abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 april 2017 @ 00:13:45 #1
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_170345304


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Praten kan hier: de slowchat en veel caps mogen in:in het CAPS topic. Caps blote borsten mogen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1

Inwonerslijst


Visumhouders


Agenda

Zondag 23 april 2017 - 1 nieuwe inwoner gaat weg
Maandag 24 april 2017 - 1 genomineerde inwoner naar huis
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2017 @ 00:50:18 #2
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_170345810
^O^
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_170345899
Tosti moet ff pissen
pi_170345935
Zelfs de camerahoek die Beau gekozen heeft geeft al aan dat zij mag bliven.
pi_170345993
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 01:05 schreef Yaksa het volgende:
Zelfs de camerahoek die Beau gekozen heeft geeft al aan dat zij mag bliven.
Als je serieus bent en dat echt denkt ben je net Rene, die denkt ook alles te weten en komt dan met een kul redenatie.
Dan kun je net zo goed zeggen zelfs de camerahoek die Jessie gekozen heeft geeft al aan dat hij weg gaat
  donderdag 20 april 2017 @ 01:15:35 #6
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_170346000
Waarom mogen we 's nachts de tweeling nooit zien? :(
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_170346014
quote:
5s.gif Op donderdag 20 april 2017 01:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarom mogen we 's nachts de tweeling nooit zien? :(
Last van afkickverschijnselen ;)
pi_170346051
quote:
5s.gif Op donderdag 20 april 2017 01:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarom mogen we 's nachts de tweeling nooit zien? :(
Nee ik denk omdat jouw onschuldig lijkende schatjes in werkelijkheid 2 nymfomaantjes zijn, die zodra iedereen slaapt helemaal los gaan saampjes :)
pi_170346072
Overigens zie ik dat er geen melding is gemaakt van het feit dat Billy weer onder de dekens is gekropen en hem weer van zijn eiwitjes heeft afgeholpen. Jessie is de volledige behandeling stokstijf blijven liggen en zelfs met zijn hoofd boven de dekens(zo passief heb ik t nog niet eerder gezien, misschien wordt die er niet eens meer wakker van :) )

[ Bericht 12% gewijzigd door pecla op 20-04-2017 01:35:09 ]
pi_170346091
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 01:30 schreef pecla het volgende:
Overigens zie ik dat er geen melding is gemaakt van het feit dat Billy weer onder de dekens is gekropen en hem weer van zijn eiwitjes heeft afgeholpen. Jessie is de volledige behandeling stokstijf blijven liggen en zelfs met zijn hoofd boven de dekens(zo passief heb ik t nog niet eerder gezien, misschien wordt die er niet eens meer wakker van :) )
We hebben een aantal minuten gemist op de streams. Het was te zien dat Billy tegen Jessie aan kroop. Daarna was er een SL. en een tijdje daaran was te zien dat Jessie zijn slaapmasker weer opdeed. Wat er n de tussentijd is gebeurd weet niemand.
pi_170346104
Maar morgen een nieuwe dag, met hele rare verhaallijnen denk ik.
  donderdag 20 april 2017 @ 01:47:56 #12
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_170346110
Heb die twee even teruggekeken, Beau is te lief en gaat geen TV maken, dus Romy2 moet blijven ..... ;)
.
pi_170346118
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 01:39 schreef Yaksa het volgende:

[..]

We hebben een aantal minuten gemist op de streams. Het was te zien dat Billy tegen Jessie aan kroop. Daarna was er een SL. en een tijdje daaran was te zien dat Jessie zijn slaapmasker weer opdeed. Wat er n de tussentijd is gebeurd weet niemand.
M.a.w. je beweerd dat ik t verzin. Nou dit is toch echt gebeurd vlak voor dat hij ging pissen. En hij heeft zijn slaapmasker niet afgedaan de hele tijd dat Bil bezig was. Rond 00,45u schat ik, toen ik keek waren ze al bezig misschien dat daarvoor een SL was, maar kort dan want is mij niet opgevallen(kijk niet continu)
pi_170346127
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb die twee even teruggekeken, Beau is te lief en gaat geen TV maken, dus Romy2 moet blijven ..... ;)
Ik hoop het want ik geef haar de grootste kans om Billy weer om haar moeder te laten gaan roepen, en dat zie ik t liefste. Beau zie ik wel iets met Bas krijgen, dan krijgen we weer Dramona drama maar op die over-acting zit ik niet zo te wachten
pi_170346145
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 01:30 schreef pecla het volgende:
Overigens zie ik dat er geen melding is gemaakt van het feit dat Billy weer onder de dekens is gekropen en hem weer van zijn eiwitjes heeft afgeholpen. Jessie is de volledige behandeling stokstijf blijven liggen en zelfs met zijn hoofd boven de dekens(zo passief heb ik t nog niet eerder gezien, misschien wordt die er niet eens meer wakker van :) )
ik zie dat je nog niet bekend bent met de zeester
Make trouble not war
pi_170346172
Jessie moet dit nog ff uitzingen, kan niet terwijl hij op de bank zit Bil de wacht aanzeggen, en dat weet Bil maar al te goed
Make trouble not war
pi_170346174
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:02 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ik zie dat je nog niet bekend bent met de zeester
Haha jazeker maar normaal doet hij in ieder geval zijn hoofd nog wel een tijdje ook onder de dekens, maar zelfs dat niet eens dit keer. Ook geen enkele woordenwisseling na afloop(t geluid stond wel af maar dat was duidelijk).En wel mooi toen ze klaar was kroop ze lekker tegen hem aan dat heb ik nu wel verdiend dacht ze. Dat heeft Jessie een paar minuten getolereerd en draaide toen zijn rug naar haar toe.
pi_170346175
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:11 schreef pecla het volgende:

[..]

Haha jazeker maar normaal doet hij in ieder geval zijn hoofd nog wel een tijdje ook onder de dekens, maar zelfs dat niet eens dit keer. Ook geen enkele woordenwisseling na afloop(t geluid stond wel af maar dat was duidelijk).En wel mooi toen ze klaar was kroop ze lekker tegen hem aan dat heb ik nu wel verdiend dacht ze. Dat heeft Jessie een paar minuten getolereerd en draaide toen zijn rug naar haar toe.
zie boven
Make trouble not war
pi_170346189
Dus Bil pijpt zich het apelazerus in de hoop dat het aanslaat
Make trouble not war
pi_170346192
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:11 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie moet dit nog ff uitzingen, kan niet terwijl hij op de bank zit Bil de wacht aanzeggen, en dat weet Bil maar al te goed
Ja idd hij kan dat drama nu niet gebruiken want dat kost hem zijn kop waarschijnlijk. Ben t niet eens met veel hier dat hij Bil nodig heeft om hem vd bank te praten dat zou net zo goed averechts kunnen werken zelfs(die meiden hebben alles gestreamed en kan me zeker van beau niet voorstellen dat die zo fan is van Billie).Hij heeft de back-up van alle bewoners dus hulp genoeg.
pi_170346196
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:17 schreef pecla het volgende:

[..]

Ja idd hij kan dat drama nu niet gebruiken want dat kost hem zijn kop waarschijnlijk. Ben t niet eens met veel hier dat hij Bil nodig heeft om hem vd bank te praten dat zou net zo goed averechts kunnen werken zelfs(die meiden hebben alles gestreamed en kan me zeker van beau niet voorstellen dat die zo fan is van Billie).Hij heeft de back-up van alle bewoners dus hulp genoeg.
zn publieksstem heeft hij sowieso te danken aan haar, aan de andere kant natuurlijk ook niet, is hij zelf bij
Make trouble not war
pi_170346201
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:16 schreef Bramenstruik het volgende:
Dus Bil pijpt zich het apelazerus in de hoop dat het aanslaat
Tja elke keer als je denkt dat dat wijf zich niet verder kan verlagen slaagt ze er toch weer in. Ik las dat ze vandaag(gister nu dus) aan jessie zou gaan vragen of ze een 2e kans kreeg....niks van gehoord, neem aan dat dat dus niet door is gegaan...weet jij daar wat van?
pi_170346206
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:20 schreef pecla het volgende:

[..]

Tja elke keer als je denkt dat dat wijf zich niet verder kan verlagen slaagt ze er toch weer in. Ik las dat ze vandaag(gister nu dus) aan jessie zou gaan vragen of ze een 2e kans kreeg....niks van gehoord, neem aan dat dat dus niet door is gegaan...weet jij daar wat van?
nee, maar wat is new? doet ze constant, ik denk dat het antwoord na de stemmingen komt, en dat is een vette nee, je ziet het in zn gedrag, hij is haar zat
Make trouble not war
pi_170346209
het is anders dan daarvoor
Make trouble not war
pi_170346212
hij doet respectloos, maar ze vraagt er ook om
Make trouble not war
pi_170346220
heb wel eens een ex gehad die zei dat hij terminaal was, alleen omdat hij me terug wilde, mss goede tip voor Bats
Make trouble not war
pi_170346224
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:18 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

zn publieksstem heeft hij sowieso te danken aan haar, aan de andere kant natuurlijk ook niet, is hij zelf bij
Ja zo zonde dat die zich elke keer weer laat inpalmen door dat mens, al was zij t begin de baas over jessie dat is wel 100% omgedraaid, nu loopt ze slaafs achter hem aan de hele dag en gedoogt hij haar(maar behandeld er vaak als stront maar daar vraagt ze ook om ergens).Maar zonder haar zou die stuk populairder zijn, dat hij dat zelf niet in ziet cq info over door krijgt. Of hij neemt het voor lief in ruil voor zijn dagelijkse zakleging,
pi_170346227
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:28 schreef pecla het volgende:

[..]

Ja zo zonde dat die zich elke keer weer laat inpalmen door dat mens, al was zij t begin de baas over jessie dat is wel 100% omgedraaid, nu loopt ze slaafs achter hem aan de hele dag en gedoogt hij haar(maar behandeld er vaak als stront maar daar vraagt ze ook om ergens).Maar zonder haar zou die stuk populairder zijn, dat hij dat zelf niet in ziet cq info over door krijgt. Of hij neemt het voor lief in ruil voor zijn dagelijkse zakleging,
denk dat hij minder met zn populariteit bezig is dan de meesten denken, soms ja, maar veelal niet
Make trouble not war
pi_170346228
Zie dat jij in de tussentijd exact hetzelfde hebt getypt :)
pi_170346231
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:29 schreef pecla het volgende:
Zie dat jij in de tussentijd exact hetzelfde hebt getypt :)
ja ;)
Make trouble not war
pi_170346232
je kan niet 24/7 met je populariteit bezig zijn, je hebt ook nog gevoel, zelfs als het alleen om batsen gaat
Make trouble not war
pi_170346233
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:29 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

denk dat hij minder met zn populariteit bezig is dan de meesten denken, soms ja, maar veelal niet
Ja zou kunnen, maar scheelt hem toch een plek op de bank. Ik dacht altijd dat hem dat wel interressseerde en vandaar ook altijd het praten in zichzelf(tegen ons dus)
pi_170346236
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:31 schreef pecla het volgende:

[..]

Ja zou kunnen, maar scheelt hem toch een stem op de bank. Ik dacht altijd dat hem dat wel interressseerde en vandaar ook altijd het praten in zichzelf(tegen ons dus)
oh ja hij wil wel winnen, maar dat gaat hem niet worden, hij heeft de wilskracht niet, down the drain, net als zn voetbalcarriere
Make trouble not war
pi_170346243
ik gun het hem het meest hoor, want hij heeft zeker goede dingen, maar my god, wat erger ik me!
Make trouble not war
pi_170346251
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:33 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

oh ja hij wil wel winnen, maar dat gaat hem niet worden, hij heeft de wilskracht niet, down the drain, net als zn voetbalcarriere
Maar bij winnen draait alles om populariteit, denk dat hij t wel wil maar idd niet de ruggengraat had om Billie al eerder te dumpen. Al spelen er een heleboel dingen mee, voor een groot deel was hij vaak aardig om dat hij geen zin had in drama bv en zo nog wat dingen. En ergens heeft hij ook wel een zwak voor haar denk ik hoor maar hij wil er echt nooit met iets mee en ook meer afstand na de stemming
pi_170346256
Zag overigens de site van zijn voormalige incassobureau, heel lelijk dat, gaat alleen om incasseren totaal geen coulance naar debiteuren, weetje, een incassobureau is een van de weinige dingen die je gewoon zonder papieren mag starten
Make trouble not war
pi_170346260
iedereen kan een incassobureau beginnen
Make trouble not war
pi_170346261
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:36 schreef Bramenstruik het volgende:
ik gun het hem het meest hoor, want hij heeft zeker goede dingen, maar my god, wat erger ik me!
Hij was ook mijn favoriet want kan wel om hem lachen en is echt geen slechte gast. Maar dat gedoe met Billie arghhhh. En na deze stemming liet hij zich ook wel heel erg kennen zeg wat een slecht verliezer(al spant die Billie helemaal de kroon en fokt hem nog meer op), viel me tegen van hem
Arme mensen moeten morgen dat slappe gelul van ons lezen of door gaan scrollen ;)
pi_170346263
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:39 schreef pecla het volgende:

[..]

Maar bij winnen draait alles om populariteit, denk dat hij t wel wil maar idd niet de ruggengraat had om Billie al eerder te dumpen. Al spelen er een heleboel dingen mee, voor een groot deel was hij vaak aardig om dat hij geen zin had in drama bv en zo nog wat dingen. En ergens heeft hij ook wel een zwak voor haar denk ik hoor maar hij wil er echt nooit met iets mee en ook meer afstand na de stemming
ja hij heeft een zwak voor haar, spreekt ook voor hem btw, zie hem ook niet met een nietszeggend grietje dat alleen mooi loopt te wezen, Jessie wil iets spannends
Make trouble not war
pi_170346266
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:43 schreef pecla het volgende:

[..]

Hij was ook mijn favoriet want kan wel om hem lachen en is echt geen slechte gast. Maar dat gedoe met Billie arghhhh. En na deze stemming liet hij zich ook wel heel erg kennen zeg wat een slecht verliezer(al spant die Billie helemaal de kroon en fokt hem nog meer op), viel me tegen van hem
Arme mensen moeten morgen dat slappe gelul van ons lezen of door gaan scrollen ;)
_O- zijn ze van mij wel gewend
Make trouble not war
pi_170346270
Slap gelul trouwens?????????? Probeer inhoudelijk te reageren _O-
Make trouble not war
pi_170346273
Ben biij dat er nog iemand wakker is, had naar gedroomd
Make trouble not war
pi_170346284
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:46 schreef Bramenstruik het volgende:
Slap gelul trouwens?????????? Probeer inhoudelijk te reageren _O-
Soms is proberen niet voldoende :) ....geef toe gejat van 1 van Jessie's legendarische reacties op Billy. Billy toen helemaal hysterisch jankend tegen Jessie "en ik doe nog wel zo mijn best"waarop Jessie heel droog zei "soms is je best doen niet genoeg" en vervolgens weg liep....Ik kwam niet meer bij van t lachen.
pi_170346294
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:25 schreef Bramenstruik het volgende:
heb wel eens een ex gehad die zei dat hij terminaal was, alleen omdat hij me terug wilde, mss goede tip voor Bats
Ik heb ooit ook eens iemand gekend die dat deed, aan de kant geschopt en nooit meer contact opgenomen.

Zulke mensen zijn respectloos.
pi_170346298
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:56 schreef pecla het volgende:

[..]

