Hoeveel tijd hebben ze daarvoor, 120 minuten?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:36 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Over het houden aan de voorwaarden van de concessie gesproken:
Is er eigenlijk OOIT een incident geweest, waarbij NS erin geslaagd is om treinvervangend vervoer binnen de in de concessie geëiste tijd op de in de concessie geëiste sterkte te hebben?
quote:Op donderdag 13 april 2017 20:46 schreef b2py het volgende:
[..]
Hoeveel tijd hebben ze daarvoor, 120 minuten?
quote:Artikel 41: Vervangend vervoer bij ontregelingen
1. Opdat NS ook in verstoorde situaties de reizigers zo veel en zo goed als mogelijk vervoert, neemt NS de in het tweede tot en met vijfde lid vermelde maatregelen voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is.
2. NS zorgt binnen 60 minuten nadat een verstoring is opgetreden voor vervangend vervoer.
3. In afwijking van het tweede lid, vangt NS tijdens de spits binnen 60 minuten nadat een verstoring is opgetreden met de inzet van vervangend busvervoer aan en zorgt dat deze na 75 minuten op de gewenste sterkte is.
4. NS werkt samen met andere vervoerders om met name op grote knooppunten afspraken te maken over omreizen per bus, tram, metro of per trein.
5. NS brengt reizigers die stranden (bijvoorbeeld door vertraging of uitval van de laatste trein) met vervangend vervoer naar hun eindbestemming in Nederland (tot de deur).
Over de concessie gesproken:quote:Op donderdag 13 april 2017 20:36 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Over het houden aan de voorwaarden van de concessie gesproken:
Is er eigenlijk OOIT een incident geweest, waarbij NS erin geslaagd is om treinvervangend vervoer binnen de in de concessie geëiste tijd op de in de concessie geëiste sterkte te hebben?
Jawel een keertje dinsdagavond om 23:45 tussen Sittard en Maastricht.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:36 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Over het houden aan de voorwaarden van de concessie gesproken:
Is er eigenlijk OOIT een incident geweest, waarbij NS erin geslaagd is om treinvervangend vervoer binnen de in de concessie geëiste tijd op de in de concessie geëiste sterkte te hebben?
In een bungalow wonenquote:
er heeft toch ook ooit één keer zo'n stel op Enschede - Gronau gereden?quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:26 schreef Bitlord het volgende:
Vraagje. Ik zat even te Wikipedia-en en dan kom je nog wel eens op vreemde pagina's terecht.
Er zouden enkele Pacers serie British Rail 141 verkocht zijn aan Connexxion, aannemelijk om dienst te doen op Almelo - Mariënberg. Nu is mijn vraag: zijn die stellen ooit in Nederland geweest?
Dat was de BOREG ja: Bus Op Rails Enschede-Gronau. Voor zover ik zo kan vinden op 16 juni 1985quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er heeft toch ook ooit één keer zo'n stel op Enschede - Gronau gereden?
Opaquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:32 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat was de BOREG ja: Bus Op Rails Enschede-Gronau. Voor zover ik zo kan vinden op 16 juni 1985
vandaag weer een kansquote:Op vrijdag 14 april 2017 02:02 schreef MTL het volgende:
Sorry @ Maegrim. Vandaag had ik geen enkel defect en alle treinen (geen een uitgezonderd) keurig op tijd gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |