abonnement Unibet Coolblue
pi_170279368
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:54 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Het idee van een massa moord vanuit Erdogan richting iedereen die gevangen zit vind ik nogal hysterisch tbh.
Ik som slechts 2 feiten op.
pi_170279371
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:55 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Euh, waar zeg ik dat?
Verkeerd begrepen.

Maar goed, ik denk dat het niet zo makkelijk gaat zijn om hem af te zetten als het niet goed gaat. Gewoon nog een zogenaamde coup erbij :)
pi_170279378
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:54 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Wie zijn Batman? :D
niet te verwarren met the dark knight :P

https://nl.wikipedia.org/wiki/Batman_(stad)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 17 april 2017 @ 09:58:30 #154
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_170279415
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:49 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik zal wel één van de weinigen zijn maar ik vind het niet meer dan logisch dat de turken ja stemden. Als je kijkt naar wat Erdogan met het platteland heeft gedaan, hoe hij zijn eigen koers durft te varen en schijt heeft aan bijv. Europa dan kan ik dat alleen maar toejuichen.

Kijk naar de democratie hier. Om een kabinet te vormen zitten nu Groenlinks en VVD met elkaar te overleggen hoe zij samen kunnen regeren. Idealistische tegenpolen maar waarom praten zij met elkaar? Omdat ze willen regeren, het draait alleen maar om macht en ego's.

Nee, dan liever één leider, als het goed gaat kun je Erdogan daar verantwoordelijk voor houden en als het niet goed gaat idem dito. Ben je er als volk zijnde klaar mee? Dan stem je op de volgende leider.
Dat heet democratie...
49% wil die machtsuitbreiding niet eens en zit dr nu wel mee. Een dictator past niet in een fatsoenlijk democratisch land.
:')
  maandag 17 april 2017 @ 10:02:22 #155
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_170279479
En laten we over één ding heel duidelijk zijn. Wanneer Turkije binnen een paar jaar is verandert in een totale dictatuur waar niemand nog enige vrijheid heeft dan moeten alle Nederturken die ja hebben gestemd niet gaan huilen. Dit is precies wat jullie willen. We hebben jullie steeds weer gewaarschuwd maar luisteren doen jullie niet. Turkije was een redelijk modern land met een functionerende democratie en dat hebben jullie de kop ingedrukt. Jullie hebben jullie familie daar veroordeelt tot wonen in een land dat binnen de kortste keren zal afglijden tot een 3e wereld teringzooi. Maar zelf vertrekken naar Turkije zodat jullie bij jullie geliefde grote leider kunnen zijn en de gevolgen van jullie keuze aan den lijve kunnen ondervinden dat doen jullie niet. Nee, jullie willen alle voordeeltjes van leven in een vrij westerse samenleving en Turken in Turkije kunnen verrekken. Jullie zijn walgelijk en hypocriet tot op het bot. Ik kots op jullie.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_170279482
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dat heet democratie...
49% wil die machtsuitbreiding niet eens en zit dr nu wel mee. Een dictator past niet in een fatsoenlijk democratisch land.
En hoeveel mensen wil een coalitie VVD - GL? Vermoedelijk ligt dat percentage véél lager.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_170279485
quote:
10s.gif Op maandag 17 april 2017 09:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

niet te verwarren met the dark knight :P

https://nl.wikipedia.org/wiki/Batman_(stad)
Beste naam ooit :D
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_170279509
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:02 schreef PalmRoyale het volgende:

Wanneer Turkije binnen een paar jaar is verandert in een totale dictatuur waar niemand nog enige vrijheid heeft dan moeten alle Nederturken die ja hebben gestemd niet gaan huilen.
deal! ^O^

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 17 april 2017 @ 10:04:49 #159
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_170279517
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:02 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

En hoeveel mensen wil een coalitie VVD - GL? Vermoedelijk ligt dat percentage véél lager.
Elke coalitie liever dan géén democratie
:')
pi_170279544
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:02 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

En hoeveel mensen wil een coalitie VVD - GL? Vermoedelijk ligt dat percentage véél lager.
Ik kan je geruststellen: CDA en D66 doen ook mee. Het wordt geen coalitie VVD - GL. Lees eens een krant, of kijk eens een journaal voordat je mee wil praten met de grote mensen.

Trouwens, de kans dat de coalitie doorgaat is niet zo heel groot.
pi_170279578
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik kan je geruststellen: CDA en D66 doen ook mee. Het wordt geen coalitie VVD - GL. Lees eens een krant, of kijk eens een journaal voordat je mee wil praten met de grote mensen.

