abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:01:52 #151
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170060372
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 10:57 schreef Vanyel het volgende:
Goed dat ze tenminste wel voorspelbaar is.
Dat was moeder en man nog niet opgevallen blijkbaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
pi_170060500
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat was moeder en man nog niet opgevallen blijkbaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan me voorstellen dat je na een tijdje ook een beetje afgestompt raakt door al de drama. Hoe veel je ook van haar houdt, je weet wat er gaat komen en kijkt er niet meer van op.
pi_170060516
Voor wie zou je gaan Lucky, als je zou gaan.. voor jezelf? Of denk je dat ze het toch fijn vind om je te zien ondanks dat ze dat niet wil?
pi_170060526
(tis rustig op werk, en wat heerlijk een keer een plekje met mijn rug naar de muur, zit niemand op je scherm te kijken *) )
pi_170060527
Ik blij dat m'n pakketje er is, is het een ander pakketje. #zwaarleven
pi_170060534
ik moet op zoek naar een nieuwe laptop, de mijne wil niet meer opladen, of alleen heel moeilijk. Frustrerend, want ik ben zo gek op die van mij. Natuurlijk is de garantie net in januari verlopen. beuh.
pi_170060548
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:
ik moet op zoek naar een nieuwe laptop, de mijne wil niet meer opladen, of alleen heel moeilijk. Frustrerend, want ik ben zo gek op die van mij. Natuurlijk is de garantie net in januari verlopen. beuh.
Kun je niet alleen de adapter of accu vervangen?
pi_170060566
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kun je niet alleen de adapter of accu vervangen?
Nee, het is niet de adapter, want we hebben meerdere adapters en die hebben allemaal hetzelfde probleem. De accu is ook nog best goed. Het is het aansluitpunt van laptop naar adapter, dat wakkelt. Alleen als ik de adapter er op een bepaalde manier in stop en vast houd dan doet hij het....
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:14:44 #159
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170060569
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:11 schreef Bluezz het volgende:
Voor wie zou je gaan Lucky, als je zou gaan.. voor jezelf? Of denk je dat ze het toch fijn vind om je te zien ondanks dat ze dat niet wil?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben hartstikke vrolijk wakker geworden dus ik vind het tijd voor vrolijke onderwerpen. Wie biedt? Iemand nog leuke weekendplannen?
Spoilers!
pi_170060593
Gent! *O*
pi_170060609
En ik moet nog een slagroomtaart kopen voor m'n vriend. Hij zei ooit dat het hem leuk lijkt als iemand een taart in zijn gezicht gooit, dus dat heb ik in mijn agenda opgeschreven en nu krijgt die op z'n verjaardag een taart in zijn gezicht. :D
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:17:40 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170060620
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:16 schreef Myraela het volgende:
En ik moet nog een slagroomtaart kopen voor m'n vriend. Hij zei ooit dat het hem leuk lijkt als iemand een taart in zijn gezicht gooit, dus dat heb ik in mijn agenda opgeschreven en nu krijgt die op z'n verjaardag een taart in zijn gezicht. :D
_O-

Wat zijn de plannen in Gent?
Spoilers!
pi_170060646
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben hartstikke vrolijk wakker geworden dus ik vind het tijd voor vrolijke onderwerpen. Wie biedt? Iemand nog leuke weekendplannen?
Ik snap 't :*

Kokkerellen voor g's broer en schzus die al jaren niet meer bij ons zijn geweest *O*
(we zien ze wel regelmatig hoor)
pi_170060649
We slapen in een klooster in het midden van de stad. O+ Dus om in dat thema te blijven gaan we ook eten in 't oud clooster in de avond. :D Voor de rest nog weinig uitgezocht eigenlijk.
pi_170060658
En mijn aussiekind is jarig vandaag O+
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:21:34 #166
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170060690
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:16 schreef Myraela het volgende:
En ik moet nog een slagroomtaart kopen voor m'n vriend. Hij zei ooit dat het hem leuk lijkt als iemand een taart in zijn gezicht gooit, dus dat heb ik in mijn agenda opgeschreven en nu krijgt die op z'n verjaardag een taart in zijn gezicht. :D
En je denkt dat hij zich gaat herinneren dat hij dat ooit gezegd heeft?
pi_170060713
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:21 schreef RobinOok het volgende:

[..]

En je denkt dat hij zich gaat herinneren dat hij dat ooit gezegd heeft?
Op t moment van de attack wel denk ik :P
pi_170060730
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:21 schreef RobinOok het volgende:

[..]

En je denkt dat hij zich gaat herinneren dat hij dat ooit gezegd heeft?
Ja, hij zei vorige week nog dat het wel een dikke taart moest zijn. Niet zo'n neppe bodem met alleen slagroom.
pi_170060802
Oh Myra, de voorpret *O* ik zou continue​ gnuivend door het huis lopen :D
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_170060810
Ik eet een boterham jeugdsentiment: tonijn uit blik in rode saus met groenten. Jaaaaren niet gehad.
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:35:18 #171
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170060898
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:19 schreef Bluezz het volgende:
En mijn aussiekind is jarig vandaag O+
Gefeliciteerd!

Wat gaan jullie kokkerellen?
Spoilers!
pi_170060928
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:16 schreef Myraela het volgende:
En ik moet nog een slagroomtaart kopen voor m'n vriend. Hij zei ooit dat het hem leuk lijkt als iemand een taart in zijn gezicht gooit, dus dat heb ik in mijn agenda opgeschreven en nu krijgt die op z'n verjaardag een taart in zijn gezicht. :D
_O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170060932
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben hartstikke vrolijk wakker geworden dus ik vind het tijd voor vrolijke onderwerpen. Wie biedt? Iemand nog leuke weekendplannen?
Ik ben ook helemaal vrolijk door het aanstaande weekend. Net als Bluezz zit ik met de rug naar de muur dus niemand kijkt hier mee. Verder is het hier oorverdovend stil, ik geloof dat we met z'n vieren op de etage zijn. En ik moet om ongeveer 1530 mijn laptop inleveren die maandag omgezet gaat worden naar Windows 10, dus ook vroeg naar huis *O*
Morgen ga ik aan het eind van de middag naar de "hand in hand voor diversiteit" bijeenkomst (zou oorspronkelijk 30 minuten zijn maar is al 2 uur nu, dus of ik dat vol maak weet ik niet).
En gisteren was er een syrische jongen bij mij die mijn oude camera heeft geleend (hij probeerde een portfolio te maken met telefoon) en die gaat zondag mee fotograferen in een park, maar wat hij nog niet weet is dat we ook naar de kinderboerderij gaan. Gisteren was ik met hem naar de Jumper dierenspeciaalzaak om haarbalpasta te halen en daar hebben ze heel veel dieren. Hij is stapelgek op dieren en wilde ze allemaal wel mee naar huis nemen, vooral de konijnen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170060939
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:19 schreef Bluezz het volgende:
En mijn aussiekind is jarig vandaag O+
Gefeliciteerd! w/
We have far more in common than that which devides us..
pi_170060952
Dit leek mij wel een variatie op ontbijt
https://beaufood.nl/zelf-havermoutbroodjes-maken/

Daar had toch wel een beetje zout bijgekund. Verder ok.

De slagroomtaart _O- hou je foto bij de hand?

Tuurlijk Bloes: feli met je aussiekind :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')