Soft stukje. Arriva levert namelijk niet wat afgesproken is.quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:18 schreef b2py het volgende:
Vbov vindt het vervelend op de Maaslijn maar wil de grote vriend Anne niet teveel tegen de schenen schoppen: http://voorbeterov.nl/trein
Nou, door de wijziging kan je na omchecken met korting doorreizen als het reizen aanvangt tijdens de spits. Daarvoor kon je inderdaad doorgaand reizen. Al was dat niet altijd voordelig. Wie om 8:30 uit Hoogezand zou vertrekken betaald spitstarief tot in Maastricht. Daarom is dat omgedraaid voor iedereen: Nu krijg je deze situaties. Beter zou het zijn als het altijd in het voordeel van de klant zou uitdraaien.. Helaas kost dat teveel geld.quote:Op zaterdag 8 april 2017 14:56 schreef b2py het volgende:
Hadden ze dat laatst niet gefixed in die Hilversumrel? Of geldt dat alleen NS - NS?
Leuk kunstwerk is datquote:Op zaterdag 8 april 2017 06:58 schreef greavy het volgende:
Hee James
Wist niet dat ze een heus kleurenspel hadden hier op Breda
[ afbeelding ]
En ja, daar sta ik nu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is geen automatisch bericht; ik typ dit onderaan elk bericht.
Waarschijnlijk viel het mij nu pas op omdat het nog niet volop zonnig was. Nog niet eerder gezien. Was ook véél te vroeg..quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:40 schreef mart_83 het volgende:
[..]ZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:33 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ja, een extra kerende trein in Eindhoven kan lastig zijn, maar waarom zou je daar willen keren, als je ook door kan rijden?
Een interessante concessie: kwam er laatst achter dat Arriva in Maastricht ook op de seinzaal te vinden is.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:57 schreef b2py het volgende:
Arriva wordt gekort in Limburg wegens falende operatie concessie: http://www.limburger.nl/c(...)en-arriva-te-betalen
Dat geldt inderdaad niet bij het wisselen van vervoerder. Bovendien is het mijns inziens een gedrocht dat reizen voor mensen met Traject Vrij in veel gevallen juist duurder maakt.quote:Op zaterdag 8 april 2017 14:56 schreef b2py het volgende:
Hadden ze dat laatst niet gefixed in die Hilversumrel? Of geldt dat alleen NS - NS?
Zo bijzonder is het toch niet dat Arriva er zit? NS zit ook overalquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:29 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Een interessante concessie: kwam er laatst achter dat Arriva in Maastricht ook op de seinzaal te vinden is.
Serieus, die gozer is gewoon totaal gestoord en een gigantische lul EN lozer. Als je zo kontkruiperig doet richting een vervoerder en tegen een andere vervoerder over dezelfde issues roept dat ze hun concessie kwijt moeten raken dan ben je gewoon een aap. Wat een gezeik zeg. Kom nou, alsof Arriva echt treinen uit het buitenland gaat halen (DM'90 iemand?)quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:18 schreef b2py het volgende:
Vbov vindt het vervelend op de Maaslijn maar wil de grote vriend Anne niet teveel tegen de schenen schoppen: http://voorbeterov.nl/trein
quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Serieus, die gozer is gewoon totaal gestoord en een gigantische lul EN lozer. Als je zo kontkruiperig doet richting een vervoerder en tegen een andere vervoerder over dezelfde issues roept dat ze hun concessie kwijt moeten raken dan ben je gewoon een aap. Wat een gezeik zeg. Kom nou, alsof Arriva echt treinen uit het buitenland gaat halen (DM'90 iemand?)
En dan nog heel mals "Als de elektrificatie gereed is...." JA DOMME IDIOOT DAT GAAT NOG JAREN DUREN!!!!??!? En als NS onderhands treinen bestelt gaat hij dáár over lopen zeiken.
Gad-ver-damme, wat een walgelijk figuur.
Dat wou ik net vragen na lezen van je bovenstaande post. Gaan er nog meer 6400's richting Polen?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:13 schreef greavy het volgende:
Oja, die 3 loks worden in Polen gereviseerd of voor onderdelen gebruikt. Als alle 3 6400'en daar ingezet gaan worden, heeft DB Cargo Polska 14 stuks 6400 in dienst in Polen.
niet dat het wat helpt als er iets zwaars uit de lucht valtquote:Op zondag 9 april 2017 11:41 schreef Salatrel het volgende:
En daarom lopen havenarbeiders met een helm op.
Tsjonge Wel confronterend zoquote:Op zondag 9 april 2017 11:48 schreef RokStarr het volgende:
Leuk stuk weer over de Hoekse Lijn (+fotoreportage)
http://m.westlanders.nu/n(...)aven-gestript-21874/
Bij een normaal bedrijf wordt iets geschrapt bij gebrek aan belangstelling. Maar je denkt tot niet dat de NS normaal is?quote:Op zondag 9 april 2017 12:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gisteren een omroepbericht op Utrecht CS: "De intercity naar Enschede rijdt niet wegens drukte."
Moet dat niet zijn: "De intercity naar Enschede rijdt niet ONDANKS drukte."?
Dat weet ik niet. Ik weet wel dat Shunter in opdracht van DB Cargo (voorheen DB Schenker) rigoureus een aantal in dusdanig desolate staat verkerende 6400'en heeft gestript of bezig is om te strippen zodat die tzt naar de sloop kunnen.quote:Op zondag 9 april 2017 11:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat wou ik net vragen na lezen van je bovenstaande post. Gaan er nog meer 6400's richting Polen?
Nee.quote:Op zondag 9 april 2017 12:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gisteren een omroepbericht op Utrecht CS: "De intercity naar Enschede rijdt niet wegens drukte."
Moet dat niet zijn: "De intercity naar Enschede rijdt niet ONDANKS drukte."?
Ja en dat wordt vervolgens allemaal in de prullebak gekieperd wegens "erratische meetwaarde, ongeloofwaardig, doei".quote:
Deden ze gaat maar bij alles wat ongeloofwaardig is.quote:Op zondag 9 april 2017 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dat wordt vervolgens allemaal in de prullebak gekieperd wegens "erratische meetwaarde, ongeloofwaardig, doei".
Dan zit ik in de 766, die heeft genoeg zitplaatsenquote:
Dan kan ineens bijna alles bij de NS.quote:
Ja, behalve een biertje kopen bij de kioskquote:Op zondag 9 april 2017 21:00 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dan kan ineens bijna alles bij de NS.
Ik zou niet raar opkijken als de 1100 niet rijdt vanwege een tekort aan locomotieven en capaciteit bij Tilburg.quote:Op zondag 9 april 2017 21:00 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dan kan ineens bijna alles bij de NS.
Waar zijn de locs dan voor nodig?quote:Op zondag 9 april 2017 21:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik zou niet raar opkijken als de 1100 niet rijdt vanwege een tekort aan locomotieven en capaciteit bij Tilburg.
Twee TRAXX-en voor en achter de koninklijke trein en nog eentje op reserve natuurlijk. Genoeg reden voor de NS om de 1100 te schrappen.quote:
Heb je enig idee hoeveel TRAXX'en ze hebben?quote:Op zondag 9 april 2017 21:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Twee TRAXX-en voor en achter de koninklijke trein en nog eentje op reserve natuurlijk. Genoeg reden voor de NS om de 1100 te schrappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |