abonnement Unibet Coolblue
pi_169509356
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:43 schreef Loekie1 het volgende:
Stel Erdo wil iets in Europa teweegbrengen. Dan is de kans groot dat ie met Nederland zal beginnen.
En? Wat wil hij dan doen. Turken zijn zwaar in de minderheid. En hoewel we nu in een periode van relatieve rust en geweldloosheid zitten heeft Europa genoeg ervaring met geweld. Er is heel weinig voor nodig om mensen te laten vervallen in hun barbaarse neigingen (ook in europa niet).
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_169509364
Nergens zoveel steun voor Erdogan als in Nederland

Bij de laatste verkiezingen mochten 270.000 Nederlandse Turken stemmen. Ongeveer de helft van hen deed dit ook. Een overgrote meerderheid,69 procent, stemde daarbij op de AKP van Erdogan.

Dat was een groter aandeel dan waar ook in de wereld. Veel groter ook dan in Turkije zelf waar Erdogan ongeveer de helft van de stemmen achter zich wist te krijgen.

http://www.metronieuws.nl(...)gan-als-in-nederland

Heel gevaarlijk staat binnen een staat Turken in Nederland zijn loyaal Erdogan
pi_169509366
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Alle Turken in Europa naar rellen in Nederland?

Van alle Turken die al in Nederland zijn kwamen er maar een stuk of duizend om hem te steunen afgelopen weekend :D . Je bent een behoorlijke doemdenker.
Er wonen maar iets van 48000-50000 Turken in Rotterdam. Best nog wel wat om dan duizenden Turken op één avond te zien rellen daar als dictator Erdogan tegengewerkt wordt.

Dit constante bagatelliseren van de integratieproblematiek is bizar. 69% van de Turkse stemmen gingen in 2016 naar Erdogan. Een groot deel zit in de werkloosheid in tegenstelling tot wat Rutte gisteren beweerde.

Ik had vroeger best wel een goed beeld van de Turken in Nederland maar dat is de afgelopen tijd vrijwel compleet verdwenen. De Turken die in de jaren '70/'80 hier kwamen zijn niet dezelfde als die we nu hebben.

We moeten de Koerden die nu al in Nederland zijn en de anti-Erdogan Turken die wel willen integreren beschermen door nu eindelijk eens grenzen te stellen aan immigratieaantallen. Ook geen afhankelijkheid van Erdogan voor een vluchtelingenstop en geen visumvrij reizen. Geen toetredingsgesprekken en bijbehorend geld naar Turkije. Turkse diplomaten en staff uitwijzen, de grenzen zijn ver overschreden.

Dat land gaat ons nog eens in een oorlog storten. Zo spoedig mogelijk met de beschaafde NAVO-leden rondom tafel zitten om serieuze gesprekken over lidmaatschap Turkije te bespreken.
pi_169509438
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:45 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Policor gespot.
Hoi, ik ben ook een policor.

Wat nu?
pi_169509464
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:47 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Er wonen maar iets van 48000-50000 Turken in Rotterdam. Best nog wel wat om dan duizenden Turken op één avond te zien rellen daar als dictator Erdogan tegengewerkt wordt.

Dit constante bagatelliseren van de integratieproblematiek is bizar. 69% van de Turkse stemmen gingen in 2016 naar Erdogan. Een groot deel zit in de werkloosheid in tegenstelling tot wat Rutte gisteren beweerde.

Ik had vroeger best wel een goed beeld van de Turken in Nederland maar dat is de afgelopen tijd vrijwel compleet verdwenen. De Turken die in de jaren '70/'80 hier kwamen zijn niet dezelfde als die we nu hebben.

We moeten de Koerden die nu al in Nederland zijn en de anti-Erdogan Turken die wel willen integreren beschermen door nu eindelijk eens grenzen te stellen aan immigratieaantallen. Ook geen afhankelijkheid van Erdogan voor een vluchtelingenstop en geen visumvrij reizen. Geen toetredingsgesprekken en bijbehorend geld naar Turkije. Turkse diplomaten en staff uitwijzen, de grenzen zijn ver overschreden.

Dat land gaat ons nog eens in een oorlog storten. Zo spoedig mogelijk met de beschaafde NAVO-leden rondom tafel zitten om serieuze gesprekken over lidmaatschap Turkije te bespreken.
quote:
Er verzamelden zich 's avonds zo’n 1000 Turken die haar speech wilden horen.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)dig-uit-de-hand-liep

Dus 2% van de Turken uit Rotterdam was aanwezig tenzij er ook mensen van buiten Rotterdam waren. Nou dat is me een ramp.
pi_169509518
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:47 schreef fukforce het volgende:
Nergens zoveel steun voor Erdogan als in Nederland

Bij de laatste verkiezingen mochten 270.000 Nederlandse Turken stemmen. Ongeveer de helft van hen deed dit ook. Een overgrote meerderheid,69 procent, stemde daarbij op de AKP van Erdogan.

Dat was een groter aandeel dan waar ook in de wereld. Veel groter ook dan in Turkije zelf waar Erdogan ongeveer de helft van de stemmen achter zich wist te krijgen.

http://www.metronieuws.nl(...)gan-als-in-nederland

Heel gevaarlijk staat binnen een staat Turken in Nederland zijn loyaal Erdogan
Kan het niet vaak genoeg zeggen :6
pi_169509543
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:47 schreef fukforce het volgende:
Nergens zoveel steun voor Erdogan als in Nederland

Bij de laatste verkiezingen mochten 270.000 Nederlandse Turken stemmen. Ongeveer de helft van hen deed dit ook. Een overgrote meerderheid,69 procent, stemde daarbij op de AKP van Erdogan.

Dat was een groter aandeel dan waar ook in de wereld. Veel groter ook dan in Turkije zelf waar Erdogan ongeveer de helft van de stemmen achter zich wist te krijgen.

http://www.metronieuws.nl(...)gan-als-in-nederland

Heel gevaarlijk staat binnen een staat Turken in Nederland zijn loyaal Erdogan
Nou zeker heel gevaarlijk, van de 270.000 gingen dus wel 135.000 stemmen en daarvan stemde 69% Erdogan. Dan praat je wel over ongeveer 100.000 mensen die deelnemen aan een democratisch proces.
pi_169509553
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:47 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Er wonen maar iets van 48000-50000 Turken in Rotterdam. Best nog wel wat om dan duizenden Turken op één avond te zien rellen daar als dictator Erdogan tegengewerkt wordt.
Ze kwamen blijkbaar niet alleen uit Rotterdam, zelfs niet alleen uit Nederland, dus ik vind het wel meevallen. Bovendien, waren het er duizenden in Rotterdam? Volgens nu.nl waren het er honderden, met nog eens een stuk of tweehonderd in Amsterdam een dag later.

quote:
Dit constante bagatelliseren van de integratieproblematiek is bizar. 69% van de Turkse stemmen gingen in 2016 naar Erdogan. Een groot deel zit in de werkloosheid in tegenstelling tot wat Rutte gisteren beweerde.
Ik heb het niet over integratie, ik stel alleen dat het gros van de Turken zich niet zoveel aantrekt van Erdogan. Anders hadden er wel meer mensen de straat op gegaan. Het protest tegen de PKK was volgens mij al groter bijvoorbeeld, in Almelo had je ook een paar jaar terug nog een grotere rond zo'n monument.

quote:
Ik had vroeger best wel een goed beeld van de Turken in Nederland maar dat is de afgelopen tijd vrijwel compleet verdwenen. De Turken die in de jaren '70/'80 hier kwamen zijn niet dezelfde als die we nu hebben.
Open deur, want niks is meer zoals het in de jaren '70/'80 was.

quote:
We moeten de Koerden die nu al in Nederland zijn en de anti-Erdogan Turken die wel willen integreren beschermen door nu eindelijk eens grenzen te stellen aan immigratieaantallen. Ook geen afhankelijkheid van Erdogan voor een vluchtelingenstop en geen visumvrij reizen. Geen toetredingsgesprekken en bijbehorend geld naar Turkije.
Ja, dat zou Erdogan wel lachen vinden inderdaad, dan kan hij nog jarenlang door op zijn boze anti-Westerse orgel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169509558
Mij is nog steeds niet duidelijk waarom Turken die hier wonen (of waar dan ook) vrijwillig voor een dictatuur gaan kiezen.
pi_169509601
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

[..]

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)dig-uit-de-hand-liep

Dus 2% van de Turken uit Rotterdam was aanwezig tenzij er ook mensen van buiten Rotterdam waren. Nou dat is me een ramp.
Er waren er veel meer dan 1000. De NOS- en RTL-verslaggevers stonden alleen bij dat pleintje voor het consulaat. Zij moesten dan ook voorzichtig zijn met een grote camera en geluidsapparatuur en waren dus beperkt in waar ze stonden. Je had naarmate de avond vorderde ook andere pleintjes en straten in dat gebied waar men trots met de wapperende Turkse vlag stond te scanderen en talloze auto's het verkeer platlegde in de buurt. Er waren ook mensen die via Periscope aangaven dat er vrij vroeg op de avond al zo'n 1500+ mensen waren.

Dit is bijvoorbeeld één straat waar men op een gegeven moment door de ME teruggeduwd werd:


Je had nog allerlei andere straten waar andere groepen zich ophielden en auto's die in de nabijheid al toeterend de boel ophielden.
pi_169509617
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:54 schreef fukforce het volgende:

[..]

Kan het niet vaak genoeg zeggen :6
Ik stem ook wel eens op een politieke partij, maar mijn bereidheid de straat op te gaan houdt daar geen gelijke tred mee. Iemand die op Erdogan stemt is niet per definitie een gevaarlijk onderdeel van een vijfde colonne, het kan ook gewoon iemand zijn die vanuit de binnenlanden hierheen is gemigreerd, naar de Turkse TV kijkt en denkt 'nou, die Erdogan is wel een puike knul'.

Niet dat er geen rare figuren tussen zitten verder, hoor. Volgens mij heeft Nederland bijvoorbeeld, naast de Erdogan-fanboys, een redelijk actieve groep Grijze Wolven, die actief ronselen, en dat moet je ook absoluut niet willen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169509657
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Mij is nog steeds niet duidelijk waarom Turken die hier wonen (of waar dan ook) vrijwillig voor een dictatuur gaan kiezen.
Het zijn niet de meest intelligente mensen, laten we wel wezen. Buiten dat hebben ze gewoon geen fuck met nederland.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_169509679
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Het zijn niet de meest intelligente mensen, laten we wel wezen. Buiten dat hebben ze gewoon geen fuck met nederland.
Dat vind ik zo'n dooddoener. Maar het gaat niet om Nederland dat is het hem juist, het gaat om Turkije. Waarom wil je daar een dictatuur van maken? Je eigen land nota bene.
pi_169509704
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:59 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Er waren er veel meer dan 1000. De NOS- en RTL-verslaggevers stonden alleen bij dat pleintje voor het consulaat. Zij moesten dan ook voorzichtig zijn met een grote camera en geluidsapparatuur en waren dus beperkt in waar ze stonden. Je had naarmate de avond vorderde ook andere pleintjes en straten in dat gebied waar men trots met de wapperende Turkse vlag stond te scanderen en talloze auto's het verkeer platlegde in de buurt. Er waren ook mensen die via Periscope aangaven dat er vrij vroeg op de avond al zo'n 1500+ mensen waren.

