abonnement Unibet Coolblue
pi_170168755
De accu is voor mij de rede dat ik deze telefoon zou willen! 6000mah :O
pi_170170662
De camera en accu zijn voor mij de specs die eruit springen om deze smartphone te willen.
  woensdag 12 april 2017 @ 18:26:27 #253
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170171456
Deelname is gesloten :).

De uitslag volgt spoedig!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 12 april 2017 @ 20:20:18 #254
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170174862



Het ziet er naar uit dat we IEMAND moeten feliciteren!

quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 21:16 schreef Iemand91 het volgende:
Duidelijk de accu natuurlijk.
Dat je gewoon de hele dag niet op hoeft te letten of je het einde van de dag wel gaat halen lijkt me heel erg prettig. Gewoon muziek luisteren, youtuben en navigeren zonder constant maar aan de lader te leggen omdat je bang bent dat je dan met een lege accu komt te staan.

En natuurlijk de oplaadtechniek. Snelladen lijkt me heel prettig, zeker als je even kort de tijd hebt of tijdens hogere energiebehoefte (navigeren met bluetooth, gps, hoge helderheid scherm etc.)
Gefeliciteerd!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_170174942
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 21:16 schreef Iemand91 het volgende:
Duidelijk de accu natuurlijk.
Dat je gewoon de hele dag niet op hoeft te letten of je het einde van de dag wel gaat halen lijkt me heel erg prettig. Gewoon muziek luisteren, youtuben en navigeren zonder constant maar aan de lader te leggen omdat je bang bent dat je dan met een lege accu komt te staan.

En natuurlijk de oplaadtechniek. Snelladen lijkt me heel prettig, zeker als je even kort de tijd hebt of tijdens hogere energiebehoefte (navigeren met bluetooth, gps, hoge helderheid scherm etc.)
Gefeliciteerd!!!
  Moderator woensdag 12 april 2017 @ 20:30:41 #256
9859 crew  Karina
Woman
pi_170175336
Gefeliciteerd :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 12 april 2017 @ 20:37:17 #257
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170175605
Feli *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_170176853
Wel, yay! Dat is een leuke verrassing. :o *O*

Ben erg benieuwd, ook naar de nieuwe technieken die in deze telefoon zitten die ik bij mijn huidige telefoon niet heb; zoals Quick Charge-like laden, Vingerafdrukscanner en bovenal natuurlijk die accu die ruim 2x zo groot is als mijn huidige telefoon.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 12-04-2017 22:53:03 ]
  woensdag 12 april 2017 @ 21:10:32 #259
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170177179
quote:
17s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:03 schreef Iemand91 het volgende:
Wel, yay! Dat is een leuke verrassing. :o *O*

Ben erg benieuwd, ook naar de nieuwe technieken die in deze telefoon zitten die ik bij mijn huidige telefoon niet heb; zoals Quick Charge, Vingerafdrukscanner en bovenal natuurlijk die accu die ruim 2x zo groot is als mijn huidige telefoon.
We gaan het (hopelijk) horen ;)!
__

CHI / [WIN] een UMIDIGI C Note | DualSim Smartphone met 3800mAh batterij!

Voor de rest van de mensen; nieuwe ronde, nieuwe kansen! (crew ook!)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_170185668
Ik doe mee!

De accu in combinatie met het snelle opladen spreekt mij het meeste aan.
  donderdag 13 april 2017 @ 09:25:44 #261
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_170185882
Te laat :W
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  donderdag 13 april 2017 @ 15:17:31 #262
420828 Bacchus1980
6 million ways to die
pi_170191566
Alleen de batterij is al geweldig.

Nu haal ik op Scoutskampen (ben er leiding) nog geen dag dus powerbanks meezeulen.
Hier haal ik het ruim een dag mee incl. spotify streamen. Nice
  donderdag 13 april 2017 @ 15:33:45 #263
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170191927
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 09:07 schreef Haarbalpasta het volgende:
Ik doe mee!

De accu in combinatie met het snelle opladen spreekt mij het meeste aan.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 15:17 schreef Bacchus1980 het volgende:
Alleen de batterij is al geweldig.

Nu haal ik op Scoutskampen (ben er leiding) nog geen dag dus powerbanks meezeulen.
Hier haal ik het ruim een dag mee incl. spotify streamen. Nice
Helaas de actie is al afgelopen. Maar je maakt hier kans op een ander toestel:
CHI / [WIN] een UMIDIGI C Note | DualSim Smartphone met 3800mAh batterij!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_170193292
Gefeliciteerd!
Moeten zij weten
pi_170203028
Vooral de grote accu vind ik een pre. Niet telkens weer met een lege accu zitten :-)
  vrijdag 14 april 2017 @ 20:59:59 #266
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_170223441
Gefeli, Iemand!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nec cito nec tarde
pi_170782273
quote:
17s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:03 schreef Iemand91 het volgende:
Wel, yay! Dat is een leuke verrassing. :o *O*

Ben erg benieuwd, ook naar de nieuwe technieken die in deze telefoon zitten die ik bij mijn huidige telefoon niet heb; zoals Quick Charge-like laden, Vingerafdrukscanner en bovenal natuurlijk die accu die ruim 2x zo groot is als mijn huidige telefoon.
Zou je willen laten weten hoe hij bevalt als je hem eenmaal hebt? :) Ik overweeg hem!
pi_170962373
De mijne komt van de week binnen als het goed is. Ik heb hem gewoon maar besteld.
pi_170963016
Oh nice

- ik dacht dat het een nieuw topic was :o -

Gefeliciteerd winnaar!
pi_170972490
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:07 schreef ArnoldG0342 het volgende:
De mijne komt van de week binnen als het goed is. Ik heb hem gewoon maar besteld.
Oeh, nice. Kan jij dan laten weten of ie bevalt? Ben erg nieuwsgierig 😏
pi_170979170
Geen probleem. Gisteren is die verstuurd vanuit warehouse van Gearbest in Hongkong. Vannacht om 4 uur is die geland in Amsterdam. Ik verwacht hem morgen avond binnen te krijgen. Eind volgende week post ik een update.
pi_171020582
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:34 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Geen probleem. Gisteren is die verstuurd vanuit warehouse van Gearbest in Hongkong. Vannacht om 4 uur is die geland in Amsterdam. Ik verwacht hem morgen avond binnen te krijgen. Eind volgende week post ik een update.
Zo, best snel! Veel plezier ermee, hopelijk voldoet hij aan je wensen! Ik zit een beetje te twijfelen tussen deze en een Motorola moto g5... Deze heeft het voordeel van de batterij, de moto heeft een betere camera geloof ik. Maar ja, die batterij daarvan.... Ik reis veel, dus beiden lijken me erg fijn. Ik moet ergens concessies gaan doen ben ik bang 😶
pi_171026809
Even een korte update.

Ik heb de Oukitel al een tijdje binnen maar pas sinds gisteren gebruik ik 'm écht.
(Ben ook over op een nieuwe provider en dat ging gisteren in dus dat was mooi moment om alles over te zetten).
Ik kan er dus nog niet heel veel diepgaande dingen over zeggen; maar hier een paar punten die mij nu opvallen:

- Toestel is groot en zwaar. Eerlijk gezegd raak je daar al snel aan gewend maar een 5.5" telefoon blijft groot als je die in een broekzak hebt zitten.

- De Touch ID weet ik nog niet of ik daar 100% over tevreden ben. Je vingerafdruk wordt toch al gauw ruwweg 1 op de 2 keer niet geregistreerd. Maar als dat wel gebeurt gaat dat wel erg snel. En ik heb een beetje een hekel aan unlock-patronen e.d. dus dit is op zich wel handig om toch je toestel niet helemaal open te hebben voor iedereen.

- Toestel heeft uit de doos al Android 7. Ik kom vanaf een HTC met Android 5 dus het is nog een beetje zoeken en wennen hoe alles hier werkt.

- Camera, GPS e.d. heb ik nog niet getest. Maar ben ik wel van plan.

Wat betreft accuduur - toch wel de main selling point van dit toestel - kan ik dus ook nog geen uitspraak doen maar een gemiddelde gebruiker kan het denk ik wel zo'n 2 dagen uithouden met het toestel. Waarschijnlijk hou je dan nog wel wat accuduur over maar dan zul je op dag 3 waarschijnlijk een keer tussen door wat moeten opladen.
Let wel; dit is zoals het nu lijkt. Hier heb ik simpelweg meer tijd voor nodig om zoiets te ervaren.
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:57:39 #274
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171031529
Top dat je je ervaringen deelt.

Overigens is een goede oplossing om even 2 of 3 vingers te koppelen aan een enkele vinger, dan gaat de scan-snelhied en precisie omhoog.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171036409
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:57 schreef RobertNL het volgende:
Top dat je je ervaringen deelt.

Overigens is een goede oplossing om even 2 of 3 vingers te koppelen aan een enkele vinger, dan gaat de scan-snelhied en precisie omhoog.
Bedankt voor de tip. Zo even doen.
pi_171170502
Nou hierbij mijn review tot zover. Ik heb hem een week gebruikt.

Totale kosten inclusief DHL verzending en belasting ¤215 euro

Accu:
Dikke prima. Na een dag intensief gebruik is de accu minimaal nog 60%. Vandaag heb ik hem weinig gebruikt. Vanochtend 8 uur opgestaan en de accu is nog 86%. Opladen gaat echt heel erg snel. Helaas heeft de telefoon nog zon oude oplaad poort.

Design:
De bouw van de telefoon is mooi. De telefoon is redelijk dik en zwaar maar niet hinderlijk. Telefoon is redelijk stevig tot goed stevig te noemen maar helaas is alles van plastic. Het toestel is mega glad aan alle kanten. Het ziet er daarom mooi uit maar ik laat hem daarom regelmatig vallen. Toestel glipt snel uit je handen

Snelheid:
Toestel is snel genoeg. Geen problemen met opstarten apps. Facebook en Snapchat opstarten gaat heel vlot. Navigatie openen etc gaat ook zeer snel.

WiFi en 4G:
Zonder problemen. WiFi bereik af en toe wat minder,zeker op de 5gGHz band is het bereik minder. Op de 2.4GHz is het bereik goed.

Camera
Prima,maar verwacht hier geen wonderen van. Vooral buiten met genoeg licht zijn de foto's meer dan goed.

Geheugen:
Meer dan voldoende. Nog 53GB over momenteel.

Simkaart:
Je hebt zon nano simkaart nodig. Ik heb een nieuwe aan moeten vragen want ik had nog een normale.

Software:
Android 7.0 draait zonder problemen. Veel dingen zijn in te stellen. Ik heb ik plezier van.

Beeldscherm:
Boven gemiddeld goed. Zeer scherp beeld

Vinger scanner:
Werkt bij mij perfect. Rechter duim 2x ingeleerd. Een keer recht erop en een keer duim 90 graden gedraaid. Pakt bijna tijd. Zelfde met linker duim gedaan en een keer de rechter wijsvinger ingeleerd. Je kunt er 5 inleren .
pi_171190644
Aanrader dus?
pi_171257519
Hier ook besteld :)

Ben benieuwd hoelang het gaat duren, Tracking number is gisteren aangemaakt, maar valt nog niets te tracken, tracking number is nog niet bekend bij postnl
pi_171293914
Tot zover wel een aanrader. Standaard screen protector is niks. Gelijk even zon glazen plaatje bij bestellen. Achterkant krast vrij snel. Hoesje is daarom wel aan te raden. Mij scheelt het niet heel veel dat er wat krasjes op de achterkant zitten. Dus ik heb er niks om heen. Wordt de telefoon alleen maak dikker van.
  maandag 29 mei 2017 @ 10:03:36 #280
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171294805
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:15 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Tot zover wel een aanrader. Standaard screen protector is niks. Gelijk even zon glazen plaatje bij bestellen. Achterkant krast vrij snel. Hoesje is daarom wel aan te raden. Mij scheelt het niet heel veel dat er wat krasjes op de achterkant zitten. Dus ik heb er niks om heen. Wordt de telefoon alleen maak dikker van.
Ik heb de ervaring dat die chineesjes na een paar maand (buiten de garantieperiode zodat de winkelier geen blaam treft) vol met bloatware worden geblazen..

Heb nu al twee toestellen die praktisch onbruikbaar zijn geworden.. en ook eentje die nog wel werkt.. (de rest is door mn eigen schuld stuk gegaan)
En elke keer na een paar maand.. plop.. een niet te verwijderen app die opeens opdoemt..
Dan moet je rooten, flashen en weet ik het wat.. maar ik koop een telefoon om te gebruiken en niet om eindeloos mee te freaken..

Dus ben wel benieuwd hoe ie over een aantal maanden nog bevalt.. :Y
pi_171373796
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:03 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik heb de ervaring dat die chineesjes na een paar maand (buiten de garantieperiode zodat de winkelier geen blaam treft) vol met bloatware worden geblazen..

Heb nu al twee toestellen die praktisch onbruikbaar zijn geworden.. en ook eentje die nog wel werkt.. (de rest is door mn eigen schuld stuk gegaan)
En elke keer na een paar maand.. plop.. een niet te verwijderen app die opeens opdoemt..
Dan moet je rooten, flashen en weet ik het wat.. maar ik koop een telefoon om te gebruiken en niet om eindeloos mee te freaken..

Dus ben wel benieuwd hoe ie over een aantal maanden nog bevalt.. :Y
Oukitel is heel wat betrouwbaarder dan bijvoorbeeld HomTom of Doogee.
Ik heb een HomTom HT3 Pro die idd vol werd gezet met apps na een paar maanden. Maar alle Oukitels die ik heb of zie, zijn allemaal malware vrij na 1+ jaar.
  donderdag 1 juni 2017 @ 13:47:26 #282
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171374089
True, oukitel acht ik echt een klasse hoger.

Ze hebben zelfs voor een toestel van 60 euro een update naar Android 7 uitgebracht, en die doet het nog beter dan de gemiddelde standaard Doogee ROM :)

[ Bericht 36% gewijzigd door RobertNL op 01-06-2017 14:08:19 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 1 juni 2017 @ 14:21:36 #283
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171374936
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:34 schreef oheng het volgende:

[..]

Oukitel is heel wat betrouwbaarder dan bijvoorbeeld HomTom of Doogee.
Ik heb een HomTom HT3 Pro die idd vol werd gezet met apps na een paar maanden. Maar alle Oukitels die ik heb of zie, zijn allemaal malware vrij na 1+ jaar.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:47 schreef RobertNL het volgende:
True, oukitel acht ik echt een klasse hoger.

Ze hebben zelfs voor een toestel van 60 euro een update naar Android 7 uitgebracht, en die doet het nog beter dan de gemiddelde standaard Doogee ROM :)
Ah daar heb ik wat aan.. dan is dat wel wat voor mij.. ^O^
Mn VKworld heeft een softbrick door mijn rootskills :') en met een nieuwwaarde van 50 euro niet echt de moeite meer voor mij..
Wel jammer want hij stuitert prima zonder stuk te gaan..
Mn G2 doet het ook nog steeds dus heb ik die nog gewoon in gebruik.. O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')