abonnement Unibet Coolblue
pi_169768256
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:28 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik vind dat best grappig en makkelijk. Dan past je CV op een A6-je.
Ben je 60 jaar, heb je al 40 jaar gewerkt maar nog 9 te gaan terwijl al je iets oudere collega's nog wel net vervroegd met pensioen konden, heb je van alles opgebouwd maar ga je omdat je geen relevante kennis en vaardigheden hebt en dacht dit wel vol te kunnen maken nu de bijstand in en mag je je huis, auto etc. verkopen en interen op je vermogen, om uiteindelijk helemaal niks voor jou en je gezin te hebben wanneer je met pensioen mag. Wat een lol.
pi_169768292
Mensen zijn nou 40 jaar trouwe dienst hun baan kwijt en de lolbertarier maakt er weer een lolletje van.
  † In Memoriam † zaterdag 25 maart 2017 @ 16:31:59 #278
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_169768294
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ah, ze zoekt het op... Vast een schending van het NAP. :')
Nouja, de bedreigingen niet direct, maar het zelf geen heilig boontje ofzo. Beetje door haar twotter lezen en je ziet het vanzelf wel.

Daarbij denk ik dat de meeste mensen die 'onderduiken' voor bedreigingen enzo. het vaak redelijk overdrijven. Bedoel het is geen Dijs ofzo die bombrieven toegestuurd krijgt.
Carpe Libertatem
pi_169768295
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:29 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Een activist die af en toe stomme dingen zegt (en ook veel zinnigs), maar door Baudet fans wordt bedreigd en daarom ergens is ondergedoken.
Aapjes zijn het ook. Wat heeft ze gezegd overigens?
pi_169768304
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:26 schreef robin007bond het volgende:
Verdomme zeg. Ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan het forum.

NWS / Annefleur Dekker is van het padje

Meisje wordt bedreigd en moet onderduiken. Reacties: "Misschien nu toch maar Baudet stemmen..." etc.

:r
Stel je niet aan.
pi_169768310
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:31 schreef robin007bond het volgende:
Mensen zijn nou 40 jaar trouwe dienst hun baan kwijt en de lolbertarier maakt er weer een lolletje van.
Dat is gewoon dom. :P Niet meer en ook niet minder.
pi_169768318
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:32 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Stel je niet aan.
Roep je dit ook als het over de bedreigingen van Wilders gaat? Lazer op man.
pi_169768331
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:26 schreef robin007bond het volgende:
Verdomme zeg. Ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan het forum.

NWS / Annefleur Dekker is van het padje

Meisje wordt bedreigd en moet onderduiken. Reacties: "Misschien nu toch maar Baudet stemmen..." etc.

:r
De hypocrisie ook hè. Zelf alles mogen zeggen maar iemand die het oneens is verdiend het om bedreigd te worden. Droevig.
pi_169768338
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

De hypocrisie ook hè. Zelf alles mogen zeggen maar iemand die het oneens is verdiend het om bedreigd te worden. Droevig.
Zeker omdat ze het zelf steeds hebben over demonisering en dergelijke. :')
pi_169768342
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Roep je dit ook als het over de bedreigingen van Wilders gaat? Lazer op man.
Sky vindt elke vorm van nuancering en objectiviteit aanstellerij.
pi_169768351
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:32 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Aapjes zijn het ook. Wat heeft ze gezegd overigens?
Ze wil de nederlandse vlag verbranden, wilders stenigen, baudet aanvallen is solidair met de rellende turken etc etc.

Als er dan wat gekke paaseitjes op twitter wat boos doen duikt ze meteen zwaar de slachtofferrol in en wil ze ineens landelijke bekendheid hebben omdat rechtse knokploegen haar van alles aan willen doen.

Verder natuurlijk niet normaal en ze mag haar mening hebben zonder dat tokkies haar bedreigen, maar zoals gezegd zoekt ze het ook op
pi_169768357
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

De hypocrisie ook hè. Zelf alles mogen zeggen maar iemand die het oneens is verdiend het om bedreigd te worden. Droevig.
Verdient.
pi_169768372
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Roep je dit ook als het over de bedreigingen van Wilders gaat? Lazer op man.
Nee, bedreigingen zijn kut, maar ik snap niet zo wat er erg aan is om op baudet te stemmen. Je zou het dom kunnen vinden als dat je rede is?
pi_169768374
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:34 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ze wil de nederlandse vlag verbranden, wilders stenigen, baudet aanvallen is solidair met de rellende turken etc etc.

Als er dan wat gekke paaseitjes op twitter wat boos doen duikt ze meteen zwaar de slachtofferrol in en wil ze ineens landelijke bekendheid hebben omdat rechtse knokploegen haar van alles aan willen doen.

