abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 april 2017 @ 21:45:23 #126
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169982318
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 21:42 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Waar dan???
Ik kijk en denk "weinig kastruimte!" _O-
Beide kanten zitten kasten en de achterwand. Ik vind het veel, maar ik ben niets gewend want nu hebben we een stuk of 5 kastjes ofzo :P. Deze keuken hebben er een stuk of 11.
  maandag 3 april 2017 @ 21:46:03 #127
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169982369
Mooie keuken Annthrax.

Matig van de punctienapijn van Piets liefje.

Kaatje, ben je nog gevoerd?

Fijn om even zo te genieten Fiets.

Ben ik nog iemand vergeten?

Wij hebben net dubbel gelegen om Lubach met zijn pensioenpotvis en integratieimpala _O-
Spoilers!
pi_169982405
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 21:42 schreef AnneX het volgende:

[..]

De ipad 2 doet niet aan upgrades. En werd zooooo traag als...
Nu blij met de supersnelle mini4 w/

Altijd leuk een keuken uitzoeken. w/
Het kan wel wat creatiever...
De deurtjes aan de kamerkant vind ik in de praktijk niét hendig. -O- got the t shirt.

Wat een rot ding om vast te stellen, FFT.
zolang deze het nog doet hou ik 'm nog even. En anders komt er gewoon een nieuwe.

Ik vond keuken uitzoeken ook zo leuk. Geen zin in zooi en geen geld, anders zou ik iedere 5 jaar een nieuwe willen :o Al ben ik heel erg blij met deze. Hij is helemaal perfect voor mij
We have far more in common than that which devides us..
pi_169982457
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Out of the blue: Ik baal dat de levensmiddelenbranche waarin ik zit heel weinig verdient. Een vriendin van 6 jaar jonger zit in de telecom en kwam er gisteren achter dat ze serieus bijna 2x zoveel verdient als ik :')
Zuur. Zou het reden voor je zijn om op te zoek te gaan naar een andere baan of vind je dit werk wel leuk?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  maandag 3 april 2017 @ 21:48:22 #130
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169982480
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 21:45 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Beide kanten zitten kasten en de achterwand. Ik vind het veel, maar ik ben niets gewend want nu hebben we een stuk of 5 kastjes ofzo :P. Deze keuken hebben er een stuk of 11.
Maar die vaatwasser, oven, ijskast enzo zitten daar toch ook in?
Nou ja, ik vind het er klein uitzien. ;)
pi_169982481
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 21:23 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik denk dat het via een keten wel veel goedkoper had gekund. Wat ons wel opviel is dat heel veel keukens hetzelfde zijn bij al die ketens. En niet in de richting van wat wij vinden passen. En of de plaatsing naar wens gegaan zou zijn.

Ik ben benieuwd. Als hij er staat post ik wel de foto's :).
In onze schreeuwend dure keuken van een klein bedrijf is gister de spoelbak gaan lekken, zit een barst in.
Mailtje gestuurd. Ze hebben de nieuwe spoelbak meteen besteld en komen die zsm installeren.
Mag ook wel, na 3 maanden...
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 3 april 2017 @ 21:49:13 #132
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169982516
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 21:48 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Maar die vaatwasser, oven, ijskast enzo zitten daar toch ook in?
Nou ja, ik vind het er klein uitzien. ;)
Ja, zitten er ook in. Ik denk dat het plaatje vertekend. Het eiland is iets van 3.10m lang en iets meer dan 1.20m breed. Vond ik aardig lang om eerlijk te zijn :).

Maar, geen idee wat jou referentie is ;).
pi_169982536
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 21:45 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Beide kanten zitten kasten en de achterwand. Ik vind het veel, maar ik ben niets gewend want nu hebben we een stuk of 5 kastjes ofzo :P. Deze keuken hebben er een stuk of 11.
Hebben jullie nog een bijkeuken in het nieuwe huis?
Met plaats voor een pantry/voorraadkast en/ of reserve koelkast en vriezer? En schoonmaakspullen.
  maandag 3 april 2017 @ 21:50:28 #134
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169982566
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 21:49 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hebben jullie nog een bijkeuken in het nieuwe huis?
Met plaats voor een pantry/coorraadkast en/ of reserve koelkast en vriezer? En schoonmaakspullen.
Garage. De bijkeuken is bij de woonkamer getrokken (geen keus in gehad). We plaatsen een extra vriezer in de garage. Een Fiat Panda hoeft niet binnen te staan.
pi_169982609
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het is een soort narcose light, je bent verdooft en weg, maar niet helemaal zoals bij een echte operatie.
Sedatie, best lekker is dat. Zo heb ik rustig door een hartoperatie heen gelukt. Hopelijk is de napijn snel beter!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169982642
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 21:42 schreef AnneX het volgende:
Altijd leuk een keuken uitzoeken. w/
Het kan wel wat creatiever...
De deurtjes aan de kamerkant vind ik in de praktijk niét hendig. -O- got the t shirt.
Niet handig? Ik ben superblij met mijn vier enorme lades aan de eettafelkant. Servies, ontbijtzooi, bestek etc. En een la met apparatuur met snoer die ik op het eiland gebruik. Waar uiteraard stopcontacten zitten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169982778
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

Kaatje, ben je nog gevoerd?

Nee helaas. Hij blijkt nauwelijks zelf te koken want nooit geleerd. Amir is 22, is hier nu 1,5 jaar, en heeft 3 jaar in turkije overleefd voordat hij kon vluchten. En hij doet een hele pittige opleiding Nederlands. Een soort combi van Nederlands en inburgering. Hij heeft 9 uur "les" wat meer vragen/discussie met docent is en minstens 30 uur huiswerk.
Een aantal vragen die hij in het Nederlands moest beantwoorden zou voor veel Nederlanders ook nog een probleem zijn.
Ben er van 17.10-19.30 geweest. Hij wilde ook nog wat verduidelijking over het agressiegebeuren hier in Arnhem, want hij snapte niet waarom mensen andere mensen in elkaar hadden geslagen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_169982825
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 21:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Niet handig? Ik ben superblij met mijn vier enorme lades aan de eettafelkant. Servies, ontbijtzooi, bestek etc. En een la met apparatuur met snoer die ik op het eiland gebruik. Waar uiteraard stopcontacten zitten.
Lades ok. Hier zijn het deurtjes. Daarom. -O-
pi_169982895
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 21:55 schreef AnneX het volgende:

[..]

Lades ok. Hier zijn het deurtjes. Daarom. -O-
Ik hou ook van mijn lades. Wat een genot. Zoveel meer ruimte, en overal bij kunnen
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 3 april 2017 @ 22:01:26 #140
63722 z80
I fink you freaky
pi_169983090
Vandaag de boomgaard weer iets uitgebreid. Er zijn 2 perzik boompjes bij gekomen.
Eens kijken of ik hier wel fruit van kan eten. De kersen zijn op 1 dag voordat ze rijp zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_169983298
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 21:55 schreef AnneX het volgende:

[..]

Lades ok. Hier zijn het deurtjes. Daarom. -O-
Op die fiets. Dan snap ik m. Ik heb nogal veel lades, 13 stuks en 2 binnenlades.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169983506
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 22:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Op die fiets. Dan snap ik m. Ik heb nogal veel lades, 13 stuks en 2 binnenlades.
hier 8 lades van 90x30 2 lades 90x20 2 lades 90x10 en 3 lades 60x30 een heerlijkheid (in mijn uppie)
We have far more in common than that which devides us..
pi_169983659
Ik neem aan dat je het niet over de diepte hebt ;)

Mijn 4 grote zijn een meter breed en vrij hoog, dat is wel tof. Kan makkelijk een 5,6 liter crockpot in. Ik hou ervan.

Maar jij hebt een hoop lades in je keuken gepropt zeg. In een appartement? Knap :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169983783
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik neem aan dat je het niet over de diepte hebt ;)

Mijn 4 grote zijn een meter breed en vrij hoog, dat is wel tof. Kan makkelijk een 5,6 liter crockpot in. Ik hou ervan.

Maar jij hebt een hoop lades in je keuken gepropt zeg. In een appartement? Knap :Y
Nee, diepte zijn 70 of zo, aanrechtbladdiepte. De 30 cm etc is de hoogte
Ja voor een appartement heb ik een vrij grote keuken (en nog een diepe inbouwkast waar voorraad in zit :o )
We have far more in common than that which devides us..
pi_169983939
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 21:47 schreef mjan het volgende:

[..]

Zuur. Zou het reden voor je zijn om op te zoek te gaan naar een andere baan of vind je dit werk wel leuk?
Heel leuk maar bijna 2x is wel heel erg. Je gaat nooit vooruit, zeker niet als je er niet zelf naar vraagt. Werk is heel leuk, organisatie heb ik een hekel aan. Veel goeie mensen gaan weg omdat je overal beter verdient. Het is n goeie leerschool laat maar zeggen om ergens anders hogerop te komen en die tijd gaat gauw aanbreken voor me denk dat ik weg wil. Wil wel in de levensmiddelen blijven.

Kaatje; wat eet hij dan? Wordt daarvoor gezorgd? En ja... hoe moet je uitleggen waarom die 2 mannen in elkaar zijn geslagen -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 3 april 2017 @ 22:26:02 #146
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169984110
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 21:42 schreef RobinOok het volgende:

[..]
Je had een paar maanden geleden toch gelijk. Ik was niet beroerd door de champignons.
Spoilers!
pi_169984234
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 21:32 schreef z80 het volgende:

[..]

Update blijkt een rotte appel te zijn. Deze geeft vrij veel problemen inkl. dataverlies.
Nergens last van gehad hoor?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_169984320
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Kaatje; wat eet hij dan? Wordt daarvoor gezorgd? En ja... hoe moet je uitleggen waarom die 2 mannen in elkaar zijn geslagen -O-
Ik denk dat hij veel libanees platbrood eet met humus etc. En soms bakt hij wat kip en wat aardappels (geen groente begreep ik)

En uitleggen, tja, deze mannen liepen over een brug, hand in hand en kwam klootzakken tegen met een betonschaar die daar of fietsen mee wilden losknippen of de intentie hadden om mensen daar mee te slaan. En deze mannen werden dus geslagen omdat ze hand in hand liepen en homo waren. Hij keek me echt heel dom aan en zei...maar dat is hier toch normaal? Ik heb gezegd dat het waarschijnlijk marokkanen waren die niet konden accepteren dat het hier normaal is. Hij snapte dat dus echt niet, mensen moeten toch doen en laten wat ze zelf willen?

Maar zo had ik hier laatst ook een knul die op les een spreekbeurt had gehouden over WO2 en de jodenvervolging. Die snapte ook voor geen meter waarom Hitler de Joden haatte. Toen stond ik weer raar te kijken omdat de Moslims nou ook bepaald geen fan van de Joden zijn. Maar dat komt volgens hem door de Palestijnse onderdrukking door Israel. Dat had een reden, maar de duitsers werden niet onderdrukt door Joden dus had Hilter volgens hem geen reden om Joden te haten.
Mooi dit soort gesprekken, maar vaak ook best pittig
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 3 april 2017 @ 22:35:24 #149
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169984401
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je had een paar maanden geleden toch gelijk. Ik was niet beroerd door de champignons.
Oooh, dan ben je hopelijk ook minder pissig dat ik je gewoon niet wou geloven? :D
Wel lekker dat er nu wel een verklaring is, toch? Niks zo irritant als vage klachten duidelijke klachten zonder duidelijke oorzaak/verklaring.
  maandag 3 april 2017 @ 22:47:51 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169984811
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 22:35 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Oooh, dan ben je hopelijk ook minder pissig dat ik je gewoon niet wou geloven? :D
Wel lekker dat er nu wel een verklaring is, toch? Niks zo irritant als vage klachten duidelijke klachten zonder duidelijke oorzaak/verklaring.
Ik hou er ontzettend van om gelijk te hebben maar als ik het niet heb, heb ik het niet.

Ben wel blij dat er duidelijkheid is ja. Ik dacht echt dat het een bijwerking van meds was want toen ik die ging slikken begonnen de maagklachten en de bijsluiter noemde het ook.
Nou ja, ik heb weer eens iets nieuws. Het was al weer een tijdje geleden tenslotte dat ik last van schimmel in bed had. Op naar de volgende kwaal *O*
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')