abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:40:56 #251
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169695179
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:37 schreef AnneX het volgende:
Na de Boeb eens naar het tuincentrum om violen te kopen en aardbeiplantjes.
Verder niks, want vanavond popkoor.
Er komen nog meer mooie dagen aan B-)
Wat is Boeb? Terwijl ik dit typte, raakte mijn vinger de i in plaats van de o aan. Bieb dus ;)

Sterkte maar weer voor Annthraxx en Anna :*

Fijn dat het zo lekker met de studie gaat Myra.

Bijzondere situatie Jagar. Gewoon weer even emigreren. Je hebt het vaker gedaan gelukkig.
Spoilers!
pi_169695210
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

huilen van gek, niet helemaal blij maar ook niet ongelukkig. Weer zo'n grote verandering.

@ Anne: Ik vind het opzich ok, maar ik vind Berlijn zo'n leuke stad. Voor de duutsers carriere is het perfect, en eigenlijk bied het voor mij ook betere carrierekansen na mijn verdediging. En waar ik zit tot mijn verdediging maakt niet zoveel uit...

Maar, ik vind Berlijn zo leuk en we hebben hier net een fijn netwerk opgebouwd...
Is het normaal voor zijn werk om zo vaak van locatie te wisselen? Ergens wel jammer, maar in Brussel vind je vast ook snel je plekje. :)
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:44:01 #253
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169695245
Weer een dag met maar een klein to do lijstje voor mij. Heerlijk want dan krijg ik veel meer voor elkaar. Gisteren ook al zo'n fijne dag.

- Ferme mail naar aannemer over de loodgieter die niet kan plannen
- Tuin aanharken en groene kliko vullen
- Op visite bij de bff. Zij en haar man zijn eenzaam.
- Bankdekentjes wassen
- Paar uurtjes werken
Spoilers!
pi_169695249
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is het normaal voor zijn werk om zo vaak van locatie te wisselen? Ergens wel jammer, maar in Brussel vind je vast ook snel je plekje. :)
Dit is een hele nieuwe baan. Vooor ons beide geld het wel dat we niet aan 1 land gebonden zijn qua carriere en zo. En natuurlijk vinden we ook wel een plekje in Brussel...
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:44:18 #255
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169695252
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

huilen van gek, niet helemaal blij maar ook niet ongelukkig. Weer zo'n grote verandering.

@ Anne: Ik vind het opzich ok, maar ik vind Berlijn zo'n leuke stad. Voor de duutsers carriere is het perfect, en eigenlijk bied het voor mij ook betere carrierekansen na mijn verdediging. En waar ik zit tot mijn verdediging maakt niet zoveel uit...

Maar, ik vind Berlijn zo leuk en we hebben hier net een fijn netwerk opgebouwd...
Als ik mocht kiezen tussen Berlijn en Brussel, wist ik het wel. Ik vind Brussel echt een verschrikkelijke stad (en Berlijn een prachtige).
Dit helpt niet, denk ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:39 schreef gcjoel het volgende:
Je bent gewoon jaloers!
Op mensen die vrij zijn? Dat lijkt me sterk. Wat moet je dan de hele dag? Leuke dingen doen? ;(.
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:46:06 #256
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169695276
En ik denk dat ik deze deurkrukken straks ga kopen:

https://www.karwei.nl/ass(...)ozet-zwart/p/B553354
Spoilers!
pi_169695287
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:44 schreef Maarten het volgende:

[..]

Als ik mocht kiezen tussen Berlijn en Brussel, wist ik het wel. Ik vind Brussel echt een verschrikkelijke stad (en Berlijn een prachtige).
Dit helpt niet, denk ik.

[..]

Op mensen die vrij zijn? Dat lijkt me sterk. Wat moet je dan de hele dag? Leuke dingen doen? ;(.
Ja, lekker op een bankje buiten zitten in het zonnetje!
We have far more in common than that which devides us..
pi_169695294
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:44 schreef Maarten het volgende:

Als ik mocht kiezen tussen Berlijn en Brussel, wist ik het wel. Ik vind Brussel echt een verschrikkelijke stad (en Berlijn een prachtige).
Dit helpt niet, denk ik.

Nee, dat helpt niet _O-

Maar ik kan me enige anxiety wel voorstellen. Wéér verhuizen? Weer ergens anders aarden? Ja, lastig. Voor jouw werk maakt het niet uit waar in Europa je woont, Jagar? Ik vind jullie wel een leuk voorbeeld van hoe ik de voordelen van de EU zie 8-) Overal kunnen studeren, wonen en werken in Europa waar je wilt O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169695307
Mijn to-do gaat ook wel lekker. Was al opgeruimd, hond gewandeld, vriendinnetje gesproken na bier-fiets-asfalt-ziekenhuis-avontuur. Zo maar een paar uur studeren.

En Jagar, pfff. Ik kan me de mixed feelings wel voorstellen. :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169695338
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dat helpt niet _O-

Maar ik kan me enige anxiety wel voorstellen. Wéér verhuizen? Weer ergens anders aarden? Ja, lastig. Voor jouw werk maakt het niet uit waar in Europa je woont, Jagar? Ik vind jullie wel een leuk voorbeeld van hoe ik de voordelen van de EU zie 8-) Overal kunnen studeren, wonen en werken in Europa waar je wilt O+
ik vind brussel ook niet leuk. Het heeft wel het voordeel dat we veel dichter bij familie zijn, en dat mis ik absoluut nu.

Ja, tot ik gepromoveerd ben maakt het niet uit, zolang ik m'n laptop maar heb. Daarna is het maar kijken waar ik werk vind.

En zonder de EU hadden we ons leven niet zo kunnen invullen. In Zweden werken, in Duitsland wonen, daar een kind krijgen, maar vanuit Zweden ouderschapsverlof, etc. etc.
pi_169695374
Misschien is er in Brussel juist wel meer werk voor je. Of Den Haag :7 Of New York _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169695416
*hey*

TT :+ _O-
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:56:43 #263
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169695431
Die eikels bij iBood steeds weer met hun toffe gereedschap :( Ik mag dat helemaal niet kopen. Deurklinken, dat is wat ik nodig heb.
Spoilers!
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:06:40 #264
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169695547
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik vind brussel ook niet leuk. Het heeft wel het voordeel dat we veel dichter bij familie zijn, en dat mis ik absoluut nu.
Maar hoe werkt dat dan in jullie gezin? Is het een feit dat je daar naartoe verhuist, of is dat een optie die overlegd wordt? Kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op jaarlijks een nieuw leven opbouwen omdat je man elders misschien iets beter kan verdienen.
pi_169695567
Net met de moestuin bezig geweest. In ieder geval de zaaisetjes van de Aldi gezaaid :D ben benieuwd of ik er iets van kan verwachten.
De aardbeien wacht ik nog even mee om in de volle grond te stoppen.
En dan moet ik nog een keer op zoek naar munt voor in de moestuin.
pi_169695574
quote:
5s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:06 schreef Maarten het volgende:

[..]

Maar hoe werkt dat dan in jullie gezin? Is het een feit dat je daar naartoe verhuist, of is dat een optie die overlegd wordt? Kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op jaarlijks een nieuw leven opbouwen omdat je man elders misschien iets beter kan verdienen.
Nee, het is geen feit dat we daar naar toe verhuizen, dat is een gezamenlijke beslisisng. Maar, we wisten al lang dat deze kans er aan kwam, en zullen dus ook gezamenlijk besluiten dit te doen, denk ik. Dit bied ons zoveel stabiliteit die we ergens anders niet zo snel zullen krijgen, dat we gek zijn als we het niet doen. En elk jaar verhuizen, absoluut niet. No way.
pi_169695592
Ah...kreeg een mailtje van een nieuwe collega. Hij komt vrijdag hier even koffie drinken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_169695604
Ik kan het met ook goed voorstellen hoor, ondanks alle voordelen, een internationale verhuizing, met kind, is geen kleine stap! Ik hoop dat jullie je draai daar gaan vinden.

Mijn to-do-lijst loopt ook aardig leeg. Belastingaangifte klaar (geen idioot bedrag terugbetalen *O* ), boodschappen zijn bezorgd en uitgepakt, betalingen ingepland en mijn leven is weer op orde. Werk voor morgen is voorbereid en ik zou nu een tentamen in elkaar moeten draaien, maar zo weinig zin....
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:18:32 #269
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169695737
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:09 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, het is geen feit dat we daar naar toe verhuizen, dat is een gezamenlijke beslisisng. Maar, we wisten al lang dat deze kans er aan kwam, en zullen dus ook gezamenlijk besluiten dit te doen, denk ik. Dit bied ons zoveel stabiliteit die we ergens anders niet zo snel zullen krijgen, dat we gek zijn als we het niet doen. En elk jaar verhuizen, absoluut niet. No way.
Ah okay. Ik vroeg me gewoon even af hoe het werkt.
Helder.
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:26:12 #270
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169695851
Heb ik weer. Mooi deurbeslag gevonden bij Karwei, nergens op voorraad dus online bestellen. Bijpassende rozet met slot is niet online te bestellen maar alleen in de winkel te kopen. Hebben nul winkels hem op voorraad en hij gaat uit het assortiment.

Sip nu ;(
Spoilers!
pi_169695877
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb ik weer. Mooi deurbeslag gevonden bij Karwei, nergens op voorraad dus online bestellen. Bijpassende rozet met slot is niet online te bestellen maar alleen in de winkel te kopen. Hebben nul winkels hem op voorraad en hij gaat uit het assortiment.

Sip nu ;(
Je hebt er vast meer dan 1 nodig? Want hier hebben ze er maar 1
We have far more in common than that which devides us..
pi_169695891
Poeh Jagar, je wist natuurlijk al even dat deze kans eraan zat te komen maar als het dan ineens definitief kan gaan gebeuren is het toch wel even heftig, dunkt me. :Y
Aan de andere kant: ukkie nu in elk geval nog niet op school, dat lijkt me makkelijker verkassen?

quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:08 schreef Sarabi het volgende:
En dan moet ik nog een keer op zoek naar munt voor in de moestuin.
Munt in pot!!
Munt in de grond betekent doorgaans een hele moestuin vol munt en niks anders. Kruipt als onkruid overal naartoe. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_169695901
Munt in een pot is prima pro-tip. Dat heb ik ook te laat gedaan. Ik haal al 3 jaar alleen maar munt uit de tuin. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169695906
Wat zijn jullie braaf op tijd met jullie belastingaangifte. ^O^
#TeamLaatsteMoment
Let me see you stripped down to the bone
pi_169695929
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:29 schreef minilot het volgende:
Wat zijn jullie braaf op tijd met jullie belastingaangifte. ^O^
#TeamLaatsteMoment
Alles om mijn aangifte te doen ligt al weken klaar op mijn bureau :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')