abonnement Unibet Coolblue
pi_169716909
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 09:15 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ach. Hij houdt zich tenminste wel aan zijn woorden. Iets wat Rutte niet doet.

Zo zou hij de Koerden laten vallen als ze de kiesdrempel zouden halen. En dat heeft hij gedaan. Man van beloftes.
Hij zou ook het vrijdagmiddaggebed leiden in Damascus. Niet gedaan.
Hij zou het leven in Turkije naar Europese standaarden leiden. Niet gedaan.
Hij zou de corruptie bestrijden. Niet gedaan. Sterker nog, hij is zelf de corruptste politicus gebleken die de Turkse geschiedenis heeft gekend.
Hij zou geen onderscheid maken tussen etnische groepen in Turkije. Niet gedaan, hij doet niets anders.
Er zou geen afbetalingsregeling voor dienstplicht komen. Niet gedaan.
Hij zou in Davos uitgehaald hebben naar Peres. Niet gedaan. 15 Minuten later gaf hij aan dat hij de moderator bedoelde en niet meneer Peres, uiteraard buiten de mainstream media om.
Hij zou niet onderhandelen met de PKK. Niet gedaan, de onderhandelingen vonden openlijk in Dolmabahce plaats.

Dus over welke beloftes heb jij het?
pi_169716916
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2017 09:29 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

:|W
Hij belooft nu aardig wat aan alle Europeanen en heeft dat ook richting de Russen gedaan. Benieuwd hoe hij deze beloftes denkt te houden.
Zo lust ik er ook nog wel een paar.
Rutte beloofde om bij Schippers aan tafel te gaan zitten van de week en dat heeft hij ook gedaan.
Waarom reageer je hier serieus op.
  donderdag 23 maart 2017 @ 10:01:04 #153
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_169717337
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 08:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Waarom vergelijk je Arabieren met de Aziatische Turk?
Inderdaad, good point. Arabieren hebben helemaal geen platte achterhoofden ;)
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_169718366
Tijd voor keiharde sancties, kijken of de EU Turkije zo hard nodig heeft of andersom. Helemaal kapot maken.
pi_169718498
quote:
3s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:54 schreef ACT-F het volgende:
Siz böyle davranmaya devam ederseniz, yarın dünyanın hiçbir yerinde hiçbir Avrupalı, hiçbir Batılı, güvenle, huzurla sokağa adım atamaz. Bu tehlikeli yolu açarsanız en büyük zararı siz görürsünüz. Bunun için Türkiye olarak, Avrupa ülkelerini demokrasiye, insan haklarına, özgürlüklere saygılı olmaya davet ediyoruz. Unutulmamalıdır ki, bu değerlere bizim kadar özellikle Avrupalının ihtiyacı vardır.

Als jullie met deze manier van omgang doorgaan, zal morgen op geen plek op de wereld, geen Europeaan, geen westerling, met vertrouwen en met rust een stap op straat zetten. Als jullie deze gevaarlijke weg bewandelen zullen jullie de grootste schade ondervinden(of zien). Daarom zou ik als Turkije Europa willen uitnodigen de democratie, mensenrechten en onafhankelijkheid te respecteren. Niet te vergeten, aan deze waarden hebben wij, en in het bijzonder de Europeanen, behoefte aan.
is dit een dreigement?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169718601
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 08:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik constateer slechts. Jij begint over hullie en wullie. Vind je het zo moeilijk om een stelling in te nemen? Of je voelt je hier thuis of niet. En dan is de vraag wat je hier dan doet, of je moet zo naief zijn om te denken dat partijtjes als DENK je vooruit gaan helpen in dit land. Er is een bekend Turks gezegde: Ya sev, ya terk et. Hou van dit land, of vertrek.
nog een Turuk op de PVV tour, Ebru Umar zal trots zijn _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169719317
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

nog een Turuk op de PVV tour, Ebru Umar zal trots zijn _O_
Ebru Umar _O_

Prachtig hoe zei neerkijkt op die imbeciele Erdo-adepten.
pi_169719479
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