Dit is bijvoorbeeld één straat waar men op een gegeven moment door de ME teruggeduwd werd:


Je had nog allerlei andere straten waar andere groepen zich ophielden en auto's die in de nabijheid al toeterend de boel ophielden.
Ik geloof je meteen dan waren er 1500, een enorme ramp vooral omdat een aantal ook nog gewoon vertrok toen dat door de politie werd geëist. Geeft duidelijk een goed beeld mbt "dat land gaat ons nog eens in een oorlog storten".
pi_169509705
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n dooddoener. Maar het gaat niet om Nederland dat is het hem juist, het gaat om Turkije. Waarom wil je daar een dictatuur van maken? Je eigen land nota bene.
Laat ze lekker hun gang gaan in Turkije wat ik erger vind is hoe Turken in Nederland zich massaal misdragen in Nederland omdat Erdogan dat heeft gezegd
pi_169509708
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Mij is nog steeds niet duidelijk waarom Turken die hier wonen (of waar dan ook) vrijwillig voor een dictatuur gaan kiezen.
Omdat het natuurlijk erg leuk is om anderen op te zadelen met de gevolgen van je keuzes terwijl je er zelf 0,0 last van hebt. Grappig toch ;)

Daarom is het onbegrijpelijk dat Turken in Turkije het toestaan dat emigranten nog steeds mogen stemmen over zaken waar ze zelf 0,0 last van hebben, uitgezonderde de 6 weken vakantie die ze doorbrengen in Turkije (en 4 weken ziektewet)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_169509722
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n dooddoener. Maar het gaat niet om Nederland dat is het hem juist, het gaat om Turkije. Waarom wil je daar een dictatuur van maken? Je eigen land nota bene.
Ja maar het zijn vaak echt heel simpele emoties. "Wij tegen hen", "Iedereen is jalours op Turkije" enz. Je kunt ze toch niet van het tegendeel overtuigen. Vooral niet met alle propaganda van de laatste tijd.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_169509735
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:43 schreef Loekie1 het volgende:
Stel Erdo wil iets in Europa teweegbrengen. Dan is de kans groot dat ie met Nederland zal beginnen.
The veiling shadow that glowers in the East takes shape. Erdogan will suffer no rival. From the summit of Ankara his eye watches ceaselessly. But he is not so mighty yet that he is above fear. Doubt ever gnaws at him. Erdogan fears you, Wilders. He fears what you may become. And so he will strike hard and fast at Europe. He will use his puppet Kuzu to destroy the Netherlands. War is coming. The Netherlands must defend itself, and therein lies our first challenge, for the Netherlands is weak and ready to fall.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:06:37 #269
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169509747
Die Erdogan is echt een zieke psychopaat zeg..
zelden zo'n idioot gezien :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_169509754
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ja maar het zijn vaak echt heel simpele emoties. "Wij tegen hen", "Iedereen is jalours op Turkije" enz. Je kunt ze toch niet van het tegendeel overtuigen. Vooral niet met alle propaganda van de laatste tijd.
Daar gaat mijn vraag toch helemaal niet over? Waarom willen die mensen een dictatuur? Wie kiest er nou zelf voor een dictatuur?
pi_169509756
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:04 schreef fukforce het volgende:

[..]

Laat ze lekker hun gang gaan in Turkije wat ik erger vind is hoe Turken in Nederland zich massaal misdragen in Nederland omdat Erdogan dat heeft gezegd
Interpuncties. Gebruik ze.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:07:29 #272
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169509759
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:43 schreef Loekie1 het volgende:
Stel Erdo wil iets in Europa teweegbrengen. Dan is de kans groot dat ie met Nederland zal beginnen.
:')
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_169509769
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ja maar het zijn vaak echt heel simpele emoties. "Wij tegen hen", "Iedereen is jalours op Turkije" enz. Je kunt ze toch niet van het tegendeel overtuigen. Vooral niet met alle propaganda van de laatste tijd.
Met de kinderbijslag en huursubsidie kan je in Turkije een villa bouwen. Hier stellen ze niks voor en in Turkije kunnen ze de grote man uithangen ;(
pi_169509772
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n dooddoener. Maar het gaat niet om Nederland dat is het hem juist, het gaat om Turkije. Waarom wil je daar een dictatuur van maken? Je eigen land nota bene.
Mogelijk denken ze dat Erdogan een goede sterke leider zou zijn, hier zijn ook mensen die geen moeite doen voor het beschermen van de rechtsstaat en de democratische uitgangspunten.
pi_169509783
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:07 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Daar gaat mijn vraag toch helemaal niet over? Waarom willen die mensen een dictatuur? Wie kiest er nou zelf voor een dictatuur?
Ze kunnen een statement maken nu. Net zoals mensen hier in Nederland het Oekraïne referendum aangrepen om een statement te maken.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_169509799
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ze kunnen een statement maken nu. Net zoals mensen hier in Nederland het Oekraïne referendum aangrepen om een statement te maken.
Haha, nee, ze maken geen statement. Ze kiezen een flapdrol als dictator. Maar ik denk dat het antwoord is wat Wespensteek zeg. Ze zien er waarschijnlijk een goede sterke leider in.
pi_169509825
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:09 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ze zien er waarschijnlijk een goede sterke leider in.
Ja hallo, dat staat buiten kijf.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_169509836
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:09 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, nee, ze maken geen statement. Ze kiezen een flapdrol als dictator. Maar ik denk dat het antwoord is wat Wespensteek zeg. Ze zien er waarschijnlijk een goede sterke leider in.
Hier een analyse:
http://www.at5.nl/artikel(...)n-met-de-turkse-vlag

Fragment:
Dubbele loyaliteit
'Dat veel Turkse Nederlanders zo sterk bezig zijn met wat in Turkije gebeurt en hun president steunen heeft naar mijn idee te maken heeft met een sterk gevoel van trots op hun land', zegt hij. Voor Marokkaanse Nederlanders geldt dat wat minder. Zij zijn vaker trots op bijvoorbeeld hun Berberse afkomst en niet het land Marokko, terwijl Turken terug kunnen blikken op de tijd dat Turkije een enorm rijk was. 'Dat er in Nederland relatief veel Erdogan-aanhangers zijn, wordt mogelijk verklaard doordat er een specifieke groep gastarbeiders naar Nederland is gemigreerd. Voor deze groep speelt religie ook een belangrijke rol en Erdogan vertolkt hun gedachten.'
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:14:29 #279
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169509894
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Het zijn niet de meest intelligente mensen, laten we wel wezen. Buiten dat hebben ze gewoon geen fuck met nederland.
Behalve dat ze er geboren zijn en sindsdien wonen :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169509989
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:05 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik had wel begrepen dat bij de vorige verkiezingen 70% van de Turkse Nederlanders op Erdogan had gestemd.
Nee, 70% van de stemmers.. Omdat maar 43% ging stemmen is het dus maar 70% van 43% de Turkse Nederlanders
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:21:11 #281
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169510002
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:20 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Nee, 70% van de stemmers.. Omdat maar 43% ging stemmen is het dus maar 70% van 43% de Turkse Nederlanders
Scheelt nogal..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169510017
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:32 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

En er zijn nog een aantal bijeenkomsten gepland in Duitsland die nu allemaal niet door kunnen gaan (althans niet met een Turkse minister zoals de bedoeling was).

Wordt nog spannend.
Helaas heeft alleen het Bundesland Saarland bijeenkomsten verboden, in andere "provincies" gaan ze vooralsnog gewoon door. In Baden-Württemberg bijvoorbeeld zijn de komende dagen opruiende Turkse brulapen te bewonderen in Stuttgart, Mannheim en Karlsruhe.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_169510027
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:11 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hier een analyse:
http://www.at5.nl/artikel(...)n-met-de-turkse-vlag

Fragment:
Dubbele loyaliteit
'Dat veel Turkse Nederlanders zo sterk bezig zijn met wat in Turkije gebeurt en hun president steunen heeft naar mijn idee te maken heeft met een sterk gevoel van trots op hun land', zegt hij. Voor Marokkaanse Nederlanders geldt dat wat minder. Zij zijn vaker trots op bijvoorbeeld hun Berberse afkomst en niet het land Marokko, terwijl Turken terug kunnen blikken op de tijd dat Turkije een enorm rijk was. 'Dat er in Nederland relatief veel Erdogan-aanhangers zijn, wordt mogelijk verklaard doordat er een specifieke groep gastarbeiders naar Nederland is gemigreerd. Voor deze groep speelt religie ook een belangrijke rol en Erdogan vertolkt hun gedachten.'
Vergeet ook niet dat nationalisme in Turkije tientallen(zo niet honderden) jaren is gevoed, de integratie bij een grote groep Turken slecht is en dat ze vooral in hun eigen kring hebben verbleven.
Uit 2001:
http://www.volkskrant.nl/(...)-integratie~a609795/
pi_169510224
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:20 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Nee, 70% van de stemmers.. Omdat maar 43% ging stemmen is het dus maar 70% van 43% de Turkse Nederlanders
Dat scheelt inderdaad nogal.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_169510433
ROTTERDAM - De Turkse delegatie heeft zaterdag op weg naar Rotterdam mogelijk opzettelijk een dubbelgangster van minister Kaya heeft ingezet. Dat schrijft burgemeester Ahmed Aboutaleb in een brief aan de gemeenteraad.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_relschoppers__.html
pi_169510454
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_169510491
Aboutaleb stelt vast „dat het hele optreden van de overheid de afgelopen dagen erop gericht was om escalatie te voorkomen en de openbare orde en veiligheid te waarborgen.” Hij spreekt tevens zijn „enorme waardering voor de politie voor het professionele optreden in deze extreem lastige situatie” uit.

De burgemeester hekelt bovendien opnieuw de Turkse consul-generaal Sadin Ayyildiz, die zich voortdurend onbereikbaar hield. „Ik ben onaangenaam verrast dat achteraf is gebleken dat de Turkse consul mij onjuist heeft geïnformeerd over de ware bedoelingen van deze dag”, schrijft hij.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_relschoppers__.html

Ja ja, probeer maar eens kalm te blijven bij al die geniepigheid.
pi_169510513
quote:
Dat zou erg dom zijn.
pi_169510566
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:47 schreef Loekie1 het volgende:
Aboutaleb stelt vast „dat het hele optreden van de overheid de afgelopen dagen erop gericht was om escalatie te voorkomen en de openbare orde en veiligheid te waarborgen.” Hij spreekt tevens zijn „enorme waardering voor de politie voor het professionele optreden in deze extreem lastige situatie” uit.

De burgemeester hekelt bovendien opnieuw de Turkse consul-generaal Sadin Ayyildiz, die zich voortdurend onbereikbaar hield. „Ik ben onaangenaam verrast dat achteraf is gebleken dat de Turkse consul mij onjuist heeft geïnformeerd over de ware bedoelingen van deze dag”, schrijft hij.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_relschoppers__.html

Ja ja, probeer maar eens kalm te blijven bij al die geniepigheid.
Het geeft ook aan dat het niet ging om die toespraak, voor een toespraakje zouden ze niet al die moeite doen. Turkije heeft dit conflict bewust gezocht en het maximaal uitgespeeld. Nederland is met ogen open getrapt in wat de Turken wouden bereiken.
pi_169510578
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:49 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat zou erg dom zijn.
Ja, maar ik snap niet dat zo een financiële site dat uit zijn duim zou zuigen.

...en waarom?

Maar zal wel nepnieuws zijn.