Verder natuurlijk niet normaal en ze mag haar mening hebben zonder dat tokkies haar bedreigen, maar zoals gezegd zoekt ze het ook op
Link naar de uitspraak dat ze Wilders wil stenigen en Baudet wil aanvallen?
  † In Memoriam † zaterdag 25 maart 2017 @ 16:35:52 #290
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_169768381
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:30 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ben je 60 jaar, heb je al 40 jaar gewerkt maar nog 9 te gaan terwijl al je iets oudere collega's nog wel net vervroegd met pensioen konden, heb je van alles opgebouwd maar ga je omdat je geen relevante kennis en vaardigheden hebt en dacht dit wel vol te kunnen maken nu de bijstand in en mag je je huis, auto etc. verkopen en interen op je vermogen, om uiteindelijk helemaal niks voor jou en je gezin te hebben wanneer je met pensioen mag. Wat een lol.
Bijstand? Ze hebben twee en halve maand gewoon loon doorbetaald gekregen en daarna ww-uitkering.
Carpe Libertatem
pi_169768382
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:35 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Link naar de uitspraak dat ze Wilders wil stenigen en Baudet wil aanvallen?
Zoek dr twitter maar op.



ze ging ook tellen bij een stembureau, maar daar heeft de gemeente uiteindelijk een stokje voor gestoken.

Mensen die bedreigen en een jong naief meisje een domme hoer noemen etc zijn natuurlijk 10x fouter bezig.
pi_169768389
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:34 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Verdient.
Wel Kut.
pi_169768400
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:35 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nee, bedreigingen zijn kut, maar ik snap niet zo wat er erg aan is om op baudet te stemmen. Je zou het dom kunnen vinden als dat je rede is?
Waarom het idioot is om op die pseudo-intellectueel te stemmen heb ik al vaak genoeg aangekaart op FOK!. Zijn uitspraken waar hij geen afstand van doet lijkt me genoeg reden.

Maar om dat als reactie te zeggen op een meisje dat bedreigt wordt door zijn aanhangers is dubbel triest.
pi_169768412
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:35 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Bijstand? Ze hebben twee en halve maand gewoon loon doorbetaald gekregen en daarna ww-uitkering.
Ja duh. En wat denk je dat er daarna gebeurt? Ik hoef jou toch zeker niet alles voor te kauwen? Of blijkbaar wel. :P
  † In Memoriam † zaterdag 25 maart 2017 @ 16:38:49 #295
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_169768428
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:31 schreef robin007bond het volgende:
Mensen zijn nou 40 jaar trouwe dienst hun baan kwijt en de lolbertarier maakt er weer een lolletje van.
Als je dat als werknemer niet van mijlen ver aan zag komen is het wel een tikkeltje naief om te hopen dat je je laatste jaren er nog kan slijten. Dan moet je gewoon je conclusies trekken en alvast een alternatief proberen te vinden.
Carpe Libertatem
pi_169768429
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Waarom het idioot is om op die pseudo-intellectueel te stemmen heb ik al vaak genoeg aangekaart op FOK!. Zijn uitspraken waar hij geen afstand van doet lijkt me genoeg reden.

Maar om dat als reactie te zeggen op een meisje dat bedreigt wordt door zijn aanhangers is dubbel triest.
De politie heeft iig geen concrete aanwijzingen gehad om haar bescherming te bieden, dus ik vraag me af hoe erg de bedreigingen zijn geweest trouwens.

En pwoah, wat erg zeg, men gaat op baudet stemmen omdat ze fleur niet mogen. Verkiezingen zijn nog 4 jaar weg, waar je je druk om maakt.

Links laten liggen en vertrouwen dat ze goede bescherming krijgt.
pi_169768431
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:35 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zoek dr twitter maar op.

[ afbeelding ]

ze ging ook tellen bij een stembureau, maar daar heeft de gemeente uiteindelijk een stokje voor gestoken.

Mensen die bedreigen en een jong naief meisje een domme hoer noemen etc zijn natuurlijk 10x fouter bezig.
Wat een dom wief trouwens. Minder dom dan mensen die aan bedreigingen doen echter.
pi_169768464
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:38 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Als je dat als werknemer niet van mijlen ver aan zag komen is het wel een tikkeltje naief om te hopen dat je je laatste jaren er nog kan slijten. Dan moet je gewoon je conclusies trekken en alvast een alternatief proberen te vinden.
Zo simpel ligt dat over het algemeen niet. Als je iets anders gaat zoeken ben je je vaste contract ook weer kwijt en ga je een zeer onzeker contract in - zeker met dat niveau van kennis en vaardigheden - waardoor je dat niet zo gauw durft te doen en waardoor je een prikkel hebt om toch te hopen dat je organisatie het die paar jaar nog volhoudt. Beetje simplistisch gezwam van je eigenlijk.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 16:41:08 #299
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_169768469
GroenLinks.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_169768470
Op Twitter zeggen dat je niet objectief stemmen gaat tellen is vrij achterlijk. Maar domme dingen roepen is natuurlijk nooit een excuus om iemand te bedreigen, hoe lastig kan het zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')