Trouwens, de kans dat de coalitie doorgaat is niet zo heel groot.
Nee, mij wegzetten als een tiener is erg volwassen. Ben je boos omdat ik niet anti Erdogan ben of hoe moet ik jouw post interpreteren?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_170279595
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:06 schreef Toefjes het volgende:

Trouwens, de kans dat de coalitie doorgaat is niet zo heel groot.
no worrys komt goed met de coalitie ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_170279598
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:49 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik zal wel één van de weinigen zijn maar ik vind het niet meer dan logisch dat de turken ja stemden. Als je kijkt naar wat Erdogan met het platteland heeft gedaan, hoe hij zijn eigen koers durft te varen en schijt heeft aan bijv. Europa dan kan ik dat alleen maar toejuichen.

Kijk naar de democratie hier. Om een kabinet te vormen zitten nu Groenlinks en VVD met elkaar te overleggen hoe zij samen kunnen regeren. Idealistische tegenpolen maar waarom praten zij met elkaar? Omdat ze willen regeren, het draait alleen maar om macht en ego's.

Nee, dan liever één leider, als het goed gaat kun je Erdogan daar verantwoordelijk voor houden en als het niet goed gaat idem dito. Ben je er als volk zijnde klaar mee? Dan stem je op de volgende leider.
Compromissen sluiten het dat. Dat betekend dat er niet altijd het meest gunstige resultaat uit komt, maar ook nooit voor jou het meest nadelige. Wat er nu kan gebeuren is dat er voor bepaalde groepen het allerslechtste scenario uit kan komen
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  maandag 17 april 2017 @ 10:10:25 #164
262 Re
Kiss & Swallow
pi_170279629
met alle staatspropaganda en de mond snoeren van de nee-kampers zou je toch achter je oren moeten krabben dat je maar et de hakken over de sloot een ja eruit hebt geperst...

maar dat zal ergo verder wellicht weinig boeien, die heeft zijn bedje weer gespreid
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_170279645
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:09 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Compromissen sluiten het dat. Dat betekend dat er niet altijd het meest gunstige resultaat uit komt, maar ook nooit voor jou het meest nadelige. Wat er nu kan gebeuren is dat er voor bepaalde groepen het allerslechtste scenario uit kan komen
Het betekend dat er altijd leugens worden verkondigt door elke partij. Face it, ons democratische stelsel bestaat bij de gratie van de naiviteit van de kiezers. Structureel worden wij voorgelogen vanaf enkele weken voor het beginnen van de verkiezingen tot het moment dat iedereen zijn zeteltje binnenheeft. Vanaf dat moment begint linea recta het spelletje om te gaan regeren. Heeft niks met idealen te maken maar alles met ego's en macht.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_170279647
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:08 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Nee, mij wegzetten als een tiener is erg volwassen. Ben je boos omdat ik niet anti Erdogan ben of hoe moet ik jouw post interpreteren?
Je hebt het over een coalitie GL - VVD, en zegt: niet democratisch. Dat is gewoon dom gelul. Als je het CDA en D66 erbij had genoemd, dan had je het antwoord gekregen: een meerderheidscoalitie is weldegelijk democratisch. Zo werkt het hier. En daarom gaat het hier een stuk beter dan, ik noem maar wat: Turkije.
  maandag 17 april 2017 @ 10:13:25 #167
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_170279678
quote:
10s.gif Op maandag 17 april 2017 10:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

deal! ^O^

[ afbeelding ]
Binnen een paar jaar zullen zij niet meer zo over straat kunnen. Dat wordt een hijab of boerka en toestemming van een man voor hen. En ze juichen het nog toe ook. Hoe fucking dom kun je zijn zeg. Echt ongelofelijk.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_170279700
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Je hebt het over een coalitie GL - VVD, en zegt: niet democratisch. Dat is gewoon dom gelul. Als je het CDA en D66 erbij had genoemd, dan had je het antwoord gekregen: een meerderheidscoalitie is weldegelijk democratisch. Zo werkt het hier. En daarom gaat het hier een stuk beter dan, ik noem maar wat: Turkije.
Ach, wie houdt je voor de gek? Wat zou er zijn gebeurd als Rutte voor de verkiezingen zei tegen zijn kiezers dat hij in een coalitie met GL zou gaan zitten? Dan zou iedereen gewoon Wilders stemmen. Hoe dat geen kiezersbedrog is is mij een raadsel. Overigens is beter natuurlijk een relatief begrip maar dat zul jij ook wel snappen, neem ik aan?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_170279736
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:14 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Ach, wie houdt je voor de gek? Wat zou er zijn gebeurd als Rutte voor de verkiezingen zei tegen zijn kiezers dat hij in een coalitie met GL zou gaan zitten? Dan zou iedereen gewoon Wilders stemmen. Hoe dat geen kiezersbedrog is is mij een raadsel. Overigens is beter natuurlijk een relatief begrip maar dat zul jij ook wel snappen, neem ik aan?
Rutte heeft alleen gezegd de PVV uit te sluiten. Dus het is kiezersbedrog wat slechts in je hoofd afspeelt.
pi_170279757
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:16 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Rutte heeft alleen gezegd de PVV uit te sluiten. Dus het is kiezersbedrog wat slechts in je hoofd afspeelt.
Subtiel hoe je mijn retorische vraag ontwijkt.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_170279825
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:17 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Subtiel hoe je mijn retorische vraag ontwijkt.
Ik hou het liever slechts bij de feiten ja. Jammer dat je juist op die feiten geen passend antwoord kunt vinden.
pi_170279863
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik hou het liever slechts bij de feiten ja. Jammer dat je juist op die feiten geen passend antwoord kunt vinden.
De feiten zijn dat de kans aanwezig is dat de VVD samen met GL in een coalitie komt te zitten, correct?

De ideologie van GL en de VVD staan haaks op elkaar, het zijn tegenpolen. Correct?

Als GL én VVD voor de verkiezingen hadden aangeven met elkaar in een coalitie te willen zitten had de uitkomst anders kunnen zijn? Correct?

Hoe is dit geen kiezersbedrog?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 17 april 2017 @ 10:26:51 #173
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_170279904
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:24 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

De feiten zijn dat de kans aanwezig is dat de VVD samen met GL in een coalitie komt te zitten, correct?

De ideologie van GL en de VVD staan haaks op elkaar, het zijn tegenpolen. Correct?

Als GL én VVD voor de verkiezingen hadden aangeven met elkaar in een coalitie te willen zitten had de uitkomst anders kunnen zijn? Correct?

Hoe is dit geen kiezersbedrog?
Omdat elke idioot met een basisschool opleiding weet dat Nederlandse regeringen gevormd worden door coalities. Als je dan nog van kiezersbedrog durft te spreken heb je zelf niet goed opgelet.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_170279925
Turkse lira reageert positief op referendum

https://www.bloomberg.com(...)-sparks-relief-rally
pi_170279938
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:26 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Omdat elke idioot met een basisschool opleiding weet dat Nederlandse regeringen gevormd worden door coalities. Als je dan nog van kiezersbedrog durft te spreken heb je zelf niet goed opgelet.
De constatering dat iedereen weet hoe een regering gevormd wordt sluit niet uit dat er kiezersbedrog kan bestaan. Waarom begrijp jij dat niet?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_170279943
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:24 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

De feiten zijn dat de kans aanwezig is dat de VVD samen met GL in een coalitie komt te zitten, correct?

De ideologie van GL en de VVD staan haaks op elkaar, het zijn tegenpolen. Correct?

Als GL én VVD voor de verkiezingen hadden aangeven met elkaar in een coalitie te willen zitten had de uitkomst anders kunnen zijn? Correct?

Hoe is dit geen kiezersbedrog?
Het standpunt van beiden was vrij duidelijk: liever niet, maar als de verkiezingsuitslag het rechtvaardigt zijn we moreel verplicht het te bekijken in de formatie onderhandelingen. En dat gebeurt nu. Samen met de CDA en D66, want die vergeet je steeds.

En nee, dit is geen kiezersbedrog. Als alle partijen die van elkaar verschillen elkaar uit gaan sluiten, dan blijven we tot in de lengte van jaren stemmen.

En tegenpolen van elkaar zullen nooit expliciet in de verkiezingscampagne keihard roepen met elkaar te willen gaan regeren. Want dat willen ze ook liever niet.

Rutte pleegt alleen kiezersbedrog als hij uiteindelijk wel met de PVV gaat regeren. Laten we gewoon hopen dat hij dat niet doet. Toch?
pi_170279955
Jullie gaan er niet uitkomen, ik stel voor om een Turks model ook in Nederland in te voeren.
pi_170279964
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:11 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Het betekend dat er altijd leugens worden verkondigt door elke partij. Face it, ons democratische stelsel bestaat bij de gratie van de naiviteit van de kiezers. Structureel worden wij voorgelogen vanaf enkele weken voor het beginnen van de verkiezingen tot het moment dat iedereen zijn zeteltje binnenheeft. Vanaf dat moment begint linea recta het spelletje om te gaan regeren. Heeft niks met idealen te maken maar alles met ego's en macht.
Ok, sorry dat ik op je reageerde, zucht...
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  maandag 17 april 2017 @ 10:30:27 #179
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_170279968
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:28 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

De constatering dat iedereen weet hoe een regering gevormd wordt sluit niet uit dat er kiezersbedrog kan bestaan. Waarom begrijp jij dat niet?
Kiezersbedrog is inderdaad een ding dat bestaat. Alleen dit is dit niet.

Het zou pas kiezersbedrog zijn als de VVD na talloze malen geroepen te hebben absoluut nooit met de PVV te willen regeren, nu met de PVV om tafel zou zitten.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_170280001
quote:
10s.gif Op maandag 17 april 2017 10:29 schreef Triggershot het volgende:
Jullie gaan er niet uitkomen, ik stel voor om een Turks model ook in Nederland in te voeren.
Dan krijg je wel een vvd als alleen heerser, dat is toch de grootste....
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_170280013
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:28 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het standpunt van beiden was vrij duidelijk: liever niet, maar als de verkiezingsuitslag het rechtvaardigt zijn we moreel verplicht het te bekijken in de formatie onderhandelingen. En dat gebeurt nu. Samen met de CDA en D66, want die vergeet je steeds.
Oh, morele verplichtingen, aan wie precies? De stemmers? Is er niet nog een partij waar 15% van de Nederlandse kiezer voor heeft gestemd?

quote:
En nee, dit is geen kiezersbedrog. Als alle partijen die van elkaar verschillen elkaar uit gaan sluiten, dan blijven we tot in de lengte van jaren stemmen.
Wat werkt het goed zeg, ons democratische stelsel.

quote:
En tegenpolen van elkaar zullen nooit expliciet in de verkiezingscampagne keihard roepen met elkaar te willen gaan regeren. Want dat willen ze ook liever niet.

Rutte pleegt alleen kiezersbedrog als hij uiteindelijk wel met de PVV gaat regeren. Laten we gewoon hopen dat hij dat niet doet. Toch?
Mij maakt het niet uit, ik heb niet gestemd dus ik zal mij nimmer bedrogen voelen. Het slaat gewoon allemaal nergens op en het is populisme ten top. Rutte die stelling neemt tegen Wilders maar overlegt met Klaver. Ik kan er met mijn verstand gewoon niet bij.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_170280018
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:32 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dan krijg je wel een vvd als alleen heerser, dat is toch de grootste....
Op zich niks mis mee.
pi_170280025
quote:
10s.gif Op maandag 17 april 2017 10:29 schreef Triggershot het volgende:
Jullie gaan er niet uitkomen, ik stel voor om een Turks model ook in Nederland in te voeren.
Ik denk dat de nederlander iets te verstandig is om zich een dergelijke loer te laten draaien door een gehaaide volksmenner.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170280040
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik denk dat de nederlander iets te verstandig is om zich een dergelijke loer te laten draaien door een gehaaide volksmenner.
Mwuah, de PVV-Tokkie is natuurlijk ook een van 'De' Nederlander(s).
pi_170280045
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:30 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Kiezersbedrog is inderdaad een ding dat bestaat. Alleen dit is dit niet.

Het zou pas kiezersbedrog zijn als de VVD na talloze malen geroepen te hebben absoluut nooit met de PVV te willen regeren, nu met de PVV om tafel zou zitten.
Dan interpreteer jij kiezersbedrog dus op basis van uitspraken. Ik baseer het op logisch verstand en het vergelijken van ideologische standpunten tussen VVD en GL, een manier waarop je al vrij snel tot de conclusie komt dat dit niet te vereenzelvigen valt tenzij je lak hebt aan de eerder genoemde standpunten.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_170280051
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:33 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Oh, morele verplichtingen, aan wie precies? De stemmers? Is er niet nog een partij waar 15% van de Nederlandse kiezer voor heeft gestemd?

[..]

Wat werkt het goed zeg, ons democratische stelsel.

[..]

Mij maakt het niet uit, ik heb niet gestemd dus ik zal mij nimmer bedrogen voelen. Het slaat gewoon allemaal nergens op en het is populisme ten top. Rutte die stelling neemt tegen Wilders maar overlegt met Klaver. Ik kan er met mijn verstand gewoon niet bij.
Ik reageer nooit in stukjes, dat is me te vermoeiend. Maar, inderdaad 15% van de Nederlanders heeft op de PVV gestemd. gelukkig gaat Rutte daar niet mee in zee. Dat zou kiezersbedrog zijn.

Over hoeveel jaar mag je wel stemmen?
pi_170280063
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:32 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dan krijg je wel een vvd als alleen heerser, dat is toch de grootste....
Weet iedereen direct waar je niet op moet stemmen de volgende verkiezingen, of juist wel.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 17 april 2017 @ 10:36:26 #188
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_170280070
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik denk dat de nederlander iets te verstandig is om zich een dergelijke loer te laten draaien door een gehaaide volksmenner.
Dat denk ik ook ja, de nederlander heeft het niet op leiders en Vaders of Tsaren

doe maar gewoon zeggen we en jij bent te veravngen
iedereen is te vervangen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_170280073
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:35 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik reageer nooit in stukjes, dat is me te vermoeiend. Maar, inderdaad 15% van de Nederlanders heeft op de PVV gestemd. gelukkig gaat Rutte daar niet mee in zee. Dat zou kiezersbedrog zijn.

Over hoeveel jaar mag je wel stemmen?
Gaaf, weer een tiener referentie. Waarom ben je zo boos op mij? :D
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 17 april 2017 @ 10:37:46 #190
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_170280087
quote:
10s.gif Op maandag 17 april 2017 10:29 schreef Triggershot het volgende:
Jullie gaan er niet uitkomen, ik stel voor om een Turks model ook in Nederland in te voeren.
turks model

met een Fuhrere als iemand met alle macht??

Nee dat gaat niet , wij zijn daar te nuchter voor en hebben het niet zo op vader figuren
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_170280091
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik denk dat de nederlander iets te verstandig is om zich een dergelijke loer te laten draaien door een gehaaide volksmenner.
Precies, de manier hoe Rutte voor de verkiezingen stemmen weghaalde bij Wilders door ineens met de vuist op tafel te slaan was niet gehaaid. :D
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 17 april 2017 @ 10:38:33 #192
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_170280100
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:24 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

De feiten zijn dat de kans aanwezig is dat de VVD samen met GL in een coalitie komt te zitten, correct?

De ideologie van GL en de VVD staan haaks op elkaar, het zijn tegenpolen. Correct?

Als GL én VVD voor de verkiezingen hadden aangeven met elkaar in een coalitie te willen zitten had de uitkomst anders kunnen zijn? Correct?

Hoe is dit geen kiezersbedrog?
iedere partij mag een paar van de eigen standpunten realiseren
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_170280102
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mwuah, de PVV-Tokkie is natuurlijk ook een van 'De' Nederlander(s).
Dat klopt. En dat is circa 20% van de bevolking? Het aandeel semi analfabete turkse geitenhoeders is veel groter in turkije.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170280110
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:38 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

iedere partij mag een paar van de eigen standpunten realiseren
Kun je beter op standpunten stemmen dan op partijen.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_170280115
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat klopt. En dat is circa 20% van de bevolking? Het aandeel semi analfabete turkse geitenhoeders is veel groter in turkije.
De meeste geitenhoeders in NL zijn toch allemaal Hollanders.
pi_170280124
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:37 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Precies, de manier hoe Rutte voor de verkiezingen stemmen weghaalde bij Wilders door ineens met de vuist op tafel te slaan was niet gehaaid. :D
Maar Rutte heeft nog coalitiegenoten, een parlement, een senaat en een vastomlijnd mandaat van 4 jaar.

Dus al zou je vergelijking opgaan zijn er nog meer dan voldoende checks and balances.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 17 april 2017 @ 10:40:49 #197
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_170280130
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:39 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Kun je beter op standpunten stemmen dan op partijen.
dat zou ook kunnen ja

maar zo werkt het niet
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_170280142
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 10:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De meeste geitenhoeders in NL zijn toch allemaal Hollanders.
Dat is niet zo vreemd. De turkse geitenhoeders trekken tegenwoordig een uitkering vanuit hun flatwoning in Rotterdam Feijenoord.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170280149
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Gaaf, weer een tiener referentie. Waarom ben je zo boos op mij? :D
Ik ben helemaal niet boos hoor. Daar moet heel wat voor gebeuren, sterker nog, ik ben een stuk milder als ik het idee heb dat de ander het vak maatschappijleer nog niet op school gehad heeft. Dat blijkt wel omdat je geen idee hebt hoe het hier aan toe gaat rond de coalitievormingen.

Maar goed, jouw wens dat het hier ook een Turkije wordt is een niet realistische. Gaat de eerstkomende tientallen jaren niet gebeuren.
pi_170280151
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 10:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is niet zo vreemd. De turkse geitenhoeders trekken tegenwoordig een uitkering vanuit hun flatwoning in Rotterdam Feijenoord.
De meeste Turkse geitenhoeders hebben juist inmiddels een onderneming, grootste groep allochtonen ondernemers volgens KVK cijfers overigens die voor Henk en Ingrid de uitkering moet betalen. :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')