Want ik lees het ook nergens anders, nog.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:53:32 #291
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_169510595
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het geeft ook aan dat het niet ging om die toespraak, voor een toespraakje zouden ze niet al die moeite doen. Turkije heeft dit conflict bewust gezocht en het maximaal uitgespeeld. Nederland is met ogen open getrapt in wat de Turken wouden bereiken.
Nederland is nergens in getrapt. Als we nu nog verder zouden reageren door bijv. de Turkse ambassade te sluiten misschien, maar nu is het effect vooral dat Erdogan zichzelf voor lul zet, volgens mij ziet een groot deel van de Turkse bevolking dat ook wel in.
pi_169510598
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het geeft ook aan dat het niet ging om die toespraak, voor een toespraakje zouden ze niet al die moeite doen. Turkije heeft dit conflict bewust gezocht en het maximaal uitgespeeld. Nederland is met ogen open getrapt in wat de Turken wouden bereiken.
Het doel was toch om het consulaat te bereiken waarna Nederland totaal verrast zou zijn en zij een haattoespraak kon houden? Gelukkig is dat allemaal voorkomen.
pi_169510616
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:53 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het doel was toch om het consulaat te bereiken waarna Nederland totaal verrast zou zijn en zij een haattoespraak kon houden. Gelukkig is dat allemaal voorkomen.
Volgens mij was het doel dit conflict uitlokken zodat men in Turkije de EU en Nederland als vijand kon aanmerken, die opzet is helemaal geslaagd.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:55:04 #294
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169510620
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:52 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja, maar ik snap niet dat zo een financiële site dat uit zijn duim zou zuigen.

...en waarom?

Maar zal wel nepnieuws zijn.

Want ik lees het ook nergens anders, nog.
Zerohedge is een en al nepnieuws.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169510623
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:52 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja, maar ik snap niet dat zo een financiële site dat uit zijn duim zou zuigen.

...en waarom?

Maar zal wel nepnieuws zijn.

Want ik lees het ook nergens anders, nog.
ZeroHedge is meer een complottheorietjeswebsite die zich vermomt met wat financieel nieuws dat ze kopiëren van andere websites dan een echt serieuze website.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169510651
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:54 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Volgens mij was het doel dit conflict uitlokken zodat men in Turkije de EU en Nederland als vijand kon aanmerken, die opzet is helemaal geslaagd.
Dat sowieso maar het was erger geweest als Nederland vernederd was geweest doordat zij door een slimme zet in het consulaat kon komen en daarna een haattoespraak had kunnen houden.
pi_169510655
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:53 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Nederland is nergens in getrapt. Als we nu nog verder zouden reageren door bijv. de Turkse ambassade te sluiten misschien, maar nu is het effect vooral dat Erdogan zichzelf voor lul zet, volgens mij ziet een groot deel van de Turkse bevolking dat ook wel in.
Volgens mij zien ze dat echt niet in, een groot aantal wel maar het grootste deel van de Erdogan achterban in Turkije smult hiervan. Je moet ook niet vergeten dat die mensen andere informatie krijgen dan wij.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:57:23 #298
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_169510671
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:56 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Volgens mij zien ze dat echt niet in, een groot aantal wel maar het grootste deel van de Erdogan achterban in Turkije smult hiervan. Je moet ook niet vergeten dat die mensen andere informatie krijgen dan wij.
Zeker waar, misschien is wat ik zeg meer ijdele hoop. Ben erg benieuwd wat er uit het referendum gaat komen.
pi_169510675
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:56 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dat sowieso maar het was erger geweest als Nederland vernederd was geweest doordat zij door een slimme zet in het consulaat kon komen en daarna een haattoespraak had kunnen houden.
Klopt, Nederland had al eerder een andere tactiek moeten toepassen en net als andere landen gewoon die toespraken laten houden.
pi_169510681
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

ZeroHedge is meer een complottheorietjeswebsite die zich vermomt met wat financieel nieuws dat ze kopiëren van andere websites dan een echt serieuze website.
Ah, gelukkig. In dit geval, dan.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')