Soms is proberen niet voldoende :) ....geef toe gejat van 1 van Jessie's legendarische reacties op Billy. Billy toen helemaal hysterisch jankend tegen Jessie "en ik doe nog wel zo mijn best"waarop Jessie heel droog zei "soms is je best doen niet genoeg" en vervolgens weg liep....Ik kwam niet meer bij van t lachen.
Alleen jammer dat hij er steeds weer intrapt.

Die slappe zak met zijn Neukgleuf beginnen me te vervelen. :O
pi_170346302
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 03:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik heb ooit ook eens iemand gekend die dat deed, aan de kant geschopt en nooit meer contact opgenomen.

Zulke mensen zijn respectloos.
ik trapte er ook niet in hoor, dit is 20 jaar geleden, kreng leeft nu nog
Make trouble not war
pi_170346306
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:56 schreef pecla het volgende:

[..]

Soms is proberen niet voldoende :) ....geef toe gejat van 1 van Jessie's legendarische reacties op Billy. Billy toen helemaal hysterisch jankend tegen Jessie "en ik doe nog wel zo mijn best"waarop Jessie heel droog zei "soms is je best doen niet genoeg" en vervolgens weg liep....Ik kwam niet meer bij van t lachen.
Bats heeft geen idee waar het leven om draait, ze denkt alles met seks gedaan te krijgen, dat was mijn vak NB, en ik ben niet zo
Make trouble not war
pi_170346312
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 03:07 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ik trapte er ook niet in hoor, dit is 20 jaar geleden, kreng leeft nu nog
Na ik eerst wel, je vraagt een collega niet om doktersrapporten en zo, maar de verhalen waren zo vreemd dat ze vanzelf door de mand viel. Net als veel Utopianen hebben gedaan.
pi_170346314
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 03:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Na ik eerst wel, je vraagt een collega niet om doktersrapporten en zo, maar de verhalen waren zo vreemd dat ze vanzelf door de mand viel. Net als veel Utopianen hebben gedaan.
echt hoor, je hebt mensen, niet normaal
Make trouble not war
pi_170346318
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 03:14 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

echt hoor, je hebt mensen, niet normaal
Ja idd.
pi_170346320
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 03:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ja idd.
de schade vooral, die ze anderen aandoen, die wel meeleven
Make trouble not war
pi_170346324
blijf het jammer vinden dat Utioia een goedkope soap is geworden, mis Nicolien, Chris
Make trouble not war
pi_170346328
oh solo mio
Make trouble not war
pi_170346329
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 03:17 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

de schade vooral, die ze anderen aandoen, die wel meeleven
Ik zie dat walgelijke gedrag bij Utopianen ook terug, of ze maken misbruik van ziektes of ze verzinnen het gewoon. :r :r :r
pi_170346332
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 03:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik zie dat walgelijke gedrag bij Utopianen ook terug, of ze maken misbruik van ziektes of ze verzinnen het gewoon. :r :r :r
of ze nodigen mensen uit, die echt ziek zijn, krijgen ze een klein dingetje gratis, de rest betalen
Make trouble not war
pi_170346338
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 03:46 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

of ze nodigen mensen uit, die echt ziek zijn, krijgen ze een klein dingetje gratis, de rest betalen
Nja ik hou er maar over op denk ik, word er beroerd van. :r
pi_170346456
TEAM BAKSTEEN
pi_170346485
En die kale etter is ook weer op
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_170346486
TEAM BAKSTEEN
pi_170346490
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 07:13 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Die ja
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 20 april 2017 @ 07:34:17 #61
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_170346578
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:17 schreef pecla het volgende:

[..]

Ja idd hij kan dat drama nu niet gebruiken want dat kost hem zijn kop waarschijnlijk. Ben t niet eens met veel hier dat hij Bil nodig heeft om hem vd bank te praten dat zou net zo goed averechts kunnen werken zelfs(die meiden hebben alles gestreamed en kan me zeker van beau niet voorstellen dat die zo fan is van Billie).Hij heeft de back-up van alle bewoners dus hulp genoeg.
_O_
Hij heeft Bats idd niet nodig
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_170346582
TEAM BAKSTEEN
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 07:45:51 #63
388664 crew  Dotteke
pi_170346664
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 03:22 schreef Bramenstruik het volgende:
blijf het jammer vinden dat Utioia een goedkope soap is geworden, mis Nicolien, Chris
Ik had niet zoveel met Nicolien, zat niet veel in vond ik
Confrontatie vermijdend vond ik haar

Vind die Beau wel een leuke meid om te zien, verder heb ik ze nog niet meegemaakt eigenlijk.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_170346666
SOONY
pi_170346679

En schokkend eten
SOONY
pi_170346690
Rob staat weer op zijn manier te douchen...... kop onder de kraan en klaar is die.
pi_170346698
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 07:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Rob staat weer op zijn manier te douchen...... kop onder de kraan en klaar is die.
HATSAAA
SOONY
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 07:56:33 #68
388664 crew  Dotteke
pi_170346738
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 07:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Rob staat weer op zijn manier te douchen...... kop onder de kraan en klaar is die.
Welke kop :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_170346750
Kale kop Huhuhuhuh
SOONY
  donderdag 20 april 2017 @ 08:02:08 #70
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_170346776
Goede morgen c_/
Kijken hoe lang het duurt voor mijn internet weer uit valt!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 20 april 2017 @ 08:11:17 #71
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_170346828
GM.
Utopia Polizei weer lekker bezig met de streamlocks.
  donderdag 20 april 2017 @ 08:12:20 #72
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_170346835
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:28 schreef pecla het volgende:

[..]

Ja zo zonde dat die zich elke keer weer laat inpalmen door dat mens, al was zij t begin de baas over jessie dat is wel 100% omgedraaid, nu loopt ze slaafs achter hem aan de hele dag en gedoogt hij haar(maar behandeld er vaak als stront maar daar vraagt ze ook om ergens).Maar zonder haar zou die stuk populairder zijn, dat hij dat zelf niet in ziet cq info over door krijgt. Of hij neemt het voor lief in ruil voor zijn dagelijkse zakleging,
Dat weten wij maar weet Jessie dat ook?
Uiteindelijk heeft Billy geen publieksstem gekregen maar hij wel
Hij zou kunnen denken dat hij helemaal niet populair is en dan maakt het ook geen reet meer uit wat je doet, mensen moeten je toch niet, dus kan hij net zo goed bij Billy blijven.
Kan me voorstellen dat hij zo denkt
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 02:29 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

denk dat hij minder met zn populariteit bezig is dan de meesten denken, soms ja, maar veelal niet
Denk ik ook wel, ze moeten daar toch leven met elkaar en dan is een maatje wel fijn, zeker een Billy die alles doet wat je wil.
Zoals ze nu dikke mik gaat worden met de nieuwe dames, moeilijk om Jessie dan weg te sturen en achter te blijven met de toorn van Billyboy he :')
Zo uitgekiend is ze wel en jessie maakt er handig gebruik van
  donderdag 20 april 2017 @ 08:13:01 #73
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_170346845
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:13 schreef Flow3r het volgende:
ja ja spuit elf :{w
Goeiemorgen Spuit 11 :+
pi_170346847
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:12 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Dat weten wij maar weet Jessie dat ook?
Uiteindelijk heeft Billy geen publieksstem gekregen maar hij wel
Hij zou kunnen denken dat hij helemaal niet populair is en dan maakt het ook geen reet meer uit wat je doet, mensen moeten je toch niet, dus kan hij net zo goed bij Billy blijven.
Kan me voorstellen dat hij zo denkt

[..]