nog een Turuk op de PVV tour, Ebru Umar zal trots zijn _O_
Zij is zo lelijk hè. Echt bah.
  donderdag 23 maart 2017 @ 12:10:45 #159
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169719627
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:03 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zij is zo lelijk hè. Echt bah.
Alleen de buitenkant O+
pi_169719706
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:03 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zij is zo lelijk hè. Echt bah.
met wat filters valt het wel mee :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 23 maart 2017 @ 12:15:48 #161
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169719708
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:59 schreef Anakoni het volgende:
Tijd voor keiharde sancties, kijken of de EU Turkije zo hard nodig heeft of andersom. Helemaal kapot maken.
Betrek de rest van de EU niet in je vete :{
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169719731
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:15 schreef Dven het volgende:

[..]

Betrek de rest van de EU niet in je vete :{
Bulgarije ook gelijk opdoeken.
  donderdag 23 maart 2017 @ 12:17:29 #163
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169719746
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:16 schreef Anakoni het volgende:

[..]

Bulgarije ook gelijk opdoeken.
Nou he.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169719769
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

is dit een dreigement?
Of een smeekbede aan de EU om de democratie en mensenrechtensituatie in Turkije te herstellen? :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_169720594
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

met wat filters valt het wel mee :P
[ afbeelding ]
Nog walgelijk
pi_169721647
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nog walgelijk
Komt door de hoed, toch?
pi_169721744
tja turkije moest toch zo nodig onder europa vallen? Dan is Erdogan zelf ook niet veilig
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 23 maart 2017 @ 14:10:18 #168
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_169721781
quote:
EU roept Turkse ambassadeur op het matje

De Europese Commissie heeft de Turkse ambassadeur op het matje geroepen. Hij moest uitleg geven over de uitspraak van president Erdogan dat Europeanen nergens meer veilig over straat kunnen "als Europa zo doorgaat".

Erdogan uitspraak was gisteren de laatste in een reeks harde woorden. De Turkse president keert zich met toenemende heftigheid tegen Nederland en Duitsland omdat die landen weigeren Turkse ministers campagne te laten voeren. Eerder verweet Erdogan beide landen nazipraktijken en riep hij Rutte toe dat hij de verkiezingen heeft gewonnen, maar Turkije als vriend heeft verloren.

Met zijn uitspraak van gisteren leek Erdogan de grens van dreigen met geweld te naderen of zelfs te passeren.

EU-woordvoerder Maj Kocijnacic wilde na afloop niet zeggen wat de Turkse EU-ambassadeur gezegd heeft.
(NOS)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_169721891
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

nog een Turuk op de PVV tour, Ebru Umar zal trots zijn _O_
De meeste Nederlandse politici zullen het erover eens zijn dat er voor Erdoganisten met een grote afkeer van de Nederlandse samenleving geen plaats is hier en enkele hebben daarover al uitspraken gedaan.

Beetje triest om ze dan gelijk in de PVV hoek te gooien.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_169721924
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:10 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Nog steeds niemand tegen ze gezegd dat het gewoon een Babylonische spraakverwarring is?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_169722085
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:03 schreef Stimorol- het volgende:
Zij is zo lelijk hè. Echt bah.
Niet zo lelijk als jouw innerlijk.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169722985
Mensen die denken dat alle Turken pro-Erdogan zijn of zelfs anti-Erdogan, en die alle Turken generaliseren, zijn net zo gestoord als Erdogan zelf :)
pi_169723010
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:10 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Benieuwd of we hier nog wat over vernemen.
pi_169723044
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 15:10 schreef delapoko het volgende:
Mensen die denken dat alle Turken pro-Erdogan zijn of zelfs anti-Erdogan, en die alle Turken generaliseren, zijn net zo gestoord als Erdogan zelf :)
Niemand denkt dat. Dit is echt een compleet nutteloze opmerking.
pi_169723072
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 15:12 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Niemand denkt dat. Dit is echt een compleet nutteloze opmerking.
Er zijn genoeg mensen ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')