I krijgt iedere keer als ik haar van het kdv en de speeltuin mee naar huis wil nemen zo ongeveer een woede aanval. Het leven is hard. :') .
Of als je het verkeerde fruit in de yoghurt deed. Of als je de boterham verkeerd sneed.
Of als je de verkeerde sokken pakt. Of als je zegt dat snoepjes geen verantwoorde avondmaaltijd zijn. Of als je niet om 7 uur 's avonds naar opa mag. Of als....
disclaimer
pi_172240723
Had ik al verteld dat I maandag heeft geprobeerd haar gele step roze te krijten?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_172240777
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:34 schreef Franny_G het volgende:
Had ik al verteld dat I maandag heeft geprobeerd haar gele step roze te krijten?
hahaha :')
disclaimer
  vrijdag 7 juli 2017 @ 13:44:57 #55
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172242569
Nou, ik had het eerder moeten vragen, het probleem bij is opgelost :'). Ik zei: kom, we gaan de kazerne afbreken en een dierentuin bouwen. En dat vond hij goed :D.
KuikenGuppy
pi_172244427
Fijn!
Dat probleem hebben we bij J (nog) niet, het is juist een kunst om iets wat gemaakt is, langer dan 2 minuten te laten staan. "Kapot!" Is zijn favoriet :')
pi_172245987
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Of als je het verkeerde fruit in de yoghurt deed. Of als je de boterham verkeerd sneed.
Of als je de verkeerde sokken pakt. Of als je zegt dat snoepjes geen verantwoorde avondmaaltijd zijn. Of als je niet om 7 uur 's avonds naar opa mag. Of als....
Oh man die boterham ja. Dat horen ze 3 dorpen verderop nog.
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')