Denk ik ook wel, ze moeten daar toch leven met elkaar en dan is een maatje wel fijn, zeker een Billy die alles doet wat je wil.
Zoals ze nu dikke mik gaat worden met de nieuwe dames, moeilijk om Jessie dan weg te sturen en achter te blijven met de toorn van Billyboy he :')
Zo uitgekiend is ze wel en jessie maakt er handig gebruik van
het bezoek voor nieuwjaar heeft hem verteld dat de relatie met billy hem mogelijk de titel heeft gekost
dat zijn populariteit erdoor gedaald was
pi_170346849
Het is allemaal weer de schuld van Trol *O* *O* *O*
SOONY
  donderdag 20 april 2017 @ 08:16:29 #77
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_170346855
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:15 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Goeiemorgen Spuit 11 :+
Morgen Fritsie O+
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:15 schreef DKUp het volgende:
Het is allemaal weer de schuld van Trol *O* *O* *O*
Inderdaad *O*
pi_170346866
Hebben die egoisten al belangstelling getoond naar Arjuna en gevraagd hoe het met hem gaat?
Hij ziet er trouwens weer goed uit O+
  donderdag 20 april 2017 @ 08:18:55 #79
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_170346870
Morge all............Ramona faked een migrane omdat ze te lui is om te trainen?....
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_170346884
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Morge all............Ramona faked een migrane omdat ze te lui is om te trainen?....
Als die migraine heeft zat ze er nu niet zo bij maar had ze onder de dekens gelegen in
het donker. Die kutsmoes heeft ze wel vaker dat ze migraine heeft :(
  donderdag 20 april 2017 @ 08:21:24 #81
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_170346891
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Morge all............Ramona faked een migrane omdat ze te lui is om te trainen?....
Ze denkt/ of is al weer een beetje afgevallen, dus hoeft het niet.. te lui dus.. en die "m igraine kwam dus van"de "ruzie" tussen Bas en haar.. ook gelul alleen Dramo had ruzie want Bas ziet helemaal nix in die bolle en \t interesseert 'm geen barst
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 08:22:43 #82
388664 crew  Dotteke
pi_170346900
Ram wordt alweer emotioneel, als ze rustig afvalt kan ze niet de operatie laten doen en buiten kan ze het niet betalen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 08:23:10 #83
388664 crew  Dotteke
pi_170346906
Ram moet mentaal heel sterk zijn, goed aan het dieet houden en veel sporten
Ze weet het niet meer...............
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_170346910
Arjuna zegt ff tegen haar dat ze meer moet sporten _O- _O-
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 08:23:30 #85
388664 crew  Dotteke
pi_170346911
1kilo in de week afvallen moet ze nu, dat is bikkelen zegt Bas
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 20 april 2017 @ 08:23:52 #86
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_170346913
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:20 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Als die migraine heeft zat ze er nu niet zo bij maar had ze onder de dekens gelegen in
het donker. Die kutsmoes heeft ze wel vaker dat ze migraine heeft :(
Morge Fritsie.........En janken om haar zin te krijgen.......vreselijk wijf die Ramona......
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_170346919
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Arjuna zegt ff tegen haar dat ze meer moet sporten _O- _O-
Heb haar de afgelopen tijd helemaal niet zien sporten
  donderdag 20 april 2017 @ 08:24:18 #88
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_170346920
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:21 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ze denkt/ of is al weer een beetje afgevallen, dus hoeft het niet.. te lui dus.. en die "m igraine kwam dus van"de "ruzie" tussen Bas en haar.. ook gelul alleen Dramo had ruzie want Bas ziet helemaal nix in die bolle en \t interesseert 'm geen barst
Dat dus....
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 08:24:39 #89
388664 crew  Dotteke
pi_170346922
ram denkt dat het niet haalbaar is
De chirurg moet gebeld worden, vragen of ze met het plan eens is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_170346928
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:23 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Morge Fritsie.........En janken om haar zin te krijgen.......vreselijk wijf die Ramona......
Ze gaat nu inzien dat die operatie waarschijnlijk niet door gaat O-)

Goeiemorgen kanjer c_/
pi_170346933
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:24 schreef moffel33 het volgende:

[..]

Heb haar de afgelopen tijd helemaal niet zien sporten
Laatste 2 maanden zeer zeker niet :Y
pi_170346935
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:12 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Dat weten wij maar weet Jessie dat ook?
Uiteindelijk heeft Billy geen publieksstem gekregen maar hij wel
Hij zou kunnen denken dat hij helemaal niet populair is en dan maakt het ook geen reet meer uit wat je doet, mensen moeten je toch niet, dus kan hij net zo goed bij Billy blijven.
Kan me voorstellen dat hij zo denkt

[..]

Denk ik ook wel, ze moeten daar toch leven met elkaar en dan is een maatje wel fijn, zeker een Billy die alles doet wat je wil.
Zoals ze nu dikke mik gaat worden met de nieuwe dames, moeilijk om Jessie dan weg te sturen en achter te blijven met de toorn van Billyboy he :')
Zo uitgekiend is ze wel en jessie maakt er handig gebruik van
Ja ze waren altijd wel op dehoogte vd uitslag vd popu-poll, degene die bovenaan stonden waren daarom ook vaak gehaat. Toen Rianne bovenaan stond riepen ze ook dat dat was uit medelijden en moesten ze haar nog meer hebben uit jaloezië.
Klopt Billy zegt op alles ja en amen tegen Jessie en doet alles voor hem de hele dag dus ergens is t wel verleidelijk om toch maar friends with benefits te blijven. Maar ergens is hij ook wel klaar en wil hij gewoon 100% vrijgezel zijn dat is duidelijk
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 08:26:15 #93
388664 crew  Dotteke
pi_170346945
Ram is teleurgesteld
Arunja zegt dat Bas wel reeel is nu.
Arjuna en Bas denken dat het niet verstandig is dat ze in 2 maanden zoveel afvalt.
Ze heeeft nog 8 maanden en van die 8 maanden moet ze 6 maanden stabiel zijn, ze heeft dus twee maanden om aan de 90 kilo te komen,
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 20 april 2017 @ 08:28:30 #94
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_170346964
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Ram is teleurgesteld
Arunja zegt dat Bas wel reeel is nu.
Arjuna en Bas denken dat het niet verstandig is dat ze in 2 maanden zoveel afvalt.
Ze heeeft nog 8 maanden en van die 8 maanden moet ze 6 maanden stabiel zijn, ze heeft dus twee maanden om aan de 90 kilo te komen,
8 maanden nog mogen blijven is haar gegarandeerd?
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 08:29:10 #95
388664 crew  Dotteke
pi_170346969
Nu is ze 1,6 kilo afgevallen in 2 weken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_170346972
Wat een geraaskaal weer over Billy en Jessie... laat die mensen nu in godsnaam gewoon doen wat ze zelf willen...
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 08:29:51 #97
388664 crew  Dotteke
pi_170346975
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:28 schreef spapaars het volgende:

[..]

8 maanden nog mogen blijven is haar gegarandeerd?
Dat is wat ze zelf wil, od het haar beloofd is geen idee
Ze kan er natuurlijk zo maar uitgestemd worden.
Maar dat zie ik helaas niet gebeuren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 20 april 2017 @ 08:30:22 #98
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_170346978
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:29 schreef Mjelleke het volgende:
Wat een geraaskaal weer over Billy en Jessie... laat die mensen nu in godsnaam gewoon doen wat ze zelf willen...
Moet je niet in de cos zijn
  donderdag 20 april 2017 @ 08:30:38 #99
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_170346981
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 08:29 schreef Mjelleke het volgende:
Wat een geraaskaal weer over Billy en Jessie... laat die mensen nu in godsnaam gewoon doen wat ze zelf willen...
Nou ja zeg :')
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 08:30:55 #100
388664 crew  Dotteke
pi_170346983
Het gezicht van Ram wordt er niet mooier op nu ze zo afvalt.
Dat is wel jammer want ze had best een mooi koppie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')