Niks mis mee natuurlijk. Ook daar heb je goede en slechte net als bij "normale" garagebedrijven.quote:
Doelde meer op de persoon die die uitlaat in elkaar gebeund heeft. Dikke pijp aan een dunnen pijp, beetje bakwerk ertussenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Niks mis mee natuurlijk. Ook daar heb je goede en slechte net als bij "normale" garagebedrijven.
Oh . Ja dat is een voorbeeld van een mindere haas inderdaad.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:49 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Doelde meer op de persoon die die uitlaat in elkaar gebeund heeft. Dikke pijp aan een dunnen pijp, beetje bakwerk ertussen
Peugeot 206quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:43 schreef Eleiko het volgende:
Wat voor brommobiel hebben we het hier over?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:49 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Doelde meer op de persoon die die uitlaat in elkaar gebeund heeft. Dikke pijp aan een dunnen pijp, beetje bakwerk ertussen
Denk dat je het beste dat stuk buis tussen de einddemper en het flexibele stuk eruit kan slijpen en daar een nieuwe tussen lassen. Nog beter zou helemaal nieuw vanaf de kat zijn maar dat is in dit geval een beetje onnodig denk ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:33 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Peugeot 206
[..]
Dat klopt.
Maar wíe heeft er nu gelijk;
Is goedkoop idd "duurkoop" of probeert monteur 2 me gewoon een poot uit te draaien?
Met "flexibel stuk" bedoel je in dit geval het deel dat nu los hangt neem ik aan?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:34 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Denk dat je het beste dat stuk buis tussen de einddemper en het flexibele stuk eruit kan slijpen en daar een nieuwe tussen lassen. Nog beter zou helemaal nieuw vanaf de kat zijn maar dat is in dit geval een beetje onnodig denk ik.
Er zit geen flexibel deel na de katalysator? Dacht dat dit standaard was maar dat zouden onze automonteur Fok!ers even moeten bevestigen. Ik ben dat, helaas, niet namelijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:42 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Met "flexibel stuk" bedoel je in dit geval het deel dat nu los hangt neem ik aan?
Want er móet nog een flexibel stuk tussen gelast worden namelijk.
Nope, zit er niet. Voor die demper links zit nog een glimmend koper(achtig) ding wat neem ik aan de katalysator is, daarvoor de buis die richting spruitstuk loopt. En helemaal de andere kant op zit de einddemper. Maar geen flexibel deel.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:00 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Er zit geen flexibel deel na de katalysator? Dacht dat dit standaard was maar dat zouden onze automonteur Fok!ers even moeten bevestigen. Ik ben dat, helaas, niet namelijk.
Automonteurs hier op Fok! die me daar uitsluitsel over kunnen gevenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:00 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Er zit geen flexibel deel na de katalysator? Dacht dat dit standaard was maar dat zouden onze automonteur Fok!ers even moeten bevestigen. Ik ben dat, helaas, niet namelijk.
Lezen is ook een kunst blijkbaar.....quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
Wat dacht je van Google gebruiken en effe plaatjes van de onderdelen van je uitlaat op bouwjaar en type en motortype opzoeken? ipv hopen dat iemand hier per ongeluk raadt wat voor auto je hebt en het voor je gaat uitvogelen?
Luie flikker
Topics maken en auto's fatsoenlijk laten repareren ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:59 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Lezen is ook een kunst blijkbaar.....
LOL......ik denk dat er wel wat meer kapot is als alleen zijn schedel dan, maar +1 voor die comment .quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Topics maken en auto's fatsoenlijk laten repareren ook.
Er staat dat het een 206 is.. hoe lang maken ze die al? 20 jaar ofzo? en allemaal dezelfde motor ook zeker? Anders ga je effe bijdehand doen ook nog
Ram je spaarvarken een schedelbasisfractuur en breng dat ding naar een garage, eentje die op zondag gesloten is, die niet gaat zitten braggelen met stukjes pijp en laat er gewoon een nieuwe onder zetten, kan nooit veel kosten.
Zeg het is onder de auto en niet bij het spruitstuk onder de motorkap waar hij los zit he .quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:32 schreef klaaskootstra1 het volgende:
En anders lekker koolmonoxide inhaleren en daaraan sterven terwijl je over de snelweg kachelt
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:32 schreef klaaskootstra1 het volgende:
En anders lekker koolmonoxide inhaleren en daaraan sterven terwijl je over de snelweg kachelt
Niet weten dat een 206 een apart kanaal heeft voor de aanvoer van frisse lucht, dat afgesloten is van de motorruimte .quote:
Maakt zijn opmerking niet minder grappig.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:10 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Niet weten dat een 206 een apart kanaal heeft voor de aanvoer van frisse lucht, dat afgesloten is van de motorruimte .
quote:
Voor 6 euro ben je nog lang niet klaar.. die troep word keihard en brokkelt gewoon weer af..quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:17 schreef pechvogel-010 het volgende:
Voorlopig kan je het oplossen met pasta; voor ¤6,- ben je klaar.
Dat maakt de waarschijnlijkheid op een fataal ongelukkig misschien kleiner, maar het kan nog steeds. In Engeland zijn onlangs 2 jonge mensen er aan overleden.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:10 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Niet weten dat een 206 een apart kanaal heeft voor de aanvoer van frisse lucht, dat afgesloten is van de motorruimte .
quote:Op zondag 26 maart 2017 00:10 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Niet weten dat een 206 een apart kanaal heeft voor de aanvoer van frisse lucht, dat afgesloten is van de motorruimte .
Als je op dat soort zaken moet besparen dan moet je het gewoon laten...quote:Op zondag 26 maart 2017 21:06 schreef halfway het volgende:
Niemand in de gaten dat TS het niet uit luxe doet?
3 keer laten lassen en je had een nieuwe kunnen halen.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:06 schreef halfway het volgende:
Niemand in de gaten dat TS het niet uit luxe doet?
Gaat dat niet een beetje raar ruiken na verloop van tijd?quote:Op zondag 26 maart 2017 21:14 schreef Lampionnenoptocht het volgende:
Laat alles lekker dicht schijten, ik doe dat al jaren bij m'n golf!
Het is toch de uitlaat, kwestie van hard rijden.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gaat dat niet een beetje raar ruiken na verloop van tijd?
Uitlaatproblemen zijn nogal een bekend probleem bij de 206.quote:
Je hebt gelijk, ga nu maar weer ergens anders trollenquote:Op maandag 27 maart 2017 09:40 schreef Lampionnenoptocht het volgende:
[..]
Het is toch de uitlaat, kwestie van hard rijden.
Bij alle auto's van 20 jaar oud.. eens komt de dag dat hij eronderuit lazert.. vaak is het een probleem bij boodschappenautootjes, want die rijden in de regel korte stukjes, en de eerste paar km maakt een auto veel condens, en als je hem vervolgens niet zo lang heet rijdt dat die zooi weer verdampt, blijft dat staan, en water en ijzer gaat meestal niet helemaal samen. Kun je niet de auto de schuld van geven, het is wijze waarop hij gebruikt wordt.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Uitlaatproblemen zijn nogal een bekend probleem bij de 206.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |