Ook weer waarquote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij Radiohead zul je het niet snel beter weten dan DJ Peaceman![]()
![]()
you are funny every wayquote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:36 schreef knokkels het volgende:
![]()
![]()
Elke keer bij dit intro zie ik twee mannen met baarden en kaki mantels schuifelen door de woestijn.
I'm funny that way
Tsja inkorten, schrappen, bewaren?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:32 schreef peaceman het volgende:
goed dat je er nog bent stien, want ik kom met mijn playlist niet uit op 23.00 uur vrees ik..heb nog wel een half uurtje nodig denk ik.
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:36 schreef knokkels het volgende:
![]()
![]()
Elke keer bij dit intro zie ik twee mannen met baarden en kaki mantels schuifelen door de woestijn.
I'm funny that way
of doordraaien... tenzij je plannen hebt natuurlijk...quote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tsja inkorten, schrappen, bewaren?
Doordraaien zou idd tof zijn, idd tenzij iemand anders het over wil nemen.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
of doordraaien... tenzij je plannen hebt natuurlijk...
heb nog wel een paar nummers klaarstaan die waarschijnlijk goed vallen bij jou en knokkels.. maar die kan ik evt ook bewaren natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Doordraaien zou idd tof zijn, idd tenzij iemand anders het over wil nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |