abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 april 2017 @ 00:11:35 #51
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_170322590
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:11 schreef combina het volgende:

[..]

Vraag is in hoeverre dat een extreme partij is.
Ze zijn debiel extreem. Daar hoef ik niet eens over na te denken.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_170322620
quote:
7s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:11 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ze zijn debiel extreem. Daar hoef ik niet eens over na te denken.
Welke partijstandpunten vind je extreem?
pi_170322625
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:11 schreef combina het volgende:

[..]

Vraag is in hoeverre dat een extreme partij is.
Over het algemeen wordt een Nexit(plus uit euro), grenzen potdicht en het willen invoeren van referenda voor allerhande onderwerpen als vrij extreem gezien.
  woensdag 19 april 2017 @ 00:13:53 #54
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_170322634
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:11 schreef combina het volgende:

[..]

Vraag is in hoeverre dat een extreme partij is.
FvD wijkt voor het grootste deel van haar standpunten erg af van de norm. Alleen in dat opzicht al zijn ze extreem.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_170322639
Grenscontroles lijken me absoluut onwenselijk. Is ook een beetje pro putin naar mijn mening.

Zijn wel voor legaliseren van softdrugs :P
  woensdag 19 april 2017 @ 00:17:05 #56
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_170322686
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 23:58 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat heb ik volgens mij net niet gezegd?

Het was informatief gezien ook best handig om the donald te volgen en het is best geinig tijdverdrijf om soms op pol te browsen.

Anyway, als je dat een beetje gevolgd hebt weet je dat ongeveer niemand van spencer had gehoord tot die bekende rally waar ineens een aantal mensen een nazi gebaar maakte en hij werd gebombardeerd tot het alt right symbool. Wat wel een heel slimme tactiek is geweest trouwens.
Je hebt die mening hier toch al een paar keer uitgedragen. Fin, dat is het punt verder niet. Het gaat erom dat het een beetje overkomt alsof je excuses zoekt om op altrightplekken te komen. En dan niet vanwege de redenen die je nu noemt, maar je post af en toe wel altrightdingen waar je mijn inziens net iets te veel sympathie voor toont. Dat het zegmaar wat meer is dan lollig een beetje T_D browsen (die mijn inziens informatief echt de waarde nul heeft).
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 19 april 2017 @ 00:18:15 #57
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_170322704
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:13 schreef combina het volgende:

[..]

Welke partijstandpunten vind je extreem?
Die homeopatische verdunning, onder andere.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_170322705
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:17 schreef Euribob het volgende:

[..]

Je hebt die mening hier toch al een paar keer uitgedragen. Fin, dat is het punt verder niet. Het gaat erom dat het een beetje overkomt alsof je excuses zoekt om op altrightplekken te komen. En dan niet vanwege de redenen die je nu noemt, maar je post af en toe wel altrightdingen waar je mijn inziens net iets te veel sympathie voor toont. Dat het zegmaar wat meer is dan lollig een beetje T_D browsen (die mijn inziens informatief echt de waarde nul heeft).
Ik kan gewoon genieten van die hele drama en "the bantz". Tsja het is wat kinderachtig, maar ach.
En met informatie bedoel ik dus inderdaad het bekijken vanuit hun kant, tsja ik vind dat toch zeker wel belangrijk, met name tijdens een democratische verkiezing waar.

Natuurlijk neem ik het als nieuwsbron niet serieus, dan raadpleeg ik wel politico of 538

Maakt het gegeven niet minder waar.
pi_170322707
Heren, de nieuwe Google Earth is online. Lekker nerdy virtueel de wereld bekijken in 3D _O_
pi_170322730
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Heren, de nieuwe Google Earth is online. Lekker nerdy virtueel de wereld bekijken in 3D _O_
Dank ervoor heb wel 32 gb geheugen erin maar weiger toch het erop te zetten, wat heb ik eraan?
pi_170322738
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:13 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

FvD wijkt voor het grootste deel van haar standpunten erg af van de norm. Alleen in dat opzicht al zijn ze extreem.
Relatief, bepaalde standpunten van cd werden vroeger eveneens extreem genoemd en zijn nu de norm.
  woensdag 19 april 2017 @ 00:23:35 #62
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_170322785
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:20 schreef combina het volgende:

[..]

Relatief, bepaalde standpunten van cd werden vroeger eveneens extreem genoemd en zijn nu de norm.
Oké? Dat ontken ik toch ook niet. Veel meer standpunten die vroeger extreem werden genoemd zijn dat nu nog steeds.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  woensdag 19 april 2017 @ 00:24:08 #63
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_170322793
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:18 schreef skysherrif het volgende:

[..]


En met informatie bedoel ik dus inderdaad het bekijken vanuit hun kant, tsja ik vind dat toch zeker wel belangrijk, met name tijdens een democratische verkiezing waar.

Ja, dat snap ik, maar zelfs daarvoor zijn ze mijn inziens niet geschikt. Daar zijn ze echt veel te extreem voor. Behalve als je puur de marginale groep van altright-internetgekkies wil begrijpen, dan is het een goeie groep.

Na vijf minuten oo T_D heb ik het persoonlijk wel weer gehad voor een week. Alle geweldverheerlijking tegen antifa's maar ook vooral de complete domheid en aansluitende hypocriete teksten die daar tentoongesteld worden doen mijn maag echt omkeren.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_170322796
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:23 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Oké? Dat ontken ik toch ook niet. Veel meer standpunten die vroeger extreem werden genoemd zijn dat nu nog steeds.
Sterker nog wat voeger verborgen bleef is tegenwoordig de norm zo lijkt het!
pi_170322819
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:18 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik kan gewoon genieten van die hele drama en "the bantz". Tsja het is wat kinderachtig, maar ach.
En met informatie bedoel ik dus inderdaad het bekijken vanuit hun kant, tsja ik vind dat toch zeker wel belangrijk, met name tijdens een democratische verkiezing waar.

Natuurlijk neem ik het als nieuwsbron niet serieus, dan raadpleeg ik wel politico of 538

Maakt het gegeven niet minder waar.
538, website die letterlijk alles fout had mbt trump?
pi_170322824
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:24 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik, maar zelfs daarvoor zijn ze mijn inziens niet geschikt. Daar zijn ze echt veel te extreem voor. Behalve als je puur de marginale groep van altright-internetgekkies wil begrijpen, dan is het een goeie groep.

Na vijf minuten oo T_D heb ik het persoonlijk wel weer gehad voor een week. Alle geweldverheerlijking tegen antifa's maar ook vooral de complete domheid en aansluitende hypocriete teksten die daar tentoongesteld worden doen mijn maag echt omkeren.
Heb er na de verkiezingen nog hoogstens 5 keer gekeken, ben allang gebanned ook omdat ik wat nuance probeerde te brengen.

Geweldsverheerlijking tegen antifas is dan weer niet mijn grootste zorg ghehe.
pi_170322832
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:26 schreef combina het volgende:

[..]

538, website die letterlijk alles fout had mbt trump?
Binnen de foutmarge, zat er een stuk dichterbij dan Nytimes en huffingtons model.

Schreven voor de verkiezingen al een boel artikels dat trump echt wel een path to win it had.
  woensdag 19 april 2017 @ 00:27:39 #68
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_170322834
https://www.reddit.com/r/(...)ter_this_ones_spicy/

Dit soort dingen vind ik gewoon vrij walgelijk.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_170322857
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:27 schreef Euribob het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ter_this_ones_spicy/

Dit soort dingen vind ik gewoon vrij walgelijk.
Ah, moldylocks.

De vrouw die van te voren stoer had gepost dat ze terug zou komen met 100 nazi scalps, gefotografeerd is terwijl ze vuurwerk een menigte in gooide waar ook onschuldige ouderen en vrouwen waren.

Tevens is het een grap omdat op berkeley een blanke jongen met dreadlocks werd mishandeld omdat blanken volgens de aanvaller geen dreadlocks mogen hebben.

Tsja.
pi_170322888
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:27 schreef Euribob het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ter_this_ones_spicy/

Dit soort dingen vind ik gewoon vrij walgelijk.
Post is een ding, poster werd echter niet tegengesproken wat grote nadeel van /r is.
pi_170322917
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:32 schreef LA_niner het volgende:

[..]

Post is een ding, poster werd echter niet tegengesproken wat grote nadeel van /r is.
Menig politicus heeft er toch natte dromen van dat ze niet tegengesproken worden toch?
  woensdag 19 april 2017 @ 00:37:51 #72
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_170322926
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ah, moldylocks.

De vrouw die van te voren stoer had gepost dat ze terug zou komen met 100 nazi scalps, gefotografeerd is terwijl ze vuurwerk een menigte in gooide waar ook onschuldige ouderen en vrouwen waren.

Tevens is het een grap omdat op berkeley een blanke jongen met dreadlocks werd mishandeld omdat blanken volgens de aanvaller geen dreadlocks mogen hebben.

Tsja.
Het vereren van mannen die vrouwen slaan vind ik gewoon vrij raar. Kun je wel komen met "jamaardenuance", maar die nuance maakt de hele zaak er niet echt beter op ofso.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_170322953
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:37 schreef Euribob het volgende:

[..]

Het vereren van mannen die vrouwen slaan vind ik gewoon vrij raar. Kun je wel komen met "jamaardenuance", maar die nuance maakt de hele zaak er niet echt beter op ofso.
Gast, die chick had op dat moment een lege fles vast waar ze waarschijnlijk iemand van achter mee wou slaan.



Hij sloeg er, fles viel uit dr handen en hij liep weer door.
pi_170322954
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:37 schreef Euribob het volgende:

[..]

Het vereren van mannen die vrouwen slaan vind ik gewoon vrij raar. Kun je wel komen met "jamaardenuance", maar die nuance maakt de hele zaak er niet echt beter op ofso.
Ik ben er ook niet voor, maar als een vrouw de hand naar mij opheft krijgt deze terug wat deze geven doet!
  Moderator woensdag 19 april 2017 @ 00:41:34 #75
54278 crew  Tijger_m
42
pi_170322956
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:37 schreef Euribob het volgende:

[..]

Het vereren van mannen die vrouwen slaan vind ik gewoon vrij raar. Kun je wel komen met "jamaardenuance", maar die nuance maakt de hele zaak er niet echt beter op ofso.
Volgens Baudet is "literatuur" van klimaatsveranderings ontkenners wetenschappelijk waardevol en ten onrechte niet onderwezen in Nederland. Hoe extreem wil je het hebben?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')